Am rezistat cat am rezistat, dar cand am vazut "Almost stock", am zis pana aici si am inceput sa urlu si sa rad :)) n-am cuvinte de lauda, esti un exemplu de urmat pentru noi toti. Meriti toata aprecierea din lume!
Felicitari domnului Peti si mult succes in continuare sunt curios unde va ajunge acest proiect. Dar am o intrebare, masina este road-legal? Nu prea stiu cum arata un motor de 1.6 de pe Reanult Fuego , dar banueisc ca nu seamana cu cel de Dacia deci cum a trecut ITP-ul din 2004-2005 pana acum? asta daca circula si pe drumurile publice ca banuiesc ca nu a mers la risc atatia ani de zile iar de omologat nu cred ca se pune problema pentru ca e foarte greu in Romania sa faci asa ceva mai ales ca puterea noului motor e dubla fata de motorul stock de Dacia.
@BOGDAN_UWW am pus intrebarea aceasta pentru ca ma batea si pe mine gandul sa fac asa ceva la o masina dar m-am lovit de legile din Romania si nu am nici insistat prea mult pe acest subiect consolandu-ma ca nu se poate...nu inteleg ce am zis gresit daca vroiam o informatie
danny125 daca omu a schimbat franele si cutia de viteze a putut sa o omologheze legal si sa circule cu ea.Iti dau un exemplu: Am un vecin care a montat pe un Urs un V6 de 280 cp,a duso la RAR,i-au spus ca trebuiesc schimbate franele si cutia de viteze,le-a schimbat ,a mers inapoi la RAR,a platit 200 lei sa ii scrie noile piese in talon si acum poate merge oriunde cu ea.Nu conteaza ce schimbari faci atata timp cat se incadreaza in normele lor...
Si are o satbilitate de omorît muste cu puntea rigida pe spate.
Ce o facut?
I-o pus transmisia spate de la papuc?
Era mare lucru sa-i faca în spate iesire pe planetare din cardan cu cardan fix pt. o stabilitate mai buna?
PS
O recomandare pt. viitor:
Fixeaza cardanul ala de caroserie în bucse, taie tevile alea ce duc de la cardan la roti si baga-i planetare. Cum apare, inspira-te de la Camaro, BMW etc.
PT Inspiratie:
http://wardsauto.com/site-files/wardsauto.com/files/imagecache/galleryformatter_slide_penton/gallery_images/06%2520Chevy%2520Camaro%2520ZL1%2520rear%2520suspension.jpg
Asta daca vrei stabilitate si calitate.
povesti de adormit copiii mici cu omologari&stuff...
- daca motorul a fost pus pe masina ca si a ta, din fabrica...atunci se omologheaza aproape moca....
- daca motorul e complet strain fatza de masina ta (gen pui v8 pe dacie)....atunci se face omologare artizanala, doar la bucuresti, si costa gramezi de bani....si nimeni nu iti garanteaza ca ti se va omologa(taxa omologare pentru motor de dacie + turbo = aprox. 1500euro, asta incluzand testele dinamice pe stand, si bla bla bla-uri). E foarte multa bataie de cap...pentru o semnatura pe care ai slabe sanse sa o primesti....
Deci 4x4 nu prea in realitate, pina la 160 e fwd (alte discutii aici legat de finetea cu care merge 4x4 la peste 160 ),sunt curios cum intr-o cursa unde vrea maximul, cupleaza si decupleaza 4x4 ca sa iasa bine din viraj :)))
Nu stiu ce ai inteles,sau nu ai inteles....deci am incercat cu 4x4 cuplat pana la 160 kmh (nu ca nu mai mergea un pic ) ...de cuplat nu ai cum sa cuplezi in mers spatele.(ai sparge cuplajul in cutie) singurul lucru ce poti cand masina curge sa decuplezi din 4x4 in 4x2 (cand nu transmiti putere prin transmisie) masina nu e neaparat pt curse.
Respect pentru curajul pe care l-a avut proprietarul de a se "arunca" in astfel de modificari pe o Dacie si felicitari ca a si reusit ce si-a propus ! Pe de alta parte, pacat de timp, bani si efort ca pe strada ajungea asa cum a fost proiectata din fabrica iar la competitii nu face fata, deci nu-i vad rostul !?!...
Nu sunt sigur, dar cred ca am vazut intr-un documentar despre dacia, un model break 1300 (cel cu 4 faruri rotunde) 4x4 . Creat pe sasiu de Aro 10 si facut pentru N.Ceausescu (il folosea la vanatoare).