Prima Masina 2014: cat platesti rata daca vrei o masina Dacia Logan? Vanzari / Economie 16 Octombrie Prima Masina 2014: cat platesti rata daca vrei o masina Dacia Logan?
Toate comentariile (50):
evo9_evo9
368 comentarii 213 puncte
Programul ar trebuii sa se numesca Prima Dacie:))) Eu cred ca programul s-a facut ca sa nu plece Renault din Romania ca oricum Guvernul nu cred ca va binevoii sa construiasca Autostrada Pitesti-Sibiu si asa au facut Prima Dacie si sa vezi cum cresc impatricularile in mintea lor:)))
16 oct 2014, 11:25
+9
untergraben
53 comentarii 139 puncte
Deci....Varsta mea este de 22 ani si optez pentru un Logan diesel de 10.580 cu rata de 144 E pe luna.Mai adaugam pretul unui RCA pe 1 an care ma duce undeva in jurul a 5000 de RON pe an asta inseamna inca aproape 100 E pe luna ,pe langa care mai punem si un plin si ceva de motorina TOT PE LUNA adica inca 100E. Asta inseamna 100+100+144 =344 EURO fratilor in cazul in care un salariu mediu este de 1500 RON(360 EURO) pe luna. Asadar voi face foamea pentru "a trage prima basina" in GOLANUL meu cel nou....epic. Dintr-un calcul simplu reiese ca nu tinerilor li se adreseaza acest program ,nici celor de varsta medie ,de fapt noua tuturor ce nu apartinem "Burgheziei",iar "burghezia" are destul cash cat sa nu se inhame in 7 ani de rate. Dar ca intotdeauna se vor gasi destule "oi"!
16 oct 2014, 11:50
+28
1014 comentarii 1115 puncte
+1 de la mine, sunt de acord cu tot ce spui, insa nu am inteles fraza urmatoare: "Mai adaugam pretul unui RCA pe 1 an care ma duce undeva in jurul a 5000 de RON pe an" . Pretul politei de asigurari RCA costa 5000 RON/an la Logan sau ce ai vrut sa spui? Multumesc.
17 oct 2014, 10:30
0
untergraben
53 comentarii 139 puncte
La varsta mea da,pe acolo se invarte pretul unui RCA . Iti dau un exemplu simplu.Am o Vectra B 1.8 acelasi motor ca al tau, 2002 an de fabricatie plec din clasa B0 pentru ca abia mi-am cumparat masina ,pe CNP meu imi iese asigurarea 3900 RON cea mai ieftina pe un an si 9780 cea mai scumpa.Crede-ma in acest domeniu lucrez,stiu despre ce vorbesc.Evident ca masina am inscris-o pe numele tatalui meu si am platit doar 600 pe un an:)
17 oct 2014, 11:44
+2
1014 comentarii 1115 puncte
Te cred pe cuvant, doar ca nu intelegeam de ce atat de mult ... acelasi lucru am facut si eu cu Zafira :)) VectraB am vrut si eu dar am ajuns la Zafira :) Este enorm de mult. Inca un +1
17 oct 2014, 13:06
+3
4 comentarii 2 puncte
Nu stiu in ce domeniu lucrezi, dar nu cred ca in asigurari auto. Eu la aceeasi vectra de 1.8 platesc 300 lei pe an (ce este drept sunt la bonus 7 dar nu cred ca bonusul este 50%), si nu cred ca am varsta tatalui tau. Intr-adevar asigurarile sunt ceva mai scumpe pt cei sub 30 de ani dar nici chiar asa. Am un coleg de munca care are 26 ani si plateste 12 mil la motor de 2,0, deci un motor de 1,2 cred ca are asigurarea mult mai mica decat spui tu.
17 oct 2014, 13:42
0
untergraben
53 comentarii 139 puncte
Daca citesti printre randuri in incercarea de a gasi un subiect pe care sa-l ataci "nu cred " ca intelegi nimic; 1.Este vorba de 1.5 Dci nu de 1.2 2.Esti bonus 7 si conform nick-ului tau ai 31 de ani ,deci esti foarte departe de mine in ambele criterii de baza ale stabilirii primei de asigurare. 3.Un principiu al meu este sa ii respect pe ceilalti participanti in trafic,deci implicit pe cei cu care pot avea un incident rutier.Iar acest principiu ma impinge sa nu fac nici asigurarea cea mai ieftina (spunand-u-mi in gand ca mi se cam rupe de cel ce se foloseste de RCA meu,"las' sa alerge ce treaba am eu?"),nici pe cea mai scumpa(pentru ca nu imi permit si nu imi ofera nimic in plus fata de celelalte) ci pe cea care este cat de cat ok- spre ok cu plata daunelor si timpul de rezolvare al dosarelor etc.In 90% din timp conduc masina ca si cum as fi furat-o deci imi asum acest risc si ii respect si pe cei pe care ii expun lui printr-un RCA facut la o societate care isi respecta obligatiile.De aici intelegi si tu ca va fi cea cu un pret mediu intre cele 2. 4.Data viitoare cand "crezi" ca stii ceva informeaza-te bine ca "sa fii sigur" Bafta!
17 oct 2014, 15:45
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Daca pt. dacie tot pachetul lunar te ajunge la 360 EURO, e trist. Asta este rata de leasing pt. un CAMARO din 2014 dar cu motor V6 si daca mai adaug asigurarea cu procentaj de 40% tinînd cont si de rarirtatea masinii în statisticile europene de pagube, ramîn sub 400 EURO si nu cred ca se poate compara Logan cu Camaro :-) În fine...... Daca tu lucri la asigurari (sau în domeniu) spune-mi, si în România se tine cont la asigurari de statistica dentsitatii de pagube dependete de tipul de masina?
19 oct 2014, 10:21
+2
untergraben
53 comentarii 139 puncte
Nu,nu are nici o treaba,nu exista asa ceva la noi.Valoarea primei de asigurare in Romania este influentata de 4 factori: 1.CNP (Varsta) proprietarului sau CUI pentru PJ 2.Cilindree 3.Localitate de domiciliu (asigurarile in orase mari au preturi pe masura) 4.Clasa de bonus/malus(istoric daune masina). Mi se pare putin deplasat sa tii cont de statistica densitatii de pagube dependente pe masina pentru ca fiecare masina este expusa riscului de accident in mod egal.Spre exemplu o Dacie 1310 are sanse mai mari sa produca un accident in oras(vezi frane slabe,directie deficitara) iar un Audi A4 are sanse mult mai mari de accident in exterior unde este forjat.
20 oct 2014, 12:16
+1
2947 comentarii 2978 puncte
OK. Am mai învatat ceva ! Te-am întrebat deoarece aici se tine cont de: 1 - Tip de masina 2 - Clasa de bonus 3 - Statistica densitatii de pagube dependenta de tipul de masina 4 - Functia profesionala ( birocratii au tarif special cu reducere) La anumite asigurari si de: 5 - Sistem de garare (public sau garaj închis) 6 - Numarul de kilometri rulati / an Un exemplu comparativ: Un birocrat ce are clasa de bonus de 30% (minim posibil), vechime în conducere de 25 de ani posesor de VW Golf ce e sus în statistica de accidente, plateste asigurare lunar cam 125 EURO Un birocrat ce are clasa de bonus de 30% (minim posibil), vechime în conducere de 25 de ani posesor de Chevrolet Camaro SS cu 500 CP fabricat în 2010 ce e jos în statistica de accidente deoarece este extrem de rar plateste asigurare lunar cam 45 EURO PS În 2008, fiu meu cu permis de numai 4 ani, si-a luat un Sandero si l-a asigurat la ALIANZ cu istoric aproape de înepator de 75% si a platit lunar 250 EURO. În 2012 si-a luat un Camaro SS cu V8 si aprox 500 CP, l-a asigurat tot la ALIANZ si tot cu istoric de 75% deoarece a facut o pauza de condus de aprox. 3 ani si plateste numai 110 EURO. Ca sa vezi logica nemteasca :-) Un Camaro e mai ieftin în asigurare ca o dacie :-) ))))
26 oct 2014, 01:13
+1
bebe.voicu
40 comentarii 75 puncte
Nu cred ca o sa aiba succes. Multa lume prefera sa-si ia un credit pe nevoie personale si sa-si cumpere o masina nemteasca SH ...
16 oct 2014, 11:50
+8
104 comentarii 145 puncte
ff scumpe mai nou!!! Loganul meu echipare Laureate (aproape full + optiuni) si motorizare cat de cat (1.6) a fost 7300 cu tichet rabla si aku pt amaratul ala de TCE platesti aproape 10.000??....adica cu aproape 2.000 euro mai mult si echipare de toata jena
16 oct 2014, 11:53
+11
evo9_evo9
368 comentarii 213 puncte
Si mai primesti ceva in plus in loc de tabla ai plastic cat incapeee.
16 oct 2014, 12:22
+11
lanciabella
136 comentarii 269 puncte
Tot o "rabla" veche de 10-14-16 ani este mai buna decat una noua! Masini s-au facut pana in 2005- 2007 maxim, parerea mea.. in ziua de astazi putini producatori mai fac masini rezistente si fiabile!
16 oct 2014, 12:07
+14
evo9_evo9
368 comentarii 213 puncte
Bine tu adevarat graiesti +1=)
16 oct 2014, 12:18
+4
AnthriX
137 comentarii 429 puncte
Vrei sa spui pana in 2002...
16 oct 2014, 14:05
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
untergraben
53 comentarii 139 puncte
De ce sa nu optezi pentru un credit de nevoi personale?Treci masina pe numele mamei tatalui bunicului bunicii si platesti totul mai putin + ca masina va fi 100% a ta.
16 oct 2014, 17:33
+1
21 comentarii 14 puncte
Atat. Bravo! Masinile din ziua de azi sunt facute sa reziste cativa ani fara probleme. Adica in primii 3-4 ani nu apar probleme, abia dupa aceea incep. Mi se pare normal daca esti dintr-o tara in care iti permiti sa iti cumperi masina odata la 4 ani. Dar in Romania salariile nu se compara cu cele din tarile dezvoltate.
16 oct 2014, 22:22
0
1014 comentarii 1115 puncte
Ai perfecta dreptate. M-am dat vreo 2 ani cu un MB C-classe '97 , ma costat 4000 E in 2010. Afara de consumabile nu am schimbat nimic la ea. In 2007 am luat Octavia cu leasing pe 6 ani. La 30 000 am schimbat rulment fata, la 70 000 am schimbat distributie, la 130 000 am schimbat supapa EGR, la 150 000 chit ambreaj + volanta cu masa dubla, apoi din nou rulmenti fata, burdufuri planetare ... acum trebuie sa o vopsesc ca sa ciupit vopseaua peste tot. Dupa 7 ani de leasing o pot valorifica contra sumei de ..... 4500 E. Pai se merita sa o vinzi cand sti cat te-a costat si cati bani ai bagat in ea?
17 oct 2014, 19:35
0
2 comentarii -4 puncte
Dacia intentioneaza sa ocupe pozitii fruntase la preturi cu noul logan. Pai la aprox.aceeasi bani iti iei fluence,captur, megane- diferenta de 1000,1500 euro, care sunt totusi alta calitate si comfort comparativ cu noul logan. In 2012 ,loganul cu programul Rabla era 4000 Euro,versiunea cheala. Se cam exagereaza cu preturile .
16 oct 2014, 16:46
+2
2947 comentarii 2978 puncte
Versiunea chiala de dacie, cel putin în Germania, nu are nici macar servo directie sau servofrîna si decît sa iei asa ceva, mai bine îti iei o dacie OLDIE (R12) cu 500 EURO ca din punct de vedere tehnic, tot acolo esti :-) ))))
19 oct 2014, 10:17
+1
8 comentarii 21 puncte
La toate calculele alea, nu pune nimeni, asigurarea? Care pt un tip/tipa de peste 20 de ani sa zicem va costa peste 600lei / luna? la cel mai "naspa" asigurator? A ? Imi scapa ceva?
16 oct 2014, 16:47
+15
VwV~GLF~
260 comentarii 337 puncte
Ba voi sunteti prosti ?!?!.. ce cacao de calcule sunt alea ? 65% din salar pt o varza de masina ? trebuie sa fii cel putin redus mintal sa faci treaba asta ..jur. Dar romanasul cade in plasa ca de fiecare data...mai bine moare de foame si nu mai merge in nici un concediu,dar are tablarie noua....pfffff...fugiti din tara aia de mizerie !!!
16 oct 2014, 17:47
+1
b0gd4n27
251 comentarii 621 puncte
E de mizerie, dar in Germania cum am lucrat eu nici acolo nu ai viata mai buna, nici macar nu esti considerat om acolo, esti sclav, despre alte tari nu vorbesc ca nu am lucrat, dar aici chiar daca faci aceeasi munca cu alt neamt nu iti platesc nici pe sfert din cat ii da aluia.
16 oct 2014, 20:16
-1
2947 comentarii 2978 puncte
În Germania esti sclav DACA ESTI PROST SI TE LASI SCLAVAGIT. Cu ce e Germania de vina daca prostul venit din alta tara accepta sa lucreze pe un salar de mizerie de 5 EURO / ORA brut? În afara de asta, ca sa ti-o spun la obraz ! Vin unii destepti nevoie mare de prin România si alte tari, nu cunosc limba si asteapta ca neamtu sa-i bage baniin- cur pt. ca "vezi doamne" el e "domu dra*u". Nu sînt capabili nici macar sa rupa 2 vorbe. O fi mare lucru sa-ti iei de la scoala din sat o carte de germana de clasa 1-a sa învezi dupa poze sa legi macar cîteva cuvinte? Daca cunosti limba, Germania e plina de locuri de munca bine platite dar nici aici în tara lui "no speed limit" unde "umbla cîinii cu covrigi în coada" nu functioneaza metoda "PICA PARA MALAIATA ÎN GURA LUI NATAFLEATA" asa ca nu te mai vaita ca o baba. Cauta întîi greseala la tine si ulterior la altul si nu te mai vaita despre conditiile dintro tara straina unde cauti de lucru ca nu te-o chiemat nimeni. Asa cum îti asterni, asa dormi ! PS Pot sa-ti arat în Germania asta mii de români ce cîstiga nu bine ci foarte bine dar acei români si-au pus creierul în functie si vorbesc o germana perfecta de nici nu sti ca sînt din România. În afara de asta au învatat o meserie asa cum trebuie si nu au frecat maidanul ascultînd manele. Daca vi ca NECALIFICAT sa plimbi roabe prin santiere, nu astepta sa-ti iei BMW nou în 2 ani.
19 oct 2014, 12:52
+1
BUUZYKX
9 comentarii 4 puncte
Cam asta ar fi varianta propusa :( , sa plecam...Nu ar trebui sa fie invers?
16 oct 2014, 22:11
0
6 comentarii 10 puncte
Cea mai buna varianta: - credit nevoi personale - masina SH de circa 12-14 ani (pe vremea cand se faceau masini, nu laptopuri pe 4 roti si cu 1 milion de probleme) - daca ai pana in 30 ani o inmatriculezi frumos pe tati, buni, etc. - mai mergi si tu ca omul cu restul de bani din salariul mizer de romania intr-un concediu, nu-i dai toti pe o tabla de 10.000 euro careia-i cade motorul pana in 50k.
16 oct 2014, 21:03
0
On_Off
227 comentarii -36 puncte
la 34 de ani stai tot cu parintii? Te uiti la ***** pe net si esti revoltat pe capitalism pt ca nu vrei sa muncesti ci vrei director desi ai ca studii doar scoala de soferi?
17 oct 2014, 01:44
+2
209 comentarii 353 puncte
Esti tu sigur ca ii cade motorul pana in 50.000? Mai taci ***** din gura. Habar n-ai de capul tau.
18 oct 2014, 18:13
+1
Turok
19 comentarii 32 puncte
Fara suparare dar e o aberatie sa dai peste jumatate din salariul tau pentru a-ti cumpara si intretine o masina. Cu 6-7.000 de euro iti cumperi un hatchback SH, motorizare 1.4-1.7 diesel, deci platesti putin la taxe si impozite si sincer ai masina de 3-4 ani, maximum 150-180.000 km (reali) care nu se poate compara cu un Logan. Dau exemplu Focusul meu din 2007 care este superior oricarui Logan pe care ti le poti permite cu 10-12 mii. Suspensie spate independenta, motor mai potent, manevrabilitate excelenta. Si la consum iesi tot cam pe acolo (Chiar azi am scos 3.5 in afara, mers frumos cu 80-90).
