Limuzina suprema disparuta: Aston Martin Lagonda 1974-1990 Istorie auto 19 Noiembrie Limuzina suprema disparuta: Aston Martin Lagonda 1974-1990
Toate comentariile (15):
104 comentarii 145 puncte
daca as avea atatea zeci de mii de euro de aruncat sigur mi-as cumpara una :D
19 nov 2014, 16:25
+1
BUBa^^^
51 comentarii 46 puncte
Ce mi-ar place un break de asta....:)
19 nov 2014, 19:16
+2
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
ce interioare faceau pe vremea aia...
19 nov 2014, 19:21
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Sînt lagonde din astea vechi pe MOBILE de vînzare dar nici una nu e mai ieftina de 29.000 EURO chit ca unele trebuie restaurate: http://suchen.mobile.de/auto/aston-martin-lagonda.html?isSearchRequest=true&lang=de&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=1700&makeModelVariant1.modelId=6 Astea vechi sînt un vis pur si simplu chiar daca sînt foarte sensibile nu numai în ceea ce priveste motorul ci si electronica. Cele ce au monitoare, alea sînt TUBURI CATODICE ca la televizoarele / monitoarele de pe vremuri, se încalzesc de le sar dracii si extrem de sensibile. Cine are în ziua de azi o Lagonda Restaurata în perfecta stare, n-o vinde în veci.
19 nov 2014, 19:41
+2
CobraRB
120 comentarii 261 puncte
Mie chiar imi place maxim, si sa am una in garaj ar fi VIS !!!
19 nov 2014, 20:42
+2
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Lagonda Series1 din '74 imi place cel mai mult cum arata
19 nov 2014, 21:03
+6
hirig
609 comentarii 1017 puncte
Parca ai un "matchbox" facut real, chiar arata asa....irreal, de parca a venit din alta lume, din viitor, roti mari, masina relativ joasa, lunga, lata si foarte subtire cum ar venii din lateral. Aici ma refer la seria 2 si 4. Chiar este ceva deosebit si unic!
19 nov 2014, 23:50
+1
Zig-Zag
504 comentarii 206 puncte
si cand meltenii de pe aici comentau de Logonda noua ca e dulap, ca rapide ii da clasa, cati dintre voi aveau habar de traditia acestui model?E geniala masina...iar pt vremea ei era cu adevarat o capodopera
20 nov 2014, 09:41
0
2947 comentarii 2978 puncte
Scuza-ma ca te întreb dar ce are sula cu prefectura? Lagonda vechie este o bijuterie dupa care vor întoarce capul nu numai generatiile secolului 21 ci si generatiile secolului 22 pe cînd Lagonda noua e pur si simplu JENANTA ce n-are personalitate, practic n-are nici un "dumnezeu" si peste cîtiva ani n-o va mai baga nici dra** în seama. Asta n-are nimic comun cu "traditia". Exista multe firme auto "CU TRADITIE" care între timp scot pe piata niste "chinezisme" de toata jena, firme ce se bazeaza pe succesul brandului avut în deceniile trecute si încearca acum sa mînjeasca clientul cu miere pe la bot dîndu-i astfel impresia ca "viata e dulce".
20 nov 2014, 11:20
-2
Zig-Zag
504 comentarii 206 puncte
Prietene, incercam sa subliniez ca masina are identitate chiar si pe noul model, respecta niste linii, niste proportii, niste elemente din trecut.Eu nu stiu cum poti sa spui tu despre noul concept daca o sa aibe succes sau nu.Tu cel mult iti poti exprima o opinie.Esti critic auto? esti critic de moda? intelegi trend-urile si sactionezi in sensul asta?Esti vreo autoritate in domeniu? p.s. O masina poate sa fie cel mult "veche" nu "vechie"
20 nov 2014, 16:25
+1
2947 comentarii 2978 puncte
La o mare parte din întrebarile tale îti raspund cu NU dar, tinînd cont ca lucrez în bransa de aproape 25 de ani, am acces la informatii unde nu are acces omul de rînd, cunosc opiniile foarte multor cunoscatori auto si colectionari de masini de tot felul începînd de la Ford Model T pîna la Bugatti, crede-ma ca stiu ce vorbesc, cunosc multe opinii si asta nu numai în ceea ce priveste Lagonda. În afara de asta pot sa ma laud ca am avut parte de un Tikford, sa-l surubaresc si sa-l readuc la viata. Am fost un bou ca nu l-am cumparat ca era de vînzare. La ora actuala este un veritabil val, o cerinta enorma de masini vechi restaurate sau modernizate unde se pastreaza caroseria vechie si se baga tehnica moderna. Valul asta de moda / cerinte a pornit în SUA (vezi si SEMA 2014) si ia amplioare tot mai mare. Oare DE CE? Masinile actuale sînt toate un fel de .... avorton KNIGHT RIDER - K.I.T.T. cu un enorm exces de features electronic si cu toate ca la prima impresie au tragere la public, lumea se cam satura repede de ele si prefera clasicul. Asta se vede si în cerintele pietii ca nu se vînd asa cum se preconizeaza sau vrea.
20 nov 2014, 19:24
0
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
cu sau fara traditii, da-o dreaccu ca e urata rau din nascare, pana la oribilitatea asta de acum... in primul rand este atipica unei limuzine, dak va uitati la unele modele, o sa vedeti roata din spate, mult intrata in compartimentul pasagerilor, si de aici se pot intelege 2 lucruri:1, ori nu este loc in spate, 2 ori nu este prea confortabila in spate. cat despre aspect, atat cazanele din trecut, cat si tigaia asta de acum, exceleaza la interioare, in rest... nu stiu cine ar fi cumparat un seria 7 cu bot se seria 8 si un profil de... '86 montecarlo, in 4 usi... iar per total arata putin a volvo... wtf? e cat un clasa e sw, cu tot cu remorca, in cazul sedanului, ca in dricul ala bagi 2 cosciuge unu in capatul celuilalt... este una dintre cele mai oribile masini pe care le-a facut aston, si da, inafara de geamul din spate, singura trasatura pe care o imprumuta noul gioconda (ar vrea ei) este uratenia... sa mor de n-as vedea-o ca fiind boccie si disproportionata, si uitase, urata rau.
20 nov 2014, 21:31
+2
2947 comentarii 2978 puncte
Lagonda vechie este construita dupa idei americane. Daca ai vedea-o în realitate, e enorma. Numai capota de la motor e cît un..... SMART :-) Botu e o imitatie de la acel Mercury versiunea aia unde tot botu era far, versiune ce a flopat în SUA, masca radiatorului parca-i unul de Lincoln în miniatura bagat cu forta între faruri. botu subtire se vrea foarte aerodinamic aproape ascutit asa cum era moda atunci. Portbagajul este imens de poti sa dormi în el ca la americane, motoarele sînt de regula facute de Maserati, în spate ai loc ca acasa pe couch. rotile ti se par mari datorita caroseriei. În realitate sînt comparative cu cele de la Lincoln Continental din acea vreme. Totusi cu toate negativitatile astea care defapt erau pe vremea aceea în voga, arata mult mai bine ca actualul Lagonda care nu are practic nici o asemanare cu vechiul model. Nu se poate compara cu ideea americanelor muscle unde la Charger s-au preluat liniile vechiului Charger, cu Challenger unde s-au preluat liniile vechiului Challenger, Mustang care si el la rîndul lui are trasaturile specifice preluate sau Camaro. La noul Lagonda s-a preluat de la cel vechi, eventual..... PRAFUL DE PE TOBA si nici asta. Predomina trasaturile tipice actualului Aston Martin cu diferenta ca i-au bagat 4 usi si o masca de radiator enorm supradimensionata cu care arata pur si simplu grotesc, de parca ar fi bagat acolo metalul ce l-or economisit la radiatorul mic de la cea vechie :-)
21 nov 2014, 11:52
+2
84 comentarii 198 puncte
Lagonda V8 Series 2 / 4 nu era "urâtă" la vremea ei. De fapt, era o realizare excepţională pe hârtie şi absurdă în practică din punctul de vedere al unui om modern. Fiindcă era o expresie a curentului de design "Space Age" din anii '60 şi '70. Acela pe care americanii l-au poreclit în batjocură "Googie architecture", sau "stil de parc de distracţii" după ce i-a trecut vremea. Era un stil care urmărea să demonstreze publicului că au trecut vremurile vechi şi lumea a sărit direct în viitorul lui Sputnik, Vostok, Gemini şi Apollo, şi al seriei originale Star Trek. Televizor în maşină? Bord cu tuburi catodice? Toate utilităţile din interior electrice? Check. Îţi mai lipseşte Căpitanul Kirk. Ţineţi minte cum arăta Circul Bucureşti în interior înainte de renovarea cu termopane albastre? http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1579865 - pare cunoscut? Acelaşi stil în care au fost construite staţiunile de la Marea Neagră. Designu' viitorului. Dar cu toate tehnologiile şchioape ale prezentului: tuburi catodice care se încing precum televizoarele Electronica Bucureşti... dar nu au spaţiu pentru circulaţia aerului şi răcire şi suportă toate şocurile din mers. Motor de ~300 CP... cu 4 carburatoare, ineficiente şi care au nevoie de reglaj periodic. Lagonda Rapide şi Series 1 respectau limitele tehnologiei din vremea lor. Din acest motiv s-au descurcat mult mai bine pe şosea şi nu au rămas piese de muzeu.
26 nov 2014, 11:41
+1
micul alex
7 comentarii -1 puncte
Are un farmec aparte.Este interesantasi unica ca design.
10 dec 2014, 16:27
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »