BMW 118d cu motor V10: Reteta unui tuning de 85.000 de euro Masini Tunate 31 Martie BMW 118d cu motor V10: Reteta unui tuning de 85.000 de euro
Toate comentariile (47):
bizkitt
1716 comentarii 5251 puncte
Pffff sa-mi bag...... banii in CEC :P Foarte tare masina... si pretul :|
31 mar 2014, 16:30
+8
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
Natural aspirat de 5litri din 2004 Dodge viper are V10 8.4litri si 640cai in 2014 Motorul din Viper este cu 10 ani mai nou si cu 70% mai mare ca cel de pe BMW dar are numai 16% mai multa putere:))) Deci nu se scoate 850-900cai lejer...nici pe aproape
31 mar 2014, 17:25
+5
2947 comentarii 2978 puncte
N-am zis "se scoate" am zis SE POATE scoate (daca se vrea).
31 mar 2014, 17:50
-3
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
Ok dar nu are nici o logica commentul tau atunci.Pentru ca poti scoate 800-900cai din 2.0 sau din 1.0 daca te tine.
31 mar 2014, 18:07
+2
2947 comentarii 2978 puncte
Am facut instant comparatie cu motorul V8 de pe COPO CAMARO care are din fabrica 800 CP de aceea am spus ca se poate maimult dintr-un V 10.
31 mar 2014, 18:25
+1
2947 comentarii 2978 puncte
PS @ alex !!! SPECIAL PT. TINE ca s-o lamurim cu ce se poate si ce nu se poate cu V 10 ei poftim ! BMW M6 G POWER HURICANE, motor V 10 cu 800 (OPT SUTE) CP, viteza maxima pe undeva pe la 342 km/h de la 0 la 100 km/ în 4,2 secunde cu cutia de viteze de serie. Cu cutia de competitie / sport ajunge la 372 km/h si daca nu ma crezi, ei bine, poftim video, drive test, emisiune TV GRIP, tester pilot Mahias Malmedi: http://www.youtube.com/watch?v=NKtb65TkWuc În video, de la minutul 3,58 se merge pe autostrada cu peste 300 km/h si dupa minutul 5 se face misto de un porsche GT3. Cred ca acum am lamurit si problema .... V 10 si cînd îti spun ca 555 CP e putin, ei bine asa este.
31 mar 2014, 21:40
-1
464 comentarii -309 puncte
acest Hurricane are + 2 compresoare centrifugale ASA T1-12
31 mar 2014, 22:08
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Nu conteaza ! SE POATE scoate 800 CP din V 10 fara probleme si exact asta am vrut sa arat si sa nu mai lungesc discutia în contradictoriu fara rost.
31 mar 2014, 22:19
0
464 comentarii -309 puncte
nici nu te contrazic. Eu zic ca dintr-un V10 poti scoate si 1500CP...depinde ce ii instalezi, cum il construiesti...
31 mar 2014, 22:24
0
2947 comentarii 2978 puncte
Ah, 1500 CP poti scoate si dintr-un V8. Nu-ti trebuie V 10 si nici V 12 :-) Nu cred ca trebuie sa-ti mai amintesc de TransAm-ul lui POLLY din Norvegia! Special pt. tine, Pt. UNGEREA SUFLETULUI: http://www.youtube.com/watch?v=gkNfo3vZHWg
01 apr 2014, 00:19
+2
464 comentarii -309 puncte
La tine Pontiacu din ce an e? Ce motorizare? Cît consuma la sută?
01 apr 2014, 01:01
-1
464 comentarii -309 puncte
http://www.gmhightechperformance.com/features/ghtp_1303_justin_may_1991_pontiac_firebird/
01 apr 2014, 23:37
0
464 comentarii -309 puncte
Băi nene, iaraşi tu. De cîte ori sa îţi spun că NU E CORECT SĂ SPUI :"Scoate atitia cai putere din atitea litri" ... Tu un pic de fizica vrei sa intelegi ?? Tu , pe linga PUTERE mai arunca privirea la cuplu motor. Stii ce e ala cuplu motor? Stii care e diferenta dintre CUPLU si PUTERE ? Stii care este efectul (simtit) de CUPLU si de PUTERE ? Viper scoate 813Nm de cuplu dintr-un motor! Daca il comparam cu SLS AMG Black Series, care are 6.0 litri V12, si scoate 631CP, acest V12 AMG scoate 635Nm. Acum simti diferenta ? Acum ai inteles unde "se duc" cei 2.4 litri in plus ? Si referitor la DRAG Racing-ul dintre SLS AMG si Viper. Viper a pierdut in primu rind, din cauza cutiei , care are rol de DEMULTIPLICATOR de cuplu (fata de cutia de pe SLS AMG). Cutia lui Viper este una MANUALA. Daca ar fi avut VIPER EXACT, EEEEXXAAACT aceleasi rapoarte in transmisie ca si SLS AMG, il facea PRAF si PULBELE la linie dreapta. Cu tot cu mecanica (nu secventiala). De ce ? Pentru ca are 813Nm fata de 635Nm de pe SLS. ( aa da, Viper e mai greu cu 6kg :D :D :D ) Nimeni nu se pune cu un muscle la linie dreapta. Bine ca Viper are 813Nm...daca era unu de genu' 600CP si peste 1200Nm ,pai nici cutia nu mai ajuta nimic, la cel fara cuplu. Da "Exponatu" din articol....8000+ RPM - LACK OF TORQUE
31 mar 2014, 19:17
+1
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
"Bai nene,iarasi tu" Vezi tu undeva ca am mentionat CUPLU?Dai scroll in sus si deschide-ti ochii si hai inapoi la comentul meu sa citesti cand iti zic ca esti dus cu capul. Nu a zis nimeni nimic de cuplu dar stii de ce??? PENTRU CA VORBEAM DE CAI PUTERE!!!! Ma bucur ca tu ai luat 10 la fizica dar nu te ajuta la ABSOLUT nimic.Mergi si da lectii la scoli nu mie,pentru ca spre deosebire de tine,stiu despre ce vorbesc.
31 mar 2014, 19:27
-3
464 comentarii -309 puncte
haha...sa deschid eu ochii? Paremi-se ca tu vorbeai ca Viper "scoate" ( iarasi tu cu acest cuvint) "din 8.4 litri, doar 640CP" , eu atunci ti-am demonstrat de ce anume asa. Ai tratat ceva tarie ? Si fizica ma ajuta...cica "nu te ajuta la nimic" - esti ingust la minte. Nu prea stii despre ce vorbesti. Da scroll in sus si deschide-ti ochii. Probabil tot cu asa atentie citesti orice comentariu. D-aia dai uitarii tot...
31 mar 2014, 20:04
-1
58 comentarii 78 puncte
SLS-u e V8 ...
31 mar 2014, 21:29
+1
464 comentarii -309 puncte
imi cer iertare, da , e V8. Dar asta nu schimba nimic.
31 mar 2014, 21:39
0
B.M.W.Boo00ooy
84 comentarii -22 puncte
Masinile americane au mai mult cuplu decat putere in general(si zgomot)..
31 mar 2014, 18:07
+2
2947 comentarii 2978 puncte
Americanele au zgomot deoarece SE DORESTE acest zgomot. Se poate si fara daca are o galerie de evacuara construita ca atare. Daca la evacuarea acestui V 10 îti pun ce stiu eu ca trebuie, urla de-i sar dracii mai rau ca o americana si daca e voit si dorit urla în tonuri joase de te apuca durerile de inima si zici ca-ti care careva pumni în stomac. Totul depinde de materialul folosit la evacuare, diametrul tevilor si tipul tobelor si ai acustica dorita sau "îsi tine gura" de nici nu-l auzi.
31 mar 2014, 18:30
+1
B.M.W.Boo00ooy
84 comentarii -22 puncte
Voi va jucati cu cifrele lol! PS:Sincer nu stiu cati de aicia au facut sfertu de mila c-o masina de peste 500 cai.. PS':Va spun eu tre sa ai toate controalele de inima la zi:>Numai spun de oldschool unde daca nu esti pilot iei in fiola toti stalpii si copacii!
31 mar 2014, 18:30
-2
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
.....toate industria auto se "joaca" cu cifrele.....commentul tau e cam aiurea sa fiu sincer. Aia 500cai daca is pe o masina grea poate fii egal cu 100cai pe o masina usoara. Si 500cai pe un Audi sau ceva masina noua nu va fii foarte dramatic cand o calci,in schimb pe vechituri vei simtii.
31 mar 2014, 19:30
-2
2947 comentarii 2978 puncte
OK. Ai dreptate dar CINE E ASA BOU (În afara de Bentley, Rolls Royce si fostul Maybach care sînt .....sifoniere pe roti de 3 tone pt. bosorogi si milionari), sa faca asa ceva? NIMENI ! O masina de serie luata si modificata, nu e masina grea deoarece cel ce o tuneaza cauta sa o tina cît mai usoara în asa fel încît raportul cal putere / kg sa fie cît mai mic dar nu prea mic. Daca raportul cal puter / kg e prea mic, s-a dus naibi aderenta si zbori cu ea de pe sosea ca atare trebuie si aici tinut cont de anumiti factori în mod deosebit daca n-ai jucarii electronice de corectie. Daca ai motor fata cu tractiune spate si fara "îngeri pazitori electronici", pe puntea din spate n-ai greutate deloc. Daca aici faci o greseala treci la admiratul cresterii patlagelelor de jos în sus mai repede decît crezi sau ce vrei sa faci? Vrei sa faci ca în filmul MANTA-MANTA sa iei caloriferul de fonta de la gunoi sa-l pui în portbagaj sa ai greutate pe spate? Hai sa fim seriosi!
01 apr 2014, 09:53
0
2947 comentarii 2978 puncte
PS Unii producatori auto, daca nu ma însel printre ei se numara si BMW, si Mercedes, la unele modele, monteaza motorul în fata si cutia de viteze în spate direct pe diferential si iesirea la roti se face pe planetare si nu axa fixa ca la camion. Cu metoda asta se împarte greutatea masinii în mod cît de cît egal. Asta se poate face si la o masina clasica vechie dar cred ca realizezi cît e de munca deoarece trebuie totul modificat, inclusiv podeaua caroseriei si costa de te rupe.
01 apr 2014, 10:31
0
464 comentarii -309 puncte
Cred ca vroiai sa zici , raportu kg/CP , in loc de CP/kg
01 apr 2014, 13:12
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Tot dracul ala e. În RO îi zice CP / kg în DE îi zice kg/ CP.
01 apr 2014, 18:24
-1
464 comentarii -309 puncte
Stai. De fapt e un fleac, cind spui CP/kg , atunci daca crești acest numar, inseamna că cresc CAII PUTERE (pe un kilogram) , cind spui KG/CP, atunci daca creste raportu, creste MASA masinii in raport cu puterea. Unu se masoara in "cai putere pe 1 kg" , celalalt " kilograme pe 1 cal putere" E diferit. Unii folosesc unu, altii , altul. Dar trebuie pus în contextul corect.
01 apr 2014, 18:38
0
2947 comentarii 2978 puncte
În raportul CP / kg sau kg/ CP e chiestie de exprimare si nu e vorba de alt ceva decît de CÎTE KILOGRAME trebuie sa puna în miscare 1 CAL PUTERE. Daca de ex ai o masina de 1600 kg si un motor de 800 CP, faci 1600 : 800 = 2. Deci 1 CAL PUTERE trebuie în cazul asta sa puna în miscare o greutate de 2 kg.
01 apr 2014, 19:36
+1
464 comentarii -309 puncte
exact
01 apr 2014, 21:49
0
2947 comentarii 2978 puncte
În consecinta, BMW 118d are 1675 kg si e miscat de 555 CP. Calculat 1675 : 555 = 3,1 kg / 1 CP Asta teoretic fara pasageri. Daca stau în ea doua persoane de aprox 100 kg fiecare, e ceva mai mult, clar.
02 apr 2014, 10:16
0
2947 comentarii 2978 puncte
PS Asta realizezi si cu un motor cu mai putini cilindri si cu costuri mai mici dar........ UAAAAAAUUUUUU !!!!!! V 10 !!!!!!!!! Hai sa facem impresie, ce mare scofala am realizat si cu asta lasam fraierii cu gura cascata :-) )))) Cu un V10 cu un astfel de potential, îl transformam în fratele mai mic a lui BUGATTI VEYRON si nu în....... caruta de impresie pt. necunoscatori sau pt. piti care se termina pe ea cînd îl aude:-) ))) Daca e circ, circ sa fie pîna la capat ca altfel e plictisitor! Asta ma refer în general si NU strict la BMW. N-AM NIMIC CU MASINA CA MARCA, lucrarea e demna de apreciat. Eu ma leg de ideea în sine care a fost la baza proiectului. Daca ae m-as fi apucat de un proiect din asta, l-as fi pus pe un LOGAN si l-as fi scos la 1500 CP si atunci...... ROCK'N ROLL asa cum scrie la carte !
02 apr 2014, 11:46
0
B.M.W.Boo00ooy
84 comentarii -22 puncte
Alex ce vroiam eu sa scot in evidenta e ca toti sunt buni la teorie(cifre)si li se par o banalitate 7-800 cai,da putini au avut ocazia sa simta macar 250 de cai..adica majoritatea sta prost cu practica! PS:Si Audi ala de 500 de cai are Quattro in primul rand ca si multe masini puternice putand fi conduse si de bunicamea in liniute,dar eu cred ca trebuie sa fii artist sa termini 400m cu 500 si ceva de cai pe puntea spate exclusiv manual fara niciun sistem de tractiune;)
31 mar 2014, 19:52
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Pai chiarasta e problema în ziua de azi la masinile actuale. Cu controalele electronice, daca stau bine sa ma gîndesc, poate si un copil de clasa a 4-a sa conduca o masina cu 500 CP.
31 mar 2014, 22:11
+1
B.M.W.Boo00ooy
84 comentarii -22 puncte
Exact,numai au niciun farmec"muscle carurile"astea conduse de jmekeri de weekend cu 200 pe h prin oras,care se conduc aproape singure,cutia si sistemele de tractiune facand toata treaba,practic nemaiavand parte de nicio adrenalina,pe cand puterea si cuplul tot in jur de 500Nm doar pe spate cu 6+1 este o adevarata provocare(nebunie100%) PS:Giorgi Tevzadze a fost unul dintre adevaratii"soferi"fenomen de M5 e34,care din pacate a sfarsit tragic,dar din prostia altuia..!(pt.cunoscatori)
31 mar 2014, 23:07
+3
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
Eu zic ca e foarte bine sa ai toate sistemele astea noi. E39-le rosu din avatar era un 540i cu 306cai pe dyno,manual.Cand o calcam,parca vroia sa ma omoare,ii fugea spatele cu tot cu cauciucuri de 275 latime. In schimb masina lu vecinul meu era un 2010 A6 3.0T ABT (420cai) si la maxim pe zapada tot scotea 0-100 sub 5 sec,in timp ce BMW-ul poate lua 10secunde. Eu nu am nici o problema cu smecherii de pe strada cu sisteme de asistenta,lasa sa nu ne omoare pe noi....nu as vrea sa traiesc intro lume unde sunt soferi gen Giorgi Tevzadze care fac drifturi printre masini.
31 mar 2014, 23:33
0
B.M.W.Boo00ooy
84 comentarii -22 puncte
Dar eu nu incurajez ce facea el,numai ca vreau sa mentionez ca nu toti care se cred soferi sunt capabili sa mearga cu un muscle car adevarat..ceea ce nu inseamna rs4;) PS:Si n-am nimic cu Audi,e doar un ex!
31 mar 2014, 23:46
+2
B.M.W.Boo00ooy
84 comentarii -22 puncte
Eu tocmai asta incerc sa explic ca Bmw in general e ca un cal neimblanzit si pt mine reprezinta o provocare deoarece am trecut prin 3 accidente la limita toate cu marca asta,dintre care ultimul luna trecuta.Normal ca incurajez toate sistemele de tractiune,ca doar e mai confortabil sa mergi cu un cal domesticit,dar cateodata mai ai nevoie si de palpitatia unuia salbatic...
01 apr 2014, 00:04
+2
464 comentarii -309 puncte
Al1n_the0ne... Daca vrei sa faci o oarecare analogie intre masinile BMW, și muscle car-uri, te-aș sfătui sa nu o faci...
01 apr 2014, 00:15
-1
B.M.W.Boo00ooy
84 comentarii -22 puncte
Nu incercam sa fac nicio comparatie,ci doar sa evidentiez BMW-urile cu tenta de muscle car..motor mare fara sisteme electronice de pornit de pe loc sau anti-derapaj!
01 apr 2014, 00:31
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Eugene sa sti ca cam are dreptate! sistemele de siguranta activa sînt foarte OK si la Muscle dar au si dezavantajul ca fiecare bou ce ia permisul pe spaga compusa din brînza si praz, le poate conduce. Ia da-i tu unui afon din asta un Dodge Charger sau un Shelby de prin 70 unde n-are nimic decît 500 - 600 CP în bot , sau un BMW, sau AMG Mercedes cu V 8 umflatsi la pielea goala si ai sa vezi ce repede se urca cu el în pom, mai repede ca maimuta în jungla ca nu e incapabil sa-l controleze. PS BMW / MERCEDES (mai ales cele vechi) sînt singurele europene comparabile cu muscle deoarece sînt sistemul clasic cu motor în bot si tractiune spate pe ax fix si fara suspensie independenta.
01 apr 2014, 00:38
+3
B.M.W.Boo00ooy
84 comentarii -22 puncte
MrCyber nu mai spune nimic despre Bmw si nu-i mai da atatia cai in plus,ca ramai fara niciun comm,ti le cenzureaza pe toate:))...
01 apr 2014, 01:02
+1
464 comentarii -309 puncte
Voi s-ar putea să aveți dreptate, în acest sens. Eu știu un om care a decedat in urma unui accident cu un BMW 730d ( E66 ). Însă ceea ce vreau eu sa spun e că, americanii și europenii au ideologii (metode) diferite în constructia unui propulsor. Europenii trag mai mult spre motoare high-revving, high-end horsepower, putere ridicata, moment de rotatie mai slab. (Deși astia de la AMG/BRABUS pun turbine și rezolva, dar pun turbine totusi). Americanii, fac invers. Și asta se trage inca din anii ceia, '60-'70. Același, Buick GSX , cu 361CP și aproape 700Nm...motoare low-revving, low-end torque, 2 supape/cyl , cu un volum de la 5-6 litri pana la 9.3-10-12 litri.... Cine mai pune pe masini motoare de 9-10-12 litri ?
01 apr 2014, 01:09
0
B.M.W.Boo00ooy
84 comentarii -22 puncte
Mai mult ca sigur a murit din cauza vitezei,pt ca e putin probabil ca un e66 sa-l fi furat,masina asta nu derapeaza un mm si nici motorul nu e mare,poate doar un 760i ceva sa dea in gol! PS:Mai nou si pe divizia M se pun turbini din pacate,nu mai consta in traditia motoarelor aspirate de turatie,ceea ce ii faceau diferiti..
01 apr 2014, 01:33
+2
2947 comentarii 2978 puncte
Eugene, de dat ortu popi poti sa dai si într-un trabant. Pt. asta nu-ti trebuie BMW. Eu am muscat-o si era cît pe ce sa admir cum cresc patlagelele de jos în sus cu BMW-ul unui amic în Anglia. La mers lejer (cu exces de viteza) pe B2, i-a picat ECU, întregul sistem electronic. Nu e prea placut sa tragi cu 200 si sa ti se opreasca motorul din senin, sa nu mai ai nici macar curent sa semnalizezi. El a început sa-si faca rugaciunea si eu care stateam în dreapta, sa înjur. Norocul nostru a fost ca în spatele nostru era un amic de-al lui cu un Laguna care ne-a tinut spatele liber sa putem iesi în stînga pe banda de urgente si astfel parasi în siguranta autostrada si credema ca fara servo datorita motorului oprit a trebuit eu din dreaprta sa-l ajut sa traga de volan ca masina sa mearga unde vrem noi iar frîna a apasat-o cu ambele picioare sa o poata opri. În ceea ce priveste SUA vs. Europa, diferentele erau enorme. Actualmente de cînd cu criza crizelor crizate de crize, în afara de cîteva muscleuri ce le poti numara pe degete sînt si americanele aceasi varza ca europenele iar cireasa de pe tort sînt niste COREENE ÎMPUTITE ce se plimba pe soselele lumii purtînd logo-ul CHEVROLET în bot. Industria auto, cu cîteva exceptii, este pe plan mondial o veritabila varza si nu cred ca se va mai reabilita vreodata.
01 apr 2014, 01:51
+1
biciclotomata
987 comentarii 921 puncte
''De banii astia iti iei doua, dar niciuna nu va fi la fel de rapida''
31 mar 2014, 20:36
0
2947 comentarii 2978 puncte
Si ce sa faci cu DOUA ? Poti conduce DOUA deoadata? Decît doua mai bine una da buna !
31 mar 2014, 22:20
-1
titus15
1181 comentarii 2336 puncte
Frumos, dar am impresia ca au facut-o doar pentru ca au putut.Puteau sa mmodifice un m1 si nu cred ca i costa atat de mult.Oricum foarte frumoasa masinuta!
31 mar 2014, 21:43
+1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »