Povestea celei mai usoare jante din lume: are doar 2.7 kg/bucata Piese Tuning 21 Octombrie Povestea celei mai usoare jante din lume: are doar 2.7 kg/bucata
Toate comentariile (5):
bizkitt
1716 comentarii 5251 puncte
ideea este buna dar daca nu sunt rezistente pt masini sport atunci pe ce ar merita puse aceste jante de 15.000$? vw polo? clio?... cam hilar.
21 oct 2014, 15:53
+3
gabymbk
6 comentarii 1 puncte
Merg pe logan ;))) cu bani de jante iei 4 loganurii :)))
22 oct 2014, 13:36
0
1014 comentarii 1115 puncte
Unele lucruri, fapte, cuvinte sunt concepute doar pentru a aduce renume, greutate si/sau sa atraga atentia asupra inventatorului sau initiatorului (celui care le-a gadit). Luand ca exemplu roata discutata aici, aceasta poate constitui doar un obiect care poate intra in cartea recordurilor si pe marginea careia se poate primi un trofeu, un calificativ, un renume si/sau o suma enorma de bani. O inovatie, deseori aduce mai multe beneficii morale inventatorului decat financiare. Chiar daca aceasta janta nu va fi comercializata, totusi compania are de castigat mult mai mult pe perioada lunga de timp.
23 oct 2014, 12:08
+1
24 comentarii 26 puncte
"Dar, spre deosebire de ce am mai vazut la alti producatori, aceste jante sunt realizate integral din carbon, cu tehnologia numita Carbon Uscat. Adica janta este modelata dintr-un bloc de fibra de carbon, exact ca aluminiul." Aberatie mai mare decat asta in domeniul materialelor compozite nu am mai citit pana acum. Eu va cred ca aveti ca surse internetul..in engleza...dar mai adaptati si voi un pic si mai documentati-va inaite de a publica asemenea ineptii. "Dry Carbon Wheel Project" este o denumire generica, de reclama a celor de la Weds Sport. Nu exista carbon uscat decat in faza initiala (ianinte de incepe fabricare unui obirct) de fire (tow), panze (cloth) sau UD (uni directional) care nu este tesut, dar este stabilizat prin alte metode. Ca aceste fire/panze sa formeze un obiect cu forma proprie, stabila este absolut necesar saturarea lui cu o rasina epoxy. In 2008, la salonul de la Tokyo au aparut acesti producatori cu "dry carbon" pentru ca nimeni (probail, pana la momentul acela) nu mai fabricasera jante din fibra de carbon "pre preg" -ceeace nu este uscat ci are in componenta fibrelor de carbon deja amestecata rasina epoxy si intaritor. Pare uscat, deoarece nu se "uda" manual carbonul inaite de asezarea lui in matrite (vacuum baging) si nici nu se alimenteaza materiale uscate esezate deja in matrite prin metoda infuziei (infusion resin system). Ca sa se inteleaga mai bine tehnologia de fabricare a jantelor din carbon, va invit sa (re)vizualizati filmul celor de la Koenigsegg, intitulat : Making 280mph Capable Carbon Fiber Wheels - /INSIDE KOENIGSEGG (https://www.youtube.com/watch?v=PGGiuaQwcd8). Tehnologia este IDENTICA cu cea a celor de la Weds Sport. PS. Primele jante din fibra de carbon au fost facute de cei de la Lancia pe modelul lor de rally grupa S numita Lancia ECV (...care vine de la "Experimental Composite Vehicle") in 1987, pentru sezonul WRC din 1988...dar nu a mai apucat sa fie introdusa. De altfel, cam toata masina era executa
23 oct 2014, 23:43
0
justady2002
8 comentarii 0 puncte
Vai de ala care va zgaria o astfel de janta !! :)
25 oct 2014, 15:54
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »