Singura Dacie Berlina 1300 Turbo 4x4 din lume este la Timisoara Masini tunate din Romania 18 August Singura Dacie Berlina 1300 Turbo 4x4 din lume este la Timisoara
Toate comentariile (41):
eddy_emil
36 comentarii 237 puncte
Am rezistat cat am rezistat, dar cand am vazut "Almost stock", am zis pana aici si am inceput sa urlu si sa rad :)) n-am cuvinte de lauda, esti un exemplu de urmat pentru noi toti. Meriti toata aprecierea din lume!
14 aug 2014, 17:40
+13
rosia_mecanica
655 comentarii 1516 puncte
genial!
14 aug 2014, 17:48
+3
bizkitt
1716 comentarii 5251 puncte
Niice :) imi place bonnet scoopul :P
14 aug 2014, 18:00
+2
Senpai
53 comentarii 169 puncte
Yeah!.. "Almost stock".
14 aug 2014, 18:02
+4
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
Omul asta a realizat la ce a visat fiecare roman cu o pasiune auto. Numai eu visam la o dacia sport cu un V8 :P
14 aug 2014, 18:45
-1
On_Off
227 comentarii -36 puncte
Oricum tu aberezi mult.
16 aug 2014, 18:32
+4
flaviuf
51 comentarii 117 puncte
Bravo lui, asta e tuning adevarat nu tobe sparte si leduri multicolore. Tot respectul pentru acest proiect!
14 aug 2014, 19:04
+16
Racing_Sport
407 comentarii 155 puncte
Ce tare e ... Cam din toate punctele de vedere . Sper din tot sufletul sa nu se intample ce s-a intamplat cu SGM-ul . La mai multe ! :-)
14 aug 2014, 19:26
+2
19 comentarii 26 puncte
Urmeaza singura dacie sport (2 usi)cu tractiune quattro si motor turbo :)Este in lucru in Pitesti.
14 aug 2014, 19:37
+11
23 comentarii 48 puncte
Felicitari domnului Peti si mult succes in continuare sunt curios unde va ajunge acest proiect. Dar am o intrebare, masina este road-legal? Nu prea stiu cum arata un motor de 1.6 de pe Reanult Fuego , dar banueisc ca nu seamana cu cel de Dacia deci cum a trecut ITP-ul din 2004-2005 pana acum? asta daca circula si pe drumurile publice ca banuiesc ca nu a mers la risc atatia ani de zile iar de omologat nu cred ca se pune problema pentru ca e foarte greu in Romania sa faci asa ceva mai ales ca puterea noului motor e dubla fata de motorul stock de Dacia.
14 aug 2014, 19:55
-3
17 comentarii 29 puncte
ce intrebare ai stiut pune....se rezolva orice in romania...
14 aug 2014, 22:45
-1
23 comentarii 48 puncte
@BOGDAN_UWW am pus intrebarea aceasta pentru ca ma batea si pe mine gandul sa fac asa ceva la o masina dar m-am lovit de legile din Romania si nu am nici insistat prea mult pe acest subiect consolandu-ma ca nu se poate...nu inteleg ce am zis gresit daca vroiam o informatie
14 aug 2014, 23:28
+1
bombita2k
22 comentarii 21 puncte
danny125 daca omu a schimbat franele si cutia de viteze a putut sa o omologheze legal si sa circule cu ea.Iti dau un exemplu: Am un vecin care a montat pe un Urs un V6 de 280 cp,a duso la RAR,i-au spus ca trebuiesc schimbate franele si cutia de viteze,le-a schimbat ,a mers inapoi la RAR,a platit 200 lei sa ii scrie noile piese in talon si acum poate merge oriunde cu ea.Nu conteaza ce schimbari faci atata timp cat se incadreaza in normele lor...
14 aug 2014, 23:17
-1
23 comentarii 48 puncte
Multumesc frumos de informatie, chiar nu stiam ca merge asa
14 aug 2014, 23:29
0
1 comentarii 1 puncte
ce v6 a pus pe urs?
15 aug 2014, 00:09
+1
ratcatalin16
152 comentarii 21 puncte
v8-ul de 3.5 de pe e39 e si la Satu Mare dar v6 e blasfemie,astept si eu un raspuns.
15 aug 2014, 22:24
0
bombita2k
22 comentarii 21 puncte
Stiu doar ca e un V6 luat tot dupa un BMW care a avut un accident urat,motorul adus din afara tarii
16 aug 2014, 22:57
0
dj_rzn
20 comentarii 27 puncte
Respect! Un proiect foarte curajos si inedit, chiar sunt placut surprins!
14 aug 2014, 21:02
+2
Gibbly
45 comentarii 38 puncte
Maxim Respect pentru acest PROIECT.
14 aug 2014, 21:11
+2
79 comentarii 103 puncte
Incredibil...Un video cand vdm?
14 aug 2014, 23:11
+1
bizkuite
111 comentarii 217 puncte
frumoasa, curata, cred ca se si conduce superb... tot respectul pt proprietar... iar culorile galben-negru se imbina perfect.. Felicitari !!!
15 aug 2014, 10:14
0
B-53-SDP
17 comentarii 32 puncte
Felicitari pentru proiect. Nu stiam ca exista asa ceva. Si ce imi place ca arata si bine nu ca alte masini care alearga dar arata ca de remat.
15 aug 2014, 10:18
0
2947 comentarii 2978 puncte
Si are o satbilitate de omorît muste cu puntea rigida pe spate. Ce o facut? I-o pus transmisia spate de la papuc? Era mare lucru sa-i faca în spate iesire pe planetare din cardan cu cardan fix pt. o stabilitate mai buna? PS O recomandare pt. viitor: Fixeaza cardanul ala de caroserie în bucse, taie tevile alea ce duc de la cardan la roti si baga-i planetare. Cum apare, inspira-te de la Camaro, BMW etc. PT Inspiratie: http://wardsauto.com/site-files/wardsauto.com/files/imagecache/galleryformatter_slide_penton/gallery_images/06%2520Chevy%2520Camaro%2520ZL1%2520rear%2520suspension.jpg Asta daca vrei stabilitate si calitate.
15 aug 2014, 21:41
+2
11 comentarii 7 puncte
povesti de adormit copiii mici cu omologari&stuff... - daca motorul a fost pus pe masina ca si a ta, din fabrica...atunci se omologheaza aproape moca.... - daca motorul e complet strain fatza de masina ta (gen pui v8 pe dacie)....atunci se face omologare artizanala, doar la bucuresti, si costa gramezi de bani....si nimeni nu iti garanteaza ca ti se va omologa(taxa omologare pentru motor de dacie + turbo = aprox. 1500euro, asta incluzand testele dinamice pe stand, si bla bla bla-uri). E foarte multa bataie de cap...pentru o semnatura pe care ai slabe sanse sa o primesti....
16 aug 2014, 01:08
+2
BMWE3O
18 comentarii 17 puncte
SUPERB ! jos palaria . . .
16 aug 2014, 01:09
+2
chin3zu86
22 comentarii 30 puncte
mai greu cu cea mai puternica dacie.... sgm-ul aveacam 220 cp
16 aug 2014, 14:26
+1
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
hahahahahahahaahaha! move one, let it die!
16 aug 2014, 20:48
0
100 comentarii 155 puncte
Foarte frumos. Merita tot respectul.
17 aug 2014, 12:18
+1
95 comentarii 65 puncte
Deci 4x4 nu prea in realitate, pina la 160 e fwd (alte discutii aici legat de finetea cu care merge 4x4 la peste 160 ),sunt curios cum intr-o cursa unde vrea maximul, cupleaza si decupleaza 4x4 ca sa iasa bine din viraj :)))
19 aug 2014, 16:27
0
1 comentarii 1 puncte
Nu stiu ce ai inteles,sau nu ai inteles....deci am incercat cu 4x4 cuplat pana la 160 kmh (nu ca nu mai mergea un pic ) ...de cuplat nu ai cum sa cuplezi in mers spatele.(ai sparge cuplajul in cutie) singurul lucru ce poti cand masina curge sa decuplezi din 4x4 in 4x2 (cand nu transmiti putere prin transmisie) masina nu e neaparat pt curse.
19 aug 2014, 21:34
+1
5 comentarii -1 puncte
Respect pentru pasiunea de a modifica o Dacie...din pasiune. Bravo şi la mai multe proiecte faine...
19 aug 2014, 23:02
0
dominator
1 comentarii 0 puncte
FELICITARI
20 aug 2014, 08:34
0
18 comentarii 29 puncte
Respect pentru curajul pe care l-a avut proprietarul de a se "arunca" in astfel de modificari pe o Dacie si felicitari ca a si reusit ce si-a propus ! Pe de alta parte, pacat de timp, bani si efort ca pe strada ajungea asa cum a fost proiectata din fabrica iar la competitii nu face fata, deci nu-i vad rostul !?!...
20 aug 2014, 08:59
0
1014 comentarii 1115 puncte
Nu sunt sigur, dar cred ca am vazut intr-un documentar despre dacia, un model break 1300 (cel cu 4 faruri rotunde) 4x4 . Creat pe sasiu de Aro 10 si facut pentru N.Ceausescu (il folosea la vanatoare).
20 aug 2014, 11:08
+2
18 comentarii 6 puncte
Au fost facute mai multe bucati de struto-camile d-alea...
15 feb 2015, 23:40
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2
Pagina următoare