16 oct 2014, 22:39
+1
On_Off
227 comentarii -36 puncte
du-te ma cu 3.5 tau ....
17 oct 2014, 01:46
+3
Lupes
541 comentarii 852 puncte
Cand aveam 1.9 TDI ALH scoteam frecvent 3.5 % la mers lejer , afara sau pe drumuri libere si fara semafoare , drumuri pe care cu actuala masina nu scot mai putin de 4.6 % nici in ruptul capului . Repet , drumuri lejere , fara sa fie nevoie de prea multe demarari si nici sa te simti vreun "reisar" .
17 oct 2014, 13:53
0
35 comentarii 33 puncte
Tu, la 21 de ani ai tai cati ani ai muncit ca sa strangi suma aia de 6-7.000? Crezi ca daca tinerii ar avea cash 7.000E ar mai da pe un logan 9.000?
18 oct 2014, 20:42
0
Brembo244
487 comentarii 2020 puncte
Mai bine strâng 2-3000 de Euro şi îmi iau ceva SH decât să plătesc rate ca berilă 7 ani de zile pentru un Logan. Adică după ăia 7 ani mă aleg cu o maşină care valorează de 4-5-6 ori mai puţin decât am plătit, mai ales în contextul în care acest program se adresează mai mult tinerilor iar salariile sunt cum sunt. O mare porcărie din punctul meu de vedere. PS: Pentru cel cu consum de 3.5 la Focus, mai taie din ele dă-le d***u'.
16 oct 2014, 22:44
+3
1014 comentarii 1115 puncte
Sunt curios cum arata Dacia Logan dupa 7 ani de utilizare ... probabil e buna de dus la programul RABLA pentru voucher ... daca o vinzi ca masina SH primesti mai putini bani decat la RABLA.
17 oct 2014, 10:27
0
209 comentarii 353 puncte
Am eu Logan de 8 ani. Arata ca noua, merge ca noua. Asa ca sa-ti raspund la intrebare.
18 oct 2014, 18:14
+1
1014 comentarii 1115 puncte
Din curiozitate ... cati bani a costat masina si cu cat o poti vinde acum?
18 oct 2014, 19:30
-1
209 comentarii 353 puncte
Masina a fost 8.300 de euro. In pretul asta a intrat si vopseaua metalizata, albastru Egee care o foloseste si divizia sport de la Renault, altfel era mai ieftina, nu mai stiu cu cat. Cu vanzarea e mai aiurea. Acum daca vreau sa o vand iau pe ea vreo 2550 de euro (Evaluata de ei). Pe acolo a fost evaluata. A avut un accident usor in care s-a inlocuit capota, bara fata si bara spate special sa ma incarce de bani cei de la CASCO. Capota a avut o margine rasucita ce putea fi intreptata cu ciocanul. De asta nici o voi vinde. La cat de bine arata si merge nu o dau la banii astia.
18 oct 2014, 19:54
0
1014 comentarii 1115 puncte
Asta am vrut sa spun eu in postul de mai sus ... Dacia este una dintre masinile cele mai predispuse la uzura morala si devalorizare. Daca cumparata cu banii jos, nu iti convine sa o vinzi fiindca primesti putin pe ea ... dar imagineaza-ti sa platesti leasing 7 ani (pretul aproape se dubleaza) si apoi sa o vinzi ...
18 oct 2014, 20:14
0
209 comentarii 353 puncte
Asa e. Leasing-ul e furt legal.
18 oct 2014, 20:25
0
soosy
57 comentarii 3 puncte
si in acest timp cat a mers?doar pe vreme frumoasa si duminica?....nu vreau sa intru in polemici dar macar nu faceti reclama aiurea,si sa fim realisti in acest caz si eu pot sa detin o masina care are 40 de ani si ii ca si noua(necirculata,restaurata,bani bagati angro si etc..) nu am nimic nici cu dacia nici cu modelul ca si logan dar este o aberatie,exagerare(atat ca si calitate,ca si reclama cat si pretul de vanzare...)
21 oct 2014, 11:18
0
209 comentarii 353 puncte
Prietene, lasa-ma cu figurile tale. A mers in fiecare zi indiferent de vreme/anotimp, merge la mare/munte in fiecare an, la tara la bunici unde nu e asfaltat. De 8 ani incoace si nu are absolut nici o problema, estetic si tehnic este impecabila. Si nu am bagat nici un ban in ea (exceptand consumabilele) asa lasa-ma tu cu polemici.
21 oct 2014, 12:21
0
soosy
57 comentarii 3 puncte
ii pura realitate...nici o figura si chestii de genul...daca nu aveam in familie si etc nu vorbeam doar din auzite....ca si simplu fapt am unchi care a luat masina in rate acum 5 ani loganul facelift parca si dupa 3 ani deja regreta,evident masina chiar a mers desii nu lucra non stop doar la jumate de norma,dar calitatea si-a spus cuvantul mai are inca 3 ani de rate si masina nu da semne ca ar rezista dar na in fine...cumparati logan este best deal,pret excelent calitate super si etc eu raman la figuri,masini vechitur...si atat mersi
21 oct 2014, 12:43
0
stabil777
1 comentarii 0 puncte
cum sa dai atitia bani- munca de-o viata pe o astfel de masina ...cind poti sa iei cu de 10 ori mai putin alta SH...sper ca toti acesti mastodonti sa fie scosi din uz , si in locul lor sa apara masini electrice unipersonalizate https://www.google.ro/search?q=masinute+in+forma+de+ou&client=ubuntu&hs=dJQ&channel=fs&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=2uBAVN-hJsHearHFgbAC&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1358&bih=741#channel=fs&tbm=isch&q=masini+in+forma+de+ou&facrc=_&imgdii=_&imgrc=CrZSgIc-NDTqPM%253A%3BTMiTUvHp_qPR0M%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.b365.ro%252Fmedia%252Fimage%252F201305%252Fw620%252Fmasina_ou2_11969500.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.b365.ro%252Fun-bmw-in-forma-de-ou-face-senzatie-sambata-pe-strazile-din-bucuresti_190673.html%3B620%3B412
17 oct 2014, 12:29
0
mircea.armeanu
5 comentarii 1 puncte
Daca Viorel e asa dornic sa ne ajute pe noi astia tineri, putea sa faca o treaba buna pana la capat, mai exact prin acest program sa nu se mai plateasca TVA si sa se renunte la obligatia de CASCO. E suficient ca RCA-ul e aberant de mare... Destul ca platim taxe si impozite mari pe orice, destul ca la o masina noua trebuie sa faci revizii si alea costa de rup! In concluzie NU as cumpara cu acest program! Prefer un Opel sau Renault SH pe motorina si un minim de dotari la un sfert din sumele mentionate mai sus si fara obligatii pe 5-7 ani!!
18 oct 2014, 14:59
0
70 comentarii 81 puncte
TOTUL CA SA SE VANDA DACIA!
19 oct 2014, 18:45
0
soosy
57 comentarii 3 puncte
fratiilor...suntem in 2014...astia cu mandria lor "Dracia" inca mai vand masini fara abs...deci mai mult de atat nici nu are rost sa mai zici sa intrii in detalii daca si acel "*****" de abs va trebui sa-l platesti separat atunci mai bine mergem si ne plimbam cu caruta Logan...= epic fail si atat
21 oct 2014, 11:14
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Si asta cînd stai sa te gîndesti ca piata e mai nou pur si simplu invadata de hibride si electrice moderne unde ABS, ASR, ESP sînt standarde fara comentarii, începînd cu Toyota pîna la Lexus si Mercedes, Ford, Renault inclusiv. Dacia e pe cale sa........... "piarda trenul" tehnologic si daca nu se schimba nimic, Dacia va deveni definitiv ISTORIE. Dacia chiar daca este o oferta Renault DISCOUNT e în al 12-lea ceas.
26 oct 2014, 21:19
+1
sorinbw
22 comentarii 36 puncte
Teapa curata
21 oct 2014, 23:15
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »