Test Drive BMW 225i Active Tourer: compact pentru viitor Test Drive 11 Noiembrie Test Drive BMW 225i Active Tourer: compact pentru viitor
Toate comentariile (21):
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
Consum mixt declarat BMW 5.8L, iar intr-o poza aparea ca si consum mediu 12.4L iar voi acordati nota 9/10??? Plus alte cateva note 10/10??? Eu stiu ca perfectiunea nu exista, nu cumva sunteti cam subiectivisti? :D
11 nov 2014, 15:42
+4
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Zig-Zag
504 comentarii 206 puncte
HondarulH...exista buton reset pt consum.Si daca esti un profesionist, inainte de a incepe materialul, te asigurI ca ai resetat valorile si incepi analiza de la 0...repet, DACA ESTI PROFESIONIST
12 nov 2014, 09:25
+1
1014 comentarii 1115 puncte
Daca scadem cate doua puncte la fiecare sectiune in parte, aflam punctajul corect al masinii ;) Celelalte probabil au fost acordate din oficiu :))
14 nov 2014, 21:07
+1
biciclotomata
987 comentarii 921 puncte
Piele alba intr-o masina de familie...
11 nov 2014, 16:44
0
Zig-Zag
504 comentarii 206 puncte
:))) hai bre, sincer... n-ai de ce sa te iei si te legi de piele?:)) stii f bine ca iti poti comanda cum vrei, deci hai sa fim putin mai obiectivi si sa analizam masina nu ce culoare are pielea
12 nov 2014, 09:56
0
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
Consumul e foarte bun pentru puterea ce o are.... Dar e inutilă ca și masina de oraș dacă ne uitam la economie. Ca și mărime e super dar consumul nu e destul de bun.
11 nov 2014, 16:45
+2
Philophobic
205 comentarii 347 puncte
Generos punctajul pt. aspect exterior. Personal, mi se pare ca arata a pantof si nu gasesc ce legatura are cu seria 2, care e un coupe mic in 2 usi.
12 nov 2014, 09:44
+4
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Ce imi place cum se contrazic singuri cei de la BMW, deviza lor in trecutul extrem de apropiat era ca rotile din spate sunt pentru tractiune, iar cele din fata pt directie. Ca sa numai discutam de noua directie in care care toti cilindrii au 0.5 litri spunand ca este marimea ideala. Adica motor 1.5 de 3 cilindri, 2.0 de 4 cilindrii, 3.0 cu 6 cilindrii si asa mai departe, contrazicand o intreaga traditie cu motoare de 2.0 in 6 cilindrii. deci ce sa intelegem ca alea nu erau bune. Revenind la masina de fata aceasta trebuia sa primeasca nota mult mai mica la pret, adica 53000 pt asa ceva oricate optiuni ar avea nu as da in viata mea. Orice om intreg la cap care vrea o masina din aceasta clasa se orienteaza spre un motor economic, pentru ca este masina cu predilectie de oras de dus copii la scoala, cumparaturi la supermarket, etc. Iar pentru aceste lucruri sunt o droaie de masini non-premium care sunt foarte bune din majoritatea punctelor de vedere, adica pret de achizitie, consum (probabil la fel cau un 218d), spatiu. Pentru mine aceasta masina este efectiv de fita si se va vinde exclusiv din cauza insemnului de pe capota pt ca niciun om intreg la cap nu va da peste 31000 de euro pe un 218 d AT.
12 nov 2014, 16:39
+2
biciclotomata
987 comentarii 921 puncte
Si mie mi se pare o prostie motorul de 1.5 in 3 cilindrii Un motor i 4 cilindrii macar are fortele primare echilibrate
12 nov 2014, 21:19
+2
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Sa sti ca sunt de acord cu tine Beny, nici eu nu vad rostul la motor 1.5 in 3 cilindrii
13 nov 2014, 15:39
+1
7 comentarii 36 puncte
Cosmin, daca este sa vorbim de trecut, cred ca traditia cea mai speciala la BMW este ca are puterea sa rupa traditii sau sa schimbe directia companiei. Gandeste-te la traseul marcii: motoare de avion, de acolo motoare de motocicleta, apoi motociclete si abia in 1928 masini. Dupa Al Doilea Razboi Mondial au facut oale sa supravietuiasca. Apoi au gresit si au facut masini de lux intr-o lume postbelica foarte saraca. Apoi masini foarte ieftine. In final, in anii '60, au pus baza actualei game: premium, cu o orientare sportiva. Dar au rupt in continuare tabuuri: nimeni nu credea intr-un sedan ultra sportiv si a aparut M5. BMW a fost aratat cu degetul la aproape fiecare SUV scos pe piata. Au facut prima gama premium de automobile electrice. Cred ca transformarea este cea mai frumoasa parte din istorie, mai ales daca produsul e de calitate. Nu sunt de acord sa pastrezi o orientare tehnologica doar pentru ca asa o spune traditia: vezi, de exemplu motoarele racite pe aer la Porsche. Nimeni nu spune ca motoarele vechi Porsche nu erau bune la vremea lor, dar cele noi sunt, cu siguranta, mult mai bune. In final, trebuie sa te contrazic la pret, dintr-un punct de vedere. La o masina premium pretul nu este principalul motiv de achizitie, altfel o sa ai mereu o alternativa non-premium la indemana.
12 nov 2014, 21:48
+1
Zig-Zag
504 comentarii 206 puncte
eu zic sa te linistesti putin.Bmw nu prin asta se remarca, bmw are alte atuuri, nu ce ai spus tu mai sus.Inovatiile de tip "Vorsprung durch tehnik" apartin constructorului de la ingolstadt...vrei sa iti enumar? Asa ca eu iti sugerez sa punctezi alt caracter al marcii, nu asta cu reinventatul rotii ca nu e la bmw oricum
13 nov 2014, 11:33
0
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
un a45 amg, ti se pare non pemium? macar ai 360 de cai, si un consum de sub 10% ...
14 nov 2014, 22:13
0
55 comentarii 34 puncte
Urata cu spume
13 nov 2014, 03:52
-1
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
imi place masina, cea prezentata arata foarte bine, iar interiorul este placut... cel putin in poze. pt asta eu i-as da un 8 din 10, dar pt pret... un mare 4 din 10. plm, cu banii aia, cum spuneam mai sus, iti iei un a45 amg, sau un cla, esti mai scos din punct de vedere estetic, performante din plin, si un consum decent. asta, ca sa compar niste masini apropriate ca dimensiuni si pret. dar ma intreb, ce ofera varianta baza?
14 nov 2014, 22:17
0
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
un 216i (1.5 de 136 cai) costa 27700,un 216d (2.0 de 115cai) pleaca de la 28500, iar 218d (150 de cai) de la 30500, probabil cu cateva optionale de bun simt pretul mai creste cu vreo 3-4 mii de euro, foarte asemanator cu un B-klasse la care un B180cdi (109 cai) este 27000 si B200 cdi este putin sub 30000 de mii si ambele modele cu optionale carca si mototare mai potente ajung sa sara de 50000 de euro. Un A45 AMG pleaca de 51000 de euro, dar in banii astia nu ai nici vopsea metalizata, nici scaune incalzite, nici cotiera spate, pana si instinctorul este trecut ca optionala de 136 de euro (oau nu imi sa cred), etrierele vopsite in rosu te costa 400 de euro si asa mai departe bifand f multe optiuni ajungi la peste 80000 de euro pentru un A 45 AMG care este colosal de mult.. Deci ce vroiam sa scot in evidenta este faptul ca optionalale in ziua de astazi in unele cazuri ajung sa fie chiar mai mult din valuarea masini lucru care nu este normal.
15 nov 2014, 17:20
0
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
80000?! un clasa a?! te auzi ce spui? http://www.autoscout24.it/Details.aspx?id=261822745&asrc=fa|as
15 nov 2014, 18:58
0
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Prietene am zis ca pleaca de la 51000 de euro si bifand multe optionale (adica full) pretul sare de 80000 de euro. Ce nu ai inteles ? Intra si configureaza pe site-ul Mercedes romania si convingete. Ha ca ziceam de my cyberx ca nu stie ca citeasca decat in germana, dar se pare ca si tu ai probleme cu cititul in romana :)), numai bine.
16 nov 2014, 18:12
0
martinez
12 comentarii 0 puncte
Asta e la fel de BMW cum e clasa A si B la Mercedes. Cum de nu se mai fac masini frumoase ca in '80 - '90?
15 nov 2014, 12:57
-1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »