Nu mai spune nimic de BMW ca vin astia si te umple de minusuri daca zici ceva ....
ps:ML si Q7 sunt oricum mai rapide pe orice circuit si tracteaza dupa ele in teren greu inca 3 BMW-uri X5 si X6 cu 150 km/h! Iar pe Ring sunt de asemenea monstrii sacrii ce sperie Ferrari si Porsche!
ps1: Totul este parodie desigur .... Eu unul apreciez performantele noilor modele X5 si X6 dar altii ce tin cu alte marci vor arunca desigur cu noroi !Pentru un SUV mare si greu, sa obtii timp pe Ring de M3 e92 este o performanta remarcabila din partea celor de la Motorsport Division!
03 nov 2014, 14:27
-1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
SAC sau SUV prea putin conteaza , atata timp cand te duci pe un drum de munte ( de exemplu) si masina te scoate lejer de acolo, iar pe asfalt detii suprematia in materie de acceleratie (pentru un SAC/SUV) ! Pana la urma numai maniacii se duc tot timpul in "noroaie".....Locul cel mai abordat de X5 si X6 este asfaltul acolo unde un A4/A6 (obisnuit) sau un C-class/ E-class, nu ii pot da peste nas .....
ps: Si daca este "SAC" si nu SUV care e diferenta pe un circuit "expertule" ia zin-e tu ...!? CONTEAZA doar atat ...... Audi si Mercedes icna nu au un raspuns pentru performantele astea venite din partea BMW .... sincer vorbind acum !(iar daca era invers tot aruncati cu noroi in BMW si in cel ce este obiectiv ) cand scrie aici cate ceva (desigur)!
Am votat cu "raul " mai mic ... si anume IOHANNIS! As fi votat eu cu altcineva dar din pacate am fost constient ca prostimea nu il va alege macar sa treaca in turul 2 si mai bine am fost obiectiv si am ales raul mai mic cum spuneam ... decat Ponta mai bine Iohannis de 10 ori !
1. Pe nimeni nu înteresează cine cu ce meserie are (off topic)
2. Întradevăr X6 M este un ”SAC” și nu ”SUV”. Însă chiar contează ce este ?! Prea puține persoane care își permit așa un automobil vor merge cu el off-road... (off topic)
Impresionante performanțe ținând cont de greutatea sa dar niciodată nu am înțeles rostul lor... Sunt prea mari și prea grele pentru a fi incluse în rândul SUPERCARS dar în același timp au puterea demnă de acest titlu. Totuși banii dictează piața și oamenii care cumpără astfel de automobile...
03 nov 2014, 17:50
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
tu ar trebui sa stii mai bine, mai ales dak poza de avatar este masina detinuta e tine...
nu mi-o luati in nume rau (sau luati-o, nu ma supar) am avut (era aproape noua pe vremea aia), am condus, am vazut si altele... sunt conserve... e parerea mea, din acest motiv am trecut la mercedes, pt ca alea sunt conserve...
cumparati-le si detineti-le voi, nu am nimic impotriva... dar chiar nu vad rostul contrazicerii voastre cu mine... nu e ca, ar reusi sa-mi scimbe parerea...
Sunt si in tabara ta ( ca ti cu Mercedes ... ) destule conserve stai linistit! Cei e la Mercedes in afara de confort si lux INCA nu au habar cum ***** se construieste un sasiu capabil ca masian sa poata sta pe drum in orice conditii ,fara sa o dea in barci la prima curba ..... Cei de la BMW paote nu au mai nou atat de mult atentie la detalii si lux .....dar au CEVA care dupa mine este apogeul masinilor de astazi ...si anume SASIUL destept! Aratati voi mie in lumea asta un sasiu atat de destept RWD ,care se comporta aproape ca unul AWD in viata de zi cu zi .....Poate Ferrari ..... dar si acolo mai sunt scapari .....
ps:Intradevar ..... BMW nu mai este ce a fost .....dar nici concurenta nu are o crestere atat de spectaculaosa incat sa bage BMW la cosul de gunoi !Asa ca ciocul mic bagatorilor de seama .....
iar vorbiti despre lucruri despre care n-aveti habar... va place voua sa va aventurati in teritorii necunoscute...
masinile alea sunt setate de ingineri pt confort, tot inginerii, in cazul black series, le reseteaza pt perfomante, este o chestie de viziune a automobilului stradal... uiti ca un m3 gts cu cusca si tot sasiul modificat pt cat mai multa performante, nu a reusit sa bata un c63 black, testate de jasson si un fost pilot ferrari... acum, voi stiti ca performantele masinilor pe circuit, pe mine nu ma intereseaza prea mult, dar folosind armele voastre cele mai importante si puternice, pierdeti, sa mai amintesc de sls black, de slr, de sl 65, mai ales sl 65 care pe circuitul alora de top gear, a batut pagani... un sl, de 2 tone... mercedes face diferenta intre masinile conduse de oameni care le acizitioneaza pt imagine, setand sasiul pt confort si siguranta, iar de unde vor o masina de circuit care sa fie folosita pe strada... concurenta are probleme, deci, cine nu stie de sasiuri? eu cred ca aici avem 2 tipuri de sasiu pt aceasi platforma...
da,masina din foto este a mea,eu am inceput cu bmw e21 din 79 si am avut cateva masini bmw dar in paralel pentru mici afaceri am avut si dacii de la 1410 si in prezent mai am o dacia dokker van,sa spui despre o marca premium ca masinile sunt conserve e total depasit,toate marcile si toate seriile au problemele lor inclusiv mercedes,problema in romania ca oamenii isi cumpara masini dar nu au bani sa le intretina plus ca majoritatea cumpara masini sechand din romania unde masinile,majoritatea lor au peste 200.000 km reali si de aici nemultumirea mai mare ca omul vede ca are in bord 120-140.000 km si i se strica tot felul de piese,spun asta in cunostinta de cauza deoarece am si un mic atelier de reparatii auto .
Nu înțeleg de ce dați minusuri motorul Twin-Turbo are doua turbocopresoare unul pt fiecare banc de cilindri insa comprima doar o singura data aerul si acest motor este folosit de BMW pe motoarele din gama M cum ar fi BMW M3, M4, M5, X5M si X6M iar motorul Bi-Turbo folosește tot doua turbocompresoare pt a comprima aerul in doua etape primul motor de aces gen a apărut pe Opel Vectra OPC 1.9CDTI si mai i-l folosește Mercedes pe modelele AMG deci dacă spui ca BMW are motor Bi-Turbo este o afirmative total eronată
Nu înțeleg de ce dați minusuri motorul Twin-Turbo are doua turbocopresoare unul pt fiecare banc de cilindri insa comprima doar o singura data aerul si acest motor este folosit de BMW pe motoarele din gama M cum ar fi BMW M3, M4, M5, X5M si X6M iar motorul Bi-Turbo folosește tot doua turbocompresoare pt a comprima aerul in doua etape primul motor de aces gen a apărut pe Opel Vectra OPC 1.9CDTI si mai il folosește Mercedes pe modelele AMG deci dacă spui ca BMW are motor Bi-Turbo este o afirmatie total eronată
P.S. Am mai scris încă odată ca am redactat greșit răspunsul scuzele mele:)
Privitor la performante nu ma indoiesc, primul cuvand pe care il asociez cand aud BMW este 'POWER" ... si asta nu pentru ca sunt vreun idol al marcii, chiar deloc. In ceea ce priveste designul exterior incep sa ma ingrijorez, aproape toate modelele din seria X sunt urate, in special spatele este groaznic. Aripa spate umflata care copiaza pasajul parca este luata de pe Warburg 311. Nu se potriveste sub nici o forma liniei caroseriei.