daca cifrele scrise in articol sant corecte, si hyundai are un diesel 1.6 de 136 cai, inseamna ca i-au egalat pe opel in fruntea grupei motoarelor diesel de sub 1.6
am citit pe site-urile unor publicatii straine, intr-adevar dieselul de 1.6 vine si cu 136 cai, dar ambele versiuni de putere au acelasi cuplu: 280 nm, ceea ce pentru 136 cai e cam putin, nu?
M-am uitat si eu de curiozitate pe site la Opel dupa aceste motoare 1.6d, care se pare ca merg in paralel cu cele 1.7, Si am ramas uimit de ce greseli fac astia pe un site oficial
A 1.7 DTC, 81 kW / 110 CP, 6-viteze manuală
B 1.6 DTL, 83 kW / 110 CP, Start/Stop, 6-viteze manuală
se pare ca la Opel 81 de kW este tot una cu 83. (Configuratia am facat-o la Opel Astra J)
si intradevar este putin 280 de Nm la 136 de cai, trebuia sa aiba peste 300.
Newton Metru e influentat mult si de marimea motorului
Passat-urile au motoare de 2.0 tdi 140 cp si 320 Nm si voi va asteptati la acelasi cuplu dintr-un motor cu aproape un sfert mai mic
Cred ca singurul motiv pentru care poti sa alegi aceasta masina este pretul sau sa ai vreo predilectie pt Hyundai, ca in rest nu vad de ai lua masina asta clasa din care face parte, mai ales ca are motor de clasa inferioara, adica pana si Clio RS are mai multa forta.
Arata bine, este practica, fiabila si nu o vezi chiar la tot pasul. Hyundai nu mai e demult ce era odata. In plus, beneficiezi de 5 ani garantie transferabila, fara limita de kilometri. Cine iti mai ofera asa?
Garantia aia e probabil pe motor si transmisie, chestiile astea cu reviziile facute la timp nu au voie sa se strice in 5 ani sub nici o forma.
11 dec 2014, 19:17
0
comentarii
puncte
Uita-te pe forumul de marca si ai sa vezi ca e plin forumul Hyundai de oameni care se plang de probleme la i30, ceva cu cutia de directie daca imi aduc bine aminte.
cam AUDI-ish style grila fata (ca la TT) si prizele de aer laterale (ca la varianta RS)
per ansamblu e fainuta masina, dar nu stiu de ce i-au scazut puterea fata de kia