Stop Joc: Mercedes anunta cifrele si numerele noului C63 AMG Masini tari 19 Septembrie Stop Joc: Mercedes anunta cifrele si numerele noului C63 AMG
Toate comentariile (29):
270 comentarii 341 puncte
Avem 2 opţiuni....: 1. Tehnologia motoarelor cu combustie internă s-a dezvoltat enorm în ultimii 5-10 ani...... 2. Producătorii auto mint cu neruşinare în privinţa consumului mediu...... saau...umpic din ambele :D
19 sep 2014, 18:34
+6
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
altul....
19 sep 2014, 18:38
0
hep
hep
419 comentarii 1516 puncte
cu totii stim cum se fac testele de consum, asa ca sa nu fim copii si sa credem in mos craciun. exista posibilitatea sa faci consumul indicat de producator, dar in acest caz sau innebunesti, sau ajungi pe jos mai repede.... in ceea ce priveste cifrele, ele sant clar mai bune decat ale competitiei, si aici ma refer numai la M3/M4 si Rs4, caci RFC se pare ca are mari probleme cu greutatea. dar pana nu vor fi una langa alta pe pista, eu pariez pe M3
19 sep 2014, 19:04
+3
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
de ce trebuie sa se rezume totul la comportamentul pe pista? oricum mercedes nu pune accent pe asta. iar cand a pus... se stie ce le poate pielea. masinile astea sunt facute pt lumea reala, unde, oricum mercedes domina... atat de mult ma intereseaza comportamentul pe pista al masinilor, incat as alege pierzatorul, in cazul de fata rc-f-ul, sigur o sa pice testele pe pista.
19 sep 2014, 20:43
-1
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
p.s sergiu. pt care motiv crezi tu ca un prototip parcurge sute de mii de km pana sa intre in productie? teste de viteza, acceleratie, comportament, integritate si CONSUM, eu refuz sa cred ca cifrele date mai sus, sunt teste de banc. refuz sa cred ca dupa atatia km parcursi pt teste, nu au reusit sa scoata o cifra adevarata. repet, eu, in cazul de fata, detinator de mercedes, pt ca ei fac cel mai mare caz la consum si co2, nu am fost pacalit... si am alergat masina in lung si in lat, la toate vitezele. oricum, asta nu e doar la mercedes, cred ca majoritatea marilor producatori isi stiu consumurile reale, si cred ca declara ceva apropiat.
19 sep 2014, 20:52
-4
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
"marketing".... mda ai dreptate, de obicei.... dar, eu primesc multe articole de la mercedes, amg/petronas, bmw, aston, lamborghini, ferrari, etc, si nimeni nu are consumul declarat, doar mercedes... oare din ce motiv il declara dak tot nu coincide, ca oricum nu-i crede nimeni? nu ti se pare ciudat? ca voi credeti, su nu, pe mine nu ma intereseaza, dar am avut confirmarea si unui detinatot de a45 amg, nu a stiut sa-mi spuna exact, dar a spus ca ii consuma exagerat de putin pt cat fuge masina aia... credeti ce vreti. dar pana nu ai masina in mana ta, nu iti mai da cu parerea, eu imi dau, si ii cred, pt ca am un motor mare si stiu ce consum are, deci, ar fi de mirare ca asta sa nu aibe o cifra reala aproximativ egala cu ce au declarat. zic aproximativ, pt ca aceasi masina nu o sa consume niciodat la fel dak e condusa de 2 persoane diferite.
22 sep 2014, 13:13
-1
464 comentarii -309 puncte
Referitor la marketing, nu m-ai inteles. Ai intrebat din ce motiv il declara - deci n-ai inteles. Referitor la consum pu A45 AMG....tu esti sigur ca computerul de bord indica realitatea ? Dar la tine? Cum explici ca un motor de 2 litri natural aspirat are mediu 8.2 si unu cu V8 tot atit ?? Unde e logica ? PS: Nu uita ca cifrele oficiale se obtin in alte conditii, ai uitat ? Dar hai sa asteptam teste cu C63 AMG... Eu nu mai zic nimic, astept test
22 sep 2014, 13:46
0
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
bai, exculde compterul de bord, sa zicem ca nu exista. dar km pe strada tot aia sunt, ia-o cum vrei, pune-o cum ti se pare. rezervorul de de 88 de litri, atat intra in el. rezerva cred ca are vreo 10 litri si inca nu se aprinsese, mai aveam cam jumatate de liniunta. deci, a consumat 75 de litri de la latina la lion, pe computer zicea 1090 parcursi de la utimul start, pe google da mai putin, vreo 1030, dar asta pana in lion, eu eram pe autostrada, incepuse sa imi dea paris. deci? ma crezi nebun sa iti zic ca imi face medie de 7-8 pe autostrada, la o viteza 120-130? (9 declarat) nici eu nu credeam la inceput, prima mea surpriza a fost de la constanta la craiova, cu mai putin de 200 de lei... si cu centura din bucuresti facuta in vreo 1ora jumate. acum, compara tu cifrele... dak asta ca are 11 ani reuseste chestii de genul, astea de ultima generatie... ar trebui sa le fie rusine sa nu aibe un astfel de consum... p.s asteapta tu un test e consum.... acum, pana si rolls royce, s65,maccan, si toate natiile de masini, sunt testate pe circuit, unde evient o sa scoata 35-45%
22 sep 2014, 14:28
-1
464 comentarii -309 puncte
Ok. Asteptam teste.
22 sep 2014, 15:22
0
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
Sah mat BMW M3/AUDI RS4
19 sep 2014, 19:07
+5
zvvbmw
76 comentarii 60 puncte
8.2l/100km consum mediu dintr-un V8 bi-turbo de 4 litri :)))))))) oare este 1 aprilie și nu știm noi ?! Sau poate o fi uitat un 1 înaintea cifrei 8... Nici cei de la Mercedes nu cred în ce promit. Totuși sper ca generația aceasta, spre deosebire de cea precedentă, să vină cu un șasiu mai capabil să ducă atâta putere. Dacă da, cei de la BMW, AUDI și LEXUS vor avea probleme...Totuși 8.2l/100km :))))))))) hai că e bună gluma
19 sep 2014, 19:43
-1
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
dar de 7,4 dintr-un 5000 v8 aspirat, ce zici? pe autostrada, am si poza, dar cu litri prezenti si autonomia....
19 sep 2014, 20:55
-1
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
8.2 e consumul mediu....si eu am scos 8.5 consum cu poza :)) intrun 4.4 V8.Dar stiu foarte bine ca imi consuma 12 de obicei... Asa pe o portiune de 5km scot consum mic dar 100km e altceva
19 sep 2014, 21:12
+1
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
stiu ca ei declara autonomia medie... eu cred ca as avea o medie normala de vreo 11... in oras imi ia in jur de 19, mers normal, NORMAL, nu ca strabunicul. dar din aceasi masina am scos si consum de 48 la suta in oras si strada exterioara, am consumat jumate din rezervor in mai putin de 45 de minute... dar mergeam ... sa zicem ca in mod hazardos, la 200 la ora, eram inca in a 3a... iar eu vorbeam de consumul care mi-l face la un drum de 2000 de km, gen italia-romania, sau italia-uk...(latina-lion cu 75 de litri de benzina, sunt peste 1000 de km) ca sa nu mai vorbesc de faptul ca am luat varianta lunga, adica nu am trecut prin tunelul de sub alpi, am facut strada care ii traverseaza, adica, am ajuns la aproximativ 2000 m altitudine... pe portiunea aia mi-ai luat vreo 30%, dar la sfarit, media a fost de 8, 2, ceva de genul... si totusi, vorbim de un motor dstul de vechi...
20 sep 2014, 10:55
-1
VAG
VAG
96 comentarii -10 puncte
Ce s-a aprins papagalu` de RoCriDo , zici ca M*s* are actiuni la Mercedes . Usor ma prietene poate iti plezneste vreo vena in incercarea ta penibila de a ne convinge ca masina asta scoate un consum de 8,2l/km. In afara de linie dreapta si un consum mediu de 20l/km masina asta nu stie altceva , o sa te convingi intr`un versus !!!
22 sep 2014, 10:58
-3
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
cand ai sa-ti permiti sa te visezi la achizitionarea unui v8, atunci ai voie sa-mi vorbesti. si dak nu incetezi cu jignirile iti i-au toata familia si toti mortii in p**a. sa nu zici ca nu te-am anuntat. dak nu esti in stare sa iti expui parerea, nu mai comenta, sau cel putin nu cu mine.
22 sep 2014, 13:05
0
VAG
VAG
96 comentarii -10 puncte
Ce sa iei ma tu f*m*m de capsunar , nu vezi ca ai umput forumu` asta cu aberatiile tale ! Asa de inapt esti incat nu`ti dai seama ca puterea fara control nu inseamna nimic , asta fiind problema majora la MB . In italia acolo unde culegi tu capsuni probabail ca nu e asa !
22 sep 2014, 16:18
-1
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
ce vorbe ai in tine, "putere fara control" asa si, a zis cineva ca mercedes sta cel mai bine pe circuit, din contra, stiu ca nu e punctul lor forte, de aia imi si plac, eu stau 99,9% pe strazile publice, unde imi place o suspensie moale, adaptiva dak e cu putinta. ce tot idrugi acolo de putere si de italia? si inceteaza cu jignirile si injuraturile! simti nevoia sa injui, sau sa fii injurat, spune-mi si te injur pe privat de-ti trece pofta de mancare. stai calm!
22 sep 2014, 18:35
+1
464 comentarii -309 puncte
Dute și repara computeru de bord nene..
22 sep 2014, 10:51
-2
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
problema e urmatoarea, ce-mi da computerul de bord, conincide suspicios de mult cu strada parcursa. intra pe google si vezi cati km sunt din latina (lt) lazio, pana in lion franta... i-am facut cu mai putin de un plin, inca nu se aprisese rezerva cand am intrat in benzinarie, am vrut sa ma risc si sa merg pana aproape de sec, dar nu stiuam unde o sa mai dau de benzinarii.
22 sep 2014, 12:56
0
464 comentarii -309 puncte
care era viteza medie pe distanta? 50km/h ?
22 sep 2014, 13:49
0
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
108
22 sep 2014, 14:03
0
464 comentarii -309 puncte
Dar motorul turbo, consuma mai multă benzina. Asta e fact, e o realitate, nu e inventia mea.... Pana și cei de la Ford cu noul 2.3 Turbo, au dat-o in bară. V6-le de 3.7 litri e mai econom și ofera Mustang-ului o dinamica mai bună.
22 sep 2014, 23:40
-1
15 comentarii 1 puncte
Ce mai conteaza cit consuma?La cit costa si citi cai are nu mai conteaza!
19 sep 2014, 23:06
+3
144 comentarii 335 puncte
Mercedes insista pe consum fiindca principalul argument competitorilor era consumul si taxele imense ce veneau cu fantasticul V8 de 6.2 litri. Nu conta ca C63-ul avea un sunet(tunet) mirific, sau ca rupea M3-ul in linie dreapta Acum Mercedes va avea (din nou) cel mai puternic model din segment, (mai mult ca sigur) cel mai rapid in linie dreapta si se pare ca si cel mai eficient. Felicitari AMG!
20 sep 2014, 08:57
+3
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
marimea motorului nu conteaza, decat in romania, aia mai inteligenti si mai bogati ca noi, impoziteaza kw-ii in raport cu anii. doar in romania un s500 din 2003, dar si cel din 1998, plateste impozit mai mare decat un 458 italia... e mai de lux, pt ca are motorul mai mare, dar fuge la jumatate si consuma tot la jumatate... si e si cu cateva zeci de mii mai ieftin, dar nu conteaza, pt ponta e mai e lux masina mea, decat masina avortonului de adi minune minunta sau, ca sa intelegi mai bine, un c 63, plateste la fel de mult ca un sls, ambele platesc mai mult decat un slr... ca sa intelegi paritatea. unde slr-ul costa vreo 400k de euro si are 620 cp dintr-un 5,5, iar un c costa vreo 55-60k de euro si are 460 in standard dintr-un 6.2... care e mai de lux?
20 sep 2014, 14:58
+1
buteli
270 comentarii -197 puncte
Am vazut recent un C pe strada este intr-adevar un S mai mic dar foarte frumos era full. Legat de AMG ei in continuare folosesc motoare mari in comparatie cu M.
20 sep 2014, 09:36
+4
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Hopaaaaaaaaa.....Sa terminat smecheria !Iar nimiceste in linie dreapta C63 AMG pe BMW M3/M4 si Audi RS4/RS5 ! :))))))La 510 cai si 700 nm parca sa cam exagerat putin in clasa asta...in sensul ca pana si noul GT AMG duce lipsa de cuplul ala maxim al noului C63 !M-as bucura totusi enorm de mult daca sa umblat mai mult pe la sasiu si suspensie, deoarece vechiul C63 desi era racheta in linie dreapta pe circuit era o masina de drift si cam atat!
20 sep 2014, 10:49
+5
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »