Nissan NP200 Loaded este un Logan pick-up tunat in Africa de Sud Masini noi 26 Mai Nissan NP200 Loaded este un Logan pick-up tunat in Africa de Sud
Toate comentariile (8):
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
1298 comentarii 3108 puncte
De ce , de exemplu , in Africa masina se vinde cu emblema Nissan si nu cu cea Dacia ?
26 mai 2014, 15:39
0
180 comentarii 200 puncte
Pentru ca Renault a cumparat Nissan,de fapt au pachetul majoritar,iar asa este mai ok au gandit ca in tari din continentul Asia, sa poarte numele de Nissan,probabil e mai cunoscut acolo brandul..
26 mai 2014, 16:38
+5
titus15
1181 comentarii 2336 puncte
Pentru ca brandul Dacia este unul strict Romanesc. Dacia nu e o marca de sine statatoare, e un Renault care se vinde sub numele Dacia la noi in Romania. Renaultul isi vinde modelele sub diferite denumiri in diferite parti ale lumii. P.S: Renaultul detine si Nissanul.
26 mai 2014, 18:15
+3
2947 comentarii 2978 puncte
Si în Mexic se vînd troacele astea sub numele Nissan. Numele de DACIA este cunoscut numai în fostul bloc comunist de est si fosta RDG, tari în care se exportau licentele R 12. Daca vorbesti în restul lumii de DACIA, te întreaba ce-i aia, cu ce se manînca. :-) )))) PS Daciile NOVA / SUPERNOVA / SOLENTA sînt pîna si în vestul europei... O.Z.N.-uri necunoscute. De vreo 2 saptamîni am aici în vizita un amic din Resita cu o Dacia Solenta. Ei bine, se uita lumea prin Düsseldorf la el ca la urs ca n-au mai vazut astfel de masina si daca pun întrebari si le spunem ca e DACIA se uita cu gura cascata ca ei cunosc numai Logan, Sandero si Duster, importurile actuale. .-) )))))
27 mai 2014, 01:55
+1
1 comentarii 3 puncte
interesant.... papuc de 18000 euro, nici dusterul nu e atat
26 mai 2014, 16:33
+3
209 comentarii 353 puncte
Nu face banul. La banii aia iei Duster. 1.5 diesel 4x4 full option.
26 mai 2014, 22:13
+3
2947 comentarii 2978 puncte
Oricum, daca grupul Dacia - Renault- Nissan n-o sa-si bage mintile-n cap cu troacele astea LOW COST si nu încep sa-si schimbe mentalitatea cu motoarele astea învechite ce pun pe ele, în curînd nu le vor mai vinde niciunde ci numai în Africa si alte tari sarantoace iar europa de vest o s-o cam poata sterge din memorie si statisticile de vînzari ca lumea începe sa se cam sature. HIBRIDELE IEFTINE "dau din coate" si-si fac loc pe piata. În Germania de ex. , o Toyota Jaris este numai cu 4000 EURO mai scumpa ca o dacie, e hibrida, consuma numai 3,1 litri / 100 km iar impozitul e cît dai pe 2- 3 lazi de bere. În timp ce la o dacie cu motor de 1,7 litri MPI ce consuma pîna la 7,5 litri / 100 km rulati în regim mixt (CA-N EPOCA DE PIATRA), impozitul anual este de 89 EURO, la o Jaris hibrida ce consuma 3,1 litri / 100 km rulati în regim mixt, impozitul anual este 30 EURO: http://www.focus.de/auto/fahrberichte/tid-27894/praxistest-toyota-yaris-hybrid-das-verbraucht-deutschlands-billigster-hybrid-wirklich-technische-daten_aid_848848.html (citat de pe pagina germana: Kfz-Steuer (jährl.)/Euro neu 30,00 €) Kfz Steuer (jährl.) = Impozit autoturism (anual). Cu impozitul pe care-l dau pt. o dacie, platesc impozitul la 3 TOYOTA JARIS si mai îmi ramîn bani de buzunar sa-mi umflu burta la McDonalds :-) )))) În situatia asta, sa ne punem întrebarea, oare cît o sa mai tina figura asta cu LOW COST + MOTOR ÎNVECHIT ? Oare cît timp o sa mai dea neamtu si altii banii pe asa ceva? Daca Renault nu intervine sa scoata ceva hibrid, sa tina pasul cu tehnica moderna a pietii, daciei îi sînt zilele numarate, cel putin pe piata europei de vest.
27 mai 2014, 23:40
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »