BMW M4 vs Cadillac ATS-V: Ce alegi si de ce? Versus 3 Decembrie BMW M4 vs Cadillac ATS-V: Ce alegi si de ce?
Toate comentariile (15):
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Referitor la aspect, gusturile nu se discuta .......Iar parerea mea este ca cel putin la partea fata, noul Cadillac ATS-V aduce foarte mult cu Chevrolet Cruze, iar partea spate ramane practic aproape nemodificata fata de cea a fratelui mai mare CTS-V !Sincer sa fiu nu prea mi-a placut si nu imi place design-ul asta colturat si cu muchii drepte! Interiorul este de calitate dar nu de calitatea celui din BMW M4 ! ps:Performantele acum: Pe hartie cel putin Cadillac ATS-V este mai bun ca BMW M4, dar sa nu uitam faptul ca in realitate noul M4 produce aproximativ 460 cai putere la roti, iar sasiul este setat pentru circuit ! ps2:Noul C63 posibil sa fie si cred ca asa va fi... Regele de necontestat in clasa asta, dar personal daca as avea fondurile suficiente pentru un bolid de genul asta mi-as cumpara fara sa clipesc noul LEXUS RC-F ! Design frate DESIGN ..... de OZN, motor aspirat atmosferic,sunet ******* si confort si lux ! Nota 10 + !(si pentru toate astea i se iarta faptul ca este ceva mai "lenesa" pe circuit fata de cele amintite mai sus....) ps3:Din astea doua am ales BMW M4 !
03 dec 2014, 18:44
+1
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
un sasiu setat pt prostia asta de circut, este cel de la lexus, iti aminteti ca a reusit sa faca timpi similari pe acelasi circuit cu m4? in ciuda greutati de cca 1800 kg... acolo si-au spus cuvantul setarile, asa a reusit sa controleze masa enorma, incat sa faca o diferenta de doar 0,3 secunde...
03 dec 2014, 22:06
-2
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
de ciuda cred ca mi-ati dat minus :)))) terminatlor...
04 dec 2014, 10:14
-1
464 comentarii -309 puncte
Esti cam deplasat. La roată, indiferent, ajunge MAI PUȚINA putere, decat o are motorul. Dupa tine cam cum ar veni, de unde "se ia" puterea aia in plus ? Din fund ?? Stai cam rau cu fizica si cu motoarele, si in general. Am ales ATS-V , bag mana in foc si spun ca-l bate pe M4 si pe C63 AMG... La capitolul interior....nu e departe de M4....totusi...M4 e ceva mai scump, deci e jurtificat. PS: Fața deloc nu adie a Cruze....pune-ti ochelari
04 dec 2014, 23:08
0
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Eu zic ca cu GREU .... va fi batut M4/M3 de noul C63 AMG si tu zici ca acest ATS-V bate M4 nu??? Pana nu vad nu cred ..... dar sincer sanse prea mari nu ii dau ! Si te rog frumos tinere nu imi insulta inteligenta,ca stiu lucrurile ce le spun aici pe site mai concret decat tine, asa ca nu te "impauna" prin prostie ...! ps: Acest ATS-V nu poate bate nici macar M4 dar noul C63 AMG .... vom vedea comparativele ulterioare si ai sa te convingi singur !Batalia mare tot intre M4/M3 si C63 se va da .... ca de OBICEI ! (parerea mea)
04 dec 2014, 23:44
0
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
tind sa fiu de acord cu tine, ygd, batalia mare este intre nemti, dar pt locul 3, locul unul este deja adjudicat de lexus sau cadillac. hai sa iti aderesez intrebarea pusa la general: consideri ca bmw-ul a batut lexus-ul? desi a terminat pe primul loc, chiar si cu 0,001 secunde, tot victorie se numeste, dar cred ca este o victorie castigata la "11 metri" cam cum a castigat azitazi steaua. unde este acel m care facea sa tremure competitia??? acum, competitia face sa tremure toata divizia m, pt ca a castigat cu 0,3 secunde, in fata unei masini cu circa 260kg in plus si mai putin cuplu... acum, sincer nu stiu cat cantareste exact ats-ul, dar dak are 5 kg mai putin decat are lexus.ul... s-ar putea sa castige fara mari probleme, aaminteste-ti ultimele dispute cu cadillac, nu s-au inceia bine pt bmw... dar, oricare ar fi rezltatul pe pista, castigatorul meu este rc-f-ul si dupa el ats-v-ul, datorita stilului...
05 dec 2014, 00:21
+1
464 comentarii -309 puncte
Vorba multa saracia omului.... Mai era unu p-aici, nu tin minte care era, cica noul Mustang GT va bate Camaro SS si Challenger R/T Scat Pack, la linie dreapta....ei bine a aparut testele, Camaro SS l-a batut pe Mustang GT SI PE CIRCUIT si pe linie dreapta, iar Challenger, le-a batut pe ambele la linie dreapta. daca e sa vorbim de SRT 392HEMI (acelasi motor si transmisie ca si R/T Scat Pack, doar frine imbunatatie si suspensie adaptabia) il bate pe Mustang GT si pe circuit. Deci GT a ramas la coada. PS: a fost rechemat in service Mustang 2.3 Ecoboost.. Si acum revenind...tu te pricepi mai bine? haahahaha Tu nu gandesti, nene. "la roata ajung 460 cai"...tu stai rau cu gandirea......esti prost daca crezi ca la roti "apare asa din senin putere in plus"....tu habar n-ai de legile fizicii, ce sa zici...legea conservarii energiei.....sau tu macar stii ce inseamna "putere" ? De aia nici nu iau in serios ce mai spui....M4 sa bata ATS-V ?? Asteptam testul, omule....asteptam....YGD-sef...asa sa te tin minte sa-ti trantesc testu in nas...
05 dec 2014, 18:00
-1
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Bai sincer nu stiu de pe ce planeta a intarzierii mintale vi tu ....dar cred ca esti tare confuz sincer .... AI AUZIT VREODATA DE CAI PUTERE LA ARBORE ????? Ia zi tu .... Noul M4 normal ca nu ar putea sa scoata 460 la roata daca la arbore ar scoate mult mai putin cretinule !!!! Scaote 500 la arbore si 460 la roata ..a.sa ca nemtii au "mintit" in cazul noului M4/M3 cu aproximativ 30 cai putere (la roata), iar masinan u are 425 cai , ci 431 ( de "fabrica") ! Iar noul M4/M3 nu trebuie neaparat sa fie cine stie ce de puternic ca sa bata competitia sincer ...Sasiu in categoria asta de automobile ca BMW ///M nu prea mai face nimeni .. nici macar cei de la Mercedes .. .ei maresc si maresc puterea si cuplul ....dar jos va pune puterea si cuplul ala la anul ... inclusiv noul Cadillac ATS-V !Singurul care le imbina pe toate la PERFECTIE ca sa zic asa este LEXUS RC-F !SUNET , DESIGN interior/ exterior , RARITATE , IMAGINE DE MARCA si tot ce vreti voi ... aici chiar daca este sau nu peste M4 ( si NU este din pacate...), tot i-o iert deoarece in calsa asta este masina mea preferata ! Apoi urmeaza M4/M3 si noul C63 AMG!
06 dec 2014, 00:20
+1
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
cadillac, pt ca nu este rc-f-ul in aceasta comparatie... si pentru ca performantele m-ului nu sunt atat de impunatoare incat sa ma faca sa-l iubesc mai mult decat rc-f... de fapt, unde sunt performantele, ori au ramas in urma, ori restul competitie a evoluat prea mult, ca sa nu mai vorbesc de c 63 care o sa exceleze la acest capitol, desi are un aer mult prea... sobru si luxos, intr-un segment dominat de agresivitate sexuala, pardon, vizuala. deci: cadillac, pt ca nu este prezent favoritul meu din acest segment...
03 dec 2014, 22:01
0
s_e_r_g_i_u_08
23 comentarii 2 puncte
vad ca nici in articol si nici in comentarii nu se precizeaza nimic de consum la cele 2 modelele comparate. sunt sigur ca mertzul e regele la consum, fiind cel mai economic, insa totusi eram curios cat consuma exemplarul din SUA !
04 dec 2014, 09:24
-2
464 comentarii -309 puncte
N-as spune...
04 dec 2014, 23:10
-2
Zig-Zag
504 comentarii 206 puncte
Fiind patria BMW-ului, e evident ca toti voteaza M-ul.Ca design, BMW-ul e f atractiv, ca performante...nu sunt foarte convins.Aleg Cadillac din cel mai subiectiv motiv...sunt satul de BMW-uri si parca pare mai masculin Cadillac-ul
04 dec 2014, 10:37
-2
3 comentarii -2 puncte
cand vine vorba de masini, americanii au o vorba: fa-o sa arate bine, fa-o ieftin. inca imi aduc aminte de criticile dure aduse cadillacului xlr ... interior cu mult plastic si slab calitativ, consum ridicat, transmisie nefiabila si asa mai departe ...
04 dec 2014, 20:04
-1
neymar
423 comentarii 244 puncte
As alege cadillac fara sa ma gandesc pentru ca este o masina cu adevarat speciala si arata mult mai bine fata de bmw care arata banal spre plicitisitor , foarte putine spre deloc cadillac-uri sunt pe strazile din Romania si asta o face o masina deosebita , Bmw-ul este ceva banal toti cocalarii se stie ca au BMW.
04 dec 2014, 21:20
0
Racing_Sport
407 comentarii 155 puncte
Ca ce va certati nu stiu :-)) , dar stiu ca e prea caterinca sa ma uit la comentariile voastre . CTS-V-u' l-a batut pe M3 E92 pe Nurburgring :-)) . [ Chiar la el acasa ] . Acum nu se stie ce o sa-i faca M4 lui ATS-V . Intrevin greutatile , aerodinamica , tipuri de sasiuri si evident eficienta puterii , nu ? :-) Stiam ca BMW Motorsport imprumuta sasiuri de la Mitsubishi Sport . Daca nu e asa corectati-ma .. :-P
06 dec 2014, 04:38
-1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »