Renault prezinta un motor twin-turbo pe motorina de 160 cp si 1,6 litri Inovatii auto 21 Februarie Renault prezinta un motor twin-turbo pe motorina de 160 cp si 1,6 litri
Toate comentariile (37):
biciclotomata
987 comentarii 921 puncte
Cuplu Bun pentru asa motor mic, de ce nu ar veni si pe Duster !?
21 feb 2014, 15:06
+1
menelaus888
736 comentarii -243 puncte
pt ca nu o sa mai coste atat
21 feb 2014, 20:11
-2
hep
hep
419 comentarii 1516 puncte
daca nu au pus pe duster motorul 1.6 dci cu o singura turbina, sigur nu o sa il puna pe cel cu doua turbine. motorul prezinta insa niste date foarte interesante. pacat de opel, au stat prea putin in topul motoarelor diesel de 1.6
21 feb 2014, 15:09
+5
127 comentarii 30 puncte
parerea mea... complica deja prea mult ..motoare de cilindree mica din care vor sa stoarca puteri mari..prea multe auxiliare, care or sa se concretizeze intr-o nonfiabilitate pe termen lung...
21 feb 2014, 15:31
+5
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Ai dreptate MON-u! Nici nu vreau sa imi imaginez intretinerea la un astfel de motor ,care desi , poate consuma putin combustibil , intretinerea te rupe mai tare ca la un benzinar aspirat! Dar in fine .... vom vedea pe parcurs cat de fiabil este!
21 feb 2014, 16:45
+1
127 comentarii 30 puncte
Eu cu asta ma ocup,am un magazin de piese si ma uit stupefiat cum masini noi cu o exploatare normala au probleme tehnice majore si mai rau este ca piesele costa enorm...acum 2 zile a venit un client cu un logan 0.9tce sa isi ia niste stergatoare si imi spunea ca deja are probleme cu ea..si e 2 oara cand se duce la garantie si pb nu a fost rezolvata...un furtun de la turbo plesnit si zgomote si suieraturi ciudate in momentul in care ii intra turbina...eu sper sa fie un ex singular dar... Cine stie,oricum am facut un drive test anul trecut cu aceasta motorizare si mi sa parut cam fraged motorul... Un exemplu vizavi de noile motoare de cilindree mica inecate la propiu cu tehnologie...
21 feb 2014, 19:31
+5
3 comentarii 1 puncte
este normal sa se auda sueratura datorita furtunuli spart de la turbina
25 feb 2014, 13:35
0
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Cat costa un twinturbo? :))) Daca un trubo de la 1.5 dci e pana la 48 de milioane.
22 feb 2014, 14:24
0
127 comentarii 30 puncte
Astept sa imi intre in programe piesele sa faca furnizorii de piese actualizarea si iti spun...dar..ps: am adus turbo 1.5 dci kangoo 85 cp cu36 de milioane oe...
23 feb 2014, 18:46
0
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Un ambreaj ford focus 1.6 tdci hidraulic e 28 milioane... Scumpe in general...In germania la un ford focus 1.8 tdci din 2004 ,schimbi 2 becuri amarate la far si o baterie cu 300 de euro.
23 feb 2014, 19:36
+1
127 comentarii 30 puncte
Stiu:)):))in afara se ia si pielea de pe tine...de ce crezi ca si dacia se vinde in aceeasi versiune ca ceea din romania dar cu 30-40% mai scumpa...pt ca dealleri stiu ca exista putere de cumparare...un schimb de ex la un ssab 9.3 1.8 i toate filtrele mann plus ulei castrol5w40 la ei e undeva la 200 euro si eu iam dat unui cunoscut acelasi lucru cu 100 euro cand a venit in tara vara trecuta si omul era socat si chiar sia mai comandat un schimb sa il aibe acolo la el in anglia...plm..oricum eu acum detin ca si masina de zi cu zi o daewoo nubira 1.6 16v si sunt extrem de nemultumit si sper anul asta prin proiectul rabla sa imi iau un logan benzinar...am gresit dand banii pe un eco-tec....
23 feb 2014, 21:44
+1
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Si iti cumperi logan 1.2 16v?
24 feb 2014, 11:46
0
127 comentarii 30 puncte
cam miai citit este gandul :)) pt ca am fost extrem de multumit de aceea masina..nu putere,nu reprize...dar consum moderat si fiabilitate maxima :) iar daca am nevoie sa simt adrenalina am cealalta alternativa care ma asteapta in curte ..
24 feb 2014, 11:58
-1
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Daca pui si gaz pe ea e super!
24 feb 2014, 12:02
-1
127 comentarii 30 puncte
nu fara gaz...e destul de greoaie si asa plus de asta nu se renteaza la 30-40km pe care ii fac zilnic..da daca ar fi fost in regim de distributie sau taxi..oricum parerile is impartite...din nou :)))
24 feb 2014, 12:38
0
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Au bagat unele taxe pentru gpl daca intri in parcare subterana, in unele magazine.
24 feb 2014, 12:46
+1
127 comentarii 30 puncte
uite de chestia am mai auzit ..dar nu stiu nimic concret..pe ce baza acele taxe..ca nu inteleg..
24 feb 2014, 12:51
0
3 comentarii 1 puncte
George George nu stiu ce masina ai dar eu am un Megane 2 1.5 dci din primul lot nov. 2002 si inafara de consumabile nu am avut nicio problema...este drept ca masina a fost adusa din Fr, dar conteaza fm si cum conduci...daca ai sa mergi subturat strici si benzinara si dieseloaica
25 feb 2014, 13:48
0
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
Foarte adevarat dar normele de poluare/emisii sunt tot mai stricte si nu au ce face producatorii. Inca un lucru important este ca f multe tari au impozite mari pe motoare mari (Inclusiv romania) Eu as prefera un motor de pe 328i (2.0 turbo 240cai) decat motorul care il acuma de 3.0 si 231cai. Pe langa faptul ca motoarele mai mici nu consuma 25% in oras,ai impozit mai mic,asigurare mai mica si potential de modificare urias.(resoftari)
21 feb 2014, 17:55
-4
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
Probabil va aparea si pe Mercedes A class, ceea ce n-ar fi un lucru rau! :D
21 feb 2014, 16:14
+3
hirig
609 comentarii 1017 puncte
Hm, Nm maxime la numai 1750rpm? Interesant....:D
21 feb 2014, 17:04
0
serj_serj
84 comentarii 6 puncte
cele mai bune motoare diesel au fost si sunt 1.9tdi!!!
21 feb 2014, 21:00
-2
127 comentarii 30 puncte
intradevar sunt niste motoare care au revolutionat piata masinilor dotate cu motoare diesel...fiabilitate enorma,consum mic,intretinere decenta...pacat de oamenii din romania care le exploateaza gresit ca pe niste motoare pe benzina..nu ma zic de calitatea combustibilului din romania care afecteaza in primul rand auxiliarele..
22 feb 2014, 12:16
+2
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
si 1.9 dci 2.0 dci.
22 feb 2014, 14:25
-4
127 comentarii 30 puncte
Din pacate la mine au venit cam multi oameni cu astfel de motoare bubuite efectiv dupa 200 de mii abia...nu mai zic de 1.5 dci care mi se par facute de niste ingineri care vroiau doar sa urce mai sus in scara de sefie...nu te supara,dar asta e parerea mea pe vazute si nu auzite...la fel si despre ford cu tdci..din pacate
22 feb 2014, 16:21
+2
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Dar parerea mea nu e aceeasi! ;) Am 250.000 km p dci si nu s.a gatat nimic,se mai intampla la unii sa se termine injectoarele sau turbin,ca nu au avut grija de ele,dar restul block motor si pistoane....alea tin sute de mii de km.
22 feb 2014, 18:20
+3
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Si nici tdci.urile nu sunt proaste,sunt defapt Hdi frantuzesti. Multi au ford pe care ii cunosc si nu au probleme cu ele,depinde de soferi.... Eu am vorbit cu unu cu 1.5 dci care si.a distrus turbina,si l.am intrebat " ai mers subturat?" Si mi.a zis "ma tem ca da" Ca facea taxi cu ea si a vrut sa mearga cat mai economic.... Turbo de pe 1.5 dci firma borg warner (multe masini sport renumite au turbo firma dinaia) O fi de calitate,dar daca nu nu ai grija.... o distrugi.
22 feb 2014, 19:21
+1
Overdrive
408 comentarii 663 puncte
Mare dreptate ai MON, sunt in acelasi domeniu si pot confirma ce zici. Evident mai sunt cazuri "norocoase" cum zice "satanic6", dar per ansamblu mi-am facut o idee foarte proasta de tot ce inseamna motor frantuzesc diesel si devine si mai dramatica problema daca este montat pe o Dacie....
22 feb 2014, 21:38
0
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Daa,sunteti in acelsai domeniu de experti! Daca chiar sunteti,e foarte rusinos ca nu stiti mai nimic! ;) Motoare frantuzesti gasim la multe alte branduri! Ford,bmw,nissan,volvo,DACIA,etc...
23 feb 2014, 13:52
-1
127 comentarii 30 puncte
Da donatii de motoare si tehnologie exista intre toate marile concerne mondiale dar fiecare producator isi pune amprenta asupra platformelor si motoarelor care le imprumuta...de ex stii ca dacia pe 1.5dci motor luat de pe grupul renault-nissan are alte harti interne pe calculator,ca codurile motor nu sunt aceleasi,ca loganurile sunt facute din resturi...nimic de zis de exemplu despre motoarele pe benzina de la renault...fata de cele ale celor de la grupul Gm...pe seama acestui subiect este enorm de mult de discutat si fiecare cu parerea lui dar credema ca nu ma dau rotund daca eu sunt patrat si nu vb aiurea in necunostinta de cauza...ps: am avut 3 loganuri benzina pe mana si 2 renault- uri diesel...din pacate am ramas cu un gust amar la 1.5 dci- uri dar la benzina...jos palaria..logan=printre cele mai fiabile masini produse vreodata.
23 feb 2014, 17:28
0
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Dar ce s.a intamplat la 1.5 dci de ai ramas cu gust amar? Chiar nu imi dau seama..... Chiar din resturi nu sunt facute loganurile, de exemplu conductele de frana sunt de cupru,nu ca la alte masini straine ca sunt din metal care se oxideaza de la sarea de pe carosabil si pleznesc..... Da...benzinar am avut si eu logan,si alea merg si cu benzina cu apa,sau cu baia de ulei sparta....
23 feb 2014, 18:10
-1
127 comentarii 30 puncte
Nu mam referit la piese de o calitate proasta,netrate sau plm...dar de exemplu cum iti explici ca sunt loganuri care au casete de directie de pe kangoo,altele de micra,altele de pe clio,altele de pe megane,nu mai zis de butucii de roata,fuzete,sisteme de franare,e o intreaga enciclopedie si aventura sa cauti astfel de piese pt un logan :)... La 1.5 dci am ramas cu un gust amar pt ca cel putin un clio 2005 care lam avut se oprea in mers inexplicabil,sau schimbat la masina aia toate auxiliarele posibile,turbo,calculator,injectoare,pompe de presiune...etc...era sa si mor din cauza ei...si intrun final masinii ia crapat blocul efectiv...si da intradevar,masina consuma fff putin,era foarte vivace in reprize ,dar... Nimeni nu ia dat de cap...tiam zis la benzina jos palaria am avut 3 loganuri unul berlina 1.2 16v, unu de 1.4 lam dus la 126 de mii doar cu revizii la ulei si filtre si unul de 1.6 care lam dus la 238 de mii ..iar la asta din urma am schimbat de 2 ori cap de bara si bratele fata...si asta in regim de distributie cu carat 700-800 kg marfa pe zi si 400-500 km facuti ilnic pe toate drumurile posibile asfaltate si neasfaltate..probabil gresesc sau probabil ai prins tu o serie de motoare diesel fff reusite de la renault..nu te contrazic..dar si multi amici de ai mei sau lamurit cu dci-urile ca masini normale de familie..cei drept nu au renuntat la logan dar siau vandut 1.5 urile si au achizitionat benzine..1.2,1.4,1.6....
23 feb 2014, 18:39
0
3 comentarii 1 puncte
ai avut tu ghinion cu ea...am 1.5 si nu am schimbat inj sau turb...depinde cum conduci
25 feb 2014, 13:57
+1
titus15
1181 comentarii 2336 puncte
E foarte adevarat ce zici de 1.9 tdi, dar sa nu uitam motoarele de 1.9 sdi, care au o fiabilitate si mai extraordinara.Masinile cu sdi-uri merg si dupa ce incepe sa pice tabla de pe ele:))
23 feb 2014, 17:41
-1
51 comentarii 78 puncte
Pe hartie arata interesant dar sa-l vedem cum isi dovedeste fiabilitatea dupa 100-200 mii km. Cu cat dopeaza mai mult motoarele cu atat sunt mai mari riscurile de defectiuni. Un singur lucru stiu, n-as vrea sa fiu in pielea posesorilor de Dacia sau Ford care au noile motorizari in 3 cilindri cu turbo, sigur o sa fie service-urile pline de masini cu probleme la motoarele astea. Oricum nu va ajunge niciodata pe Duster motorul asta, n-au pus ei actualul motor de 1.6 dci si il pun pe asta de generatie noua menit sa inlocuiasca motoarele de 2l , astea sunt doar vise umede!!
21 feb 2014, 23:38
+4
troubleshooting
108 comentarii 173 puncte
"De ce se cheama acest propulsor Twin-Turbo si nu Bi-Turbo. Pentru ca, din ceea ce spune Renault, cele doua turbosuflante functioneaza oarecum pe rand..." 2-3 Fraze mai tarziu... ...In timp ce motoarele in care cele doua turbine sunt de aceeasi dimensiune, intra la aceeasi turatie si ofera aceeasi presiune, adica sunt "gemene", se numesc Twin-Turbo. Rezumati-va la pus poze si filmulete... partea cu scrisul articolelor aka copy-paste va depaseste.
22 feb 2014, 19:14
-3
51 comentarii 45 puncte
22 feb 2014, 22:12
-1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »