GAME OVER: Ford arunca bomba si uimeste tot mapamondul cu nou GT 2016 Masini tari 12 Ianuarie GAME OVER: Ford arunca bomba si uimeste tot mapamondul cu nou GT 2016
Toate comentariile (39):
512 comentarii 988 puncte
The king has returned.
12 ian 2015, 17:53
+10
tlovidiu
25 comentarii 74 puncte
Super!
12 ian 2015, 18:02
+3
hep
hep
419 comentarii 1516 puncte
incredibil, am ramas fara cuvinte. si ce motor!!!!! sant curios cate kg trebuie sa " care " calutii aia, si din descriere nu par sa fie multi
12 ian 2015, 18:28
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Conform relatarilor de pe pagina germana AUTO MOTOR UND SPORT: http://www.auto-motor-und-sport.de/news/ford-gt-auf-der-detroit-motor-show-ultimativer-ford-sportler-kommt-2016-743399.html noul Ford GT are caroseria din firba de carbon si aluminiu. Deci poti merge pe ideea ca va avea greutatea asemanatoare cu un BMW i8 care e compus din aceleasi materiale usoare.
13 ian 2015, 01:50
+1
hep
hep
419 comentarii 1516 puncte
nu stiu germana deloc, dar undeva pe acolo prin articol scria de cca 1200 kg si un raport de 2kg/PS .......uber cool
13 ian 2015, 10:11
+3
2947 comentarii 2978 puncte
Poti folosi google translation casa traduci tot articolul.
13 ian 2015, 17:31
+1
harlequinm
150 comentarii 124 puncte
Seamana destul de mult cu Lancia Stratos (modelul nou).
12 ian 2015, 19:32
0
ravana
12 comentarii 45 puncte
WOW arata fenomenal
12 ian 2015, 19:40
+5
1 comentarii 0 puncte
Seamana bine cu Lamborghini Asterion LPI 910-4
12 ian 2015, 20:07
0
Cartinescu
119 comentarii 265 puncte
Au mers un pic catre Lamborghini Miura. ;)
12 ian 2015, 20:54
0
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Felicitari Ford pentru noul bolid si mult respect !
12 ian 2015, 22:04
+3
biciclotomata
987 comentarii 921 puncte
Motorul e de vis... E impresionant cum au reusit sa scoata performantele unui V8 de 6 litri dintr-un V6 de 3.5
12 ian 2015, 22:10
+2
CobraRB
120 comentarii 261 puncte
Cum a facut si Nissan inca din 2007, cu VR38DETT-ul de pe GT-R.
13 ian 2015, 00:17
+3
464 comentarii -309 puncte
simplu, au pus 2 turbosuflante.
13 ian 2015, 23:32
+1
bizkitt
1716 comentarii 5251 puncte
Like!
12 ian 2015, 22:34
0
2947 comentarii 2978 puncte
Botul duce putin spre VECTOR V 12 în rest... BORN IN U.S.A. pt. BARBATI ADEVARATI !!! si asta spune tot. .............. numai sa zbori e mai frumos !
12 ian 2015, 23:35
+1
32 comentarii 77 puncte
Vector W8 a fost prima mea supriza Turbo :-). Eram printr-a doua.
12 ian 2015, 23:40
0
2947 comentarii 2978 puncte
Numai ca Vector V 12 cu motor de lambo arata mult mai bine. Compara poza cu V 12 din 1996 cu GT-ul de mai sus, sa vezi asemanarile mai ales botu: http://pictures.topspeed.com/IMG/crop/200705/1996-vector-aeromotive-m1-7-1_600x0w.jpg
13 ian 2015, 01:44
-1
464 comentarii -309 puncte
Eu mai degrabă aș fi ales un V8.......... Din spate pute a LaFerrari........ E turbo, and i dont like it
13 ian 2015, 00:58
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Stai linistit ca va urma si V 8, si V 12 cu siguranta! Retine ca pretul carburantului este pe plan mondial ÎN CADERE LIBERA. În SUA, piata de desfacere Nr.2 din lume (dupa China ce e pe locul 1), conform relatarilor din masmedia, pretul carburantului la pompa a cazut cu aprox. 40% ca atare masinile ecologice cu motoare mici (V6 si mai mic) precum si masinile hibride nu mai au tragere la public, cel putin momentan. SUA este înebunita iarasi dupa motoare mari "BIGGER IS BETTER" . În Detroit, pîna si europenii de la Mercedes, BMW, Audi si Vw prezinta numai masini cu motoare mari V8 ce au cel putin 500 CP sub capota. În situatia asta THE BIG THREE nu vor sta sa doarma în post si astfel "de rachete" ca Ford GT nu vor ramîne codasi cu V6.
13 ian 2015, 01:41
0
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
Lol Sigur o sa aibă și w16 Ford nu o sa schimbe motorul niciodată. E v6 asa ca trebuie sa ne obișnuim cu el. Masina arata superb dar motorul.... Împrumutat de pe Ford f150....mi se pare foarte nașpa. Îți iei un raptor nou, ii dai o resoftare și ai mai multi cai ca și noul GT. Americanii schimba la motoare de capacitate mica cu turbo de câțiva ani deja și tu vii cu povesti ca o sa aibă V8 si ca americanii vor motoare mari. Ford GT nu e făcut sa fie o super masina gen laferrari, p1,918 Spyder...la 600cai,e în teritoriul la mclaren
13 ian 2015, 10:15
+1
2947 comentarii 2978 puncte
O sa vedem.. ! "Povestile" nu vin de la mine ci vin de la conferinta de presa din Detroit. În fine. O-m trai si o-m vedea daca va primi si V 8 sau nu.
13 ian 2015, 15:41
+1
biciclotomata
987 comentarii 921 puncte
Ar fi pacat sa nu fie si o varianta cu V8, pacat de evacuarea aia asa frumoasa.
13 ian 2015, 16:06
0
464 comentarii -309 puncte
Înțelegeți că ei au pus V6 din considerente de marketing ?? E normal, că toata lumea acum urla: downsizingul e bun fiindca reduce consumul. Asta e un virus care a infectat cam toata lumea. Turbocompresoarele de mana cu reducerea volumului NU reduce consumul. Punct.
13 ian 2015, 23:34
+2
2947 comentarii 2978 puncte
@ Eugen0000 Producatori în general sînt obligati la downsizeing de ecologisti cu paranoia lor apocaliptica care, vorba ta, s-a împrastiat ca un virus si asta nu numai în industria auto ci în toate domeniile economice. Daca n-ar fi astia n-am avea parte de astfel de tîmpenii downsizeing si în ceea ce priveste Ford GT, sa fie clar ca cine îsi permite o astfel de masina, ala se pisa pe preturile de carburant world wide.
14 ian 2015, 11:35
+2
biciclotomata
987 comentarii 921 puncte
Ar fi culmea sa faca atetea editii de mustang cu motoare gigant, atatea ponycars pe piata americana, pana si pick-up au motoare de peste 6 litri diesel si sa nu puna pe masina lor de top un motor care suna fenomenal (V8)
14 ian 2015, 15:02
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Exact asta e si parerea mea. În afara de asta (CUM AM MAI AMINTIT) piata auto SUA este word wide PE LOCUL DOI dupa China ca cea mai mare piata auto asa ca ar trebui mers pe considerentul ca aceste firme profilate pe motoare mari, practic se pisa pe piata de pipetare numita EUROPA si aceste "avortoane" turbo în downsizeing sînt practic PLACEBO ECOLOGIC de mînjit ochii prostimii.
14 ian 2015, 17:17
+1
464 comentarii -309 puncte
Intotdeauna as alege un V8 de 6.0 care sa aiba ~ 450 de cai..decat vreun 3.0 cu 2 turbosuflante. Motoru daca e turbo nu inseamna ca e mai tehnologizat. Dar ma rog...marketing...la cum face europa testele de consum................cu acceleratii de la 0 la 50km/h in 21 secunde.....nici trabantu asa de greu nu se misca....si asta special e asa, ca sa nu faca spool up la turbo, si ca motoru sa lucreze in regim de "aspirat" ca sa aiba consum bun. De asemenea viteza maxima in test e 120km/h.. Bravo NEDC (New European Driving Cycle) Apropo: un Pontiac GTO LS2 6.0 probabil la mers normal prin oras, cred ca un 14 la suta iti scoate. Pe autostrada cred ca si la 10 ajunge...(sa nu uitam ca e 6.0, iar un GTO din 2006 cantareste cam 1700kg)
15 ian 2015, 01:54
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Scuza-ma dar Pontiac GTO LS2 6.0 nu-l bag în seama nici cît pe o Dacia Logan. Pontiac GTO LS2 6.0 nu este masina 100% pur americana ci e o FRECTIE Holden / Wauxhall made by Opel rebotezata pt. piata SUA (ca multe masini Opel) care si "pute" a colaborare cu BMW, în perioada cînd GM era cu un picior în groapa, 5 minute înainte de a desfinta PONTIAC DIVISION. Daca asi capata unul, nici nu l-as înmatricula ci l-as baga imediat pe mobile la vînzare sa ma scap de el :-) )))
15 ian 2015, 21:05
+1
464 comentarii -309 puncte
Oare ce aș putea cumpara cu vreo 13000€ sa aiba V8 de 6.0 si peste 400 de cai, care deși are 2 uși, incap liber 4 oameni, consumă normal..acceleratie bună ( 4.8 0-100) ......motoru e american...cutia e americana...mă mai intereseaza ceva ?? E clar ca daca as avea bani pana in gat imi iau ceva de 50000€+ ...pur american.
17 ian 2015, 13:27
0
shopy99
57 comentarii 57 puncte
Nu prea e born in USA, de la primul GT40 pana la acesta daca nu ma insel Ford GT-ul a fost proiectat de Ford UK.
13 ian 2015, 11:37
0
2947 comentarii 2978 puncte
Ma astup cînd citesc filozofii din astea! FORD exista UNUL SINGUR ÎN LUME fondat de HENRY FORD în SUA iar restul lumii, Ford UK, Ford Germany, Ford Australia, Ford Romania, Ford India etc. sînt SUCURSALE si nimic mai mult. FIRMA DE BAZA sub patronajul carora stau astia este SUA si nu alta tara. Baga nasul cel putin în wikipedia si documenteazate (istorie te halesc) http://ro.wikipedia.org/wiki/Henry_Ford PS Si în România se fac motoare FORD dar asta nu înseamna ca sînt motoare concepute în România exact asa cum nici Logan nu e conceput în România ci în Franta.
13 ian 2015, 15:37
+2
32 comentarii 77 puncte
Dream car insa va avea si o concurenta pe masura nu numai din partea Porsche, Lamborghini sau Ferrari. Acura/Honda scot noul NSX cam in aceeasi perioada plus ca Chevrolet testeaza un Corvette cu motor amplasat central (deja sunt poze pe net cu el camuflat si designul pare complet diferit fata de actuala generatie in configuratie clasica), iar Chrysler au si ei in plan un supercar cu aceeasi configuratie.
12 ian 2015, 23:36
+2
1298 comentarii 3108 puncte
LaFordtador 918 GT
13 ian 2015, 04:19
+2
liviuv
181 comentarii 396 puncte
Arata intr-adevar foarte bine masina si nu "miroase" a Ferrari deloc. Este un design in spiritul celui de la noul Mustang - seamana cu cel original din anii '60 dar nu este retro deloc. In plus, GT40 a fost singurul Ford care a batut Ferrari si cred ca asta vor sa arate si acum. Referitor la motorul EcoBoost nu sunt de accord ca este doar "usor supra-alimentat". Din 3500 cmc sa scoti 655 cp il supra-alimentezi de il I-a draqu'. Ceea ce nu este deloc rau din punctul meu de vedere.
13 ian 2015, 09:49
+3
Nel Biggson
33 comentarii 28 puncte
A vrut sa spuna un motor "usor, supra-alimentat", a uitat o virgula :). Se refera la o greutate mica per ansamblu, caroserie aluminiu carbon+ motor usor.
19 ian 2015, 18:49
0
Atma
68 comentarii 120 puncte
Eu am o masina adusa din SUA cu motor v6 modificat Duratec 3.0 Bi-turbo (are la baza un Nautilus Stage 3 Kit cu doua turbine Masterpower). Conform Dyno masina produce 376 Whp... motorul singur nu stiu exact dar undeva peste 420 -430 Cp dar firma care l-a modificat (o firma specializata in masini pt. Nascar) i-au spus vechilului propietar ca blocul motorul duce lejer pana la 650 Cp. Sunt sigur ca dintr-un EcoBoost de 3.5 care generatie mai noua se poate scoate usor peste 600 Cp tinand cont ca Duratecul meu e generatie mai veche (2001) Oricum Fordul asta GT arata demential ! Chiar mai bien ca modelele anterioare !
20 ian 2015, 02:47
+1
Ripper
50 comentarii 292 puncte
Toate bune si frumoase pana am vazut interiorul. Butoanele de langa navigatie sunt desprinse din anii '90. in rest, totul pare super.
16 ian 2015, 15:02
-1
visovan
36 comentarii 16 puncte
am asa o presimtire ca pretul la varianta anterioara va creste :)) fiind se pare ultimul V8 pe Ford GT....dragut asta nou dar ii lipseste sunetul.
17 ian 2015, 09:23
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »