Editorial: Suprematia masinilor diesel dispare: viitorul sta in benzina Editorial 6 Mai Editorial: Suprematia masinilor diesel dispare: viitorul sta in benzina
Toate comentariile (102):
JDV
JDV
283 comentarii 637 puncte
Motorul pe benzina consuma putin doar daca e in turatie joasa...iar cand e plina masina nu se mai misca daca nu o calci mai zdravan, de unde rezulta consum mare. Un diesel are cuplul maxim pana in 2000rpm, de unde rezulta consum mic, fara ca a fi nevoie sa trag de ea sa plec de pe loc. De ex 1.9tdi, atunci cand il forjezi pana il ia dracii consuma cam cat un logan 1.4 cand mergi cu el si schimbi peste 3000. Daca pui in balanta toate aspectele, cu dieselul iesi mai bine decat cu benzina.
06 mai 2014, 15:44
0
GTR
719 comentarii 693 puncte
BMW 328i, 2.0 Turbo 245cp, 350 Nm de la 1250 rpm !!! Crezi ca ai nevoie de mai mult cuplu la 1250 de rpm!?
06 mai 2014, 21:08
+6
udreamarius
342 comentarii 398 puncte
ce diesel are cuplu maxim pana in 2000 ??? cuplul maxim este intre 2000-3000 atunci cand intra turbo ......cel putin la mine asa este...
06 mai 2014, 23:55
+2
Lupes
541 comentarii 852 puncte
Ce Diesel NU are cuplul maxim pana in 2000 ? Asta-i intrebarea . 320 D are cuplul maxim la 1750 rpm .
07 mai 2014, 14:03
0
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Marius turbina este activa mereu chiar si la 1400 de ture (de exemplu), ea sta la relanti ca sa ziv asa pe la 7-8000 de ture si in sarcina maxima poate desi chiar 150000 de ture. Ea tot timpul functioneaza si este intr-o continua ajustatie de turatie si geometrie in functie de cum calci tu pedala de acceleratie, turatie si asa mai departe
07 mai 2014, 17:31
+1
47 comentarii 61 puncte
cum ai ajuns la concluzia asta? ai avut tu ambele masini? vb de 2 motoare turbo! noile motoare benzina au cuplu chiar de la turatie joasa..! poate nu la fel de joasa ca la un diesel dar suficient cat sa fi incarcat! Ceea ce spui tu este reala la vechiile motoare aspirate Gen 1.4, 1.6 2.0 benzina golf etc.. da motoare vechi aspirate care consumau mult! aici se vb de noile generati de motoare benzina! care sunt cu mult peste cele vechi! Si repet intretinere este mai mica cel putin in cazul in prezentat de mine! testat de mine pe pielea mea! am fost fan diesel pana am avut benzina!:))
08 mai 2014, 00:40
+1
1 comentarii 4 puncte
De ce nu s-ar putea face ceva evolutiv si pentru masinile dotate cu motoare diesel ? De ce tin neaparat sa triumfeze benzinarele ?
06 mai 2014, 15:46
+4
97 comentarii 190 puncte
GPL Rules :-)
06 mai 2014, 15:47
+12
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Lupes
541 comentarii 852 puncte
Deocamdata si mult timp de acum inainte , Diesel-ul ofera tot ce vrei : consum mic , cuplu mare ( confort la condus ) si totul la o diferenta de pret decenta fata de benzina . Benzina poate si ea sa ofere cate ceva dar tot timpul are un pret : ai consum mic dar nu ai putere - ai putere dar ai si consum mare . Si cine vrea totusi putere pe benzina , lasa deoparte motoarele de scuter si se orienteaza la o cilindree 2000+ cu 6 sau mai multi cilindrii . Benzinarele pomenite in articol ( 0.9 , 1.2 ) sunt alese doar de cei care vor sa isi cumpere cea mai ieftina masina din gama respectiva .
06 mai 2014, 16:00
+9
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
ASTAZI, la capacitati cilindrice intre 1000 si 3.000 cmc INCA triumfa motorul diesel (cam la orice capitol) !Adica.... cuplu de vapor fata de benzinar(nu te chinui sa urci o rampa deloc spre deosebire de benzinar care trebuie turat mult),si de aici si consumul mult mai mare, consum evident mult mai redus ( unde un benzinar de 1.600 cmc consuma in medie 10 litrii la 100 km, un motor diesel de aceeiasi capacitate consuma undeva putin peste 5 litrii de carburant la 100 km), REZISTENTA in timp (Atentie!) mult mai mare a unui motor diesel fata de un benzinar (daca motorului ii sunt efectuate verificarile si reviziile la zi !Plus ca oricinem i-ar spune mie, un diesel modern de 2000 cmc si in toate "mintile" lui , exact cum ne este redactat si in articol pune mari probleme unui benzinar de cilindree asemanatoare daca se ia in "gura" cu el la drum ! ps: ACUM....Vor venii unii si vor zice .... motorul diesel este pentru bosorogi ( Total gresit) !In afara faptului ca nu are un "sound" ca al unui benzinar aspirat sa zicem si poate nu are un sprint la fel ca al unui benzinar ( de pe loc), in rest multe plusuri pentru diesel care in 75 % din cazuri unde este condus intre 50 si 150 km/h, este net superior benzianarului si categoric cu un consum mult mai mic! MINUSURI: zgomotul, intretinerea ceva mai costisitoare , TAXELE ! ps2:Iar referitor la ce se spune in acest articol despre motoarele de 3,4 cilindrii benzinare ( "turbate") cu o turbina de jucarie am de zis numai atat:Gluma proasta! Dupa conceptia mea ( si a multora probabil),aceste motoare reprezinta cel mai prost compromis facut vreodata din punct de vedere al fiabilitatii in primul rand !Prefer oricand un 1.5 DCI 90 cai(testat, fugarit, abuzat de el 10 ani, motor ce si-a dovedit fiabilitatea in timp)sau orice alt motor diesel bun decat un 0.9 TCE 90 cai !La capacitati pana in 2500-3000cmc motorul diesel INCA este o alegera mai inteleapta pentru omul de rand normal la cap!(parerea mea)
06 mai 2014, 16:26
-2
vituzeu
12 comentarii 21 puncte
cam ce benzinar 3 litri turbo ti se pare tie ca nu are cuplu
06 mai 2014, 17:49
+12
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
benzinaru meu de exemplu de BMW X5 3000cmc benzina are cuplu la fel de mare ca si 1.9 diesel de pe Astra unui prieten:(
06 mai 2014, 18:40
0
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
Benzinarul tau este aspirat, o comparatie mai apropiata de adevar va fi intr un diesel si un benzinar, de aceeasi cilindree, ambele cu turbo!
06 mai 2014, 21:32
+8
2947 comentarii 2978 puncte
@ alex alex Si un consum de 20 litri / 100 km rulati în oras. Ai spus-o chiar tu în alt comentariu.
07 mai 2014, 00:42
-3
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Pentru cei nostalgici benzina este benzina desigur !Si de final..... cum zicea si cineva mai sus.... Mai bine un 1.6-1.8-2.0 + benzinar aspirat cu GPL pe el sau un DIESEL modern decat glumele proaste scoase de catre cei de la Renault Ford.... Motoare cu 3 cilindrii supraalimentate !
06 mai 2014, 16:27
+10
On_Off
227 comentarii -36 puncte
Atunci cand in ciuda diferentelor de cilindree au aceleasi performante remarca ta nu se bazeaza pe nimic.
07 mai 2014, 01:46
-1
12 comentarii 1 puncte
ba se bazeaza foarte mult!!! cuplul spune tot! cuplul la turatii mici! mic exemplu, in oras din semafor in semafor, un diesel nu e nevoit sa fie turat sa plece de pe loc, are cuplul bun la turatii mici. benzinarul supraalimentat trebuie turat binisor ... so ... cuplul si puterea la benzinar la ce turatii se ating ??? si apoi sa nu uitam ca, consumurile anuntate de companii sunt facute in conditii ideale care nu se regasesc pe strazile noastre .......
07 mai 2014, 10:46
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Si cu un benzinar american te rup taxele si impozitele, asta ca sa numai vorbim de consum. Noile motoare diesel gen cel de pe noul 325d (care este 2.0), sau cel de pe C250 cdi (2.2) au peste 200 de cai putere si cuplu de peste 400 de Nm de la sub 2000 de ture. Ca sa numai vorbim despre consum care este unul declarat mixt de 5 la suta. Si chiar daca pare trasa de par si un consum de 6 mixt si tot ar fi extrem de putin pentru un motor cu asemenea performante. Inteleg ca esti fan benzina, dar parerea mea este ce pentru o masina de zi cu zi un diesel de generatie nou este extraordinar.
07 mai 2014, 17:40
+2
On_Off
227 comentarii -36 puncte
Daca schimbi vitezele astfel incat sa fii in turele cuplului maxim un diesel cu aceeasi putere va fi facut de rusine intotdeauna de catre un Otto.
07 mai 2014, 18:32
0
1 comentarii 0 puncte
Ar trebui sa incerci prima oara o "gluma" scoasa de Ford sau Renault. Am facut drive test cu fiesta 1.0 ecoboost 100 cp si este wow. In prezent conduc masina diesel cu cuplu mare, multi cai putere, masina noua, euro 5, foarte silentioasa pt un diesel, etc, insa Fiesta mi s-a parut remarcabila in oras. NU ai nevoie sa o turezi mult ca sa ai forta, pleaca imediat, raspunsul acceleratiei este ferm, masina aia este o placere in oras, cu un consum de 7.5 urban. Dupa acel test am cumparat un Focus 1.6 ecoboost 182 cp si este remarcabila, iar consum urban in Bucuresti se afla intre 8.5 si 9.5, iar la extra urban ai consum de diesel. Nu mai spun ca sunetul si la focus-ul de 1.6 cat si la fiesta de 1.0 este unul placut, cuplul este foarte ok la ambele si nu mai spun despre linistea pe care o ai datorita lipsei trancanitului de diesel care se aude si la cel mai silentios motor. Inca odata.....care mai sunt avantajele diesel? Despre ce avantaje mai vorbim ale motoarelor diesel?
08 mai 2014, 13:33
0
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
(Pt Marian). Pai, i-a sa vedem, eu am facut test drive cu acest 1.0 pe Focus (100cp) si dupa parerea mea, un 1.6 tdci este mult mai potrivit, pe langa faptul ca are 10 cai in plus si vreo 50 de Nm tot in plus, are si consum mai mic (minim un litru in minus), vibratiile la noile diesel numai sunt asa de deranjante, iar motorul diesel este recunoscut pentru interne mult mai rezistente, in timp ce aceste piticanii de motoare mai au inca de demonstrat fiabilitate. De curand am reconditionat o turbina si la service-ul respectiv mi-au spus ca deja au inceput sa vina propreietari cu probleme la noile benzinare turbo (turbine in principal si pompe). Deci noile benzinare pentru plusul de performanta cam platesc grav pe partea fiabilitate.
10 mai 2014, 13:45
+1
38 comentarii 98 puncte
si uite asa motoarele cu 6 in linie de la bmw care au facut istorie vor deveni doar un vis frumos!
06 mai 2014, 16:32
+9
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
motorul cu combustie e pe duca, nu doar cel diesel.
06 mai 2014, 17:00
-3
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
pt ca se vrea de performanta, de asta...
07 mai 2014, 11:37
-1
2947 comentarii 2978 puncte
Da! Performata + costuri de carburant redus si...... hai sa zicem emisii scazute. Spun "HAI SA ZICEM" deoarece motoarele DI (Direct Injection) de mic litraj ce sînt montate pe hibridele actiuale avînd doar un rol compensator secundar si încarcarea bateriilor pt. autonomie marita, sînt mai poluante ca un EURO 5. Asta n-o spun eu ci cercetatorii de la FRAUENHOFERINSTITUT din Germania.
07 mai 2014, 16:14
0
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Un 0.9 TCE nu o sa traga niciodata ca un 1.5 dci de 90 de cai, e diferenta de cuplu (vreo 70 de Nm). Si mor cand aud ca toti se plang ca vezi domne ca dieselul are un pret de achizitie mai mare, dar de obicei o mare parte din pretul in plus il recuperezi la revanzare, pentru ca masina fiind diesel o vinzi mai scump si mai repede. Singurul mare avantaj la aceste benzinare mici este asigurarea care o vei avea mai mica, in rest nimic interesant.
06 mai 2014, 17:11
+9
vituzeu
12 comentarii 21 puncte
Mai terminati cu tampeniile ca dieselul are cuplu mai mare ca benzinarul. Asa ca tema de casa comparati urmatoarele: 2 litri TDI de pe Passat cu 2 litri de pe un EVO sau de pe un STI. Sau 2 litri diesel simplu de un 124 cu 2 litri benzina de pe un e36 Aloooooo!!!!! comparati mere cu mere , nu mai comparati un motor aspirat cu unu turbo, ce ***** sunteti pe un site cu specific auto nu pe Disney Junior
06 mai 2014, 17:43
0
Lupes
541 comentarii 852 puncte
2.0 TDI de pe Passat are 380 NM , 2.0 Turbo de pe Evo X are 366 NM iar Impreza WRX STI are deja motor de 2.5 T si nu mai are rost sa comparam . Se iarta faptul ca esti prost informat . Vad ca ai un BMW , asa ca o sa iti prezint o comparatie intre un motor diesel si unul benzina care echipeaza noul Seria 5 . Ambele motoare sunt de 3 L : Diesel-ul are 740 NM si benzinarul are 400 NM . Nu , e prea mare diferenta , hai sa comparam Diesel-ul ala de 3 L cu M5 de 4.4 L care are 680 NM . Mda , tot Diesel-ul are cuplu mai mare , ce-i de facut ? Poate sa te informezi mai bine si apoi sa vii aici si sa te folosesti de un limbaj care necesita cenzura doar pentru a incerca sa demonstrezi ceva care e adevarat doar in lumea ta .
06 mai 2014, 18:03
+2
vituzeu
12 comentarii 21 puncte
1. arat-mi te rog un STI din aceasi ani cu e 36 care are motor de 2.5 2. ia incearca sa compari motorul triturbo diesel cu un benzinar triturbo Ce ****? n-ai inteles nimic din "comparati mere cu mere"?
06 mai 2014, 18:16
0
Lupes
541 comentarii 852 puncte
3.0 Tri-Turbo Diesel vs 4.4 Twin-Turbo Benzina . Acel deficit de 1400 cmc pe care il are M5 incearca sa compenseze o a 3-a turbina , pentru ca nu am vazut masina de serie pe benzina cu 3 turbine . Articolul asta e cumva scris in `90 ? Atunci comparam masini contemporane . Mere cu mere ? 2.0 TDI vs 2.0 T ce e ? Mere cu banane?
06 mai 2014, 18:24
+1
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Lupes lasa-l in pace ca e bagat in ceata rau acest "Vitu Cristian" ...Eu vorbeam despre 2000 diesel contra 2000 benzinar(aspirat) .... de cele uzuale din zilele noastre ... sau 3000 diesel contra 3000 benzinar ( iarasi aspirat) ! nu vorbeam de motoarele moderne de pe BMW M5 sau alte "specii" de motoare "futuristice" !Si aici vroiam sa subliniez ca in majoritatea cazurilor un diesel este mai bun ca un benzinar ( cel putin in viata de zi cu zi ...), SAU ca benzinarul sa devina cat de cat rentabil trebuie apelat la GPL !
06 mai 2014, 19:17
-1
36 comentarii -16 puncte
Bine baaaah Vitule!!!!
07 mai 2014, 10:28
0
12 comentarii 1 puncte
si la ce turatii se obtine respectivul cuplu nene? si cu ce consum ???? hai sa fim realisti. nu vorbim aici de masini de curse ... vorbim de masini care trebuie sa consume putin pe strada zi de zi (si nu in conditii speciale de test) . si da, hai sa comparam un evo cu un passat tdi, o zi prin bucuresti. sa vedem care e mai fiabil ....
07 mai 2014, 10:50
0
1153 comentarii 4446 puncte
Din ochii tinerilor/pasionatilor viitorul suna oribil....adio sunet placut de motor...mi se pare o mare tampenie 0.9/1.2 supraalimentat....! sunt chestii de marketing...nimic nu se mai fabrica sa reziste...:( pacat..OLD School Rules!!!
06 mai 2014, 18:01
+13
bytzu11
147 comentarii 333 puncte
Downsize ca downsize,dar ce facem cand venim de la tara,avem si catelul si purcelul dupa noi si mai toata familia si hop,vrem sa depasim un TIR care se deplaseaza cu 90 de km/h ,iar noi avem sub capota 0.9 TCe? Va zic eu ce facem...mergem frumos in spatele lui si ne uitam la altii cu motoare mai vechi,diesel sau benzina,de capacitati mai mari cum isi fac depasirea linistiti! Cam asa sta treaba in Romanica,pentru ca nu e bine sa uitati de faptul ca la noi autostrazile si drumurile lungi si drepte sunt ceva taboo... Raman la parerea mea ca o masina din clasa medie,nu are nici o fiabilitate cu un motor mic supraalimentat! Va fi un motor fortat la maxim sa faca fata cererii de adrenalina si de miscare incontinuu...unde mai pui ca majoritatea de ceva ani incoace fabrica motoare care nu rezista dincolo de 200k km si asta in cazuri fericite! Toate astea,pentru ca piata trebuie sa miste,adica sa circule piese de schimb si masinile sa se strice periodic.... Sa tinem minte un lucru,acela ca NU se vrea construirea de motoare "bullet-proof" ...cine stie isi poate aduce aminte ca Mercedes aproape a dat faliment cu un astfel de motor acum cativa zeci de ani...sa nu credeti ca au pierdut "reteta" aia...dar cred ca impusca la propriu pe oricine incearca sa se mai apropie de ea ;) Pentru clasa mica,motoare mici Otto,pentru masinile din clasa medie/compacta/limo,motoare peste 1.6 ,Otto sau Diesel... Pentru masinile noi de preferabil diesel,iar la second-hand mai vechi de 5 ani,motoarele pe benzina sunt cel mai ieftin de intretinut,avand in vedere faptul ca se preteaza si la GPL! Sa tineti minte ca la motoare Diesel mai vechi de 5 ani,doar japonezii rezista in topurile de fiabilitate,iar nemtii sunt departe rau... Numa'bine!
06 mai 2014, 18:24
+16
dumi_cristi77
84 comentarii 240 puncte
Ce va mai place sa exagerati!!! Dar acum ceva ani in urma cand mai toti aveau dacii, cum depaseai camioane cand aveai si catel si purcel in masina si beneficiai doar de vreo 54 cp???
07 mai 2014, 12:49
+3
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
2947 comentarii 2978 puncte
@ Dumitrache Cristian Camioanele de care vorbesti tu, erau SR-uri, Buceaga, Tatre si Roman ce abea îsi tîrau besinile pe sosea si curgea fumu dupa ele mai rau ca dupa locomotiva cu aburi a lui Doc'Brown din BACK TO THE FUTURE - PART 3. :-)))) Nu mai compara secolul 19 cu secolul 21 !
07 mai 2014, 21:32
-1
dumi_cristi77
84 comentarii 240 puncte
Sa-ti aduc aminte de Roman care a participat cu succes la Paris-Dakar? Terminati cu prostiile va rog frumos, nu am chiar 18 ani sa vorbesc din auzite, mai alex ca un unchi de-al meu era sofer de camion si ma lua adesea cu el in curse.
08 mai 2014, 02:04
+3
18 comentarii 8 puncte
Avea motor Caterpilar nu I.M. Mirsa sau Raba . Deviati inutil de la subiect si faceti comparatii nepotrivite. Cu stima...
08 mai 2014, 16:41
-1
robertino2408
65 comentarii 41 puncte
Cu motor Caterpillar si transmisie de MAN...cred si eu! Terminati cu reclamele astea comuniste. Decat cabina si sasiul erau produse Roman. Am vazut cu ochii mei acel camion expus la TIB. Ca sa nu mai zic ca servo-directia era romaneasca si evident plina de ulei pe la racorduri si olendere... Asa ca stai jos si viseaza in continuare.
08 mai 2014, 22:50
0
2947 comentarii 2978 puncte
@ Dumitrache Cristian Da de ce amesteci tu MERE CU PERE ? Noi vorbim de masini ce circula (sau CIRCULAU ATUNCI) zilnic pe strazile si pe santierele tarii, NISTE JAFURI ÎMPUTITE ce blocau circulatia, TOATE STRÎMBE ce abea se tîrau cu 35 - 40 km/h si nu de masini de competitii de alergat la PARIS - DAKAR. Vrei sa încep sa-ti povestesc ceva de ROAD TRAIN-urile din australia unde începi sa plîngi la o depasire chiar si la volanul unui Bugatti Veyron? Ar fi la fel de absurd.
08 mai 2014, 23:27
0
70 comentarii 81 puncte
pai se doreste ca si motorul sa devina consumabila si sa fie inlocuit la 80-100 000 km. Daca faci motoare care merg 600 000- 1 mil. de km si apoi le reconditioneti si mai mergi inca pe atat, cine mai cumpara masini ?!?! Mercedes a invatat-o pe propria piele. Nu iti tai craca de sub picioare!
08 mai 2014, 16:42
+2
robertino2408
65 comentarii 41 puncte
Mai ma leshi...? In ce film Diesel-ul japonez are suprematie si nemtii sunt praf...???? HAHAHAHAHAHA :-)))) Hai sa ne uitam pe sosele sa numaram cate diesel-uri japoneze "mai vechi de 5 ani" vedem....si cate diesel-uri nemtesti... Esti rupt de realitate mai baiatule sau lucrezi la vreun dealer japonez. Cel mai bun exemplu este arhicunoscutul motor VAG 1.9 TDI care intretinut cum trebuie n-are moarte. Asa ca du-te si culca-te. LOL ...auzi la el....diesel-ul japonez mai tare ca ala nemtesc....HAHAHAHAHAHA :-))))) :-)))) LOOOOL Mai ai un pic si ne spui ca Gilly sau Great Wall sunt cele mai tari SUV-uri de pe planeta...
08 mai 2014, 22:59
0
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Care-i treaba cu motoarele alea de mercedes , si care sunt acelea ? Sunt bune sau proaste si de ce era sa falimenteze ?
08 iul 2014, 20:41
0
1 comentarii -1 puncte
Nu vad unde e problema! De ce sa depasesti cu orice pret? DE ce sa nu mergi omeneste pe drum, legal, cu 50 in localitati si cu 90-100 in afara? De unde vine disperarea asta a unor romani, de a merge cu viteze care le pun viata in pericol? Eu spun ca sunt inconstienti, iresponsabili, desfranati si indecenti recurgand la a juca rolul unei potentiale bombe care poate lua vieti. Nu avem autostrazi, dar avem drumuri decente pentru tranzit, doar ca unele sunt deosebit de periculoase din cauza exclusiva a acestor desfranati fara Dumnezeu! Da, sunt de acord ca politia nu face mare lucru, si e si corupta. Disciplina ar putea fi insa si autodisciplina. Sa recunoastem ca suntem doar oameni, si nu soferi de curse, sa respectam viata oamenilor si viata naturii. Sa-l respectam pe Dumnezeu si sa ne infranam, sa renuntam, sa facem pasul inapoi, sa toleram! Cu alte cuvinte, sa circulam civilizat si cu responsabilitate. Si sunt ferm convins ca mergand omeneste, nici nu pierzi chiar asa de mult timp. Drumuri bune...si evolutie placuta!
16 feb 2015, 22:20
-1
sergini0
90 comentarii 164 puncte
"Dupa anul 2000, vanzarile masinilor diesel AU crescut cu 65%" *
06 mai 2014, 18:40
0
2947 comentarii 2978 puncte
Si acuma scad de le sar dracii. Cel putin in Germania nu le mai cumpara nici dra**. stau diesselurile prin magazine pina mucegaiesc. Majoritatea se duc la export.
07 mai 2014, 00:48
-1
silv33r
17 comentarii 44 puncte
Probabil si din cauza taxei axagerate de la noi , nu mai cumpara lumea diesel !
07 mai 2014, 01:05
+4
2947 comentarii 2978 puncte
Nu stiu cum sînt taxele la Diessel în România dar în Germania e impozitul mai mic dar de omoara cu zonele ecologice în orase. 99,9% din Diessele au Umweltplakette (vinieta de mediu) galbena cele cu filtru de particole si rosie cele vechi fara filtru avînd astfel interdictie pe centrele oraselor cele cu galben si interdictie totala cele cu rosu. Cele cu rosu pot primi galben cu conditia ca posesorul sa investeasca aproximativ 4000 EURO si s-o doteze cu filtru de particole si pt. ca sa faca cineva asa ceva trebuie sa fie cel putin nebun. La asta se adauga si pretul motorinei ecivalent cu cel al benzinei. În situatia asta, chit ca diesselele platesc mai putin impozit, rentabilitatea unei astfel de masini în Germania este........ ZERO BARAT.
07 mai 2014, 09:43
0
Lupes
541 comentarii 852 puncte
Da , dar in Germania cu salariul pe 2-3 luni cumperi o masina cu bulina VERDE .
07 mai 2014, 13:41
+4
2947 comentarii 2978 puncte
Da dar cu siguranta nu diessel si cu siguranta un benzinar SH low cost frecat de pe lume.
07 mai 2014, 15:54
-4
Lupes
541 comentarii 852 puncte
Cand ma refeream la salariul de pe 2-3 luni cu siguranta nu ma refeream la salariul minim pe care il incaseaza imigrantii :)) . Daca nu ma insel , salariul mediu pe acolo e de vreo 3500 de euro , si cu vreo 10 mii cumperi ori o Dacia noua Euro 5 ori ceva SH nu foarte vechi care de asemenea sa aiba bulina verde .
07 mai 2014, 17:05
+2
2947 comentarii 2978 puncte
hihihihi........ !!!! Hai ca visezi frumos ! Asta ce spui tu e SALARIUL BRUT fara retineri si impozite. Un Muncitor de rînd / ANGAJAT are un salariu mediu NET - CASH ON HAND de aprox. 1800 EURO cel mult iar o pîrlita de dacia costa 12.500 EURO + / - dependent de obtiuni si dotari. Cei ce cîstiga cam 2500 EURO NET sau chiar 3500 EURO NET sînt ingineri persoane din conduceri de firme, medici ingineri si nici decum un angajat. SH benzinar cu bulina verde gasesti de la 600 EURO în sus în stare bunicica cu TÜV (ITP-ul nemtesc) facut proaspat pe 2 ani. Asta n-ar fi o problema. PS Salariul emigrantilor e cel mult 4,5 EURO BRUT / ORA si în mîna ia pe undeva pe la 2,3 EURO NET / ORA. :-) ))))
07 mai 2014, 21:24
-4
6 comentarii 7 puncte
cea mai buna si fiabila masina este cea pe care o crezi tu ca este.
06 mai 2014, 21:07
+11
2947 comentarii 2978 puncte
Gresit ! Cea ce-ti permite buzunarul !
07 mai 2014, 09:44
-2
titus15
1181 comentarii 2336 puncte
Imi place :)) Multi dintre voi va agitati ca dispare diesel-ul:)) Va reamintesc, cititi un simplu articol, pe 4tuning!
06 mai 2014, 23:45
-1
dannyseke
265 comentarii 456 puncte
Dati-i idei lui Ponta, ca poate mai scoate ceva lege, de ne ducem masinile la pascut.
07 mai 2014, 00:09
+6
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
silv33r
17 comentarii 44 puncte
La diesel te bucuri de un consum mic si de un cuplu inselator , dar cand ti a picat turbina si vreun injector , si tragi linie la sfarsitul anului poti sa zici ca ti a consumat 12 la suta :))
07 mai 2014, 00:59
+15
2947 comentarii 2978 puncte
Pai decît asa ceva mai bine o americana V 8 cu cuplu serios ce consuma din start 12 litri si stiu ca nu ma mai doare capu dupa turbine picate si alte barbologeli costisitoare :-))
07 mai 2014, 09:22
-1
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Cata, ce masina ai avut cu problemele astea ? Desi iti respect parerea tin sa te anunt ca majoritatea benzinarelor din ziua de astazi care ies pe poarta fabricii sunt turbo (doar la masini mici mai gasesti motoare aspirate, dar mici, gen 1.2), iar eu care am masina diesel si care mi-am reconditionat turbina de curand (1200 de ron) am aflat de la mecanicii respectivi ca benzinarele noi turbo deja au inceput sa vina cu turbinele in brate stricate. Nu stiu cati km faci tu pe an, dar eu fac in jur de 12000km/an (luna si mia de km), iar 1200 de ron inseamna 3 plinuri si un pic, asta tradus in matematica inseamna 25% "consum mai mare" ca sa parafrazez treaba cu 12 la suta despre care vorbeai mai sus. Deci doar anul asta o sa am un "consum cu 25% mai mare", lucru care sincer sa fiu nu ma deranjeaza deloc, avand in vedere ca am mers 6 ani cu consum normal. Numai bine
07 mai 2014, 19:09
0
Lupes
541 comentarii 852 puncte
Sa intelegem ca la masinile pe benzina nu pica niciodata nimic ?
07 mai 2014, 20:44
0
2947 comentarii 2978 puncte
La benzinarele moderne care sînt tixite de electronica, cînd începe sa pice nu se mai opreste si întretinerea se transforma întrun sac fara fund tocator de bani. tot ce economisesti la carburant datorita consumului mic, bagi înzecit în reparatii. E ca si cînd ti-ai fura singur caciula. Cînd vad de ex. aberatiile astea cu start / stop automat unde se opreste motorul la fiecare semafor, ma apuca voma. O tîmpenie mai cretina nu cred ca s-a montat vreodata pe masini în toata istoria automobilului. Cu vesnicile porniri si opriti omori bateria ca e vesnic suprasolicitata si aproape goala, alternatorul e permanent în sarcina maxima ce-i scurteaza viata deoarece nu apuca sa încarce cît consuma demarorul de la o intersectie la alta, ciclul de numari de porniri a le demarorului date de fabrica se epuizeaza în timp record si atunci sa nu se mire nimeni daca în 3 luni de zile bateria e praf, la iesire din garantie demarorul e praf si daca ai noroc sa nu schimbi o colectie de alternatoare pe perioada garantiei, si asta e PRAF si nu mai are valoare decît de FIER VECHI. Toate subansamblele astea costa o caramida de bani dar producatorii SUSTIN ca poti economisi (O FLEGMA) de benzina dar în realitate rentabilitatea practica este ZERO.
07 mai 2014, 22:46
-1
silv33r
17 comentarii 44 puncte
Si eu am avut doar masini diesel , dar de curand am trecut pe benzina aspirat apoi pe turbo benzina , legat de diesel , am fost multumit de consum , de un cuplu destul de mare care iti da senzatia ca ai vreo 3000 de cai sub capota (doar iti da senzatia ) Per total am fost multumit de diesel pana a inceput sa ii pice turbina , injectoarele etc ... Care au fost destul de costisitoare ! Legat de benzina sincer si eu cand aveam diesel si lumea imi zicea ca suna ca un tractor eu ziceam ca nu e adevarat , DA este adevarat ca la o aspirata se simte lipsa de cuplu , dar se compenseaza oarecum cu o turatie mult mai mare 9000 de ture (vorbesc de un motor vvtl-i de 192 de cai ) Da consumul este dublu fata de diesel , dar si senzatia este alta cand intra vvtl-i ul ! Este strict parerea mea !
07 mai 2014, 00:57
+7
3 comentarii -5 puncte
aha... sigur... Mult cuplu pe diesel dar degeaba. Nu trag remorca dupa mine. Eu am un 2,5 benzina cu 245 N/M vechi de 22 de ani... La orice ora din zi sau din noapte , in orice zi sau luna din an SPULBER un disel de 350-400 de N/M. Deci de unde ideea asta ca diselurile sunt mai puternice la aceeasi cilindree... Prost sunt eu ca imi pierd vremea citind articole de 2 bani ...
07 mai 2014, 02:20
0
12 comentarii 1 puncte
ai si tu dreptate ... cand te caracterizezi! nu vorbim de masini de curse nene, nu vorbim de spulberat ... vorbim de fiabilitate si consum. hai sa te vad cum spulberi tu un diesel in oras ... cu ce consum, de 2-3 ori mai mare : )))
07 mai 2014, 10:55
+9
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Ai dreptate cocioaba2000 ! Fiabilitate / consum si oameni normali la cap ! Si in oras mai ales al ore de varf nu prea poti face "curse" intre semafoare , si si daca faci ... incalci in primul rand legea ! ps:In plus pana isi atinge benzinarul (din mers) turatia de cuplu maxim si puterea ( in oras) , un diesel in toate "mintile" e DEPARTE!( ba chiar pot spune ca isi bate joc de un benzinar ) si asta vorba ta , cu, consum de 2 ori mai mic pentru diesel! La "liniute" este alta poveste .... Cei ce au benzinare de genul asta le tin exclusiv numai pentru asa ceva ... eu detin benzinar cu GPL dar in viata de zi cu zi duc dorul fostului diesel 85 % din timpul petrecut la volan !(pentru ca sunt om normal la cap si nu imi iau masina numai sau special pentru "liniute")!Un diesel se conduce mult mai usor / lejer ca un benzinar si la viteze normale este net superior benzinarului ! ( oricine orice mi-ar spune contrariul il contrazic )
07 mai 2014, 11:06
-1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Ce toc eu si ce intelegi matale CyberCSX ??? Eu vorbeam de masini normale ( UZUALE) ce le intalnim in viata de zi cu zi nu, de hibride venite din viitor !Se ia un 2000 cmc benzinar ( un Ford Mondeo spre exemplu), si un 2000 cmc diesel (Passat exemplu) ....In oras Passat-ul va fi net superior la orice capitol Ford-ului benzinar! La asta ma refeream eu ... la masinile normale din zilele noastre nu la extraterestrii ! Si aici rog sa nu mai amestecam motoarele americane de 50.000 cmc ce consuma 60.000 litrii la 100 km sau hibride gen Toyota Prius! bine ? Vorbim de masini uzuale pe care si le permite tot omu de rand!
07 mai 2014, 12:28
-1
2947 comentarii 2978 puncte
Ok. Scuze ! Am înteles eu gresit !
07 mai 2014, 15:56
0
73 comentarii 87 puncte
Articolul are cateva greseli. Dieselul nu este superior ca putere benzinei ci anumiti producatori se axeaza mai mult pe diesel decat pe benzina, iar acum revin usor usor la benzina. Comparatie Golf R20 2.0 270cp fata de Golf 2.0 Diesel 170-180cp. Comparatiile se fac doar intre motoare turbo diesel si benzina aspirat si alea cele mai jalnice. Exista masini cu motor aspirat 1.6 de 160cp sau 2.0 de 240 si au in jur de 15 ani (honda crx si honda s2000). Cei care merg peste 30.000 pe an ii inteleg cu dieselul, cu toate ca exista solutii mai ieftine (GPL). Problema se pune la cei care cumpara diesel sa faca economie si reusesc cu greu sa treaca de 10.000 pe an si dupa cativa ani, datorita motorinei proaste si faptului ca schimba la max 2000rpm, incep probleme cu injectoare, geometrie variabila a turbinei, egr etc. Daca tragi linie dupa 5 ani, in majoritatea cazurilor, esti mai castigat pe benzina.
08 mai 2014, 23:59
0
330 comentarii 94 puncte
In momentul in care sustii chestia cu "Pina isi atinge benzinarul (din mers) turatia de cuplu maxim si puterea, un diesel e departe" denota clar faptul ca nu prea stii sa conduci...sau cel putin nu stii sa conduci o masina pe benzina. Pai este treaba soferului sa foloseasca ambreiajul (la plecarea de pe loc) si cutia de viteze (in mers) in asa fel incit motorul sa fie aproape tot timpul in zona de cuplu maxim - putere maxima...Toti fanii diesel s-au invatat sa plece de pe loc cu motorul ambalat la 1000-1200 rpm (sau poate chiar mai putin) si se pling ca masinile pe benzina nu au cuplu...pleaca de pe loc nene cu motorul la 3000 rpm si apoi la 4000-5000 rpm schimba in treapta superioara...sa vezi ce cuplu si ce putere are benzina...nu ii sta nici un diesel in cale!
22 sep 2014, 23:26
0
2947 comentarii 2978 puncte
@ cocioaba2000 Da dar sti.................. În ultimii ani au aparut tot mai multi diesselisti care fac pe vitejii pe la semafoare. Le merge cît le merge, pîna se împiedica de o americana care-i aduce subit la realitate si îi scoate din lumea viselor cu cuplu mare :-) ))))
07 mai 2014, 11:08
-4
Lupes
541 comentarii 852 puncte
Cine traieste in lumea NFS clar ca nu are de ce sa ia un Diesel . Unii dintre voi ar face liniute si cu 2 carute trase de cai :)) .
07 mai 2014, 13:51
+2
2947 comentarii 2978 puncte
Te referi la asta ? :-) )))) http://www.youtube.com/watch?v=31luAJIb7QA
07 mai 2014, 15:57
0
Lupes
541 comentarii 852 puncte
Exact la ala ma gandeam :)) . Oricum , la clasa respectiva (tractiune animala) tiganii nostrii sunt cei mai cunoscuti in lume cu liniuta asta .
07 mai 2014, 16:06
0
2947 comentarii 2978 puncte
Poate n-ar strica sa se faca din asa ceva un sport national cu întreceri serioase, SFERT DE MILA etc. Cred ca ar fi foarte amuzant si interesant! îmi închipui pe un aeroport dezafectat, semafoarele de start ca la NASCAR si în loc de masini ce fac burnout pregatinduse de start sa vad doua carute, fiecare cu vreo 6 armasari înhamati si piranda le da cîte o mîna de fîn înainte de start :-) ))))))
07 mai 2014, 16:17
-1
Lupes
541 comentarii 852 puncte
Nu , ca am fi eclipsati de tigani la popularitate , si in scurt timp or sa zica strainii ca noi suntem minoritate aici :))
07 mai 2014, 17:08
+2
2947 comentarii 2978 puncte
Nu cred ! Daca ati face un fel de........... gradina zoologica sau un fel de rezervatie naturala pt. animale exotice carpatine, ceva de genul YELLOWSTONE si ar avea acolo loc aceste liniute GIPSY NASHIPO într-un ambient tipic cu hoteluri si vile de chirpici, la birturiile de chirpici tipice listele de meniu în limba "romanes" cu traducere pt. straini, vesela restaurantelor din cupru ca la porci ar avea România cea mai puternica atractie turistica si cel mai cool rezervat natural pt. ANIMALE EXOTICE din lume :-) ))))) PS APROPO: Ce se întîmpla cu carutele în RO ca e plin de ele? Nu i-a venit lui Ponta idea sa puna TAXA ECOLOGICA PE FÎN?
07 mai 2014, 18:43
-1
Lupes
541 comentarii 852 puncte
Carutele in RO si tiganii o sa dispara atunci cand BMW i8 o sa se vanda ca masina de epoca :))
07 mai 2014, 19:19
+4
2947 comentarii 2978 puncte
:-) )))))))))))))))))))))))))))))))))))) You made my day !!!!!
07 mai 2014, 21:27
0
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Lupes: =))))))
08 mai 2014, 13:42
+2
Fentutz
38 comentarii 89 puncte
Ce sa zic....ganditi.va ca numai in europa dieselu are un avataj.....detin un volvo s60 2.5TAWD. nu l.as da pe nici un diesel...si intradevar consuma 12 litri in oras...si cam 8 afara...dar nu se pot compara...am avut diesel...2 masini..un mondeo si un peugeot. benzina e alceva...putere....sunet...elegant...nu este termen de comparatie decat la consum. am avut numai probleme cu dieselu pe care l.am avut...filtre injectoare...numai belele...si cine zice ca un motor pe benzina nu rezista in timp nu stie ce vb....nu poti compara un motor de dacie pe benzina cu un motor de volvo, merc, bmw, honda, si asa mai departe. motoare diesel bune, vorba unui mecanic bun au fost facute pana in 2005 maxim..dupa care mizerii. Fiecare cu ce ii place...nu var rostul unui diesel..parerea mea.
07 mai 2014, 19:13
+2
2947 comentarii 2978 puncte
Sînt foarte de acord cu tine si îti dau perfecta dreptate dar te rog frumos nu mai compara benzinarele vechi cu GUNOIUL ELECTRONIC actual. Personal am doua benzinare din anii 80. OK. unul e obiect de tuning la care "surubarez" permanent si nu-l pun la socoteala dar celalalt care e în stare originala, fabricatie 1989, în toti anii astia în afara de ulei, antigel, filtre, placute de frîna si bujii din an în paste n-a primit si merge perfect ca în prima zi, chit ca are aproape sfertul de milion de mile rulate, mai exact 238.561 mile. ( 1 mila = 1609,9 metri). Hai sa vedem daca un pipetar din asta electronic din ziua de azi face sfertul de milion fara reparatii doar cu întretinerea de regula si consumabile.
07 mai 2014, 22:55
0
47 comentarii 61 puncte
experienta mea: am avut auti a4 B7 2.0 TDI 170 CP cuplu nu stiu! apoi A4 B8 3.0 TDI Quattro, in prezent Audi A5 2.0 TFSI quattro 211 CP 350 N. sa fiu sincer Benzinaru e cel iubit de mine. multi vorbiti dar nu cunoasteti noile motoare! 2.0 tfsi adica turbo, are un consum mai mic decat 3.o TDI la un condus normal! indiferent unde intern/extern! Taxele sunt mai mici evident la un 2.0 benzina, Performnta e similara 211, vs 245! 0-100 6.3s Benzina si 5.9s Dieselul! intretinere este la jumatate la 2.0 benzina! nu mai vb cat de silentios e! acum sa comparam si 2.0 diesel cu 2.0 benzina! sincer daca le conduci pe amn2 pe aceeasi masina.. adica A5 2.0-184 cp diesel si 2.0 benzina 211 cp nu exista termen de comparatie!! diferenta la consum pe o distanta de 4000 km (romania- belgia) Motorul pe benzina a consumat cu 44 de euro mai mult! fara sa scad diferenta de 10 centi pe litru! Benzina era mai scumpa decat motorina pt ca am folosit cifra 99-98 In concluzie Noile generati de masini cu motoare pe benzina consuma mult mai putin decat vechile modele! Motorul de la audi 2.0 tfsi actual atasat une i cuti S-troic 7 viteze (nu multitronic 8 viteze) are un consum foarte bun apropiat de un consum 2.0 diesel motorul actual audi! In plimbare facuta de mine au fost 2 audi a5 motoare de 2.0 benzina/diesel cu transmisie automata si tractiune integrala an 2012 Coupe> Condus normal! Articolul se refera la motorizarile noi! eu nu m as intoarce la motorul pe motorina pt nimic in lume! Nu se compara! singurul loc unde motorul pe benzina(in cauza) consuma mai mult este atunci cand mersul devine sportiv! da atunci consuma cu adevarat mai mult decat cel pe motorina! dar merita pt 211 cp fata de 184 obosit cu ture scurte si fara sound! voi trageti ce concluzii vreiti! p.s nu am vb de 2.0 de pe A4 b7 pt ca nimic nu mi a placut la el! nici macar consumul mic mult laudat.. care nu era!! :))
08 mai 2014, 00:14
+1
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Sunt cazuri si cazuri, unii compara la aceeiasi cilindree, altii la aceiasi cai motoarele. Ca sa raman pe nisa ta, 2.0 tdi vs 2.0 tfsi este o lupta apropiata. Stiu ca vechiul 2.0 tdi de 170 de cai avea 350 de Nm, probabil noul cel de 177 are o idee in plus, deci la cuplu valori apropiate, la cai noul 2.0 tfsi are 224 de cai. Dar ca pret (A5) benzinarul pleaca de la 44700(2.0 tfsi), iar dieselul de la 40200 (2.0 tdi), cel mai slab benzinar este 1.8 tfsi (170cai si 260-270 de Nm) care intr-adevar pleaca de la 37000, dar este facut muci la orice capitol de diesel de la cuplu pana la consum. Revenind la la 2.0 tfsi vs 2.0 tdi lupta e stransa, dar depinde de ce preferinte ai, dar eu personal sa platesc 4500 de euro in plus si sa am consum mai mare, nu prea pare afacere, iar tinuta de drum asemanatoare diferenta fiind facuta doar in momentul in care ii dai blana. Pana la urma iti iei si ce iti place
08 mai 2014, 10:52
+2
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Asta ca sa nu mai vorbim de noile motoare diesel gen cel de pe noul 325d (care este 2.0), sau cel de pe C250 cdi (2.2) au peste 200 de cai putere si cuplu de peste 400 de Nm de la sub 2000 de ture. Cu consum care este unul declarat mixt de 5 la suta. Si chiar daca pare trasa de par si un consum de 6 mixt si tot ar fi extrem de putin pentru un motor cu asemenea performante.
08 mai 2014, 10:58
+3
Lupes
541 comentarii 852 puncte
Adevaru-i ca daca vrei sa obtii un consum mic cu un Diesel trebuie sa stii si cum sa il obtii . Mai vad eu don`soare care merg prin oras cu treapta a 2-a de zici ca acolo isi da sufletu bietul motor . La Diesel , daca mergi putin mai sportiv diferenta de consum o sa fie mult mai mica fata de mersul normal comparativ cu cel pe benzina . Vrei sa ai sound cand calci acceleratia , 2.0 acela de sub capota ta nu o sa ti-l ofere , eventual doar daca amplifici in sistemul audio al masinii .
08 mai 2014, 14:49
-2
121 comentarii 127 puncte
e bine frate ...in america se distreaza lumea cu motoare de la 3 l in sus ..in V si inca continua productia de astfel de motoare ..copii la 16 ani isi cumpara masini si le supraalimenteaza si noi in RO la 16 ani stam si mai visam ce frumos o sa fie peste 2 ani cand dam de permis ...dai de permis si iti cumperi ce ? un ford cu motor 1.0 care are un sunet de drujba ..uimitoarea putere de 100cp si un consum cu 2-3 l mai mic de un motor de 2l aspirat ..si stati asa ...pe ala il cumparati cu noroc ..daca aveti bani de masina noua sau sa zicem SH 2-3 ani vechime ..ca la ce salarii avem sa fim seriosi ..abia un logan fost taxiu mai putem sa luam ..guvernu nostru si guvernele europene sunt o bataie de joc ...avem presedinte cercetat penal ..premier plagiator ..si numai recidivisti in guvern ..cu astfel de "destepti" poti face ceva in tara asta ? nu mai are rost sa vb de preturile la carburanti care se maresc pe zi ce trece ..toti laudati gpl dar o sa se intample *****-a intamplat si cu motorina ..devine cererea mai mare..hop sare si gpl in pret se face 4 lei ..5 lei si tot asa ..chestia cu masinile pt barbati e un lucru "genetic" iti intra in sange ..sunetu ..puterea ..este un viciu ..dar cateodata acest viciu trebuie inlaturat ..eu unu am avut masini de toate felurile ..si motoare in linie si in V si turbo ..pot spune un singur lucru cu mana pe inima ..sunetu unui motor in V este demential ..numai pentru sunetu ala stai cu ea turata peste 5000rpm ..motoru turbo ..demaraj demential si cuplu se tine chiar si peste 200 km /h ..iar motoru aspirat ..e "ok" ..dar acuma ca numai am masina e mult mai bine din multe motive ...desi imi lipseste sunetu unui motor in V sau sau demarajul unui motor turbo ..ma bucur ca ma lipsesc de taxele bagate de guvern ..de faptu ca benzina si motorina se tot scumpeste ..nu mai sunt nevoit sa ma duc la peco sa plang cu lacrimi cand vad pretu pe litru ..nu mai trebuie sa platesc nspe mii de milioane pe asigurare si alte milioane pe anvelope ca li se
09 mai 2014, 06:07
+4
55 comentarii 0 puncte
Articol de cacao."Benzinar"? este omul ce lucreaza la benzinarie ,si atat.Limbaj de coltul strazii ,la fel si continutul articolului.
09 mai 2014, 19:32
+3
alexwrc
43 comentarii 20 puncte
am un coleg care are un astra g diesel.in prima faza i-a cazut pompa de injectie.cost reparatie 4500 ron,am vazut factura cu ochii mei(bosch de pe sos. alexandriei buc.).peste 2 luni turbina .cost 1200 RECONDITIONATA,NU NOUA.acum vin si intreb :toata economia de combustibil pe care a facut-o in ultimii N ani in cit timp sa dus *****?
09 mai 2014, 22:32
0
robertino2408
65 comentarii 41 puncte
Amice....daca acea masina o fi fost un SH luat de pe la samsari....e logic. Plus motorina bagata de unde a apucat gen tractoristi, Lukoil, Gazprom sau d-astia particulari...e clar ca-ti bubuie pompa. Nu cred ca a luat masina de noua si dupa 10 ani de folosinta si mentenanta facuta corect i-a crapat subit turbina si pompa una dupa alta. Turbinele crapa de la uleiul de proasta calitate, chip-tunning facut pe genunchi "la un tovaras care-l stiu eu..." si forje cu motorul insuficient incalzit sau chiar rece. Invatati sa folositi masina intai...si apoi varsati lacrimi cat de nashpa e sa ai ghinion.
10 mai 2014, 11:34
+1
alexwrc
43 comentarii 20 puncte
este foarte adevarat ce spui,dar gindeste-te ca si la o masina cu mentenanta si exploatatrea facute corect pot aparea aceste probleme cu aceleasi costuri.si atunci revin la intrebarea unde este economia?ce economisesti la consumul de combustibil il dai ulterior pe pompa ,injectoare,turbo,daca nu chiar mai mult.
10 mai 2014, 22:13
+1
robertino2408
65 comentarii 41 puncte
Sunt sofer profesionist din 1995 si am inceput de jos: Aro, TV, Roman Diesel, Dacia papuc, Daewoo Cielo, Daewoo Nubira, Daewoo Leganza, Skoda Octavia, Iveco Daily, Volvo camion si limuzina si in final limuzine: Audi A4, A6, Ford Mondeo, Vw Passat, Vw Touareg. Din toata lista asta destul de lunga de masini cu motorizare atat pe benzina cat si diesel, care mi-au trecut prin mana, raman in continuare la preferinta pentru Diesel. Singurele masini pe benzina care mi-ar pune la incercare convingerile sunt Muscle-Car-urile americane din anii '60 - '70. In rest...fiecare cu parerea lui. Pace voua!
10 mai 2014, 23:25
0
2947 comentarii 2978 puncte
Daca esti sofer profesionist, îti doresc sa pui mîna pe un Mack, Peterbilt, Freightliner, adevarate camioane nu..... Roman, un fel de MUSCLE TRUCK sa vezi atunci fericire si..... daca esti adevarat sofer profesionist, vezi ca în Australia se cauta permanent soferi profesionisti ce sa lucreze pe ROAD TRAIN.
11 mai 2014, 00:56
+1
robertino2408
65 comentarii 41 puncte
Din motive de sanatate (boala profesionala) am renuntat la camioane si curse interminabile. Si ca sa lucrezi pe un road-train iti trebuie atestat care nu se obtine tocmai usor. Si ca sa ai dreptul sa faci cursuri ca sa obtii acel atestat trebuie mai intai sa-ti echivalezi carnetul de conducere acolo. Nu asta ar fi piedica cea mai mare ci faptul ca am discopatie lombara si nu mai pot conduce fara pauze. Si ca sa revenim la discutia si subiectul articolului am vrut sa subliniez faptul ca am avut posibilitatea sa testez ambele variante de motorizare si tocmai de aceea prefer Diesel-ul. Repet: fiecare cu parerea lui. La mijloc mai sunt si interesele pur comerciale cand se face reclama sa propaganda la un produs. DIESEL POWER because true drivers know why...! ;-)
11 mai 2014, 12:00
0
330 comentarii 94 puncte
Pai tocmai pentru faptul ca un muscle car american ti-ar pune convingerile la incercare ar trebui sa reunosti ca dieselul este naspa! Cind vorbesc despre masini pe benzina ma refer la masini adevarate cu motoare adevarate...adica V8-uri...nu alte cele. Si mare pacat ca sofer asa profesionist cum esti nu ai condus si camionele Carpati si Bucegi (SR 131, 132, 113, 114 etc). Ti-ar fi pierit damblaua cu dieselul!
22 sep 2014, 23:35
0
330 comentarii 94 puncte
Asa cum nu prea este bine sa faci reclama cuiva fara sa te fi platit, tot asa nici antireclama nu e buna...Care este problema cu Lukoil? Ca eu numai de acolo alimentez.
22 sep 2014, 23:54
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »