dap,aici ai votul meu coupe-ul ramane masina in 2 usi "decatopabila" sau nu
"The International Standard ISO 3833-1977 defines a coupé as having a closed body, usually with limited rear volume, a fixed roof of which a portion may be openable, at least two seats in at least one row, two side doors and possibly a rear opening, and at least two side windows. "
Turbina nu trebuie sa fie mare ca sa produca presiune mare si debit suficient la un 1.6 litri . Este un motor folosit mai nou la WRC de cativa ani si produce si 400 cai chiar cu o turbina mica , numai ca injectia de benzina este directa si este gen common-rail ca la diesel cu 1500 bari , de aici iese puterea imensa . Nu iti trebuie numai aer sa scoti cai multi si vanjosi
au reusit astia de la citroen cu noile modele sa ne fascineze.. sau cel putin pe cativa dintre noi. eu care nu suportam masinile franceze... pot spune ca cei de la citroen pur si simplu m-au cucerit cu modelele acestea... si exterior si interio. si apai de interio nu mai vb. am vazut un ds 5 nu mai tin minte model... dar tin minte ca atunci cand am vazut ce interior are am inebunit. pt ca nu ma asteptam la asa ceva de la citroen. un mare bravo. si nu pot sa spun, nici cu peugeot nu imi este rusine mai ales cu modelele 208 gt.
Cred ca inteleg eu gresit un lucru, insa cum schimbi viteza, avand in vedere ca are si pedala de ambreiaj, insa nu vad schimbatorul manual.... Iar masina, arata de parca ar venii din familia VAG.
Pui in D ( drive ) pe butonul selector al secventialei si numai cand apesi pe ambreiaj schimba in viteza intii si te asteapta sa ridici ambreiajul sa plece masina din loc, dupa aceaia , nu mai apesi ambreiajul , schimbi numai din padele de la volan sau schimba ea automat , fiind in D ( drive ) . Si la fel la mersul inapoi , pui in R si abia dupa aia asteapta comanda ta . Este o cutie robotizata si nu secventiala cum spun ei , numai ca se numeste marketing . Cutia exista demult la Citroen si este chiar OK , dar destul de lenta in schimbari de sus in jos