Domnilor care ati scris articolul !
De cînd este XL 1 famos, nu stiu deoarece se vinde DE NICI UN FEL. Unitatile vîndute se pot numara pe degete si acuma îi pun motor de DUCATI ca sa-l vînda cît de cît. VW e de rîsul curcilor si pur si simplu nu mai poate fi luat în serios.
Motoare de motociclete pe caroserie de masina, nu e nimic nou asa ca hai sa n-o mai scaldam cu.... VIZIUNILE ca "viziunile" astea le-au avut destui privati care cu 10 ani în urma s-au apucat sa monteze motoare de Hayabusa pe SMART si SUZUKI care pe sfertul de mila fac de rîs si un Ferrari.
Degeaba arata masina bine daca managementul e prost si ideile învechite!
Ca nu ai auzit tu de XL1 nu inseamna ca nu e cunoscut. Nu se vinde fiindca e foarte scump. Din cate stiu modelul asta a fost scos doar ca un exemplu de ce pot face inginerii de la VW. Au cautat sa faca o masina cu un consum de pana 1L/100 km.
Asta cu motor de Ducati mi se pare tare, si nu am auzit de alt producator sa faca asta. Ce zici tu cu Smart-uri cu motor de Hayabusa sunt masinute facute de case de tuning sau diverse service-uri.
Cred ca asta e un exemplu, asa cum si Phaeton-ul e scos de VW doar ca sa arate ca si VW poate scoate masini de lux.
XL 1 costa 111.000 EURO si se fabrica (sau fabricat) numai 250 de bucati din care în Germania sînt 80 de bucati înmatriculate. aici în Düsseldorf pe Heinrich-Heine-Alee e unul care vesnic sta seara la încarcat si-l vad live aproape zilnic. Chit ca e mai ieftin ca BMW i8, tot nu l-as cumpara deoarece consider ca nu este o masina cu personalitate ci o masina cobai de experiment. Cel putin nu e pe gustul meu. Sînt curios daca versiunea cu motor de Ducati va iesi pe piata sau va ramîne doar un... "sobolan de laborator" asa cum cam ramîn toate la VW.
Ai dreptate !
Prin anii 70 era un concept facut de Bertone sau Pininfarina. Nu mai stiu exact dar seamana rau de tot.
Mai ales în spate. Conceptul acela s-a folosit si într-un fim din vremurile acelea.
Era de o culoare, un fel de cacaniu-portocaliu. Daca nu ma însel s-a putut vedea si în unul din filmele trilogiei comedie CANNONBALL RUN cu Burt Raynolds, Telly Savalas etc., actori de renume din vremea aceea. :-) ))))
La o masina din asta, fiabilitatea este irelevanta deoarece cine cumpara asa ceva nu merge cu ea zilnic la lucru si nici la piata. Asa ceva cumpara fitarii colectionari si iese cu ea din an în paste la vreo întîlnire de club. Posesorul unei astfel de masini face 10.000 km cu ea poate în 15 ani si nici atunci.