Parerile sunt impartite, mie spre exemplu imi place din orice unghi as privi-o, ceea ce nu inteleg insa la comentariul tau, este cum poti sa compari un bmw diesel cu un S Coupe AMG......
@V Labiu : pai daca S-ul are spate naspa, inseamna ca si ***-ul tau de soarer are spate naspa; stopurile sunt de acelasi gen;
si la vechitura ta din 90 cum sunt montantii, nu subtiri?
mai, ce mai suferiti unii aici de basini cu toate cazanele voastre.
marsss!!!!
Tre sa fii special in minte sa zici ca un Soarer/Lexus e un cazan....masina aia se caca pe 90% din masinile din ziua de astazi.
Da tu ce Lamborghini din aur ai ca vad ca la toti le atragi atentia ca nu au Ferrari.
e un cazan fiindca e vechi; se caca pe capul tau; cu cutie manuala;
faptul ca soarer s-au folosit la drift nu inseamna ca unul normal cu cutie manuala e pis dos.
n-am lambo, da nici vechitura de 1000 de lire cu volan pe dreapta;
oricum cu un soarer iti poti permite sa critici un S63amg; du-te ma si tu cu cazanul tau de seria 3 si 5 din 1995.
toti cazanarii comenteaza despre s63 amg, cand doar jantele la S sunt mai scumpe decat troacele voastre
Este perfect fiecare cm din masina asta , o sa arate demential pe strazi , abia astept sa o surprind si pe la noi si sa o pot admira , sa ii admir maestria .....uitati-va la ea ....i love it :X !
Vad ca multi isi pun intrebarea de ce acest spate? Lumea mai nou se plange ca producatorii scot doar design similar doar in marimi diferite... aici macar au facut o diferenta! Se poate clar deosebi acest S coupe de S-ul normal si de restul masinilor benz... Nu spun ca sunt innebunit dupa acest spate dar macar e ceva nou si neintalnit la benz... spre deosebire de ce au facut cu C-classul care arata exaxct ca un baby S. Din parte mea are LIKE!
Personal, cele doua display-uri nu mi se par potrivite. As fi preferat sa mentina ceasurile clasice, separate fata de display-ul central, insa evident asta nu reprezinta un "deal-breaker". Fara reprosuri in rest.
Oricum, arata de un milion de ori mai bine comparativ cu broastele chioare fu**en- cur cu grila de radiator cît caloriferul din camera de zi (sau supercaruri de 1,5 milioane euro cu capac de buda-n bot) ce fabrica grupul V.A.G. la ora actuala.
Mercedes si-a învatat lectia (si-a facut temele) si se distanteaza pe zi ce trece tot mai mult de image-ul masinii de pensionar pe care a trebuit sa-l poarte cam doua decenii, doua decenii ce a construit în marea parte numai "dricuri plictisitoare" si începe asa încetul cu încetul sa construiasca adevarate masini cu litri de adrenalina incluse în pret.
Dar pt. ce ceasuri normale?
Bordul e excelent.
Ait tot ce e nevoie într-o privire, e frumos aranjat si ordonat, strictul necesar la o masina fara aberatii si tîmpenii.
Tie-ti plac ceasuri mecanice si o colectie de butoane si butonase inutile de nu mai sti ce-i acolo?
nu ti-am dat minus; ma doare in pix de minusuri;
dar cu placere :-P
pai daca nu le ai cu volanul, cu orice masina e naspa;
si vrei sa spui ca e-classul de la avatarul tau e mai bun decat un S? lol
orice masina mare se clatina; e inertia; plm
Se numeste pitch. Si de prin 98 atat airmatic, cat si abc, au redus la minim acel pitch la franare.
O fac in fiecare zi, franez si vad bine ce comportament are...
E zic sa le incercati, dupa aia mai vorbim...
Cum mai sa se clatine?? :)))))) Poate vroia sa schimbe banda fara sa semnalizeze, iar atunci iti vibreaza volanul, optiunea se numeste lane assist, dar de la asta pana la a spune ca se clatina e cale lunga....S-ul nou a fost testat de jurnalistii din intreaga lume si toti au plasat-o ca si 'the king al clasei' dar probabil prietenul tau este mai pretentios de fel :))))))
P.S. Uite 2 tipi simpatici care testeaza masina in romania:
http://www.youtube.com/watch?v=bfI5vMHsTkc
19 mar 2014, 16:30
+3
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
S-ul este regele luxului si al confortului, A8 este o masina de lux mai sportiva, deci asa cum in A8 nu o sa ai niciodata confortul din S, asa nici in S nu o sa ai fermitatea in curbe a A8-ului, dar in definitiv in clasa asta toata lumea vrea LUX-ul S-Class-ului, nu fermitatea A8-ului!
Sa nu uitam ca A8-ul nu batea nici generatia veche de S la confort, asa ca ce vorbim!?
Am un s 500 w220 cu suspensie activa airmatic. Adica prima lor suspensie de genul asta.
Se comporta exemplar, vabis. Eu nu pot sa cred ca masina asta are ruliu la schimbarea de directie...
De aia sunt numite active, pt ca actioneaza in consecinta la puterile laterale,la denivelari si viteza.
Eu chiar nu reusesc sa inteleg ce a simtit prietenul tau...
Mi se pare aberant...
Te invit sa rulezi cu 180-190 la ora si sa pui frana pana la 140 ori pe la 140-170 sa schimbi mai brusc banda.Daca nu ai autostrada du-te pe un drum virajat umed si abordeaza un viraj mai strans apoi imprumuta un seria 7 sau un A8 de la bogatasii 4tuning ca mai nou toti au avut masini mai multe ca fire in cap si inca mai au de nu le mai pot numara.A fost doar a observatie, si omul la fel ca si mine considera ca S Class e superior d.p.d.v al luxului, confortului, designului etc.Fiecare are ceva lux, sportivitate, aspect .... Eu asta am spus de la bun inceput dar rhetharzii au inteles ca S Class e prost si seria 7 sau A8 il inving.La orice masina se intampla de la o anumita viteza dar la S Class e mai mica decat la o serie sau un A. Pace!!!!
Acum fix 4 zile traversam alpii elvetieni sa intru in franta, cum deja v-am obisnuit, eu vorbesc strictdin proprie experienta.
Si dupa cum spuneam, se comporya exemplar in modulnormal, cu celelalte 2 moduri, este aproape masina sport de high class.
Evident orintata spre comfort, dar in cea mai rigida setare isi schimba total comportamentul.
Bine devine obositor de acum, sa zicem ca adevarul e undeva la mijloc si sa incheiem, ok?
Off : Cat consuma S-ul tau in oras si inafara? Abia acum l-am vazut pe profilul tau, frumoasa masina.
In oras face o medie de 18- 20% dar am ajuns si la 35%.
Inafara consuma foarte putin 7,5-9% am facut si poza, o pun acum.
Am facut 1060 km cu 80 de litri,munarati de mine, de kilometraj si de navigator
Nu pot s-o incarc vabis, acum sunt pe tel, de aia nici nu prea am postat in ultimele 10 zile... dar ma poti crede pe cuvant, pe autostrada consuma foarte putin si asta am reusit cu cauciucur de 285 spate si 255 fata, se poate chiar mai bine, iar dak mergi mai atent... nu cred ca trece de 8%
Daca stai inafara orasului nu vad de ce ti-ai lua alta masina la un consum din asta.Astepti 3-4 ani 78.000 km si voila, o iei cu vreo 70% din pretul initial.Mi se pare foarte putin pt o masina de felul asta sa o stapanesti sanatos!
@ Vabis
Normal ca nu n-e putem caca în gustul omului!
În ceea ce priveste clatinatul, asta poate avea mai multi factori.
Cauciucuri incompatibile, autostrada proasta des frecventata de tiruri cu banda de rulaj negativ profilata de acestea, rafale de vînt lateral etc.
Sa nu mai spun ca sectoarele de autostrada cu profilari pe banda de rulaj de la tiruri, e deosebit de periculoasa. Aici nu numai ca se clatina orice masina dar zici ca mergi cu barca pe valuri. în sectoare din astea poti s-o mierlesti rapid de tot, mai ales la viteze mari.
Magic body control, carpet, abc si ce plm mai au ei,sunt special create pt acele situatii.
Iti garantez ca nu o sa simti mare lucru in masinile echipate cu asa ceva.
Ai dreptate dar depinde de împrejurari. Marea majoritate pot fi deconectate si daca te prinde într-o situatie din asta, faci cunostinta cu......... "FESTIVALUL ARATURA DE AUR".
n-o sa-ti vina sa crezi dar sa sti ca sînt multi "eroi" ce circula cu sistemele electronice de protectie activa deconectate. Cîteodata ma si întreb de ce-si cumpara masini ce au asa ceva în dotare si nu le folosesc. În fine.
Treaba e ca la faza asta speculam deoarece el înca nu a intrat în detalii sa explice ce conditii a avut de a început masina sa fandeze.
Da, stiu si eu cativa...
Oricum, ma refeream la toate cintroalele activate, asa cum su.t cand ii dai cheie..., dak le dezactivezi,e normal sa ai miscare in caroserie, sa ne uitam la rolls si la bentley, tot active sunt, dar sunt co.cepute pt altceva, nu pt curme la 180 kmh...
Cu toate controalele activate nu mai are cum sa fandeze ca ce nu face someru (pardon... soferu), fac electronii :-) ))))
PS
Si cînd ma gîndesc ca una din ale mele, nici ABS nu are darmite airbag si nu ma mai vait :-) ))))
Tu rîzi dar rîzi prost !!!!!
Eu am divortat din cauza masinilor si daca asi putea mi le-as parca în camera de zi!
Cînd m-a pus nevasta în cumpana si a zis:
- Alege !!! Eu sau masinile !!!
Eu am zis: - MASINILE ! Fa-ti valiza ! Acolo-i usa ! Ura si la gara !
Na ? Problem?
PS
2 Pontiac Firebird TransAm GTA + 1 Chevy Camaro din 2012, fac mai putin stres si toaca mai putini bani comparativ cu acest animal de companie biped numit nevasta :-) ))))
Adica cum nu sînt pe treaba mea? :-) )))
Adevarul e ca femeilor le plac masinile dar cînd vede ca te ocupi mai mult de masina decît de ea, daca vede ca preferi sa bagi banii în masina în loc sa-i dai ei pt. papuci, posete, machiaje si dîrze, devine geloasa pe masina, moment cînd începe circul si stresul.
La unele, chiestia asta escaleaza de se ajunge la divort deoarece "vezi doane" o neglijezi :-) ))))
Oricum, treaba are si o parte pozitiva.
Vezi cel putin cu cine ai deaface ca-si da arama pe fata, îti arata ca nu te iubeste pe tine ci banii tai si în situatia asta, poti linistit sa-i dai drumu ca n-ai nimic de pierdut ci numai de cîstigat :-) )))))
PS
Daca presiuea e prea mare pe........... "turbo CLOPOTEI" exista destule decompresoare bipede asa ca nu trebuie sa-mi tin vreuna..........."pe lînga casa omului". :-) ))))))
Vorba mea !
Cel mai mult îmi place de "Fat Raluca" (ralucaf) :-) ))))
Nici macar n-are masina, are un CARUCIOR DE MALL CU MOTOR în profil dar vorbeste de masini :-) ))))
Apreciez filozofia de viata a dumneata, sincer o zic. Undeva acolo ma regasesc si eu, atunci cand este vorba de anumite pasiuni si trairi. Ce ai reprezentat mai devreme, este o metoda buna de a ramane intreg la minte si de a gasi satisfactia mult cautata. Nu toata lumea este indoctrinata sa isi ia nevasta si sa toarne 2-3 plozi, in acelasi timp sa isi rupa capul in munca intretinand familia, iar la final ajungi uzat mintal si copii tai se bat pentru avere. Respectul meu!
Multumesc de aprecieri !
Din pacate realitatea marii majoritati este exact asa cum ai descris-o tu.
Adevarul e ca multi uita ca avem o singura viata care merita traita si în momentul cînd apar sentimente fata de "femela", barbatul nu mai gîndeste cu capul de pe umeri ci cu ala mic ce sta atîrnat într-e picioare atunci apare apare spiritul de sacrificiu + un fel de grandomanie psihica si uita de propria viata si libertate.
Mie mi s-a întîmplat lafel cînd am avut 20 de ani si m-a pus dra*u sa ma însor cu una de 15. Din fericire mi-am revenit la timp si n-a fost prea tîrziu :-) )))))
Casatorie? De ce? Cu ce ma încînta sau ma tine bucata aia de hîrtie de la starea civila?
Copii? Ca ce chiestie. 20 de ani dupe ce-i faci, tot singur ramîi deoarece ei merg pe drumul lor si nu stau la curul parintilor ca bebelusii.
Daca vreau sa stau cu o femeie o pot face fara hîrtia de la S.C. fara maimutareala numita nunta si alte tîmpenii din astea religioase si nu scrie nici unde ca daca fac vreun copil, trebuie sa stau cu femeia respectiva toata viata.
Toate tîmpeniile astea sînt niste obiceiuri proaste care au la baza o utopie religioasa dar........... în fine. Fiecare sa faca ce vrea. Eu m-am învatat minte.
Cand ma gandesc ca si eu pe la 20-21 de ani tot prostesc gandeam, si mai eram si religios :)), adevarul era ca nici nu puneam vreo problema de genul, asa naiv eram. E bine doar ca m-am trezit la realitate si nu doresc sa ma incarc aiurea cu obligatii doar daca o sa am niste conditii mult in favoarea mea si sa ma pot desfasura in liniste. Pana la urma cu pasiune si dedicare hranesti sufletul. Iar femeile nu mai stiu sa respecte anumite valori, au devenit extrem de superficiale si mor dupa atentie :)), sa le-o dea cine o vrea, asta e functia prostilor pe lumea asta.
On topic: Bestie de masina!
Edit la textul de mai sus (pentru ca nu exista buton de reeditare a textului) "copiii" nu "copii".
In ceea ce priveste femeile, asta sta in NATURA LOR de a cauta SIGURANTA MATERIALA. Asa cum e la animale, asa si la om.
Uita-te la o familie de tigri sau maimute. EA Se ocupa de pui, EL face rost de hrana si ii protejeaza.
E ceva tipic natural. Problema insa, femeile in ziua de azi, nu mai vad un barbat CA OM ci vad in exclusivitate numai partea materiala. Ele IGNORA ca si un barbat are sentimente.
Arata-i unei femei masina, casa si un extras de cont bancar si e a ta, indiferent daca barbatul e prost, chior, gras, schiop sau daca are 80 de ani si nu mai poate nici cu viagra etc.
Ia-i femeii cardul bancar ca intra in panica si-si cauta altul indiferent citi copii are.
Cu citiva ani in urma am facut un test. M-am dus la un club cu un TRABANT 601 IMPUTIT de curgea fumul dupa el. Toate ce stateau la usa sa intre rideau de mine, scuipau si aratau cu degetul.
Dupa 30 de minute, am aparut la acelasi club cu un Corvette. :-) ))))
Reactia lor nu cred ca trebuie sa ti-o mai explic :-) )))))
Trageau la Corvette ca mustele la *****, chiar alea care la Trabant rideau si scuipau.
Cu asa ceva sa-ti faci un viitor sau pt. asa ceva sa-ti sacrifici viata?
NEWER !!!
21 mar 2014, 13:47
+3
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
De ce penibil? Pt. ca pun altfel de prioritati?
Tati eu sînt mai fericit decît crezi si sînt LIBER !
Fac ce vreau, cum vreau, cînd vreau, ce vreau, nu trebuie sa dau socoteala nimanui, nu ma fu*e nimeni la cap, nu ma întreaba nimeni unde ma duc, cînd vin, de ce plec, de ce vin etc.
Viata asta poate oferi mai mult decît...... "cenusa-n cap" + o remorca + o turma de puradei.
Am impresia ca tu nu sti ce înseamna libertatea !
Eu m-am nascut pt. a trai liber si nu pt. a ma lasa îngradit si exploatat benevol numai pt. a avea lînga mine o gaura în care sa-mi bag pu*a !
Sti cum e................... Femeile în ziua de azi nu mai sînt ce au fost iar dragostea trece prin contul bancar :-) )))
daca stam sa ne gîndim, pt. ce avem nevoie de neveste?
1 - Pt. ca sa faca careva gospodaria? Pt. asta angajez o femeie de servici ce vine de 2 ori pe saptamîna si îi mai ieftin !
2 - Pt. facut puradei, perpetuarea speciei? Pt. asa ceva ma înscriu ca donator de sperma pt. impotenti, pe lînga faptul ca cîstig bani (ceva mai mult ca la donarea de sînge), umplu lumea de puradei invitro si în afara de asta mai am si siguranta ca nu vine niciuna dupa pensie alimentara pt. ca nu ma stie si are lînga ea un prost impotent care o finanteaza cu plod cu tot. :-) )))
3 - Sex for fun? Pt. asta exista hostese mai ieftine si nu-mi trebuie s-o am lînga mine 24 de ore din 24 pe una si aceasi :-) ))
4 - Pt. gatit? Da pt. ce avem restaurante?
Nu tati ! Fi linistit ca nu traiesc din laba .-) )))))))
Asa pt. tine, afla ca am 2 copii.
Chiar azi, 20.03 e ziua lui fica-mea, împlineste 27 de ani si fiu-meu face 18.09, 31 de ani.
Eu mi-am facut datoria fata de natura iar acum ma distrez ca o viata am si nu mai multe. Germania e plina de curve asa ca fi linistit ca n-am ajuns înca la laba :-) ))))
Stai frate linistit, era o gluma, chiar nu ma interesa ce a facut in viata conjugala, sau despre fiica lui, sa fim seriosi, pana la urma omul are cel pitin 50 de ani, nu mi- as permte sa ii judec pt viata personala
@ RoCriDo
Peste 50 ca sînt nascut în 62. În fine.
Adevarul e ca daca ai trait juma de secol si în toti anii astia ai avut deaface cu fel de fel de femei din diferita tari, cu grade diferite de inteligenta si emancipare si în cele din urma constati ca toate erau un fel de materialiste în felul lor si se duceau naibii în momentul cînd le închizi "robinetul financiar", ajungi sa ramîi singur numai pt. ca nu le mai faci hatîrul, crede-ma ca devine frustrant si ajungi sa-ti iubesti masinile lafel de mult ca pe proprii copii si te gîndesti daca ai gresit cu ceva, ajungi sa te bucuri de libertatea de "holtei" fara sa te mai uiti înapoi.
Desi la mine lucrurile sunt foarte diferite de persoane, adica, n pot sa iubec ceva, la fel ce mult ca pe cineva... nu pot sa te contrazic si nici fa fiu de acord cu cele spuse de tine, fiecare isi are valorile lui...
Nu stiu ce ai înteles tu. E normal.
Nu se poate avea aceasi stare sentimentala pt. un obiect asa cum e pt. o persoana dar se pot pune prioritatile ca atare.
Ca sa-ti dau un exemplu:
Prefer sa ma urc singur în masina, sa ma plimb ascultînd o muzica buna sau într-o zona turistica placuta sa ma relaxez, în loc sa stau la cheremul unei femei sa-i suport maimutarelile copilaresti prin magazine cînd îsi cumpara papuci, posete sau dîrze.
Prefer sa ard 500 EURO pe benzina în loc sa-i dau unei femei sa-si cumpere o geanta MGM din piele de.... (pu*a) crocodil.
Si eu sunt lafel , daca sunt suparat sau nust cand imi vine cheful , iau masina si ma plimb prin oras ascultand muzica care imi place si parca ma intorc mai calm , fericit si linistit facand cea ce imi place , asta asa e ai dreptate !
Da tu sti ce-i aia masina? Conform profilului tau, umbli cu un COS DE MALL CU MOTOR (Peugeot 308) sau asta numesti tu masina?
Cumparati întîi o masina si vorbeste atunci ca alt fel îti creste par pe dinti :-) ))))
Ce sa se strice? Nu înteleg aluzia :-) )))
Trag la i8 în sensul MUST HAVE ca masina de zi de zi.
Tu ai umbla zi de zi cu oldie de 25 + de ani care vrei sa le pastrezi?
Nu cred.
Oricum, e cam "cacao" sa circuli cu masina numai 6 luni pe an si restul autobuze si tramvaie deoarece doresti sa le pastrezi si nu sa le expui sezonului rece. Sa nu crezi ca mi-am pus numere de sezon pe ele numai ca sa economisesc bani.
Mie-mi trebuie ceva pt. zi de zi. În fond e egal daca i8 sau S sau naiba mai stie ce. Important e sa nu fie carucior de mall cu motor. :-) )))
Bine ma ca nu mi-ai spus sa-mi iau dacie :-) )))))))
Ce sa fac cu un VW Up?
Sa stau în el asa cum stau dimineata pe WC cînd ma cac si citesc ziaru?
Hai sa fim seriosi :-) )))))
O fi. Si eu am 1,85 dar e si chiestie de obisnuinta. Eu sînt obisnuit cu masini mari unde pot sa-mi întind picioarele, sa stau confortabil si nu cu genunchii în volan ca pe buda, cum stateam pe vremuri în Dacia 1300.
Eu odata, cu o ocazie anume, fiind în alta localitate fara masina, mi-am închiriat un VW Golf de la Sixt. Tati crede-ma ca dupa 100 km de condus, ma ardea în zona cervicala de am zis ca mi-a bagat careva un cutit fierbinte în ciafa.
Asa ceva e crima si pedeapsa. Cel putin pt. mine.
De atunci mi-am jurat ca nu mai urc în asa ceva.
PS
Gîndestete ca între timp am 52 de ani, am ceva probleme cu spatele, problemele tipice vîrstei si cu siguranta nu voi folosi asa ceva ca n-am chief sa-mi distrug oasele si mai mult decît cum sînt, stînd încordat în vreo chichineata din asta.
Stiu ce zici ...si mie mi se pare ciudat in masini de genu , la pisica mea e destul de joasa si fiind coupe in fata ai foarte mult spatiu si stau intins cum vreau si foarte jos si sunt obisnuit asa ...m-am urcat in Smart...era spatiu dar era asa sus locul si ...asa ciudat....am avut A8 ...un 4.2 Quattro modelul din 95 ....a fost dementiala .....adica nu am avut nici eu niciodata masini mici ...a mai avut tata o Hylux ...era cu roti dalea de off-road imense ...cat spatiu era si in aia :X
Daca Smart ti se pare sus, îti recomand Dodge RAM sau Ford F 350 :-) )))
Ambele sînt enorm de sus.
Ai senzatia ca poti sa scuipi în cap la toata lumea dar confortul e ca în 320-ul tau.
Stiu , am stat in RAM , dar nu ma refeream neaparat la inaltimea masinii ci la cum vine scaunul ....la mine e jos adica zici ca e pe podeaua masinii nu ca ar sta pe ceva pus , in acel smart era sus scaunul vedeam totul peste bord era ciudat , eu nu conduc asa adica nu am nevoie sa vad botul masinii....si in RAM era sus dar asa e masina dar cum ai spus si tu in interior era totul ok , erai sus ca asa e masina , dar zic ca la Smart era scaunul parca prea sus nu lipit de podea
Ah..... am înteles acum la ce te referi.
Asta-i efectul......... WC.
De aceea zic eu ca în carucioarele astea de mall cu motor stai ca pe WC.
E deosebit de neplacut.
Suberba! Exteriorul de coupe dar interiorul ramane unul spatios si luxos ca al unei adevarate limuzine! Am asteptat foarte mult sa vad noul S coupe si nu am fost dezamagit deloc! O frumusete de masina si cu un motor pe masura
Pfaii...personal mi se pare ca interiorul putea fi mai bun...dar pot uita de el ...pentru ca oricum m-am indragostit....si spatele arata muuullttt mai bine pe amg'ul asta decat pe classic....:X:X:X....E PERFECT!
Nu, o sa te credem pe tine si pe obositul tau de muncitor la Audi si nu datele din site-ul oficial AUDI!
Sau sunt astia de la AUDI prosti si nu stiu ce greutate are masina facuta de ei!?
http://www.audi.de/de/brand/de/neuwagen/a8/a8.html#layer=/de/brand/de/neuwagen/a8/a8.engine_compare.4hc0ua_0.techdata.html
Beleste-ti ochii inainte sa ne contrazici de 100 de ori!
20 mar 2014, 18:47
+3
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Nu te deranja ca nu are rost sa aduci logica in discutie atunci cand esti pe www.4tuning.ro
Aici daca vrei sa injuri,sa iti bati joc de altii,sa zici ca ai bentley si de fapt nici NFS nu iti merge pe computer.....Pentru asta este site-ul asta.
@Dumitrache Cristian Alt ******.Am facut o comparatie in poola mea daca nu intelegeti o propozitie sa o cititi de 40 de ori ca nu e dator nimeni sa raspunda comentariilor voastre cretine
Nene, stai calm, sa nu cumva sa ti se ridice tensiunea!
Ai afirmat mai sus ca ti-a spus tie un tip care lucreaza la Audi, ca facelift-ul de la A8 are 1610 kg, acum ca ti-am spus si argumentat si eu si inca un coleg de forum ca nu ai dreptate, te agiti mai tare decat cola si o dai in altele, las-o naibii de treaba, ca nu suntem nascuti ieri, de este atat de greu sa zici: da domnule, am inteles gresit, sau s-a inselat baiatul ala.....
20 mar 2014, 22:03
+2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Pai mai bine garsoniera cu televizor pe roti, decît camera de zi + sifonier + suport pt. sticla patrata de Whisky (Maybach) :-) ))))
În ceea ce priveste spatele, parca are stopurile preluate de la CHEVY CAMARO lifted version 2014 dar puse invers.
http://cdn.autoweek.com/galleryimage/CW/20130327/NEWYORK/327009987/PH/0/5/2014-Camaro-Z28-new-york-auto-show.jpg&MaxW=630
Auzi, interiorul este naspa...
Ne-ai putea arata un interior ma bun ca asta?
Si nu incepe cu rolls si bentley, pt ca le-am vazut pe viu pe toate asyea si ni se compara.
Au un lux simplu. Bentley se aproprie de asta la interior, da tot in urma este.
Dar sunt curios care este un interior tare,dak asta e naspa in ochii tai, doar ca sa compar si eu, ni ca m-ar onteresa parerea ta.
20 mar 2014, 15:54
+2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Desi am mai multe butoane dedicate nui sinvur scaun decat are un m6 in total.... tin sa te anunt ca nu am avut curiozitatea de a vedea dak mai functioneaza... glumeam, nu are asa putine :)))
Am luat masina aia pt fac foarte mylti km si vreau da fiu cat mai relaxat posibil... nu am luat-o s-o butonez, eram mort de mylt timp la cate butoane are si cate funtii per buton...
Iar dak iti plac interioarele simple, nu inseamna ca asta e naspa, adica... plm, tu contrazici o planeta intreaga. Si eu am gusturi exigente, dar nu o ard la modul asta.
20 mar 2014, 19:29
+3
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Tu chiar ai gandit cand ai scris randurile alea??? Cum plm sa compari americanele alea facute din plastic, cu cel mai sportiv, luxos si tehnologizat produs existent la ora asta pe piata????????
Da tu ai gîndit?
Cîte americane ai condus / reparat / demontat la viata ta de susti ca americanele sînt din plastic?
Hai sa vedem ! Raspuns concret si la subiect !
Intamplator sunt pasionat de masini si am vazut suficiente comparative intre masinile americane si europene, iar de acolo am stiu ca americanele folosesc materiale proaste (plastic tare, imbinari defectuase...etc).
Referitor la intrebarea ta: nici o americana n-am reparat/demontat si nici nu o s-o fac vreodata pentru ca nu sunt fan masini americane, dar in schimb am condus Chrisler 300C care miroase la interior ca un logan, Dodge Caliber si un GMC SIERRA, iar la toate astea am remarcat "greierasii" care se aud de peste tot!!!
300C e MERCEDES DISCOUNT PT. SARANTOCI iar restul, nu stiu de unde le-ai scos.
Pune mîna pe un Camaro, Charger Challenger, Mustang, Corvette (si Stingray) din productiile actuale si vorbim ulterior sa vedem daca-ti mai pute ceva, daca auzi greierasi sau daca reusesti sa bagi degetu la îmbinari.
Fiu-meu are un Camaro SS din 2012, îmbinarile sînt perfecte ca la Mercedes, nu pute nimic si nici greierasi nu are, e masina de 65.000 EURO ce are 580 CP ca ASTA:
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=230787355&asrc=st
cumparata noua cu zero mile rulate.
GMC Sierra e un PICKUP TRUCK o utilitara DE CARAT FÎN LA VACI si aici greierasii nu sînt exclusi deoarece nu se pune accent pe confort iar Dodge Caliber e un FIAT REBOTEZAT pt. PIATA AMERICANA la nivelul unui Logan.
PS
Tu ai avut ghinion sa faci cunostinta cu ce-i mai prost si nici nu sînt 100% americane dar asta nu-i motiv sa le bagi pe toate în aceasi oala.
PS 2
Si înca o treaba:
300 C are la baza un Mercedes vechi si a fost produs în perioada de criza a firmei unde si fuzionarea cu Mercedes a fost un esec si în ceea ce priveste Dodge Caliber, sa nu uitam ca Dodge a cumparat Fiatul de la italieni daca nu ma însel asa cum GM a cumparat DAEWOO si a facut din ele Chevrolet.
Deci, în exemplele astea doua avem deaface cu niste ESECURI FACUTE VARZA din start. De GMC Sierra nu ma leg ca asta e cum am spus utilitara si intra în alta clasa de masini. E pe acelasi calapod cu Dodge RAM, cu toate utilitarele de acest gen compuse din 3 componente.
Sasiu ca la camion + cabina + platforma. Ca aici apar greierasi e normal.
C 300 nu are la baza nici un Mercedes mai vechi (daca tot afirmi asta, poate imi spui si ce model de Mercedes are la baza), ci in urma colaborarii dintre Chrysler si Daimler, C300 a primit motoare si cu tii de viteza Mercedes (3.0 diesel si cutia in 5 trepte).
Ce-ti place tie sa-i întorci la om vorba-n gura :-)
Pai eu la ce crezi ca m-am referit? La caroserie? NU !
M-am referit la motoare si astea nu erau nimic deosebit.
La fuziune s-a încercat a se face cacatul praf scotînd o LIMO cu investitii LOW COST sperînd la vînzari mari datorita renumeului Mercedes dar n-a functionat. C 300 a avut un succes de nici un fel.
OK. Trebuie sa recunosc ca la banii ceruti si pretentii, se putea lucra mai frumos si nu din topor.
Nu te contrazic.
Pe vremea aceea cînd Chrysler a fuzionat cu M.ercedes, Chrysler era într-o criza fantastica, practic cu un picior în groapa iar Mercedes a profitat de ocazie si le-a dat ce-i mai prost.
Cînd Mercedes s-a saturat sa-si bata joc de ei, i-a lasat în paragina. acum tot EUROPEANUL NEMULTUMIT arata cu degetul spre Chrysler ca............... VAI CE MASINI PROASTE SÎNT !!!!
Bine ca acum CHRYSLER a fuzionat cu LANCIA :
http://www.chrysler.de/
Sa vedem ce iese acum, ce varza "integrale" cu "Spagetti în pituci de hamburger" o sa avem pe sosele.
eu nu as spune ca si-au batut joc de ei...
au folosit sasiurile de la niste masini deja depasite de timp, iar acele sasiuri nu sunt prost facute, sa fim seriosi, r170 a fost vandut in peste 500k de exemplare, putand suporta o putere mult mai mare decat cea din 32 amg, motoare de 6.3 brabus si chestii de genul...
pur si simplu nu au acordat bugetul necesar unei masini premium... au acea calitate tipic americana la interior, tinuta de strada... tipic americana...
oamenii dak vor, pot, dar nu se prea omoara... exemplu pperfect este cadillac, modele gen sixteen, ciel, cu interioare superbe, din lemn masiv si sculptate de artisti...
plus masinile de productie, mai ales cele recente de dupa 2004... se aproprie de cele europene, dar oamaneii au fost motivati, au vrut sa schimbe clientela, si cred ca au reusit... si iar, ultimele corvette, un mare pas inainte.... spre deosebire de bmw, care bate pasul pe loc si pune aceleasi casuri de 3 decenii in masinile noi, plasticuri ieftine in masini scumpe.... si se cam impute treaba, drept urmare...
Dar o ai ''atat de mare'', ca nu-ti mai iese din pantaloni. Putina moderatie, altfel ma duce cu gadul la acei malori cu slapi in picioare care rontaie seminte pe geamul la S class...intelegi ?
Cat despre modelul de sine statator, cimitirele sunt pline de aceste masinute cu ''stea'' in bot, nu m-ar mira ca si acest model sa ajunga peste primii 7 ani in locul lor.
Tot ce este posil, chiar imi doresc, asa o sa pot sa imi cumpar o masina cu cristale swarhkzkskgxie in faruri la pret de dacia logan...
Ce imaginatie de regizor sf, ai...
Tind sa cred ca ai o pisicuta in garaj, sau iti doresti una...
Si noxe in esofag!!! Prefer motoarele mercedes si audi rs peste tot si toate. Chiar si peste japoneneze.
Au ce special,nu ma intereseaza ca au o medie de viata mai mica, mai doare fix in putza, nu o sa traiesc si nici nu o sa tin o masina atat de mult ,incat sa ma intereseze de fiabilitate.
SMALL DISPLACEMANT, BIIIIIGGGG POOOOWER BABY!!!!!!
20 mar 2014, 16:08
+2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
RoCriDo și Mister Dumitrache :D :D.
Tu te uiti la teste da ? Esti pasionat auto da ?? ( Mr Dumitrache) .
Aici nu e chestie de amatori - alde voi 2. Care nu stiti decat sa deschideti youtube-ul , sa citit reviste cu test drive , sa intrati intr-un 300C si sa spuneti ca pute in el a **** ...
Eu in primul rind vorbeam de partea mecanica ( nu de interior). Americanii nici nu vor preturi unflate la masini...
În al 2-lea rind, află că acel Dodge Charger este un SRT8 - tu in viața ta nu ai vazut, si nici n-ai sa pui mana pe unu. Știi ce inseamna SRT8 ?? MOPAR ? Ți-au sunat cuvintele astea prin urechi??
În al 3-lea rind, afla ca motorul de pe Charger SRT8 , ala de 470CP și 640Nm ESTE EURO 5.
În al 4-lea rind : sunteti limitati, voua va pare ca ce va arata testele este realitate? De unde stiti - poate ăia au primit bani caSPECIAL sa faca o masina sa arate "mai proasta" ??
Care noxe bă? Sa iti dai acum lista cu cifrele de consum și emisii ca sa iti dovedesc cum americanele cu volum mare au acelasi consum ( uneori mai mic) decat motoarele voastre de mașina de tuns iarba alde 0.9 Quad-Turbo ?? Și emisii tot...
Îți dau tabelul și iți dau TOATE SURSELE DIN INTERNET CU CIFRE ca sa nu spui ca amagesc....
ROCRIDO : "small displacement, big power" --- hahahaha.....sincer...e de rîs...stii de ce ? Sunt fost fan BMW...inainte de BMW eram fan Mercedes....iubeam BMW-urile ca nu stiu ce....odata inaintind in virsta, si citind cit mai multe lucruri despre motoare, sub aspect și de FIZICĂ, ascultind ce spun ăștia din teste ( asta nu inseamna ca ii si cred) , abonindu-ma la canale de pe youtube , cu oameni care nu fac parte dintr-o echipa de test-drive ci fac asta doar din placere ( fara sa ii cred pe deplin nici pe astia) ... Facind diferite cursuri matematico-fizice , am ajuns la concluzia ca firmele auto se afla in goana dupa BANI. MOTOARELE MICI TURBO- INSEAMNA MARKETING!!! ( daca n-ai inteles poanta - sa stii ca habar n-ai ce e aia industrie auto).
Cum spuneam, am spus-o ca sa iti dau foc si vad ca am reusit:))))
Si cum mereu am spus, eu, zpre deosebire de multi activanti pe acest forum, vorbesc din experienta...
Iar, experienta mea m-a invatat ca europenii sunt net superiori, imi plac motoarele mai complicate, mai multe cpu, mai putini cm3 si mai multa putere, consumul... este itelevant atunci cand cumperi un 5000...
Repet, am spus-o ca sa te oftic... si ca sa musti din tastatura: nimic in lumea asta nu se compara cu un v12 biturbo, sau un v8 amg, sau rs... asta pt cultura ta generala...
Parere mea, evident, fiecare cu ale lui, unii prefera bicicleta, le pot imputa ceva?
Deci scopu tau nu e sa clarifici ceva, ci e sa ma "împungi" pe mine , da ? :D
Clar.
Referitor la experiența - ți-am zis - computeru tau de bord poate sa nu spuna realitatea ... Cite mașini ai condus in viata ta ? 10-15-20-25 ?? Nu poți testa toate modelele...asta inseamna ca exista o posibilitate, ca sa fie masini mai bune decat masina pe care o crezi "cea mai buna" ...
Iar eu zic : Nimic nu se compara cu un stroker V8 natural aspirat ( pana la 650-700CP)
Nimic nu se compara cu un stroker V8 supercharged ( la puteri de peste 700CP)
Turbine, supape, senzori, ECU-uri , trube, conducte, obturatoare, intercoolere, radiatoare , trube de recirculație- și cite și mai cite prostii.
In cazul compresorului - n-ai nimic. El sta pe motor, are un intercooler in interior.. ..vreo 2 senzori in cruce și atit...
Prefer sa deschid capota și sa vad motorul, nu sa vad turbina mai mare decat motorul....ce fața a-i face daca ți-ar spune unu:" bă, la mine compresoru are volum mai mare decat motoru tau" :D :D ...
Nu ințeleg de ce nu ai vrea un 1.5 cu 6 turbine daca tot.....
Nu bai eugene, scopul meu sa sa ma mai distrez putin...
Cum spuneai si snt de acord cu tine, v8 e divin, dak mai are si compresor... e dumnezeul motoarelor... dar cum adica, intercooler intern??? E extern si la fel ca cele pt turbo o stiu de la un c 200, intercoolerul sta in partea de jos, sub radiator
Cat despre consum... cum spuneam, un iubitor de v8 nu se uita la consum...
Desi, azi avem motoare de 2 litri cu pteri de v8 de generatia trecuta, iar alea nu consuma cat un 5 litri...
Aha, deci tu asa te distrezi, cind vezi ca lucrurile stau un pic altfel.
Nu de alta, da daca as incepe eu sa ma distrez pe seama M-Power, AMG sau BRABUS, ți-ar pieri pofta de distracție...toata viata o sa-mi bat joc de brabus -> "1450Nm LIMITAȚI LA 1150" -- aahaha - de risul curcilor.
Eu nu sunt vinovat de faptu ca tu nu ai auzit de intercooler integrat.
Ca tu sa it bati joc de brabus... tre sa construiesti o masina mai buna...
Poti doar sa nu iti placa.
Si da, mi-am amintit ca sunt intercoolere montate pe motor.
Deci, dam tu vrei sa ma oftixi pe mine cu comentarii urate la adresa motoarelor nemtesti.... tin sa te anunt ca nu ai prea multe sanse, sunt de parere ca ce mie imi place, nu trebuie sa placa s altuia....deci....
ROCRIDO , aici nu e chestia de psihologie, ca mie imi place, ca mie nu. Aici nu e vorba de gusturi, in cazul de mai sus ( faza cu cei 1450Nm limitați)
Eu imi pot bate joc și așa de ei, doar ca tu nu iti dai seama in ce directie. Cam ce ar fi "bataia mea de joc".....
Plus la toate astea , neglijezi faptul ca, constructorii de mașini vor bani. BANI ! BANI ! BANI! Uitete in juru tau un pic...oare toate prostiile care exista nu se fac pentru bani? Oamenii se vind pentru bani, fac prostii pentru bani, fura pentru bani etc etc etc.... cum vrei, crezi ce vrei, eu iți spun - fraza cu cuplul "limitat" e un mic show...așa, ca o fraza ce suna frumos.
Exact asa si motoarele mici turbo - e MARKETING 100% in care , evident, majoritatea oamenilor cad in plasa lor ( tu inclusiv). Oamenii de rindul - puțini cunosc bine motoarele - nu doar constructia lor mecanică, dar și ceva aspecte de fizică. Astfel ei fac bani. Chiar daca vad ca tu n-ai apucat sa intelegi fenomenul.
Oamenii au serviciul lor, n-au timp sa stea și sa studieze motoarele. Iar daca omu iși da seama - ce folos, banu a fost dat - mașina cumparata.
Treaba ta - crezi incontinuare ce vrei. Dar eu acum n--am nici un motiv sa-ți scriu minciuni aici, cîștig ceva daca acum iți spun vreo minciună??
@ RoCriDo
Sa sti ca nu e chiar asa. Fiecare avantaj cu dezavantajul lui. Pt. ce îmi trebuie un V 12 cînd fac acelasi lucru si cu un V8 si sa nu crezi ca un V8 AMG consuma mai putin ca un V 8 de tip LT de la Corvette. Sînt pe acelasi calapod.
Diferenta este confortul si cuplul.
La americane ai un cuplu de te rupe, la restul lumii............ e cam pauza iar confortul la americane lasa de dorit. E doar strictul necesar iar la capitolul portbagaj poti sa le uiti.
Americanele sînt pt. oameni ce vor MUSCLE, vor FUN, vor distractie si nu SIFONIERUL NEVESTII PE ROTI cu CONFORTUL CANAPELEI DIN CAMERA DE ZI unde sa faca...... SEDINTE DE BIROU cu 200 km/h.
Sînt diferente ca între cer si pamînt iar comparatiile sînt inutile.
Ai dreptate, mai ales referitor la conceptia europenilor, iar e nu ma regasesc in acea conceptie...
Desi, sunt de parere ca simplitatea motorelor americane e depasita prin performantele europenilor, acea atentie la detalii, la amg nici nu se poate discuta de percormante si cuplu, ca au prea mult in unelw cazuri.
Am avut ceva contact cu motoare de 7,5l v8 cu mustang, cu corvette, masini superbbe, motoare brutale, dar... prefer motoarele mercedes... nu ferarri, mercedes... nu stiu, le prefer si gata.
De acord cu tine dar sa sti ca acea simplicitate, are si un avantaj:
- UNDE NU-I NIMIC ÎNUNTRU, NICI N-ARE CE SA SE STRICE :-) ))))
Mai în gluma, mai în serios, sa sti ca motoarele americane actuale, nu mai sînt chiar asa de simple cum au fost cîndva. Au si ele secretele lor chiar daca nu se vad la prima vedere.
în ceea ce priveste AMG, astia fac cele mai bune motoare europene si merita toti banii.
Ups ! Aici ai facut o greseala. Daca masina ara din 65, chiar daca motorul era nou, tot vechi era. GM face motoare la nivelul anilor 65 nu numai de 7 litri ci chiar de 9,9 litri, motoare clasice si motoarele astea nu numai ca consuma de te rupe dar se si comporta ca în 1965.
Lasa-te de OLDTIMERE (MASINI DE EPOCA) daca vrei sa faci niste comparatii realiste la nivelul anului 2014 deoarece diferenta este ca între cer si pamînt.
Exact ROCRIDO. Daca chiar vrei sa compari acum cu clasice vechi, compara masini restaurate CALITATIV. Design din anii '60-'70 cu tehnologie XXI Century.
Cica era din '65 da era nou. Pai tehnologia era din 1965 - ce vrei.
Sa vedem ce facea mercedes/bmw prin anii '70...
Ce a facut el e ca si cînd compari DACIA 1100 cu DACIA LOGAN unde DACIA 1100 a primit un motor nou sau cu R.C. facut la prima cota, tehnologia anului 1964 cu tehnologia anului 2014.
Asa ceva nu se face.
Eu vorbeam strict de acele motoare crate, strict de puritatea lor.
Iar corvette-ul era sin 2008 si mustangul tot pe acolo.
Problema e ca mi-au placut, brutale si lipsite de finete, mi-au placut.
Insa, nu atat de mult ca cele europene...
Daca stau bine sa ma gîndesc si grupul DACIA - RENAULT face motoare CRATE de ev mediu, niste SUGATIVE MPI la nivelul anilor 80, niste glume de prost gust de 1,7 litri unde nu cobori cu consumul nici mort sub 7 litri / 100 km rulati le monteaza în Logan, Sandero, Lodgy si Duster, si totusi se vînd ca pîinea calda asa ca nu vad unde-i problema ca aici nu se mai vaita nimeni iar clientela se multumeste numai cu facelifturi ale caroseriei.
Ce face Dacia e ca si cînd GM ar lua Camaro-ul actual si l-ar vinde cu motorul ce se monta în Camaro în anul 1970 sau ca si cînd Mercedes ar baga în actualul S-Class, motorul din Mercedesul S-Class lui Adenauer din 1959 :-) )))
Sa-ti spun un lucru:
În viata mea datorita profesiei de service pt. masini SUA si importator privat, crede-ma ca am testat cîteva mii de masini americane de mi-au iesit pe sus.
Am avut perioade de timp unde testam 50 de masini pe saptamîna, începînd de la HOT ROD-uri de la finele anilor 50 si terminînd cu masini noi din fabrica, masini care ulterior le cumparam pe comanda pt. clienti si transportate în container în europa si fi convins tu nu vei gasi în veci, nici daca te mai nasti o data, confortul si finetea europeana într-un muscle american.
Asa ceva gasesti eventual la sedanuri de genul Cadillac, Lincoln, Oldsmobile, Ford, Mercury, Buick din anii 80 - 90 ca cele actuale sînt la nivelul unui OPEL Insigna sau cum naiba s-or numi.
Tu cauti practic ce nu exista deoarece la americane se pun altfel de prioritati la nivel de confort si finete.
Sa nu uitam ca în SUA se poate lua permisul la 16 ani si un pustan de 16 ani ce-si cumpara un Corvette sau Mustang etc. s-o impresioneze pe piti în high scool sau college school, se pisa pe confort.
Ala vrea power si nimic mai mult, vrea sa auda urletul motorului si cînd se aseaza în masina vrea ca distanta între sosea si bucile curului sa nu fie mai mare de 10 cm. restul e apa de ploaie.
Totusi, diferentele astea de gusturi si pretentii, NU justifica afirmata te, ca masinile americane ar fi masini proaste.
PS
Sa-ti mai dau un pont:
Daca tu cauti confort si finete Mercedes la americane, serveste cel putin Cadillac El'Dorado din asta:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/46/8th-Cadillac-Eldorado.jpg
sau eventual un Cadillac Northstar si daca cauti confort si finete BMW, serveste un Pontiac GTO din ultima serie:
http://cloudlakes.com/data_images/models/pontiac-gto/pontiac-gto-02.jpg
Lasa-te de muscle.
Eugene !!!!!!!
Stai calm ca-ti creste par pe dinti :-) ))))
Cauta sa întelegi ca americanele sînt aici foarte rare. În RO cel putin, le poti numara pe degete. În afara de asta, în Europa, americanele se lupta cu un IMAGE PROST bazat pe MENTALITATI ÎNVECHITE care sînt agata pe undeva prin anul 1969, vremuri cînd un V8 avea numai 150 CP dar consuma peste 32 litri / 100 km rulati fiind alimentat cu ajutorul unui carburator enorm (Edelbrock sau Holley), mergeau cu benzina fara plumb dar nu aveau nici macar catalizator, asta cu toata ca featuresurile de confort erau autunci la americane la nivelul unui Maybach din 2013.
Imageul asta de SUGATIVA FARA PERFORMANTE se sterge foarte greu din capul oamenilor datorita lipsei de cunostinte si contact cu masinile americane actuale si nu merita sa-ti iesi din fire.
Atata timp cat le pot trece n palmares.... eu le numesc... experiente.
Si chiar nu cred ca ar trebui sa imi fac griji, sunt multe mercexes cu peste un mil de km si inca merg...
Vvt-urile sunt pt tuneri, eu vreau mercedes.
Iar, alea sunt basme, vorbesc din propria mea experienta... acum sunt la un curs in londra, unde evident am venit cu masina... si ce sa vezi, traficul dracilor, la modul, 20 de min pt un semafor, 4 km in 35 de minute... si ce surpriza, s-ul meu, fabricat prin perioada de care vb tu, dupa 11 ani de viata nu face figuri, consuma bine, temperatura sta la maxim 95 de grade, toti senzorii functioneaza, chiar si cei de hazard chimic, cutia impecabila... ce zicei de fiabilitate???
Treaba sta cam asa, cumperi o masina si stai cu ea 5 ani fara sa-i faci un minim de intretine... se strica, eu, am grija de a mea si nu am probleme cu ea...
Auzi ? ROCRIDO , nu mai crede bordu. Știi ce sa faci? Fă plinul, dupa care umbla vreo 100-200-300km. Dupa care DUTE LA ACEEAȘI POMPA, și mai umple-ți odata bacul. Deci o sa iți toarne x litri. Împarte acest x la numarul de km parcurși, și inmulțește rezultatul cu 100 ( ca sa vezi la 100km) , și vezi, coincide ce spune bordul cu cifra obținuta? - eu pun pariu ca nu....
Punctul 2. Toata chestia consta in aceea ca, iti cumperi o masina, crezi ca e cea mai buna, neglijindu-le pe celelalte ( nici nu stii - poate totuși sunt mai bune...)
Crede-ma ca am tot facut teste sa aflu consumul, nu numai la asta...
Iar eu, nu sunt de parere ca am cea mai bna masina da, dn cate am avut...
Dar la nivelul si anii ei... ce as putea alege mai bun? Motor sohc cu 3 supape si 2 bujii v8, cand se strica asta cu un minim de atentie???si crede-ma, chiar nu mnte, mi-a dovedit consumul asta pt a nu stiu cata oara...
Te rog eu nu incepe iar cu ineptiile. In RAV-ul meu abia acum mai bag vreo 400 euro fiind a 2-a investitie in reparatii de la nascare (prima a fost de 200 euro) in afara de consumabile si asta la 155k de km. Cam asta inseamna fiabilitate!
C220 CDI 2003 la km astia deja mancase vreo 4000 de euro.
Pe langa asta S-Classe nu este singura masina facuta de Mercedes, ce ne facem cu problemele majore de pe ML si E si partialele probleme ale claselor C si A!?
Poate nu cunosti declaratia de acum ~4 ani a CEO Mercedes care suna ceva de gen: "Cunoaste problemele de fiabilitate si vom face eforturi ca Mercedes sa ajunga cat mai curand la nivelul de fiabilitate care l-a consacrat".
Pe langa asta Mercedes (in afara de motoare) s-a jucat pe la jumatatea oricarui top de fiabilitate!
Eu vb de s, restul... nu am avut, nu stiu, nu ma ntereseaza... ma poti contrazice, cand eu in momentul asta am acea masina?
Si da, ntretinerea e mult mai mare de atat... gandeste-te ca eu am 16 buji, 2 filtre de aer si 8 litri de ulei, deja sunt la 400 de euro cu mana de lucru...
Nu ti se pare ca-i cam mult 400 EURO pt. o nimica toata?
Spune-mi cine te demonteaza de bani ?
În afara de asta, sa schimbi niste bujii, filtre de aer, sa schimbi uleiul, asta poti sa faci si tu ca nu-i mare filozofie.
Nici macar apa la stergatoare nu pun, am ridicat caota doar ca sa fac poza la motor:))))
Si sa facem o socotealam: 16x 12+ filtrele 60+ 8l x cca 20 euro x litru, plus 12 filtrul de ulei si vreo 100 mana de lucru.... s-ar putea sa depasesc 400. Doar ca bujiile nu se sxhimba asa des ca uleiul si nici filtrele, dar apar alte chestii, gen pompa de apa, 300 de euro, franele, vreo 1300 ultima data... ehe, o masina din asta vrea bani multi, iar da esti obsedat ca mine, sa o duci la reprezentanta... s-ar putea sa ies mai ieftin cu o nevasta si 2 copii.
P.s mercedes si nimeni nu o sa se intoarca la calitatea si ctc-ul anilor 80, ar insemna sa dubleze costurile, sa foloseasca materiale grele si toate nebuniile elwctronice sa dispara... greu, la ce se impune... nu ai sa mai vezi tu mercedes facute cum faceau 190-ulsau sl-ul dn anii aia
Iti spun ca e super de caccat, maiales in giratorii, eu maasivur ca omulnormal in stanga, iar prostii vin dindreapta, combinand traficul cu modul de mers.... sidimensiunile masinii....e super gru la inceput,mi-am facut jantele praf
Stai ca nu înteleg .............. ????
Ce gabarit are masina ta?
Pontiacul meu are lungimea de 4956 mm si latimea de 1839 mm cu o distanta între roti (fata / spate) de 2565 mm si o înaltime de 1262 mm cu o greutate totala de aprox 1700 kg si n-am nici un fel de probleme în Londra si nici împrejurimi, nu mi-am nenorocit nici jentile sau alte extremitati chit ca ma simt pe acolo circulînd deandoaselea ca-n filmele cu prosti.
506 lumgime, lata, tot in jur de 1,8 si putin mai grea ca a ta, inaltimea n-o stiu, dar sigur e mai inalta de 1,3.
eu le-am facut praf, de lovit, nu am lovit-o, tre' sa fii handicapat sa reusesti sa lovesti masina aia in manevre, dar jantele le-am facut praf... sunt anumite portiuni unde nu pot sa trec nici cu oglinzile pliate, o iau pe bus lane cu avariile puse, un politist m-a invat.
ieri am nimerit in spatele unuia cu rolls si aceasi poveste si cu el, eram super fericit ca nu sunt singurul penibil din londra :)))
Fiabilitatea ar trebui sa te intereseze din momet ce pleci la drum lung intr-o tara straina, dai intr-un damb si-ti ''sare distributia'' de la punct de ''buna ce e masina'' ( am dat un exemplu ) . Sa vedem ce o sa mai spui pe urma de pocitaniile care le admiri ata de mult acum.
Sa mori tu ca un claa s e pocitanie?bai oameni buni, sunt de acord cu voi ca duap vreo 10 ani se incadreaza la cazane, dar, dak intretii bi.e n cazan, gen s class c motor v8, iti garantez ca il las mostenire la nepoti, nu la fii... hai ca detinatorii de cielo incep s-o arda Iurea..
@ RoCriDo
Hey !!!! Fan AMG !!!!
uite aici ceva pt. tine, sa te unga pe suflet.
Mercedes CLS 63 AMG vs. Mustang Fastback de peste 400 CP la sfertul de mila în SUA.
În video, vezi de la minutul 9:15
http://www.youtube.com/watch?v=PCnL6dWk-nw
cîstiga AMG :-) )))
MrCyber : ăștia sunt 2 nemți care fac in primu rind niste teste mincinoase , stii de ce? Ai vazut testu lor cu M5 F10 vs CTSV??? Daca nu, ia sa te uiti, la ei masinile nemtesti sunt raiul pe pamant.
DRAGTIMES - știi? Acolo BMW-urile și Mercedesurile nu fac nici un ****
Apropo... Ce corcitura de Mustang au pus ei acolo?? Nu cumva era cu motoru 289 C.I.D Windsor V8 ???? Un Cobra Jet îl face de nimic..teste fac ei....
GRIP nu poate fi luat în serios si asa.
În emisiunea GRIP se compara BMW de 500 CP cu DACIA LOGAN MCV sa vada în care intra mai multe lazi de bere. Bineînteles cîstiga LOGAN :-) )))))
It's only show !
ROCRIDO : in NICI O SURSA nu te poti increde 100% !!! Eu tot nu cred 100% in ce arata DRAGTIMES, dar din moment ce sunt surse care arata lucruri diferite - inseamna ca nu e confirmat faptu ca x e mai bun ca y sau in ers. Și atunci merg pe "calea" analizei, a gindirii critice. Oricum, toate pătrimile astea de milă depind de ce cuplu ajunge pe pamant, ce aderenta, ce greutate, ce aerodinamică.
Masina la care vectoru rezultant e mai mare - cistiga. Just physics, that's the nature.
Totuși, nu putem spune ca masina e "cool, e super, e buna" doar dupa criteriu de mai sus. ( aici aduc ca exemplu dragsterii - 0-530km/h in jur de 4 secunde - și ce folos, motoarele sunt desfacute dupa fiecare cursa)....chiar și așa...de ce folosesc ei doar motoare HEMI ??
@ Robert_S.P.P
Daca ti-a sarit distributia pt. o nimica toata înseamna ca masina aia e asa de întretinuta ca roaba lui bunicu-meu !
În afara de asta, corecteaza-ma daca gresesc, dar din cîte stiu eu motoarele V 8 AMG au distributia pe lant asa cum au toate motoarele în V pe lumea asta, americanele inclusiv (exceptînd big block-urile din anii 70 ce au pe roti dintate) si nu pe curea ca discounturile asa ca n-are ce sa-ti sara.
Asa pt. cultura ta generala:
http://www.benzinsider.com/wp-content/uploads/2010/03/mercedes-benz_amg_v8081.jpg
Acuma dupa ce sper ca ai vazut grafica, poate-mi explici si mie sa nu mor prost, cum sa-ti sara distributia?
PS
Propun sa lasam la o parte defectiunile ABERANTE SI NEJUSTIFICATE, mai ales la motoarele V8, indiferent daca AMG sau GM deoarece motoarele astea tin fara probleme si 100 de ani de se mai plimba si stranepotii tai cu ele fara sa le mai sara vreo distributie sau alti...... cai verzi pe pereti.