Americanii incep sa-si doteze masinile cu gaz: General Motors o face din fabrica Green Cars 17 Aprilie Americanii incep sa-si doteze masinile cu gaz: General Motors o face din fabrica
Toate comentariile (56):
Jobyn
147 comentarii 415 puncte
Si acum o sa urmeze comentarile cum ca in 2 ani trebuie schimbat motorul, etc... La subiect, puteau face si ei un rezervor mai elegant undeva pe sub masina.
17 apr 2014, 17:53
+6
2947 comentarii 2978 puncte
Daca îl pun ASCUNS, JOS, Americanul cu burta lui de 200 kg, n-ar cum sa se aplece la ventil sa alimenteze :-) )))) De LENE nu mai vorbesc:-) )))) În afara de asta, la un PickUp Truck DE FERMIER asa ceva pus pe dedesupt E CRIMA daca te gîndesti pe unde se umbla la ei cu asa ceva si ce risc enorm este sa rupa rezervorul sau sa-l fisureze. Intra tu pe drumurile lor CU PIETROAIE prin Colorado, pe lînga canion sa te vad cît de departe ajungi cu un rezervor (sau 4 rezervoare) puse pe sub masina, cît dureaza pîna îti sare-n aer sandramaua. Nu mai vorbesc de Alaska unde ai temperaturi siberiene si alte teritorii extrem de vitrege, teritorii ce tu nu ai în Europa.
18 apr 2014, 00:34
-3
JapanPerformance
84 comentarii 87 puncte
de acord cu jobyn... daca tot vine din fabrica puteau sa faca undeva mmai ascuns ori in cabina sub scaunele din spate ori sub masina cumva. dar totusi... eu am o acea teama de gaz... in caz ca te accidentezi si iti explodeaza masina?
17 apr 2014, 18:06
-1
29 comentarii 97 puncte
instalatiile de gaz...rezervorul in principal este muuult mai rezistent ca cel de benzina,plus ca la impact toate sistemele si conductele se inchid automat..multi nu stiu ca masinile pe gaz sunt mult mai rezistente decat cele pe benzina in privinta sigurantei la incendiu...si va dau un sfat,nu puneti instalatii de GPL pe masina,ca o sa creasca si pretul gazului :))))si apropo,cate masini cu GPL ati vazut sa ia foc la impact?(impact posterior)
17 apr 2014, 22:09
0
JapanPerformance
84 comentarii 87 puncte
nu stiu... dar deoarece am vorbit cu cateva persoane, sus jos cam aceasi parere au si ei... si ca si necunoscator cam asta e primul lucru la care te gandesti...deci chiar nu stiam ca e mai rezistent.. multumesc...
18 apr 2014, 10:56
+1
1 comentarii 1 puncte
Am avut si eu asa ceva pe un golf 4 adus din Italia acuma 3 ani.Lam omologat la RAR(ii sunasem inainte sa ii intreb daca o sa apara si in Romania pompe de unde o sa pot alimenta,si mi-au dat certitudinea ca si la noi o sa fie in cel mai scurt timp si ca merita sa il omologhez) odata cu inmatrigularea masinii in Romania insa din pacate cu omologarea am si ramas deoarece in Romania nu exista nici o pompa de unde se poate alimenta asa ceva.La fel ca si in articolul de mai sus aveam 3 butelii de dimensiuni foarte mari care imi ocupau aproape tot portbagajul si erau si foarte grele si goale.Dupa 2 ani in care purtasem buteliile dupa mine am renuntat la idee si am dat jos doar buteliile restul instalatiei ramanand pe masina.Am aflat ca ar exista ceva pompa care poate fii montata acasa la conducta de gaz si pot umple buteliile singur acasa la pretul metrului/cub de gaz insa dureaza cateva ore si este si destul de scumpa. Intre timp masina s-a vandut si buteliile mi-au ramas amintire.CIne vrea sa isi monteze CNG il pot ajuta cu buteliile.
17 apr 2014, 18:14
+1
Cristian@2,3T
828 comentarii 1088 puncte
N-ai ma ce le face..... astia tot "lucru americanesc" scot .... :))
17 apr 2014, 18:23
+2
8 comentarii 5 puncte
si cand te gandesti ca la ei benzina este 1 dolar litrul si tot pun gaz
17 apr 2014, 19:00
+2
62 comentarii 19 puncte
Da 1 dolar litru, dar la ce masini/motoare au ei....care consuma 20L/100km pe autostrada, da isi fac probleme...
17 apr 2014, 19:36
-1
2947 comentarii 2978 puncte
De unde atîta 20 L / 100 km ? Hey !!! Sîntem în anul 2014 si nu în 1960. Motoarele sînt TBI si MPI, motoare HEMI asistate electronic si nu carburator Edelbrock sau Holley cu 4 camere ca în 1960 sau cum mai folosesc unii în ziua de azi pe masinile lor muscle de epoca.
18 apr 2014, 00:38
-1
dumi_cristi77
84 comentarii 240 puncte
Ai dreptate, nu consuma 20%, ci minim 25% in oras :))) Are un prieten un GMC Sierra model 2011 diesel si in oras nu scade consumul sub 20%, iti dai seama daca este benzinar ca sub 30% nu are nici o sansa....
18 apr 2014, 00:53
+4
2947 comentarii 2978 puncte
Ce motorizare are? Banuiesc ca cel mare de 9,1 litri. Versiunea asta pîna si în SUA folosesc numai firmele pe santiere dar nu privatii. E simplu de generalizat. În 2013 am facut Düsseldorf - Resita si retur cu Dodge RAM Double Cab cu motor HEMI V 8, mai tractam si remorca dupa mine (la dus goala si la întors încarcata cu o masina (Dacia 1410 Sport) si nu mi-a consumat nici batut mai mult de 15 litri / 100 km în oras si pe autostrada cam la 12 litri. (2000 km dus + 2000 km întors + 1000 km prin tara timp de o luna de zile) PS Eu zau nu stiu de unde scoateti voi consumuri din astea isterice la americanele de noua generatie (de dupa 1980) ? Ma ocup de masini americane (import si reparatii) de 20 de ani, am condus fel de fel de exemplare în toti anii astia. Consumuri astronomice am întîlnit numai la vechituri DINAINTE de 1980. Cred ca le ambalati de le sar dracii la fiecare plecare de pe loc ca suna frumos si la automate le tineti numai într-a 3-a ca sa urle la 7000 rpm si în situatia asta e clar ca consuma excesiv si inutil, si ulterior va vaitati prin forumuri ca VAAAAI CE MULT CONSUMA SI CE PROASTE SÎNT AMERICANELE :-) ))))))
18 apr 2014, 01:09
0
dumi_cristi77
84 comentarii 240 puncte
6.1 litri cilindree daca nu ma insel si repet, este diesel si consuma cel putin 20% in oras...iar referitor la ce ai spus tu ca iti consuma 12% pe autostrada un V8 HEMi....n-am cum sa cred nici daca imi arati poze! :)))
18 apr 2014, 19:54
+4
2947 comentarii 2978 puncte
Tu poti sa crezi ce vrei iar referitor la poze, asi vrea sa-mi explici si mie sa nu mor prost, cum se poate fotografia consumul unei masini? :-) )))) în afara de asta TU CUNOSTI LEGEA sau e ceva inexistent pt tine? Tu sti ca pe autostrada cînd tractezi remorca n-ai voie sa mergi cu mai mult de 80 km/h? Asta e valabil în întreaga UE. Acuma urcate în GMC SIERRA-ul prietenului tau si mergi CONSTANT cu 80 km/h (în overdrive cu TEMPOMAT daca e automata) un traseu de 100 km si ulterior calculeaza-ti consumul. Sa vedem daca si atunci mai ai consumul notat de tine. Daca si atunci consuma astfel, dute cu ea în service si regleazo ca e PRAF !
18 apr 2014, 22:05
-2
2947 comentarii 2978 puncte
PS Sa mai aduc aminte ca în SUA este pe Highway SPEED LIMIT 70 m/h (130 km/h)iar pe MOTORWAY 55 m/h (80 km/h). Acuma asi vrea sa stiu, pe autostrada (HIGHWAY) prin România, tu cu cît mergi? Cu cît o coxezi ca sînt convins ca pe voi acolo va doare-n cur de legi?
18 apr 2014, 22:37
-1
dumi_cristi77
84 comentarii 240 puncte
1. Ca sa nu mori prost, poti sa comuti pe consum instantaneu/mediu si faci poza cu telefonul, haide ca nu este atat de grea tehnologia din ziua de astazi...este chiar foarte accesibila! 2. Da, stiu legea care spune chiar asa: "Viteza maxima admisa in afara localitatilor pentru autovehiculele care tracteaza remorci sau semiremorci este cu 10 km/h mai mica decat viteza admisa pentru categoria din care face parte autovehiculul tragator"
19 apr 2014, 01:08
+2
2947 comentarii 2978 puncte
Nu e chiar asa ! Daca legea admisa pt. vehicolul tragator e 130 km/h asta nu înseamna ca tu poti merge cu remorca cu 120 km/h. Daca asa e legea în România........... VAI DE DUMNEZEUL MEU (în care nu cred). Asa lege e LEGE CRIMINALA FACUTA DE INCONSTIENTI :-( (((( Sti ce ma mira pe mine? Ma mira faptul ca sînt singurul în comentariile acestui articol care sînt pentru si cunosc justificarile la americane. Totusi primesc negative într-o veselie pt. ca AUUU VAIII ce rele, proaste sînt americanele, motoare învechite, consum mare, asta pe deoparte. Pe de alta parte, în alte articole unde se prezinta grozavele muscle si nu numai, SARITI DE CUR ÎN SUS DE EUFORIE si va curg balele dupa ele. Acum îmi pun întrebarea, CINE SE AUTOCONTRAZICE AICI DEFAPT ? DACA AMERICANELE SÎNT ASA RELE SI PROASTE DE CE VA CURG BALELE DUPA ELE? Referitor la capitolul MOTOARE ÎNVECHITE, tema MOTOARE EUROPENE PLACEBO, am mai discutat-o si nu cred ca trebuie s-o mai repet asa ca, tinînd cont de discutia respectiva din alt articol, sîntem pe acelasi calapod cu americanii. Daca nu sti despre ce-i vorba, uita-te în articolul referitor la accizele pe carburanti în RO. Singura diferenta, americanii n-au politicieni BATUTI ÎN CAP cum avem noi, politicieni gen PONTA, MERKEL si altii ce TERORIZEAZA natiuni întregi cu o DICTATURA ECOLOGICA, dictatura ce duce implicit la instaurarea mentalitatii de PIPETAR PANICAT si te obliga sa cumperi si sa conduci ce vor politicienii si nu ce vrei tu si sufletul tau pt. ca-ti poti permite numai ce îti permit politicienii sa-ti poti permite asa ca ar fi bine sa ne vedem întîi de bucataria noastra si ulterior de a lui vecinu. PS Cînd o-i avea ocazia o sa-ti fac poze de la consumul masinii de servici (Dodge-ul) ca vad ca altfel nu se poate. :-) ))))
19 apr 2014, 01:42
0
2947 comentarii 2978 puncte
Ca sa mai confirm o data mentalitatea americanului si interesul lui pt. consum scazut: http://www.4tuning.ro/filme-masini/view/LiGFnoPBO_x
19 apr 2014, 09:30
-1
Vabis
124 comentarii 33 puncte
Cum 15 litri in oras? x6m550d( motor 3.0 de 381 cai) consuma 16.5 MINIM in orase nu prea aglomerate, in Bucuresti 18.5-20.5 si ajunge si la 25 daca forjezi masina.Japonezele sau unele frantuzesti cu motoare de 2.0 benzina sau chiar mai mici consuma cam 10 in Bucuresti.Ce spui tu mi se pare fantastic, 15 litri in oras pt o masina aproape cat doua Clio sau cat 2 Honda civic si cu un V8 Hemi.Fa si tu o poza la consum sa fii mai credibil, nu te contrazic dar mi se pare prea putin.
20 apr 2014, 13:33
+3
2947 comentarii 2978 puncte
La care sa fac poze? Eu personal am 3 masini + una de servici. Eu vorbesc de 2 Pontiac Firebird Trans Am GTA cu motoare TPI de Corvette si cutii de viteze automate facute la TCI - cutii de competitii cu 5 viteze + overdrive, un Chevrolet Camaro SS din 2012 cu motorul actual de 6,1 litri / aprox 500 CP tot automata si masina firmei un Dodge RAM DoubleCab cu motor HEMI. GTA-urile n-au sistem electronic care arata consumul deoarece sînt fabricatie 1989 - 1990. Aici pot doar sa-l calculez. Tu faci niste comparatii total gresite (1 x HEMI = 2 x CIVIC) E aberant. Ce turatie ai la CIVIC si ce turatie ai la HEMI. Numai ralantiul la HEMI e 430 rpm. La civic e 1500 rpm. La HEMI cînd merg cu 100 km/h pe autostrada abea am 1100 rpm. Cît ai la civic? Motoarele americane abea se învîrt comparativ cu altele asa ca te rog nu compara mere cu pere. PS La finele anului 2014 mai intra una în colectie dar aia este europeana, e sport / coupe si e hibrida (BMW i8) asa ca nu discutam de ea aici ca e...... PIPETARA comparativ cu americanele :-) ))))
20 apr 2014, 16:36
0
2947 comentarii 2978 puncte
PS 2 Întrebare! Merge civicul tau la ralanti cu 8 km/h fara sa calci acceleratia? În oras daca e de mers bara la bara, ajunge numai sa iau piciorul de pe frîna ca la cuplul isteric pe care-l are ditamai tancu de 3 tone se duce la ralanti (si în panta cîteodata) fara sa calc acceleratia cu cam 8 km/h si daca o ciupesc putin sînt la 50 km/h. Cum dr** sa consume daca nu-i dai, daca NU E NEVOIE sa-i dai? De fenomenul asta cu mersul la ralanti am parte la toate egal daca sînt din 1989 sau 2012.
20 apr 2014, 16:51
0
Vabis
124 comentarii 33 puncte
Nu am Civic, stiu ca nu e cea mai corecta comparatie dar am spus asa ca fapt divers.Era vorba de Dodge RAM Double Cab deci la el ti-am spus sa faci poza pentru ca nu mi se pare posibil ca sugativele astea americane sa consume doar 15 litri.Nu trebuie sa te iei dupa ce spune bordul, fa si tu un calcul ca de multe ori sunt erori.Si daca Dodge consuma 15 litri atunci Camaro care spui ca il ai atunci cat ia? Din curiozitate te intreb ca nu prea am avut de a face cu americanele.
20 apr 2014, 21:16
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Pai nu-ti trebuie poze. Hai sa facem un calcul simplu: Düsseldorf - Resita sînt cam 1800 km. Pt Traseul asta am alimentat de 3 ori. La plecare din Düsseldorf 55 Litri, pe traseu pe undeva în sud /Austria 45 litri si prin Ungaria înca o data 35 litri. La Resita am ajuns aproape pe rezerva, era cam blank rau. :-) ))) 55 + 45 + 35 = 135 Litri de combustibil. Acum împartim 1800 la 135 si avem 13,33 litri / 100 km. E corect sau am gresit pe undeva ? Tu spui de americane ca sînt sugative. Da. Sînt sugative cele vechi. Cele de dupa 1980 - 1985 consuma cît europenele din aceasi clasa. Daca te uiti la consumul de lista calculat +/ - 5% toleranta ce publica vînzatorii pe MOBILE si AUTOSCOUNT la Mustang, Camaro, Challenger, Charger din noua generatie la diferitele motorizari de la V 6 pîna la V 8, ai sa constati repede ca ce mi astea americane, ce mi Porsche, BMW, Mercedes (AMG / BRABUS). Consumul e aproape identic cu mici diferente neglijabile. PS Comparatia ta CIVIC vs. HEMI mi sa- parut amuzanta si sti de ce? Pt. ca americanele sînt motoare SUBTURATE, iau puterea din volum la turatii mici pe cînd niponele iau puterea din TURATIE la volum mic. Deci, e ca si cînd ai compara mere cu pere.
20 apr 2014, 22:12
0
trachegeorge
65 comentarii 185 puncte
Distanta intre Dusseldorf si Resuta este de 1571 km conform googlemaps, daca impart km/L rezulta o medie de consum de 11.63 litri, ceea ce este IMPOSIBIL!!! Chiar si pe site-ul oficial Dodge arata ca un Dodge Ram consuma in medie 16.8L/100 km (dupa conversia mpg), iar dupa cum stii toti producatorii auto dau cifre de consum foarte optimiste! Alta intrebare: de ce ai pus pe drum 55L, 45L si 35L ? Nu faci ca tot omul plinul cand te opresti la peco? Si ultimul lucru pe care cred ca l-ai inventat: arata-mi poza cu turometrul tau care indica 1100rpm la 100 km/h si eu ti-l mananc!!!
20 apr 2014, 23:11
+3
2947 comentarii 2978 puncte
Lasa tu google maps si vezi autostrazile REALE. Google îti da drumul cel mai scurt TEORETIC. În REALITATE nu mergi cum îti arata google mai ales atunci cînd e sezon de concedii, vara, si trebuie s-o iei pe sectoare ocolitoare daca nu vrei sa stai bara la bara pe autostrada. Sa mai aduc aminte ca anul trecut cînd eu am pornit spre Resita abea ce trecusera acele inundatii catastrofale cînd pîna si PASSAU a fost sub apa. Nu. pt. ca nu am parcurs km identici într-e punctele de alimentare. Asta pot sa-mi permit în DE si în ÖS dar nu în H sau RO deoarece nu stiu la ce intervale am benzinariile si n-am chief de "pana prostului". Turometre vezi destule pe YT care-ti indica 1100 rpm la 100 km/h sau 1500 rpm la 130 km/h - 140 km/h dependent de treapta de viteza. La automate daca mergi în overdrive este permanent subturat deoarece "DD" (DUBLU D) care-ti indica overdrive-ul este treapta economica si eu asta o folosesc permanent, exceptînd drumuri precum Transfagarasanul sau asemanatoare unde overdrive nu este indicat. Asa ca exemplu, hai sa luam masina de mai sus din imagine. Uita-te la bordul ei. Turometrul merge pîna la max 6000 rpm. La 3000 rpm cel mult 4000 rpm începe practic asa zisul sector rosu. Acum oare cît crezi ca indica asta cînd mergi cu ea 130 km/h ? Asa putina chiestie de logica de calcul si vei realiza ca e pe undeva pe la 1500 rpm si nu mai mult iar la 100 km/h (70 m/h) pe la 1000- 1100 rpm asa ca..... POFTA BUNA :-) )))
21 apr 2014, 01:46
0
2947 comentarii 2978 puncte
PS Asa pt. aducere aminte ! PASSAU 2013: http://cdn4.spiegel.de/images/image-503567-galleryV9-isxc.jpg Autostrada A3 în vara 2013 ce traverseaza Germania de la nord la sud pe care circul de regula spre România: http://i0.web.de/images/294/17522294,pd%3D2,mxw%3D720,mxh%3D528.jpg Eu am plecat de acasa dupa ce s-au retras apele cît de cît si acum vino si mai povesteste-mi CAI VERZI PE PERETI GOOGLE cu traseul cel mai scurt spre România - Resita :-) ))) În situatia asta cu ce era traseul cel mai scurt ? CU BARCA sau cu masina ? :-) )))) În ceea ce priveste consumul, 13,3 litri / 100 km mi se pare foarte OK pt. cei 1800 km parcursi cu o viteza LEGALA de 80 km/h pt. vehicole în tractiune, lege de V max. pe autostrada ce este în Germania, Austria, Ungaria (poate exceptînd România care si asa e cu dosu-n sus).
21 apr 2014, 11:06
0
trachegeorge
65 comentarii 185 puncte
Merg camioanele pe autostrada cu 90-100 km/h iar tu mergi cu 80? :))) Mai taie din ele da-le ****! Arata-mi si mie legea aia care spune ca daca tractezi ai voie sa mergi cu maxim 80 km/h pe autostrada! Legea spune ca in functie de limitarea sectorului de drum, tu trebuie sa ai cu 10 km/h mai putin! Eu nu cred ca iti consuma masina aia 13L nici goala, dar in sarcina cum spui tu, sare lejer de 15...frateeeee, este motor V8 BENZINAR, las-o naibii cu abureala asta!!! P.S. Masina din imagine la ce viteza maxima poate ajunge de te miri de cei 6.000 rpm din bord???
21 apr 2014, 11:59
+1
2947 comentarii 2978 puncte
În StVo, lege din 16.11.1970 BGBl. I S. 1565, 1971 I S. 38; aufgehoben durch § 53 Abs. 2 V. v. 06.03.2013 BGBl. I S. 367; Geltung ab 01.03.1971 FNA: 9233-1; 9 Post- und Fernmeldewesen, Verkehrswesen, Bundeswasserstraßen 92 Straßenverkehrswesen 923 Straßenverkehrsrecht 9233 SCRIE URMATOARELE: für Kraftfahrzeuge mit einem zulässigen Gesamtgewicht über 3,5 t bis 7,5 t, ausgenommen Personenkraftwagen, für Personenkraftwagen mit Anhänger, für Lastkraftwagen und Wohnmobile jeweils bis zu einem zulässigen Gesamtgewicht von 3,5 t mit Anhänger sowie für Kraftomnibusse, auch mit Gepäckanhänger 80 km/h, Pt. traducere foloseste PRIETENUL TAU GOOGLE.! Dodge-ul cu remorca intra în categoria "Gesamtgewicht über 3,5 t" asa ca, 80 km/h, V. MAX. ADMIS DE LEGE. PUNCT ! Dodge-ul si restul de PickUp TRUCK-uri americane chiar si FARA REMORCA intra în aceasta lege deoarece sînt cum le spune si numele TRUCK intrînd în categoria GREUTATE ADMISA PESTE 3,5 TONE. PS Masina din imagine în veci nu ajunge la 6000 rpm. Dependent de cutie, daca e automata ca deobicei la americane, la Vmax.-ul ei ajunge la cel mult 3500 rpm. Asta cu conditia ca la coeficientul ei de aerodinamicitate de.... "caramida în cadere" sa nu se dejghine :-) ))))
21 apr 2014, 12:33
0
2947 comentarii 2978 puncte
PS 2 Referitor la legea germana citata mai sus, toate testele facute de ADAC, ACE, DEKRA sustin aceasta lege si arata ca 80 km/h este cea mai sigura viteza maxima pt. vehicole cu tractare (indiferent daca turisme cu remorca sau mini-truck etc.) si legea asta a fost între timp preluata de majoritatea tarilor membre UE si daca nu ma crezi, încearca pe pielea ta sa mergi prin Austria, Germania, Olanda etc. cu mai mult de 80 km/h tragînd o remorca dupa tine si sa te prina PROVIDA - POLITIA CIVILA A AUTOSTRAZII si cînd te usureaza de 300 EURO amenda pe loc, sa te gîndesti la mine si la discutia purtata aici.
21 apr 2014, 13:14
-1
trachegeorge
65 comentarii 185 puncte
Observ ca nu-ti poate spune nimeni nimic, ca tu le stii pe toate!!! In ce exemplu mi-ai aratat tu, nu se specifica daca este viteza maxima pe drum national sau autostrada, cu toate ca nu am cum sa cred ca este vorba de autostrada!!!
21 apr 2014, 20:49
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Ce ai observat, ai observat prost. Daca ai avea habar de CODUL RUTIER GERMAN numit STRASSENVERKHERSORDNUNG (prescurtat STVO) ai vedea ca în Germania pe drumurile nationale, SPEED LIMIT admis este de 70 km/h (LA FEL CA ÎN ROMÂNIA) pt. ORICE FEL DE VEHICOLE FARA EXCEPTIE deci în consecinta cei 80 km/h SPEED LIMIT sînt valabile PE AUTOSTRADA si nu în alta parte si.... NU ! Nu mi se poate spune nimic cînd este vorba de legile tarii în care traiesc de peste 20 de ani, legi pe care le cunosc mai bine ca tine. Poate daca ai fi iesit vreodata din tara aia si ai fi intrat pe teritoriul german, acolo unde erau fostele puncte de control vamal pe autostrada si unde este acum semnul albastru cu stelutele UE si mentiunea DEUTSCHLAND în mijloc, ai vedea tabla indicatoare de informatie generala la nivel national unde sînt notate limitele de viteze dar se pare ca viata ta are loc în fata unui PC pe Googlemaps.
21 apr 2014, 22:41
0
trachegeorge
65 comentarii 185 puncte
Mai nene, ai o varsta, intra te rog frumos pe orice site si vezi singurel care sunt limitele de viteza in GERMANIA! ORAS = 50KM/H DRUM NATIONAL = 100 KM/H De aici nu-ti mai raspund ca vad ca suferi de atentie si vad ca delirezi!
21 apr 2014, 22:57
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Drum national nu este 100 ci 70. 100 ai pe CENTURI iar centurile nu sînt considerate drumuri nationale cu SCHNELLSTRASSE. E o diferenta cam mare. Schnellstrasse este ceva între drum national si autostrada. Schnellstrasse întîlneste în zona münchen, Hamburg, Dortmund si Frankfurt a.M. Tot în zonele Frankfurt A.M. si Hamburg la care în cazul asta se mai adauga Berlin, ai sectoare de autostrada cu VITEZA MINIMA permisa de 120 km/h, zone unde nici nu ai ce sa cauti cu remorca ca e interzis. Daca n-ai auzit înca de asa ceva, ei bine ai auzit acum. Asa arata un astfel de semn: http://www.brewes.de/bilder/kategorie/popup/verkehrsschilder-vorgeschriebene-mindestgeschwindigkeit-verkehrsschilder-vorgeschriebene-mindestgeschwindigkeit-120-km-h-4125.png
22 apr 2014, 00:26
-1
trachegeorge
65 comentarii 185 puncte
http://en.wikipedia.org/wiki/Speed_limits_in_Germany
22 apr 2014, 00:47
+2
2947 comentarii 2978 puncte
Cunosc asta ca nu-s de ieri. Treaba e ca lucrurile se mai schimba. În fond daca stau bine sa ma gîndesc, crezi ce vrei. îti doresc sa vi aici cu o masina cu remorca si sa gonesti ca un isteric asa cum aveti voi prostul obicei prin România, indiferent unde, indiferent daca pe Bundesstrasse, Schnellstrasse sau Autobahn, sa te prinda astia si sa te scuture de bani de platesti la amenda cît salarul tau românesc ca sa te înveti minte si atunci ai sa te gîndesti la mine. Daca omul e de bun augur, în loc sa bagi la cap legislatia actuala dintr-o tara straina si sa fi bucuros ca cineva te tine la curent, faci pe desteptu. Ma uit la întregul topic de comentarii, 90% sînt numai critici nejustificate si argumente gen NFS, critici nefondate la o masina care nici macar nu e conceputa pt. piata europeana, criticati starea tehnica, criticati consumul, practic criticati tot si ce nu e de criticat. Tare asi vrea sa stiu cîti din cei ce au aici o gura cît o sura au pus mîna macar o singura data pe volanul unei astfel de masini? Eventual UNUL SINGUR iar restul sînt adepti si posesori de MUZDANG si ȘALANJER de MIOVENI dar ei le stiu pe toate. Poate ar trebui unii sa se deplaseze cu criticile lor anti americane pe forumul de la www.americanmusclecars.ro sa stea de vorba cu posesori de americane din România si ulterior sa dechida gura si nu sa se bazeze numai pe tîmpenii din auzite. N-ar strica sa faca si o plimare cu ei si sa fie CU OCHII PE TUROMETRU sa vada LIVE ce turatii sînt la ce viteze ca sa nu mai bata apa-n piua pe aici inutil cerînd poze dovezi si alte cretinitati.
22 apr 2014, 04:14
0
2947 comentarii 2978 puncte
Bai frate dar aveti o logica de ma bufneste rîsu :-) ))))))) Daca GENERAL MOTORS scoate pe piata o oferta din asta pe gaz ca alternativa, asta nu înseamna ca americanul fuge repede si cumpara tot ce BORASTE GM pe piata. :-) )))))))) La cautati voi statisticile vînzarilor GPL în SUA sa vedem la ditamai tara aia cît Europa si jumatate cîte masini circula pe gaz? Comparativ cu Europa cred ca le poti numara pe degete. Nu stiu de ce dar am impresia ca unii pe aici sînt naivi rau :-) ))))))) Americanul daca vrea ecologie pt. familie maidegraba îsi cumpara o hibrida sau electrica lui autohtona TESLA iar fermierii si firmele cu siguranta nu-si cumpara o bomba din asta pe roti iar copilandri ce-si cumpara asa ceva au nevoie de loc în bena sa-si puna salteaua pneumatica pe care o fu**** pe PITI cînd merge cu ea la iarba verde si bomba de gaz îi e în drum si îi fura spatiu :-) ))))
19 apr 2014, 11:39
0
2947 comentarii 2978 puncte
PS Pt. cei ce nu stiu si pt. NAIVII care nu gîndesc, ei bine aflati si voi ca americanul ARE ALT STANDARD DE VIATA si ALTE PRETURI ! Americanul nu este UN PIPETAR EUROPEAN FALIT SI PANICAT care DE PROST CE E se lasa demontat de bani de catre politicieni cretini, european ce cumpara toate tîmpeniile de pe piata în speranta ca poate economisi o flegma de benzina si începe sa plînga în benzinarie cînd alimenteaza o dacie pt. 10 euro asa ca REVENITI CU PICIOARELE PE PAMÎNT, SCOATETI CAPUL DIN NORI si PUNETI CREIERUL ÎN FUNCTIE ÎNAINTE DE A SCRIE :-) ))))))))) (Multumesc de negative !!!!!)
19 apr 2014, 12:22
-1
dumi_cristi77
84 comentarii 240 puncte
Daca spuneai de alta natie ca este desteapta, mai ziceam, dar tu acum vorbesti la superlativ de cea mai indobitocita natie de pe pamant!!! In afara de o mana de oameni care ii conduc, americanii tai au creierele spalate, iar daca ai fost acolo asa cum sustii, as trebui sa stii asta deja, pentru ca inevitabil te lovesti de anumite probleme penibile care pentru creierul lor mic nu au rezolvare, iar ceea ce ti-am spus mai sus am zis-o in cunostinta de cauza, nu din filme ca si altii...
20 apr 2014, 12:03
+3
2947 comentarii 2978 puncte
Eu nu stiu de ce incerci acum sa faci politica? Ei sint o natie indobitocita de bine ce le merge (pe pielea altor natiuni), niste grasani lenesi, bombe de colesterol si grasime umblatoare, patrioti fanatici ce cinta imnul statului si cind isi fu** nevasta sau stau dimineata pe buda sa-si goleasca matu, dorm cu pistolul sub perna etc., dar asta nu conteaza. Conteaza standardul lor de viata si libertatea de a lua decizii, libertate care e cu 80% mai mare ca in europa unde NE SARACESC POLITICIENII IN MOD CONSTIENT SI IMPERTINENT stringind cureaua financiara in asa hal ca daca se continua asa, in 50 de ani, n-o sa-ti mai permiti nici trotineta si MATIZ-ul va fi DREAMCAR in timp ce pe ei ii doare-n pu** si nici acolo de asa ceva si vor continua sa-si plimbe catelul cu V8 de 9,1 litri din simplul motiv CA-SI POT PERMITE. Daca te duci in SUA si vrei sa-ti cumperi masina, mergi in magazin si intrebi vinzatorul de consum iti ride in nas si te intreaba "vi din Europa?" Pina acolo s-a ajuns. Asta am patit pe pielea mea si de atunci nu mai pun astfel de intrebari ca n-am chief sa ma fac de ris. Repet: GM a bagat o oferta GPL dar asta nu inseamna ca se si cumpara, nu inseamna ca americanul e asa falit ca sa recurga la asa ceva. Dupa toate discutiile in contradictoriu de aici, am vorbit la telefon cu neamurile de pe meleagurile V 8 si Canada abordind putin tema GPL. Raspunsul a fost o IZBUCNIRE IN RIS urmat de intrebarea: - Who the fu** is buyng this schitt ? PS Daca ar fi sa am de ales, asi prefera prostia americana + standardul lor de viata în loc de inteligenta + saracie europeana deoarece am o viata si nu mai multe, si aia asi vrea s-o traiesc asa cum vrea pu** mea si nu cum vrea politiceanul lui peste.
20 apr 2014, 14:54
-1
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
Sunt singurul caruia i se pare aberant pretul pe care il cer pentru instalatia de gaz???
17 apr 2014, 20:27
+10
2947 comentarii 2978 puncte
Daca te gîndesti ca în Europa o instalatie de gaz sigura si buna cu un rezervor mic cît roata de rezerva costa aprox 2500 EURO (aprox 3000 USD - nu stiu care e cursul de schimb actual), pretul de 12.000 USD e OK la 3 - 4 rezervoare imense cu care ai o autonomie de drum de traversezi continentul de la est la vest cu un plin. În afara de asta, pt. americani, GPL e ceva nou si pîna se etableaza pe piata, e si normal sa fie ceva mai scump. Cînd si acolo va fi plin ca în Europa, cu siguranta vor mai scadea preturile. Sa nu uitam ca infrastructura de alimentare cu gaz lasa la ei extrem de dorit. Daca de ex. traversezi desertul din Nevada, mai degraba gasesti o docking station pt. un Tesla electric, decît statie GPL. :-) )))
18 apr 2014, 00:25
-1
bizkitt
1716 comentarii 5251 puncte
Pai... nu este mai usor sa dezvolte niste motoare mai mici cu puteri si cuplu similar dar cu un consum mai redus? Cum dr@k reusesc europenii si japonezii cu al lor Amarok, Hilux,L200 etc. sa se descurce?
17 apr 2014, 22:25
+4
2947 comentarii 2978 puncte
Pt. ca cu AMAROK si HILUX nu intra nimeni în brazda si nu leaga nimeni plugu de ele asa cum se practica cu minicamionetele astea. Daca ar avea un motor de mic litraj si n-ar avea un motor monstru, i-ar muri caruta în drum dupa primele 5 metri de brazda arata. Hai ca-ti agat una din asta: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/2b/01-ford-f350-semi.JPG dar modificata pt. transport animale de japoneza ta de mic litraj, încarcata cu vreo 30 de vite si te trimit pe drum de tara, coclauri prin Utah sa te vad cît de departe ajungi :-) ))))
18 apr 2014, 15:16
+1
bizkitt
1716 comentarii 5251 puncte
Asta nu este o scuza... doar americanii folosesc "monstrii" astia ofroad, la noi si la japonezi deja intra in categoria SUV urilor si chiar mini camioanelor.. Unimog, G-class 6x6 :P sau chir si un Hino..... cat despre americani cu al lor mod de transport cu ditamai monstrii... http://www.youtube.com/watch?v=tkZhxIZHyAM :))
18 apr 2014, 20:13
0
trooper
47 comentarii 83 puncte
haha ...nici americanii nu au scapat de acciza lui Ponta:-))))))))))))))
17 apr 2014, 23:54
+3
menelaus888
736 comentarii -243 puncte
Dar nu ar renunta la camioanele astea...in schimb vor Gaz...
18 apr 2014, 12:53
+3
2947 comentarii 2978 puncte
Dar de ce sa renunte la ele? Mini-camioanele astea sint la ei UTILAJE PT. FERMIERI si nu SUV DE FITE cum sint pt. COCALARUL EUROPEAN RASFATAT sau vrei sa umble fermierii americani prin Texas ca TARANUL ROMAN cu CARUTA CU ROTI DE LEMN (sau de dacie vechie) TRASA DE CAI sa umple toate soselele cu balega de cal asa cum se practica in RO si in ziua de azi? ROMANIAN PICK-UP TRUCK: http://farm6.static.flickr.com/5264/5610937220_bcb7905bc8.jpg PS Evul mediu a trecut de mult (exceptînd România)
18 apr 2014, 14:58
-1
menelaus888
736 comentarii -243 puncte
sa inteleg ca si motoarele V8 pe pick-up-urile astea sunt prezente tot din utilitate, nu?
18 apr 2014, 15:33
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Bineînteles! Pe masinile astea daca te uiti ÎN LISTA LOR DE OFERTE - VERSIUNI vei vedea ca se porneste de la V6 pîna la V 8 de 9,1 litri, benzinar si diessel E dependent la ce urmeaza a fi utilizat. Un fermier ce cara vite pe coclauri sau intra cu el în brazda cu siguranta nu-si va lua un V6 ci garantat un V8 cu cuplu si putere cît mai mare posibil. În Alaska si în Canada pe ICE ROAD sînt folosite ca PLUG DE DEZAPEZIRE. REPET ! Astea sînt UTILITARE ce au un anume scop si nu masini de fite de plimbat nevasta la coafor. Discutiile din articolul asta au loc de parca ati compara Dacia 500 LASTUN cu o FADROMA ! PS CINE MAI DORESTE, CINE MAI POFTESTE ? ICE ROAD Canada ! Temperatura aerului - 60°C Stratul ghietii de rulaj = 70 cm Adîncimea apei = 40 metri: http://ic.pics.livejournal.com/olgachernenko/63444095/267509/267509_900.jpg http://ic.pics.livejournal.com/olgachernenko/63444095/268069/268069_900.jpg Aici nici masinile de tractiune TIR de la VOLVO SI SCANIA nu fac fata. au încercat sa intre cu ele si le-au pocnit motoarele :-) )))))
18 apr 2014, 15:44
-2
menelaus888
736 comentarii -243 puncte
Boss :)) tu ai vazut ce cuplu are un Nissan Navara?:)) crezi ca ala nu poate duce o remorca cu niste caluti in ea? Ideea e simpla. : americanii sunt grandomani si batuti in cap... ei merg cu motoare aspirate de cilindree mare ca sa poata sa scoata cazanu din mocirla...exista solutii alternative mult mai eficiente cu cilindree mai mica.Ei tolereaza cu greu diesel-ul ca e "poluant" dar ei folosesc motoare de 7000 cc pe benzina care alea sigur nu polueaza, nu?:))
18 apr 2014, 16:30
+4
2947 comentarii 2978 puncte
Asta-i parerea ta si e OK ! Printre altele, masinile astea sînt niste MASINI SIMPLE si USOR DE ÎNTRETINUT unde nu trebuie sa fugi cu OBD-UL dupa ele pt. fiecare besina asa cum este la restul lumii. si lor asa ceva le trebuie. La ei masinile astea mai sînt si TRADITIE asa cum în INDIA este TRADITIE RICSA si VACA CE DOARME ÎN MIJLOCUL DRUMULUI. Eu cu toate ca ma ocup de mai bine de 20 de ani de masini din astea, în general de masini SUA, n-am înteles niciodata de ce se agita europeanul atîta si-l afecteaza CE FACE ALTUL ÎN BUCATARIA LUI în loc SA-SI VADA DE PROPRIA BUCATARIE si de ce cumpara europeanul asa ceva deoarece în Europa nu ai ce face cu astfel de masini, eventual sa le folosesti în industria forestiera sa tragi buturugi dupa ele si nici acolo. Europeanul cred ca le cumpara pt. a-si oftica vecinul sa arate ca a lui e mai mare dar ulterior cînd e vorba de întretinere, se vaita ca o baba bocitoare. nu cred ca trebuie sa-ti mai spun ca într-o parcare subterana sau etajata EUROPEANA, începi sa plîngi la volan cu asa ceva daca nu sti sa te descurci. Argumentele expuse de tine sînt logice si sînt ARGUMENTE DE EUROPEAN dar fi convins ca în SUA nu vor fi acceptate si întelese NICIODATA. Eu ti-am argumentat mai sus în STIL AMERICAN ca sa vezi cum se gîndeste ACOLO si de ce deoarece îi cunosc poate mai bine ca multi altii de aici. În ceea ce priveste poluarea, sa sti ca ei au fost PRIMII DIN LUME unde s-a introdus catalizatorul si în timp ce în EUROPA ASTA ÎNGÎMFATA nici nu s-a auzit vreodata de norme euro de poluare, în SUA umblau cu masini EURO 2 si EURO 3 (DE PRIN ANUL 1985) iar benzinarele lor actuale corespund de mult cu EURO 6. În ceea ce priveste Diessel - FILTRU DE PARTICOLE asta e cam frectie la picior de lemn exact asa cum sînt noile benzinare europene D.I. (DIRECT INJECTION) Poate nu sti dar conform testelor facute de FRAUENHOFER INSTITUT, un motor D.I. este mai poluant ca un EURO 1 vechi de 20 de ani!
18 apr 2014, 17:47
-2
2947 comentarii 2978 puncte
PS Testele facute de Frauenhofer Institut cu noile motoare benzinare DIRECT INJECTION si constatarile astea catastrofale este pur si simplu UN PUMN DAT ÎN MOACA industriei auto, asa... DIN PLIN ! În ceea ce-i priveste pe americani, sa sti ca nu sînt deloc grandomani. Ei merg pe principiul: - UNDE NU-I NIMIC ÎNAUNTRU, NICI NU ARE CE SA SE STRICE! Ei prefera sa-si investeasca alt fel banii si nu în întretineri interminabile la masini, chiar daca argumentele lor nu sînt deloc plauzibile pt. "noi europenii pipetari".
18 apr 2014, 17:57
-2
79mario79vrs
73 comentarii 2 puncte
Bun,am inteles ca-i mai ieftin gazul. Da aia 10-12 mii de dolari(ABERANT pretul) in cati km ii scot? In vreo 2-3 sute de mii... Apropo de polemica de mai sus,americanii mi se par niste cretini cu motoarele alea de neam prost si INEFICIENTE. Fermieri sunt si la noi,da nu merg la stana cu 9.0 V8.. Ca prostalaii ara cu "jipanu" in America...spune multe. Noi avem tractoare prin Europa. Si cat scot aia dintr-un motor de 9.0,in Europa scoti dintr-un 3.0 supraalimentat.
20 apr 2014, 08:09
-1
2947 comentarii 2978 puncte
Si in America au tractoare chiar si mai grozave ca pirciurile europene ca doar nu sint timpiti dar nu toti si le pot permite si un fermier ce are o ferma mica pierduta in Texas n-are ce face cu o namila de tractor sau un MACK ca sa-si care vitele. Tu compari EUROPA TA DE CA***T SUPRAAGLOMERATA condusa de POLITICIENI DEBILI MINTALI SI PANICATI ECOLOGIC unde n-ai loc nici sa te pisi, unde-s bagate orasele una in alta cu SUA? Cind ai coborit ultima data din cocotierul tau virtual sa vezi realitatea lumii de afara? Cred ca daca ai traversa o singura data in viata ta SUA de le est la vest IN MOD REAL SI NU CU DEGETIU PE HARTA sau in GOOGLE STREETVIEW, ai vorbi altfel. Citi dintre voi care va dati asa destepti si mari cunoscatori de masini americane ati pus o singura data in viata piciorul pe pamint american sau vorbiti numai din vazute la TOP GEAR si DISCOVERY CHANNEL lustruint ulterior in parcare mult iubitul MUZDANG de Mioveni iar cind traversati Baraganul, va credeti in NEVADA si Transfagarasanul e pt. voi soseaua ce trece prin YELLOWSTONE ? vorbiti aici de parca ati fi buricul pamintului atot cunoscator, criticati pe altii care au fost primii din lume ce umblau cu catalizatoare pe masini dar nu sinteti capabili sa va construiti masina nationala si trebuie sa va bage altii tehnologia in fund. Nu-i destul asta, mai si FURATI NUME DE MASINI de la americani !!!! Auzi, DACIA DUSTER. Ei !!! DUSTER e un MUSCLE AMERICAN, mai exact PLYMOUTH DUSTER: ASTA E ADEVARATUL DUSTER: http://www.youtube.com/watch?v=cgmiFsW_Y-Y si nu jegul vostru romanesc !!!!!
23 apr 2014, 11:13
0
2947 comentarii 2978 puncte
PS Tu te rîzi de american, de fermierul mic ca intra cu PickUp Truck în brazda dar GROZAVULE, în România TARA LUI PAPURA VODA, fermierul mic cu ce intra în brazda în anul 2014 ? Sa-ti spun eu? Intra cu PLUGUL TRAS DE VACA si tot familionul STAU COCOSATI ÎN CÎMP dînd la sapa, fînul îl taie MANUAL CU COASA ca în evul mediu si umple soselele cu BALEGA DE CAL ca mai umbla si în ziua de azi cu caruta trasa de cai !!!! Asta-i TEHNOLOGIA MODERNA a FERMIERULUI ROMÂN care rîde de american !!!!!! Mai bine taceai ca te faci de rîs !!!! Se vede ca stai toata ziua cu ochii în monitor în lumea ta de vis si habar-nai cei în jurul tau ca altfel n-ai debita astfel de tîmpenii !
23 apr 2014, 11:27
-1
ECO
25 comentarii -11 puncte
TUuuu, "tarane" (a se interpreta cuvantul in sensul ghilimelelor) denigrezi si-ti bati joc de TARANUL ROMAN care reprezinta poporul insusi si radacina care ti-a dat viata. TUuuu, MUJICULE, ai "fugit" din ROMANIA acum 20 de ani si te lepezi de originile tale, ridici in slavi poporul american (care de fapt este o adunatura de imigranti) care nu a avut parte de razboaie pe teritoriul sau si nu a stat precum strabunii tai in calea hunilor, gepizilor, tatarilor, otomanilor, etc., aparand cu trupurile lor portile Austriei si Germaniei. Ei, americanii au beneficiat de libertatea si linistea de care NOI nu am avut parte, TARANUL ROMAN ara cu plugul tras de vaca si sta cocosat la camp pentru ca a fost "FURAT" si "INROBIT" de cei pe care tu îi lauzi si la care te-ai dus sa-ti cauti "libertatea" pentru care n-ai fost in stare sa lupti in tara. Americanii au masinile cu motoare mari pentru ca si-au permis luxul de a consuma in voie fara restrictii si sunt la nivelul de acum fiindca au fost sustinuti de catre britanici, au avut libertatea si linistea sa se dezvolte, nu pentru ca sunt mai destepti decat altii. Asa ca nu te mai da mare si tare pe aici si nu te mai "caca" pe tine cu americanii tai fiindca a inceput sa miroasa. Cat despre cunostiintele tale "profesionale" cu care ai facut "bani" peste noapte in Germania, sunt dobandite tot aici la "prostii" din Romania carora te-ai intors sa le vinzi masini second-hand din America, nu-i asa ? Deci tot pe spinarea acestor tarani pe care tu îi denigrezi si de care razi. Sa-ti fie RUSINE ! PS Cer scuze moderatorilor si cetatenilor romani daca am intrecut masura, dar imi place sa ma consider un taran.
26 apr 2014, 16:08
+1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »