Ce nu inteleg, daca este cel mai ieftin hatchback sport din categorie, de ce are nota 7!?!?!?!?
Cred ca erau alte categorii in care merita nota mai mica, dar in niciun caz pretul!
Baietii de la Renault ar trebui sa isi aminteasca de hitul : 2003 Renault Sport Clio II V6 .
Daca ar pune motor in 6 cilindrii cum au pus pe modelul din generatia a doua ar fi la fel de tare . Din pacate , Clio II V6 a fost cam rar ..
Mi se pare prea mica nota acordata transmisiei edc, in conditiile in care se apropie foarte mult de dsg. De acord cu Dan....daca era manuala o depunctati ca nu are automata.
In alte review uri vizionate pe net, mai sunt care se vaita de transmisie, dar sunt si unii care o apreciaza cred ca tine de gusturile fiecaruia.
De ce trebuie sa ne raportam doar la trecut, ca vechiul era si facea...acum avem o masina mai performanta. Din pacate pretul este cam mare comparativ cu fiesta st, masina care in teste iese mai bine datorita pretului...
Stai putin sa o gandim...da, corect au aparut cutiile automate foarte performante dar unde mai e placerea aia sa te joci la la schimbator?
Pe masinuta asta trebuia tot cutie manuala, parerea mea :)
De la 300 400 de cai in sus e bine sa ai automata ca nu pierzi asa mult la demaraj si nu omori masina, cutia cu eventualele socuri la treptele 1 si 2.
Asadar si prin urmare eu as alege mai bine generatia veche de clio 2.0 :) fun tot drive
Stii cum e.....Acum in rally nu mai folosesc cutii manuale, ma joritatea au la volan schimbatorul. Asta e modernismul :))) Sunt multumit,pacat ca nu au pus edc si pe megane rs sau pe laguna in loc de chimbatorul hidramat. Pe v6 dci :)))
cutia de viteze seamana probabil cu mizeria aia manual-pilotata de la peugeot.....ii dai treapta azi si o schimba miine.....idiotiii....au niste cutii manuale super si ei pun toate prostiile pe un rs....
cutia de la Peugeot , este o cutie manuala pilotata de calculator prin intermediul unor solenoizi si actuatori hidraulici si are ambreiaj normal , la fel comandat de calculator( la fel ca si cutiile de masina speciale pentru handicapati ) , de aia are intarzierile pe care le are. In schimb este o cutie de viteza perfecta , inlocuitoare a celor hidramate care au pierderi mari de cuplu si creeaza consum de conbustibil inutil de mare
cutia DSG are si ea intarzierile ei , mai ales in retrogradari cand chiar pune motorul in nas si il opreste , o stie toata lumea care a condus asa ceva ,,, in rest este o cutie de viteza perfecta pentru strazi si la fel si EDC de la Renault, repet nu sunt cutii de viteza RACE sunt stradale si atat iar Renault Clio RS nu este o masina RACE de asemenea , stradala .
cutiile EDC si DSG sunt facute de acelasi fabricant german si au aceleasi principii si timpi la schimbarea vitezelor . Dar , fiindca , pentru ca, si iar dar , carcotasii romani cocalari comentatori , spun ca nu este buna cutia la masina asta , Deci , mai bine Renault punea in fisa tehnica , cutie de viteza DSG ,nu EDC , atunci toti erau multimiti si spuneauuuu , vai ce masina bunaaaa, Oricum , cine nu a condus o masina cu cutia EDC sau cu una DSG , va comenta mult si bine . Concluzie, acest Clio RS este produs de divizia sport a lui Renault si este Perfect . Demaraj 0 100 km/ora in 6, 7 secundeeee cu motor 1.6 turbo. Lumea sa taca si sa inghita in sec .
Interiorul pune la respect multe nemtoaice, dar la aspect, Clio 2009 e fotomodel comparativ cu asta. Daca il faceau in doua usi era super. Oricum nu e de stat in spate intr-o din asta.
am avut GTi Mk6 cu DSG, si da, intr-adevar e o cutie de viteze foarte buna, dar care are la randul sau limitarile ei, mai ales, asa cum spunea cinvea mai sus, timpii mari cand venea vorba de retrogardare in special cand aveai nevoie sa cobori 2 sau 3 trepte.
Am vrut dupa sa iau un Clio RS 197 sau 200, am mers cu cateva si sincer cutia manuala e absolut incantatoare pe masinuta aceea, acum daca EDC e un fel de DSG, eu as prefera manuala de pe 197/200.
Clio RS merita o cutie manuala pentru ca e o masina gandita pentru circuit, cine a mers cu modelele vechi stie foarte bine ca e mult mai bun decat un GTi pe track caruia i se potriveste mai bine un DSG fiind o masina de zi cu zi cu valente sportive, pe cand un Clior RS e o masina focusata pe sportivitate pura cu un wanna be a daily car, dar net superioara unui GTi din punct de vedere al dinamicii si comportamentului pe pista.
Ca atare si eu consider ca nota acordata cutiei e corecta, privind in ansamblu masina, scopul si istoria modelului.
Eu nu stiu cati dintre cei care au postat aici au condus o masina cu cutie automata cu dblu ambreiaj...intradevar necesita o perioada sa te acomodezi cu ea....dar schimba perfect...e foarte rapida...cel putin acum vorbesc de cutia SST de la mitsubishi. Eu am doua masini mai sportive un mitsubishi ralliart modificat la greu si un opel gt cu modificari minore...mitsu are sst si opel gt are manuala....credeti ma ca e mai placut la condus sportiv mitsu cu cutie automata dar sa schimbi manual decat opelul....si diferenta de putere intre cele doua e mica....una are 325 cp (m)....si alta 290 cp (o)