Plymouth Prowler este demential ! Ca si design imi place foarte mult , nu ma pot pronunta despre calitatea masinii pt ca am vazut-o doar de cateva ori pe strada masina ...cand eram mai mic :)) ....
Roadsterul celor de la Chrysler a stat pe piata timp de 5 ani, supravietuind cu un an mai mult decat brandul Plymouth.
Plymouth ca brand e din 1928, adica de cand nici macar parintii tai nu erau in planuri. Get your **** straight, bai autorule!
Nu e singura. Mercury s-a dus si el la fel ca Pontiac si ar mai fi cîteva dar asta e............ Sa nu mai vorbesc de fuziuni plus ca în SUA ca si în Europa au început firmele sa se manînce una pe alta + influenta si amestecul firmelor europene, si aici marcile de renume, s-au transformat într-o veritabila varza cu unele mici exceptii.
Daca ma uit la Buick, Lincoln, marea parte a Chevrolet, Ford si Chrysler cum arata în ziua de azi, pur si simplu îmi vine sa vomit.
Pîna si nenorocitele alea decapotabile prezentate mai sus (Pontiac Sunfire, Cadillac Alante, Chrysler Le'Baron si TC) arata mult mai bine ca multe jeguri din ziua de azi care n-au nici un dumnezeu.
Plymouth Prowler avea un design indraznet inspirat de masinile hot-rod si este desenata de Chip Foose.
Toti spuneau ca masina este facuta din doze de suc deoarece avea toata caroseria din aluminiu, cred ca era printre primele masini de felul asta facute in SUA.
Dar i-au gresit motorul !
Pe un HOT ROD nu se pune un V6 ci V8 si exact asta este punctul care i-a rupt gîtul.
Prowler este o masina pt. PURISTI HOT ROD si nu pt. omul de rînd si puristii hot rod vor V8 cu multi CP care sa urle si nu masina de cusut V6.
Lasa ca a refacut Chip versiunea originala care a desenat-o in anii '90 pt Chrysler.
Si a numit-o Hemisfear si i-a pus un V8 Hemi de 6.4L asa cum trebuie ;)
http://www.chipfoose.com/ksc_assets/projects/builds/complete/hemisfear/001.jpg
http://www.chipfoose.com/ksc_assets/projects/builds/complete/hemisfear/011.jpg
http://www.chipfoose.com/ksc_assets/projects/builds/complete/hemisfear/012.jpg
http://www.chipfoose.com/ksc_assets/projects/builds/complete/hemisfear/018.jpg
Care din pacate a ramas doar un CONCEPT UNICAT si nu a intrat niciodata pe piata.
Recomandare:
Cauta un Prowler defect si schimba-i motorul si atunci ai sa vezi cum arata dra** pe roti si ce poate cu adevarat masina asta :-)
pt mine suzuki samurai este o masina indicata pt cineva caruia ii place 4x4 -cabrio-ieftin. daca era un pic mai maret era mai bine dar atunci nu mai era atat de ieftin.
prowler pt mine a fost si este in continuare una dintre cele mai frumoase masini.
Chiar asta ma gandeam si eu: de ce ar fi Samuraiul considerat un esec, cand o gramada de fani off road iau asa ceva pentru performante. Samuraiul cu hard/soft top este beeton pentru o plimbare prin munti intr-o zi caniculara de vara. Plus ca in poza pare mai degraba a fi Vitara si nu Samurai.
Suzuki Samurai e chiar ok pt un 4x4 micut si mai e si cabrio ceea e il face si mai haios. Prowler-ul este o masina cu un design superb, poate din cauza vanzarilor slabe este in topul asta, insa masina arata demential pt cei ce iubesc ideea de hot road.
Sa fim seriosi.Plymouth-ul nu s-o fi bucurat el poate de foarte mare vanzare dar este lafel de sexi ca Jennifer Lopez.
Si a da ala din poza nu e Suzuki Samurai ,poate Vitara.
Ma indoiesc ca aspectul retro a scos Prowlerul din preferintele publicului larg. Chiar din contra.
De fapt, niciodata nu a fost o masina destinata publicului larg, avand in vedere ca era un roadster, o masina de weekend...
Neajunsul lui a fost motorul V6. Daca puneau un V8 Hemi, Prowlerul ar fi fost total altceva.