Paris 2014: Dacia Dokker si Lodgy primesc cate o versiune Stepway Masini noi 3 Octombrie Paris 2014: Dacia Dokker si Lodgy primesc cate o versiune Stepway
Toate comentariile (15):
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
WOOOOOWWWWW......... pe bune acum DACIA ...... Doar daca pui pe un Dokker niste plastice ieftine de 3 lei, tre sa te astepti ca un Dokker "STEPWAY" sa treaca muntii spre desosebire de un DOKKER obisnuit nu? DAR BANII IN PLUS II CERI NU???? Nu cumva ca are si diferential blocabil .....Francezii sincer au facut CE AU VRUT EI din Roamnia asta !Toata lumea si-a batut joc de Romania cu cei de la conducere in frunte! ps: Si OARE .... cat cere DACIA pentru acest DOKKER Stepway ??? Parca vezi un pret de 15.000 euro fara taxe ... sau NU...????(3.000 in plus fata de versiunea normala !)
03 oct 2014, 16:38
-1
trachegeorge
65 comentarii 185 puncte
Esti hater Dacia? Nu au pus doar niste "plastice ieftine de 3 lei" , ci mai sunt ceva modificari, acum nu trebuie sa te astepti la un model cu totul nou, dar uite ca francezii au scos Dacia din anonimat si au salvat-o de la o moarte sigura!
03 oct 2014, 17:39
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
trachegeorge
65 comentarii 185 puncte
Dacia este cea mai profitabila companie romaneasca si produce cei mai multi bani la bugetul de stat! 17.000 angajaţi (din care 31% sunt femei) 2,2 miliarde de euro investite 4,48 miliarde de euro cifră de afaceri în 2013 2,9% din produsul intern brut al României 130.000 de locuri de muncă generate în industria auto (peste 1.500 de furnizori implantaţi în România)
03 oct 2014, 19:37
+3
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
SI??? Eu vorbeam despre tinichea nu despre cat de profitabila este uzina ... Ce am zis eu si ce ai inteles tu!?
03 oct 2014, 20:37
-1
2947 comentarii 2978 puncte
Da ! Dacia este cea mai profitabila firma româneasca dar asta NUMAI PT. ROMÂNIA si nu pt. restul lumii. Oare cît va fi asa, ramîne de vazut.
04 oct 2014, 10:20
-4
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Si pentru restul lumii! Mai multi cumpara de afara dacia.
05 oct 2014, 20:32
+1
2947 comentarii 2978 puncte
O cumpara pt. ca e ieftina dar asta nu înseamna ca e si buna ! Dacia se lauda permanent în masmedia cu vînzari astronomice în Germania dar nu spune ca aceste asa zise vînzari astronomice au avut loc în timp ce în Germania era PROGRAMUL ABWRACK = PROGRAM RABLA si se dadeau subventii de pîna la 2500 EURO pt. fiecare masina nou cumparata. De cînd s-a terminat programul abwrack au început sa cada si vînzarile. Sa mai amintesc ca piata este între timp invadata de masini ieftine HIBRIDE care încep sa devina tot mai cautate deoarece consumatorul s-a cam plictisit sa dea lunar jumatate din salar numai pe carburant iar dacia nici nu se gîndeste sa scoata modele cu aceasta tehnologie. Ei o tin mortis una si buna sa-i dea nainte cu MPI si Diessel. Da-mi un singur argument DE CE sa cumpar o Daca cind cu aceasi bani + o mica diferenta pot lua o Toyota hibrida care-mi consuma cu 60% - 70% mai putin / 100 km rulati comparativ cu Dacia si este din punct de vedere calitativ net superioara chit ca sînt în aceasi clasa DISCOUNT?
06 oct 2014, 09:28
0
2947 comentarii 2978 puncte
@ George George Exact asa este ! Cine crede ca francezului de la Renault îi pasa de PATRIOTISMUL MIORITC al românului, este pur si simplu NAIV ! Ce face renault este SCLAVAGISM MODERN ! Angajatii de la Mioveni muncesc ca niste sclavi pt. un salar de mizerie care este la nivelul unui ajutor de somaj din alte tari.
04 oct 2014, 10:19
-3
trachegeorge
65 comentarii 185 puncte
Salariu mizer spui? Ia uite ce scie Ziarul Financiar: "Anul trecut, salariații Dacia au beneficiat de creștere salarială de 6%, venitul mediu brut fiind de 4.428 lei" si crede-ma ca nu muncesc ca niste sclavi, intamplator am trecut pe la fabrica si am o idee domnule care intotdeauna le stii pe toate!
04 oct 2014, 12:48
+4
2947 comentarii 2978 puncte
Da tu te uiti putin ce se întîmpla si în afara României sau la tine emanciparea industriala se termina la frontierele româniei? Eu nu le stiu pe toate. Sînt departe de a sti tot ce se întîmpla în lumea asta dar de sclavagismul modern ce se practica datorita globalizarii, stie si un bou cu 2 clase ca trenu. Pt. asta nu trebuie sa fi atotstiuitor, nici doctor în filozofie. Trebuie numai sa pui 5 minute creierul în functie renuntînd pt. aceste 5 minute la labarelile gen facebook si selfies idiotice ce ocupa timpul speciei umane 24 de ore din 24. Ziarelor le place mult sa laude ca sa faca vînzari exact asa ca tembeliziunea. Prea putin este relevant ce scriu ziarele sau ce se povesteste la tembelizor CINCINALU-N 4 ANI SI JUMATATE !!!! ... YEAHHHH !!!!!! relevant este cum o duc oamenii ce lucreaza acolo, ce standard de viata au si daca sînt multumiti cu remuneratia primita. Nu stiu care sînt taxele si impozitele ce trebuie platite de catre un salariat în România, dar un salariu brut de 950 sau 940 EURO este extrem de putin daca tin cont de preturile care sînt în România aproape identice cu cele din Europa de vest. Oricum, oricît încercam sa filozofam si sa ridicam Dacia / Renault în slavi, realitatea este alta. Tot sclavagism modern se numeste indiferent daca Dacia, Nokia, Ford sau Velocity.
04 oct 2014, 16:43
-4
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Multi aomeni nu spun cu adevarat cati bani primesc. Unii intradevar nu se multumesc nici cu 40 milioane pe luna, si cunosc destui, din cadrul farmaciei de ex. ,care erau nemultumiti de un asemenea slariu....
05 oct 2014, 20:34
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Bineînteles ca nu sînt multumiti din moment ce la sfîrsitul lunii se uita într-un frigider la fel de gol ca contul din banca. Problema este generala. Cam peste tot de cînd cu globalizarea asta infantila si migrarea firmelor în tarile unde pot produce ieftin, cad salariile în timp ce preturile urca iar oamenii au pe drept pretentii la o viata mai buna.
06 oct 2014, 09:31
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
1014 comentarii 1115 puncte
Cred ca sunt ultimele masini pe care si le-ar fi dorit soferii din cele prezentate intr-un topic anterior. Sunt convins ca daca scoteau Duster pick up si Sandero RS ar fi avut succes mai mare. Se adresau din start la doua categorii de oameni, asa s-a adresat in deosebi companiilor de distributie si transport. Si acum sa fim realisti, cine isi cumpara masini pentru distributie sau transport, echipate off road? Eu nu am intalnit nici una pana acum. Singurele masini cu echipare off road sunt cumparate cel mai mult de persoane fizice.
03 oct 2014, 19:51
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »