Dodge ar putea lansa pe piata si un Charger Hellcat Masini tari 4 Iulie Dodge ar putea lansa pe piata si un Charger Hellcat
Toate comentariile (54):
Senpai
53 comentarii 169 puncte
V6 de 3.6 litri 300 CP V8 de 5.7 litri si 370 CP Ce @#!@$%@!@#!@#.
04 iul 2014, 20:28
+1
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
Pai au SRT8,daca ii dau 450cai la modelul 5.7 atunci ce mai vand? NU se pot sabota singuri.
04 iul 2014, 20:57
+2
Senpai
53 comentarii 169 puncte
Corvette Z06 V8 6.2 Litri 625 CP Camaro ZL1 V8 6.2 Litri 580 CP Camaro Z/28 V8 7.0 Litri 505 CP
04 iul 2014, 22:25
+4
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
144 comentarii 335 puncte
Nu vad care este problema, tinand cont ca motorul de 6.2 este supraalimentat, iar cel de 7.0 este aspirat.
05 iul 2014, 18:16
+1
vizal
45 comentarii 56 puncte
Cel de 3.6 300 cai e cum e ...dar 5.7 si doar 370 :) tipic americano :)
05 iul 2014, 10:13
0
464 comentarii -309 puncte
Băi...tu ai stiut ca dintr-un anumit volum poti scoate cifre diferite? Asta nu consta in "incapacitatea inginerilor" , dar din contra - în alegerea lor. Pînă și un joc pentru copii mici are chestia asta. ( ma refer la NFS). La setarea motorului, nu aveai de ales intre "torque" și "power" ?? Băi deja deveniți penibili total... Arata-mi un motor de volum asemanator, natural aspirat cu cuplu de 556Nm te rog.
06 iul 2014, 00:32
+6
2947 comentarii 2978 puncte
Eugene, iar pierzi vremea cu grupa mica de la gradinita ce nu stiu alt ceva decît pipetare? :-) ))))
06 iul 2014, 04:58
+4
Zig-Zag
504 comentarii 206 puncte
Eugen, chiar ca pierzi vremea.Aici e o specie de raterdus picolo erectus care a invatat ca se poate cu cilindree mica si cai multi si asta e tot.Nu incerca sa explici ca n-ai cu cine cu bmw-istii astia de 2 lei.Ei stiu doar "cat baga la ora" si asta e tot ce-i intereseaza.Ce spui tu, sunt deja fineturi si n-ai cum sa te faci inteles
07 iul 2014, 13:24
+6
464 comentarii -309 puncte
Ce folos băi ca BMW M5 E60 are 507CP cu volum de 5.0 litri cind, la o greutate de peste 1700kg consuma urban 19 litri la suta, ha ??? 19 litri la suta consuma un Dodge Viper SRT GTS , dar avind 1556kg , cu 640CP din 8.4 litri. 17 litri la suta consuma un Dodge Challenger SRT 392HEMI, cu 6,424 litri și 1920kg ( motoru e EURO 5 , 470CP) 15 litri la suta consuma Pontiac GTO LS2 cu 6.0 litri sub capota si peste 1700 kg 18 litri la suta consuma un Chrysler 300C SRT8 cu 6,4 litri volum și 1980kg ! ( EURO 5 , 470CP) 18 litri la suta consuma un Camaro Z/28 cu 7.0 litri și 500CP , 1700+ kg. Lamborghini aventador - cu 6.5 litri V12 și cu 1600kg consuma 25 litri la sita frate, !!!!! MOTOARELE DE TURATIA INALTĂ CONSUMA FOARTE MULTA BENZINA. Volumul putin ce spune nene despre consum. Depinde de putere și de distributia cuplului pe banda de turatie Iar pocnitorile astea alde M5 E60 , Ferrari, Lambo ...au niste motoare de turatie mare care, la turatii mici SE C*CĂ ...iată ce fac....sunt slabe la turatii mici - d-aia tre sa le turezi - și sa-i bagi benzina, macar ca un 458 Italia are un volum de 4.5 litri.......crapa ca o vacă, cu toate ca are o masă mica...
06 iul 2014, 12:39
+2
2947 comentarii 2978 puncte
Ei nu se leaga atît de consum (LEITMOTIVUL TIPIC pt. americane) ci mai mult de putere ! Acuma au schimbat bebelusii placa :-) ))) 370 CP dintr-un V8 e foarte corect deoarece fabrica îi da posesorului posibilitatea sa si-o tuneze dupa dorinta. Din motoarele astea scoti dublu cu investitii minime. E un obicei tipic american care se practica de zeci de ani deoarece americanului îi place mult mai mult sa-si modifice masina comparativ cu europeanul si producatorii stiu asta asa ca-i LIVREAZA VERSIUNI cu motoare standard + dotare minima ca sa poata el posesorul sa si-o doteze ulterior cum vrea, sa-i puna blower, turbo / bi-turbo sau naiba mai stie ce ghidusii pt. uz zilnic, sfert de mila etc. Un client ce-si cumpara asa ceva cu gîndul sa-si duca bunica la frizer si duminica sa traga pe pista la sfert de mila, ala îsi ia un V8 cu 370 CP si scoate din el 1200 CP în propriul garaj cu investitii minime. :-) ))))
06 iul 2014, 12:50
+2
464 comentarii -309 puncte
Ei latră de putere, dar nu-și dau seama ca daca ai pune pe pista dreapta un 2.0 turbodiesel vs 2.0 turbo pe benzină, dar avînd aceleasi rapoarte in transmisie, cu toate ca diesel-ul are o putere mai mică, o sa se c*ce pe benzinar. De ce ? BECAUSE TORQUE. De ce naibii un monopost de F1 are 800CP din 1.6 turbo Iar Volvo FH12 are "doar" 750CP dintr-un motor de 16 litri Turbodiesel ?? Atunci iti dai seama ce inseamna 3550Nm de cuplu ( FH12) și 400Nm (formula 1). Atunci iți dai seama ce inseamna BMW M5 E60 cu 507CP/ 530Nm din 5.0 litri Și ce inseamna Ford Torino Cobra 7.4 litri 515CP și 850Nm. Ia incercați voi și remorcați 50 tone la monopost, o sa vedeți, va putea sa miște din loc greutatea ? :D :D :D ....păi hai fratilor, are cu 50CP mai mulți... EI MĂCAR ȘTIU CE ÎNSEAMNĂ "PUTERE" oare ???? Toata șmecheria consta în CUPLU și TURAȚIE. ATÎT. Puterea = Cuplul x viteza unghiulară....puterea e ceva abstract, ea se calculeaza. CUPLUL, e ceva ce se simte, el se măsoară....Standul cu role îți măsoară CUPLUL, nu puterea.
06 iul 2014, 15:03
+1
dumi_cristi77
84 comentarii 240 puncte
De unde scoti frate aberatiile astea??? Uite un exemplu pt linie dreapta: VW Golf GTD 0-100 kmh : 7.5 s, iar Vw Golf GTI 0-100 Km/h : 7.5 s (ambele cu motoare turbo de 2 litri) Compari monopost de formula 1 cu un camion??? Cuplul este bun, dar nu neaparat pentru masini sport, vezi Mercedes SLS AMG Black Series, la care au marit caii si au micsorat cuplul, intereseaza-te si de ce au facut asta!!! Iar pt MrCyber de mai sus: tu chiar crezi ca americanii au scos dintr-un V8 de 5.7 doar 370 cai ca sa iti lase tie posibilitatea sa-l tunezi??? Asta este conceptie de copii ce naiba, esti om in toata firea, foloseste-ti creierul!
06 iul 2014, 21:22
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Tati, americani îti lasau înainte si mai mult. Pîna la începutul anilor 90 avea un V8 chiar si SUB 200 CP si un V6 nu era nici el mai breaz. Acum dau si ei ceva mai mult ca sa fie în ton cu moda. :-) ))) Daca-ti schimb pe jucaria aia de 370 CP puntea de aspiratie si îi mai dau si un blower (cum are Camaro SS din fabrica) scot lejer 570 CP si pt. asta îmi trebuie cel mult 2 ore de lucru cu pauza de cafea inclusa. :-) )))
06 iul 2014, 22:23
+1
2947 comentarii 2978 puncte
PS Ba mai mult de atît americanii îti permit tie ca cumparator sa mergi în fabrica sa-ti montezi propria ta masina si sa-ti construiesti motorul surub cu surub. Asa ceva n-ai sa vezi în europa asta nenorocita în veci.
06 iul 2014, 22:54
+2
dumi_cristi77
84 comentarii 240 puncte
Si ii mai pui si un stiker cu NIKE pe luneta si mai scoti inca 100 cai, iar asta o poti face in 5 minute, nu in 2 ore de munca! Ma nene, eu stiu ca esti innebunit dupa americani, dar nu incerca sa ne speli creierul si noua, du-te tu si ramai acolo daca iti place asa mult si lasa-le pe noi cu europenele noaste!
07 iul 2014, 00:11
-2
464 comentarii -309 puncte
Exact....mai pui un spoiler pe BMW...mai adaugi niste eleroane pe el...mai pui jante negre mat la 21 inch si ai inca 500CP..... Daca la tine "blower" e sticker ..atunci....shut the **** up... "Spala creierii" la voi creieru deja e spalat. Nu aveti logica in ceea ce vorbiti. M6-ele de pe avatar-u tau....bmw scrie ca consuma 14 la suta urban....in Toate testele de pe net crapa 18 urban.... Da am inteles ca europa ia masuri contra minciunilor.... Chestia asta nu e și in cazul americanilor. CONSUMĂ VIPER 20 litri urban - așa și scrie pe site....nu ca în cazu europenilor...." 12 litri la suta scoate S65 AMG" --- să vă creadă bunica Sa ma p*s pe BMW. European cars SUCK!
07 iul 2014, 01:06
+1
2947 comentarii 2978 puncte
@ Dumitrache Cristian Stiker cu NIKE îti pui tu eventual pe BMW. Eu asa ceva nu-mi pun nici pe cur :-) ))) Ti-as propune, daca HABAR-NAI de mecanica auto si în cît timp se monteaza anumite componente, dute fa-ti un dus rece sa-ti revi si lasa-te de discutii! Daca la europene trebuie sa demontezi juma de masina ca sa schimbi un bec la far si juma de motor ca sa schimbi bujiile, ei bine la americane e alt fel si Da ! 2 ORE trebuie ca sa pui o galerie noua de admisie si un blower pe un V8 + setarile de rigoare si asta nu-ti spun numai asa ca sa ma aflu în treaba ci din proprie experienta si asta nu are nimic nu.... "nebunit dupa americane" ci cu VIATA DE SERVICE DE ZI CU ZI ! Vati adunat aici o HAITA DE HATERI DE AMERICANE, vorbiti numai asa ca sa va aflati în treaba fara sa va fi uitat nici macar o data în viata sub capota unei americane în mod real, CU ZERO EXPERIENTA ÎN DOMENIU. Înainte de a ma duce eu si "SA RAMÎN ACOLO" poate ar fi mai recomandat "sa va duceti voi" în topicurile voastre de ursuleti, pisicute, rechinute si babute, sa va certati acolo si sa laudati MUZDANGU DE MIOVENI ca are 10 ani de aniversare lasîndu-va de comentarii despre americane unde sînteti 100% HABARNISTI din toate punctele de vedere :-) )))))
07 iul 2014, 11:15
+2
Philophobic
205 comentarii 347 puncte
"Problema" cu puterea la masinile americane e mai veche. De cand au introdus taxarea pe cai putere pentru asigurari, au inceput sa scada si calutii din fabrica (cel putin pe hartie). Intr-o perioada, chiar declarau mai putini cai decat producea motorul, special pentru a evita aceasta problema. Acum testele sunt mai riguroase, dar e adevarat ca masinile ies "detuned" din acest motiv.
07 iul 2014, 10:03
+2
2947 comentarii 2978 puncte
Ele sînt detuned dar comparativ cu anii 80 - 90 au putere dubla. În anii 80 de ex. un V6 de 2,8 litri aveanumai 136 CP si unul de 3,1 litri avea cam 145 CP iar un V 8 de 5,7 litri rar trecea de 195 CP chit ca erau motoare pe injectie MPI, TPI si TBI.
07 iul 2014, 11:20
+2
Philophobic
205 comentarii 347 puncte
Stiu, te apuca rasu' cand vezi "evolutia" puterii la Corvette. La C3 se vede cel mai clar cum i-au lovit taxele, criza petrolului, etc.
07 iul 2014, 11:38
+2
2947 comentarii 2978 puncte
Lasa tu criza petrolului ca aici n-a facut nici care exceptie ! Înainte decriza petrolului umblau europenii (EXCLUS ROMÂNIA CARE SE CACA PE EA CU DACIA 1300) cu OPEL AMBASADOR ce consuma de-l luau dracii, 21 - 25 litri / 100 km chit ca avea sub capota un jeg de 4 cilindri si nici n-au auzit în viata lor de catalizatoare si benzina fara plumb! La capitolul asta e valabil proverbul: - RÎDE CIOB DE OALA SPARTA ! :-) ))))) Eu asi propune sa lasam naibi istoria cînd încep sa lipseasca argumentele. Indiferent cum o dam, sa fie clar ca comparativ cu europenele, americanele sînt mai usor de întretinut si de depanat chiar daca nu sînt PIPETARE ca europenele ceea ce reduce implicit costurile de întretinere pe termen lung. Daca asi avea de ales între un Porsche 911 din 2014 si un Corvette Stingray din anii 70, asi alege Corvette-ul cu BIG BLOK: http://fastestlaps.com/photos/chevrolet_corvette_stingray_454_ls7.jpg deoarece UNDE NU-i NIMIC ÎNUNTRU, NICI N-ARE CE SA SE STRICE si nici nu dau pe el cît dau pe o casa :-) )))
07 iul 2014, 12:20
+2
464 comentarii -309 puncte
Europenele pe alocuri crapa mai mult decat americanele - asta deja e dovedit. ( vorbind de modele de performanta)
07 iul 2014, 12:34
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Nu degeaba sînt pline serviceurile de ele ! :-) )))) Au atîta electronica de a reduce consumul si noxele în ele....... E ceva de.... "nu se poate" ! cînd începe sa pice, pica ca acele de pe un brad uscat. Tocatoare de bani într-o veselie!
07 iul 2014, 13:04
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Philophobic
205 comentarii 347 puncte
E alegerea fireasca. Intre Corvette C3 si cam 99,99% din toate masinile ever made, as alege C3.
07 iul 2014, 12:54
+3
2947 comentarii 2978 puncte
Am avut într-un timp o versiune rara BREACK de vînzare. S-a dus cu 24.000 EURO la un nou posesor :-) )))) S-a dus asa ieftin deoarece era într-o stare deplorabila si nerestaurata.
07 iul 2014, 13:05
0
464 comentarii -309 puncte
Aahahaha ...... EU AM ZIS CU ACELEAȘI RAPOARTE IN CUTIA DE VITEZE, tu cind citesti, esti atent ?? Băi omule, diesel-ul și benzin-ul au CUTII DIFERITE, sau e o noutate pentru tine? Băăăăi...scrii ca la prosti si tot nu inteleg..
06 iul 2014, 22:39
+2
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
Eugene, las-o mai moale tata: Dodge Viper SRT10 Roadster consumption: Consum urban34.5 l/100km Consum extraurban13.2 l/100km Consum mixt21.1 l/100km La fel si pentru restul exemplelor pe care le-ai dat tu! Totusi, vorbim de o masina sport, nu de un tractor!!!
06 iul 2014, 21:06
0
464 comentarii -309 puncte
Îmi dai și mie link-u cu prostiile care le-ai scris, te rog ?? Ai dat de un Viper tunat ( cred ca) și eu nu vorbeam de SRT10 care s-a sfirsit productia in 2010. Și nu vorbeam de roadster... Restul exemplelor + cel cu Viper toate sunt corecte. VREI SA ITI DAU LINK-urile CU TOATE TESTELE ACESTOR AUTOMOBILE SA TE CONVINGI DE CONSUM ?? Repet: ai scris niște prostii: NICI DODGE CHARGER R/T din 1969 cu renumitul 426HEMI nu consuma cît ai scris tu... Auzi tu? Fan BRABUS ....am impresie că cifrele tale ți le-a spus cineva la colț de stradă.. INFORMEAZĂ-TE DIN TOATE SURSELE, daca nu vrei sa iți strici reputația aici.. Raspund pentru orice cifră scrisa mai sus, tu tot ? Citeste te rog : 1. http://www.drivesrt.com/2014/srt-viper/tech-specs/ 2. http://www.thecarconnection.com/overview/dodge_viper_2014 3. http://www.edmunds.com/dodge/srt-viper/2014/features-specs.html 4. http://www.topspeed.com/cars/srt/2014-srt-viper-ar160002.html 5. http://www.caranddriver.com/reviews/2013-srt-viper-viper-gts-coupe-first-drive-review-still-authentic-page-2 PESTE TOT E SCRIS 12-13MPG , iar tu vii cu niște prostii. ( îți mai arăt teste daca nici cele 5 nu te conving) Dacă nu știai 12MPG = 19.6 litri/100km, deșteptule.
06 iul 2014, 22:37
+2
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
Stai relax, ca si la noi dau producatorii 4l/100 km, nu te mai lua tu dupa tot ce vezi si cauta consumul real asa cum am facut si eu! ;)
07 iul 2014, 00:07
+2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
2947 comentarii 2978 puncte
Vezi ca ai gresit putin ! La SRT din 2013 scrie: FUEL ECONOMY (C/D EST): EPA city/highway driving: 13/18 mpg Deci 13 / 18 MPG si nu 12 / 13 MPG
07 iul 2014, 00:11
+1
464 comentarii -309 puncte
Yo am senzația ca vorbim cu niște babe de la țară care habar n-au ce e aia "final drive" din transmisie, dar să mai vb de motoare și consum... Ei nu văd legatura intre turație/consum/putere/cuplu/masă Ăla de mai sus credea că un Golf GTD și GTI au aceeași cutie... Ei nici nu știu ce e aia "DOHC" sau "OHV" sau "VVTI" ...ei nu știu ce e aia "VANOS" deși presupun ca avem destui fani BMW....ei habar n-au....
07 iul 2014, 00:57
+2
dumi_cristi77
84 comentarii 240 puncte
Lasa ca ai tu si cu mosul ala de MrC.... habar despre ce vorbiti! :)))) Numai cand ma uit la punctajul ala al vostru si imi dau seama ce balarii debitati de fiecare data cand comentati pe aici! NUMAI BINE!
07 iul 2014, 12:01
-3
464 comentarii -309 puncte
Punctajul nu are nici un efect :) :) :) Încă odata m-am convins că ai gîndire deplasată...faza cu punctaju...., Stau 10 prosti si dau dislike și la el punctaju contează :D :D Eu absolut nici un vot nu dau - nu înseamnă nimic. PS: esti un copil cumva de vreo 15-16 ani ??? Că nu "miroși" a 37 ani..... Sau ai 37 de ani dar o **** te pricepi in masini. Dacă nu stiai, sunt fost fan BMW ...în clasa a 8-a și a 9-a le iubeam mult... Dute și joacă mai departe in NFS :D
07 iul 2014, 12:33
+1
2947 comentarii 2978 puncte
@ dumi_cristi77 Nu zau ! Da tu ai habar de americane sau le cunosti numai din poze si filmele TV ? :-) )))) Cîte americane ai condus sau reparat / tunat în viata ta de le cunosti asa de bine? De ce nu vrei sa recunosti ca pocneste invidia în tine pt. ca nici macar nu ai masina ca alt fel nu ti-ai copia un BMW cu numere nemtesti în profil si defapt aparti de categoria "PASAREA MALAI VISEAZA" ? :-) ))))
08 iul 2014, 02:02
+2
dumi_cristi77
84 comentarii 240 puncte
Imaginea de la avatar este luata de pe net, pentru ca imi place cum arata, iar ce masina am eu este problema mea, nu sunt inidios pe altii care au, bravo lor si la mai mare! P.S. Inainte de a mai posta, mai ia o carte de gramatica, esti penibil!!!
08 iul 2014, 16:04
-2
2947 comentarii 2978 puncte
Penibil esti tu ! Cînd nu mai ai argumente vi cu gramatica :-) )))) Bai iati eu nu mai locuiesc în România din 1990 si spre uimirea ta nici nu am pe aici cu cine vorbi româneste. Nu mai vorbesc de sistem de operare pc si tastatura ca nu e în limba româna asa ca mai scuteste-ma cu gramatica. Poate ar fi mai bine sa te uiti la autohtonii tai cum scriu si nu la altii care sînt de ani de zile la mii de km de România. PS Totusi e bine ca nu esti "inidios" (traiasca gramatica) pe altii :-) )))))))
08 iul 2014, 21:11
+2
464 comentarii -309 puncte
Relax...take it eaaaaaaaaassyyyy: http://youtu.be/RVmG_d3HKBA
08 iul 2014, 23:29
+1
2947 comentarii 2978 puncte
hihihihihihiiii................ :-) )))))))))) Adevarul e ca nici eu nu sînt "inidios" pe ursuleti, pisicute rechinute, futute si babute :-) )))))))
08 iul 2014, 23:48
0
Lupes
541 comentarii 852 puncte
In sfarsit niste "lume buna" , aici pe 4tuning . De fiecare data , la fiecare articol despre un muscle , apareau toti agaricii care sustineau ca masinile americane sunt de rahat , ca merg numai in linie dreapta , ca una - ca alta , cand in ograda le zambeau falnic cate un 1.2 benzina , sau poate chiar 1.4 cu un cuplu egal cu al unei masini de tuns iarba . Ca asa e romanul , "mai inginer" decat inginerii americani si nu numai , insarcinati cu producerea acestor masini .
07 iul 2014, 18:17
0
464 comentarii -309 puncte
În sfîrșit un om normal.. PS: La cei ce zic ca-s bune doar pe linie dreapta le aducem aminte de timpul lui Dodge Viper SRT10 ACR pe Nurburgring în anul 2010. De atunci și pana acum, în fața lui sunt doar: 1. Radical SR8 - care nu prea seamana a masina de strada + nu are nici 1 tonă. 2. Porsche 918 Spyder - recent aparută și foarte puternica + 4x4. ( 887CP) 3. Nissan GTR Nismo - recent aparut și 4x4 4. Gumpert Apollo - foarte ușor și puternic.
07 iul 2014, 19:24
+3
Lupes
541 comentarii 852 puncte
Mai bine sa nu le aducem aminte nimic . In majoritatea zonelor rurale , America nici macar nu a fost descoperita , singurul lucru descoperit acolo e 1.9 TDI ( deci daca o masina are motorul asta , nu are rost sa mai comentezi , nu exista masina mai buna) si Logan 1.4 . Si atunci ce asteptari sa mai avem de la acesti oameni ? De noul Ford Mustang ziceau ca nu mai e ce-a fost , ca e Mondeo etc ... si europenii l-au comandat in draci ( nu zicem de americani) , ba chiar cererea a fost mult mai mare decat oferta . Deci , Eugen , nu iti pune mintea cu cei din categoria amintita mai sus , ca nu ajungi nicaieri .
07 iul 2014, 21:32
0
464 comentarii -309 puncte
Pur și simplu cind vad fraza "ooh...doar 375CP din 5.7 litri" ...imi vine sa iau un RPD-44 sa-i împușc pe toți....eu nu suport proștii.
07 iul 2014, 23:20
+3
2947 comentarii 2978 puncte
Astia sînt invidiosii lui PASARE MALAI VISEAZA care cunosc americanele numai din poze si filme, cînd vad una pe strada le curg balele dupa ea ca la un maidanez ce n-o baut apa de o saptamîna, sînt obsedati de NFS si daca e sa aibe vreo masina au un jeg de dacie putreda de pe vremea lui ceausescu cu faruri de golf, roti de juma de metru, sub capota motorul de la masina de cusut ileana a lui bunica, pe parbriz abtibild cu NIKE iar cînd alimenteaza la pompa o data pe luna de 10 euro cer credit la banca ca alt fel nu mai au nici ce mînca sau în cel mai rau caz sînt o adunatura de someri ce stau toata ziua cu botul în PC pe net absenti de realitate ce critica si soarele de pe cer vaitîndu-se de ce-i rotund si nu-i patrat :-) ))))))))
08 iul 2014, 08:06
+2
dumi_cristi77
84 comentarii 240 puncte
Intrebare (ca tot vad ca ridici in slavi americanele) Cand vreodata in viata asta s-au comparat masinile americane cu europenele?!?! De ce se vand in prostie masini europene in America si invers nu???
08 iul 2014, 16:06
0
trachegeorge
65 comentarii 185 puncte
Nu-ti mai bate capul cu mosneagul ala agramat care este si mitoman, ca iti tocesti tastele degeaba! Acum ceva timp spunea ca intra din an in paste pe site ca este super ocupat, dar vad ca posteaza zilnic aberatii!
08 iul 2014, 16:08
+2
2947 comentarii 2978 puncte
Vezi pe dra** :-) )))) Apropo: Ti-ai cumparat i8 de ti-ai pus poza în profil ? Al meu cel putin se livreaza la finele anului si-l am REAL si nu în poza de profil :-) )))
09 iul 2014, 00:05
+1
464 comentarii -309 puncte
O contra-intrebare: Iți place sa traiesti cu iluzia in creier ca niciodata nu s-au comparat?? Daca tu nu le compari - asta e treaba ta și problema ta. Ahahaha.....plină Europa cu muscle car-uri din anii '70 frate....în Suedia sunt mai multe decat in SUA ( zic de astea vechi) INFORMEAZĂ-TE inainte sa torni cu c*cat pe aici
08 iul 2014, 16:54
0
2947 comentarii 2978 puncte
@ Dumitrache Cristian 1 - Nu ridic americanele în slavi dar sînt REALIST deoarece le cunosc foarte bine, poate mai mult ca multi altii de aici. De aprox. 20 de ani ma ocup de ele LIVE deoarece am firma de IMPORT & SERVICE FOR US CARS & HOT-ROD's, fac de regula drumuri în SUA sa aduc masini noi si de epoca de tot felul la comanda, le repar / restaurez, fac service-uri de garantie la masini noi etc. Deci sînt în domeniu si încerc sa lamuresc anumite întrebari ce apar în discutii care de regula escaleaza deampulea. 2 - Americanele nu s-au comparat NICIODATA cu europenele deoarece AU ALT CONCEPT. problema este ca e plin de AFONI cu MENTALITATI PRECONCEPUTE care încearca sa le compare dar nu gasesc argumente si bat apa-n piua de zeci de ani. E ca si cînd încerci sa compari merele cu perele. 3 - Europenele nu se vînt în SUA în prostie. Asta ti se pare tie. Uita-te la dimensiunile SUA si la dimensiunile Europei, compara numarul de locuitori din ambele continente si ai sa vezi ca calculul tau nu iese. 4 - În ceea ce priveste Europa, nu poti compara Dacia, Lupo, Polo, Twingo, Matiz, Smart, PIPETARELE EUROPENE cu motoare de + / - 1,5 litri cu masinile americane. Masinile europene din aceasi clasa de cmc cu americanele sînt la fel de rare deoarece pretul de achizitie si întretinere este aprox. asemanator la preturi de carburant si taxe mai mari ca în SUA. 5 - Americane sînt în Europa mai multe decît îti poti închipui. Sa nu uiti ca pîna în 1990 aici erau trupe de ocupatie SUA (actualmente NATO) stationate de 100 de ori mai multi ca în prezent. Fiecare a 5-a masina era o americana. Între timp datorita exploziei de taxe si scaderea standardului de viata european circula mai rar dar sînt. Paralel creste numarul de masini SUA noi. În Germania e plin de Camaro, Mustang si Corvette, asta pe lînga contingentul de masini din anii 80.
09 iul 2014, 00:03
0
2947 comentarii 2978 puncte
PS O recomandare SPECIALA PT TINE : Daca ai ocazia sa te misti prin Germania cumpara-ti de la chiosc revista CHROM & FLAMMEN, tradus CROM SI FLACARI, o revista de specialitate: http://chromundflammen-magazin.de/home/ unde sînt pe lînga prezentarea unor proiecte de restaurare si tuning + mica publicitate FOR SALE US CARS + adrese cu furnizori de piese de schimb si tuning, listele de întîlniri de club pe care le poti vizita si ai sa constati ca e plin de te iei cu mîinile de cap. N-are România atîtea dacii înmatriculate, cîte americane sînt înmatriculate numai în landul (judetul) NRW (Nordrhein- Westfalia) unde sînt eu. De exemplu, fa o excursie la US CAR CONVENTION în Drezda din 11. pîna pe 13. Iulie 2014 sa vezi ce-i în fosta RDG la capitolul US CARS, sector german unde pîna în 1990 se circula cu Dacia, Lada, Trabant si Wartburg în doi timpi :-) ))) http://chromundflammen-magazin.de/uploads/tx_news/20140613_news_dresden1.jpg
09 iul 2014, 00:16
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
2947 comentarii 2978 puncte
Da ! E plin de loganuri în germania LA SCHROTT :-) ))))) Au cam început sa dispara ! Toate loganurile din prima generatie care sau cumparat în Germania prin programul rabla (ABWRACK) au disparut de pe sosele. Rar mai vezi. Majoritatea sînt brichetate la SCHROTT :-) )))) Versiunile noi de dacii începi sa le cam numeri pe degete :-) )))))
09 iul 2014, 02:15
+1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »