Editorial: politistii de la rutiera previn sau provoaca accidente? Editorial 24 Iulie Editorial: politistii de la rutiera previn sau provoaca accidente?
Toate comentariile (22):
1 comentarii 6 puncte
Mi s-a intamplat de doua ori anul trecut sa ma opreasca Politia intrand cu masina pe contrasens inspre mine-in mine,sa fie siguri ca opresc si sa-mi poata verifica actele, mai ales permisul. De fiecare data mi-au spus ca aceasta este procedura de oprire, nu si-au cerut scuze, m-au notat in carnet acolo si au plecat. Am facut o sesizare la politie, m-au asigurat ca fac cercetari,etc,etc.
24 iul 2014, 13:31
+6
503 comentarii 588 puncte
Candva eram in spatele unuia care mergea cu vreo 90 la ora, avea numere straine si MCV-ul venea din fata si s-a pus brusc de-a latul soselei de era sa intru eu in MCV, pentru ca ei vroiau sa-l opreasca pe cel din fata mea... Daca asta e manevra de facut la 90 la ora...
25 iul 2014, 00:36
+5
cris.cristi
29 comentarii 50 puncte
In Grecia, in 7 zile, nu am vazut nici macar un politisit. Filtre nici atat.
24 iul 2014, 13:32
+5
Robbbitzu
64 comentarii 179 puncte
Sa presupunem ca primul bou, conducator de cireada franeaza brusc dintr.un motiv numai de el stiut.....al doilea bou si tot asa pana la n-boi din spatele lui ar trebui sa conduca preventiv....insemnand sa mentina o distanta intre masini proportionala cu viteza deplasarii...concluzia: nu dati vina DOAR pe primul bou.
24 iul 2014, 14:10
+9
ratcatalin16
152 comentarii 21 puncte
primul bou fiind cel care sta in drum,sau cum? :)))
26 iul 2014, 13:24
0
1 comentarii 0 puncte
O tampenie de articol, adica sa mearga omul cu 100 prin localitate ca asa se simte el bine, nu? A fost ceva de genul in Timis acum 1 an, unul a intrat in sat cu viteza si in curba a vazut ca era radar, a franat, a pierdut controlul masinii si s-a rasturnat. E vina politiei ca stateau acolo?
24 iul 2014, 18:58
0
14 comentarii 17 puncte
Intr-un fel, da. (desi legal si moral nu a fost corect sa mearga cu 100 in localitate) Am sa-ti explic de ce pe de o parte a fost si vina politiei. S-o luam logic: 1. Daca nu era MCV-ul acolo, mai frana brusc soferul? Nu. 2. Daca MCV-ul era pus intr-o zona cu drum drept, la vedere, si nu in curba la panda, nu era mai eficient? Pentru ca astfel soferul ar fi vazut ca in fata este radar si ar fi redus din timp, pastrandu-si viteza redusa chiar dincolo de MCV. Gandirea din ambele parti (soferi/politie) este de vina in cazurile astea. P.S. Ca dovada ca unii chiar pot fi nesimtiti: eram pe drum Bucuresti - Focsani, E85, dar in localitate. MCV-ul era oprit dupa o duba de marfa si nu-l puteai vedea decat cand ajungeai aproape in dreptul dubei. Eu mergeam regulamentar, dar unul care avea 70 sau mai mult, fiindca soseaua era libera, ce facea? Adevarat ca din instinct avea sa calce frana puternic cat sa reduca la 50, pe un drum european?
01 aug 2014, 14:38
+1
1 comentarii 0 puncte
si daca in locul MCV-ului era un copil cu bicicleta? De aia sunt puse limitarile, daca le-ar respecta lumea nu ar mai fi nici radare
25 sep 2015, 10:47
0
Alin Puma
66 comentarii 53 puncte
De cind Militia sta doar cu radarul , nu da o amenda pentru parcari aiurea neacordari de prioritate si altele deci stau si asteapta pe ..... sa pice nu si fac treaba pentru ce sunt platiti ci doar stau cu radarul , RUSINE
24 iul 2014, 19:00
+3
26 comentarii -4 puncte
da boss, hai sa mergem cu 300 :)
24 iul 2014, 19:39
-1
Alin Puma
66 comentarii 53 puncte
nu a zis nimeni sa mergi cu 300 dar tu nu circuli pe drumurile publice (sosele ) sa vezi ce debandada e ? fiecare parcheaza unde vrea pune avariile si treci daca poti plus multe altele
26 iul 2014, 14:17
+1
b13
459 comentarii 800 puncte
nu a zis nimen sa mergeti peste viteza legala. acum 2 Duminici am fost pana la mare, undeva pe la km 70 un logan de politie pe prima banda mergea cu 100 km\h, va zic fara sa exagerez ca erau apx 15 masini in spate fara nici o intentie sa depaseasca. Intre 100-130(limita pe A2, inclusiv in acel sector de drum pt ca nu erau limitari "speciale") sunt 30 km, diferenta cu care poti depasi lejer. Nu ca as fi eu vre un zmeu sau cu mult sange in "cojones" dar din instinct am dat semnal si am depasit aceasta "coloana" si ghici ce? politistii nici nu s-au uitat spre mine, "sa vezi ce miracol". Titlul este gresit, politia nu provoaca accidente, politia isi face treaba(teoretic) si sta pe marginea drumului, dar cei care franeaza crezand ca vor fi vazut ca niste ingerasii provoaca neplaceri. Aa si ar mai fi categoria celor care au nereguli si sunt preventivi pana la Dumnezeu cand vad loganul/ passatul politiei.
24 iul 2014, 19:58
-2
trooper
47 comentarii 83 puncte
tu cel care ai scris articolul decit sa lucri degeaba mai bine stai degeaba...in nici una dintre frumoasele tale povesti din trafic nu ai dreptate si sa iti exemplific; 1 distanta intre autoturisme trebuie respectata dupa principiul cine pupa fundul plateste 2 daca fiecare in tara asta ar face ce vrea el nu ti-as dori sa vina unul si sa te striveasca tu mergand regulamentar si mai avind si familia in masina, 3 de ce cand romanul iese din tara poate sa circule regulamentar ..cu 50 in localitate si 130 in pe autostrada 4 tu ai habar cati morti sunt din cauza teribilismului pe care voi cu aceste subiecte il incurajati...Te rog nu mai posta astfel se subiebte doar de dragul raitingului ca mama prostilor tot timpul ii gravida. Politia salveaza vieti ea nu-i pusa doar de panoplie(exceptand anumite cazuri ca doar nu este padure fara uscaturi)
24 iul 2014, 23:16
+10
52 comentarii 62 puncte
Vreau sa-ti dau 10 laicuri si o lada de bere!!!! Revoltatule care ai scris articolu' vietii, mergi cu 130 la ora daca aia-i limita pe autobahn, lasa oile sa mearga cu 150. Si ce daca franeaza de la 90 la 50, cu limita de 70? Daca nu stai la 30cm in spatele lui n-ai probleme! Pastreaza distanta cand mai mergi in concediu la munte. Da, am retinut c-ai mers in concediu la munte, super tare, esti D-zeu. Ah, si aberatia suprema... Mergi cu 150 la ora in coloana pe limita de 130, "ca esti in siguranta"???? Gandesti prost, foarte prost!! Da, politaii nostri, pisa-m-as in caschetele lor sunt niste complexati care au ajuns cu puterea-n mana. Marea majoritate cel putin. Da' astia din trafic sunt niste manelisti needucati care merg ei tare, ca "se simt in siguranta". Rahat de articol!
25 iul 2014, 16:54
+6
4 comentarii 1 puncte
Si daca vrei sa faci o depasire cam la ce distanta ar trebui sa stai fata de cel din fata? Sau dupa logica ta mergem toti in coloana? Mda....
29 iul 2014, 11:50
0
79 comentarii 103 puncte
Saptamana asta intram in pasajul de la baneasa(DN 1) cu o viteza de 100 km/h,ma uit in oglinda vad cum vine blana politia cu un vito fara nici un semnal acustic,vizual nimic,se lipesc de mine binenteles m-am pisat pe ei nu m-am dat la o parte,se baga boul pe banda 1(neavand unde sa se duca pt ca era o masina ) brusc se baga peste mine,taindu-mi fata grav, putea sa provoace un accident destul de urat daca aveam aceeasi ambtitie,claxoane,injuraturi boul si-a continuat mersul haotic taindu-le fata si altora,deci si politia poate provoca accidente...Boi sunt peste tot....
25 iul 2014, 00:25
+4
FlorinCarisma
1 comentarii 0 puncte
Ai perfecta dreptate dar ce putem face NOI???? la ei e legea , ei au drepturi !!!,noi nu avem , ei au folie pe masina si plus ca e neautorizata noi nu, plus ca e pusa moca ca ala doar nu e nebun sa ia bani (ca dupa aia ii intorc Politisti serviciu de nu se satura de a lua bani la gabori mai bine da decat sa ia ), ei trec cu 150km la ora in localitate prin fata colegilor lor cu MCV si eu cu 62 sunt oprit, ei stau la panda si asta ma supara cel mai tare cu masini neinscriptionate cu nici un insemn si imi zic ca am dat in radar si nu e caz izolat la SEVERIN LOGAN ALBASTRU , LA PITESTI ROSU, LA SUCEAVA ALB ,TOATE CU FOLIE NEOMOLOGATA PARCATE INTR-O CURBA CA SA PRINDA FRAIERI , SINGURA SOLUTIE LUATI-VA STATI DA VORBITI LA ELE FRATILOR CAND DATI DE CEVA NU LE TINETI SA ASCULTATI MUZICA DACA NOI NU NE AJUTAM CINE SA NE AJUTE GABORII .
25 iul 2014, 11:38
0
klauzephoto
44 comentarii 70 puncte
politia are norma la amenzi, daca nu o fac unii dintre ei sint retrogradati sau isi pierd slujba....de aia stau ca hienele, trebuie sa faca bani...s-a gandit vreunul dintre voi ca gaurile din buget trebuiesc acoperite si ele???
26 iul 2014, 10:13
0
B666WNO
17 comentarii 8 puncte
Noi ii incurajam cand dam spaga, ia nenicule 50lei si aia e. Eu personal mi-am asumat de fiecare data raspunderea si am platit amenda, prefer sa o platesc decat sa le dau lor 50-100lei.
28 iul 2014, 00:15
+3
58 comentarii 35 puncte
politia isi face treaba ... fie ca stau in locurile mai putin vizibile si este normal sa se ascunda .. astfel sa nu stii cand si unde o sa-ti iei amenda daca depasesti limita de viteza corect ar fi ca toti sa mergem cu viteza legala intotdeauna si binenteles sa pastram distanta normala in functie de viteza, si astfel politia sa nu aiba de scris ;0
29 iul 2014, 19:23
-1
4 comentarii 1 puncte
Pretenas, tu ori nu conduci prin tara, ori nu conduci deloc! Eu saptamanal traversez tara in doua, ai idee ce inseamna sa mergi cu viteza legala? Nu cred! Daca ar fi autostrazi, ok, dar cum nu sunt ne chinuim sa ne jucam cu militienii nostrii de-a soarecele si pisica! In momentul cand se v-a schimba mentalitatea de militian, atunci se v-a mai schimba si abordarea lor cu spaga...pana atunci...vorba cuiva de pe aici: bine ca avem statii CB! Cat despre soferi ca tine care vad indicatorul de intrare in localitate si se urca, cu toata puterea pe frana, care accelereaza cand constata ca sunt depasiti sau care franeaza de 100 de ori pe secunda....sunt satul de voi...
29 iul 2014, 21:00
+1
3 comentarii 0 puncte
articolul e si nu e corect. intr-adevar sunt "boi" ce pun frana prea tare la vederea politistilor si incurca circulatia, chiar o expun pericolului. cu toate astea, sunt de acord cu cei ce au scris ca cel ce-l urmeaza pe "bou" trebuie sa aiba o distanta suficienta fata de acesta pt. a fi in siguranta. nu sunt de acord cu ideea ca am putea sa mergem pe sosele/strazi cu ce viteza "ne simtim bine". sunt multi care se simt nemaipomenit la viteze mari si foarte mari dar habar n-au sa-si struneasca masinile daca apare neprevazutul. printre astia ma numar si eu si alti 99% dintre participantii la trafic. restul de 1% nu sunt piloti profesionisti ci sunt cei carora nu le place sa sofeze repede. pe de alta parte, sunt de acord ca autoritatile gandesc cu fundu' cand impun anumite restricitii pe sosele/strazi. de exemplu, in localitati, sunt tronsoane (cu prospect larg, fara circulatie pietonala, etc.) pe care se poate merge fara probleme cu pana la 80 km/h (asa cum se prevede si in lege) dar nu... dupa capul (sau ce-o fi) autoritatilor nu e posibil... deasemenea sunt (prea) multe delimitari de localitate departe de zona civila, de unde deja e impusa restrictia de 50 de km/h. intr-un asemenea loc am avut nenorocul sa intalnesc un politai cu radar acu' vreo doi ani - m-a prins cu 84 km/h in dreptul semnului de intrare in localitate, desi pana la prima casa si pana la primul trotuar mai erau de parcurs inca vreo 400 m... eram, de fapt, in camp. eu in mod sigur urma sa incetinesc mai mult la apropierea de asezarea omeneasca propriuzisa, el in mod sigur nu a a venit acolo pt. prevenirea accidentelor sau pt. fluidizarea traficului. daca in asemenea zone s-ar da putina libertate traficului, soferii (o buna si mare parte din ei), ar fi mult mai relaxati si ar reduce benevol, cu rabdare si fara nervi viteza in zonele mai periculoase, cu restrictii de viteza mai severe. fiindca nu sunt astfel de zone (sau sunt prea putine), cei ce au de parcurs drumuri lungi (mai ales ei), ajung sa
31 iul 2014, 22:31
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »