Pe tocuri la volan: despre condus masinile prietenilor si alti demoni Alte stiri auto 2 Aprilie Pe tocuri la volan: despre condus masinile prietenilor si alti demoni
Toate comentariile (15):
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Am o intrebare , care a fost cea mai puternica masina pe care ai conduso ?
02 apr 2015, 21:40
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Pai cred ca o fi "un Nissan Navara cu bena" de care spune in articol. Asi vrea s-o vad cu un F 350 Super Duty :-) )))
02 apr 2015, 23:59
+2
512 comentarii 988 puncte
Iti trebuie categoria C ca sa conduci un de ala in Romania. Iar cum ca sa obtii categoria C inveti pe un camion in toata regula, F350-ul e skateboard dupa.
03 apr 2015, 13:37
+3
2947 comentarii 2978 puncte
Stai ca nu înteleg.............. ?!? Adica pt. un "tîntar" din ala de F350 care e conform legii UE sub 7,5 t îti trebuie în România "C"-ul? Hai ca m-ai dat pe spate, ...... pe bune! Între RAM-ul D.C. cu care am fost în tara în 2013 si F 350, nu-i mare diferenta. Si ala e Super Duty cu dublete pe spate si chit ca ma oprise politia "moca" sa caste gura la el, nimeni nu mi-a atras atentia ca am numai B-ul si n-am voie sa-l conduc, ca mi-ar trebui C-ul.
03 apr 2015, 22:30
+2
512 comentarii 988 puncte
Pt sub 7.5t iti trebuie categoria C1 in Romania. Categoria B e pana la 3.5t masa maxima autorizata . Devenise cunoscuta treaba dupa ce un nene cu Hummer bat manga si-a parcat tancul pe un logan, si cum scapa prea usor politistii au verificat si au descoperit ca hummer-ul are 3.9 tone masa maxima autorizata sau ceva de genul si l-au ars ca nu avea permis. Din ce am citit pe wikipedia f350 are masa proprie 3.9 tone si tinand cont ca are denumirea super duty + roti duble pe spate probabil n-are nici un stres in a cara 2 tone in bena.
03 apr 2015, 23:59
+3
2947 comentarii 2978 puncte
Hai ca asta chiar ca-i buna :-( Adica eu am umblat aproape o luna în România cu o masina + remorca pt. care B-ul meu nu e valabil dar în restul europei e valabil. E incredibil asa ceva. :-(((( Am scris defapt într-un alt articol mai demult, cît am fost în tara, nu exista zi sa nu ma opreasca sa-mi ceara actele ulterior ma rugau sa le trag capota sa se holbeasca la motor dar nici unul nu mi-a atras atentia. Asta iarasi îmi arata ce haos e în RO si ce idioti sînt politisti. Înca un motiv ca pe viitor sa evit România pe roti, sa servesc cu încredere avionul si sa-mi închiriez ceva acolo. PS Eu aici daca am ceva de carat (mobila la mutat), piese grele (motoare) pot sa-mi închiriez de la SIXT / HERZ / EUROPCAR / AVIS un transporter de 7,5 t si sa-l conduc cu B-ul. ASA CEVA: http://www.putz.de/wp-content/uploads/2012/03/006.jpg O reglementare de genul C1 e si aici dar numai la cei ce au facut permisul DUPA ANUL 2000. Pt. cei ce au facut permisul înainte de anul 2000, înainte de a se introduce permisele de plastic nu e valabila legea. PS Ce naiba ma faceam daca veneam în tara cu un transporter ca cel din imagine? Ma trezeam cu catuse pe mîna?
04 apr 2015, 09:36
+2
865 comentarii 2568 puncte
Pai ce treaba are permisul de romania cu condusul ?La examenul pentru permis in romania te verifica cum e transmisia si cum tii ambreiajul nu cum te descurci in trafic...e si normal sa ii f**a grija cate kg are masina.Cu militieni prosti care nu fac diferenta intre marime si greutate (au ramas la 4 clase deci fara fizica) nu o sa poti sa circuli cu ce vrei....bine ca vor taxe de 10000 mai mari ca in orice alta tara.
05 apr 2015, 10:51
+2
2947 comentarii 2978 puncte
Pai are treaba deoarece difera legile si asta nu stie fiecare. Eu am facut permisul în România si în 1991 l-am transcris aici în Germania predînd autoritatilor germane permisul românesc. Eu am înca acel permis roza pliabil si nu plastic tip card cum e acum. În Germania cei ce mai au permise din astea vechi (pe viata) cum am eu, pot conduce cu "B"ul masini de pîna la 7,5t iar cei ce au permise tip card doar pîna la 3,5t dar în România si cei cu permise vechi cum am eu au voie numai pîna la 3,5t. Exceptia germana, nu e valabila si de aici porneste problema. Ca eu în concediu fiind am avut noroc cu politisti prosti care nu au verificat nimic ci s-au uitat ca boul la poarta noua deoarece actele sînt pe germana si nu înteleg ce scrie pe ele si fiind mai interesati de masina, asta e alt ceva. PS Ca exemplu, o poza luata de pe net cu un permis identic cu al meu: https://hanstihotwheelz.files.wordpress.com/2010/11/1008lappenalt2.jpg Ca sa vezi diferenta. Actual e categoria "B" dar pe permisul meu e categoria "3". 3-ul a fost practic rebotezat în "B" pe permisele noi de plastic. Pe permisul Românesc VECHI CEAUSIST am avut "B" si "I", I find pt. tramvai (ca în România am lucrat ca vatman). Categoria "I" în Germania nu exista. (VARZA POLITICA :-) ))) )
05 apr 2015, 11:23
+2
865 comentarii 2568 puncte
Pai si daca e lege nu poate sa fie cretina?Eu nu stiu de unde e moda asta cu "capul plecat ca scrie in lege" ...daca o lege e facuta prost asta nu inseamna ca eu nu pot sa o contest ....de aia am creier sa il folosesc. Sa inteleg ca o masina de 3500kg merge dar de 3501 kg nu se mai conduce la fel.Ce legatura are greutatea cu marimea? Astia cred ca masa e doar aia pe care mananca ceapa cu usturoi .
05 apr 2015, 11:37
+2
512 comentarii 988 puncte
@Adrian_Marius Personal am si CE, si nu mi se pare deloc ok sa lasi pe cineva care a condus masini de 1-2 tone direct intr-un "camionel" de 7.5. Are dinamica destul de diferita, ai unghiuri moarte noi, trebuie sa ai grija mereu la bordura. Legea cu 3.5 tone e ca sa nu suprasolicite lumea dubele.
05 apr 2015, 11:35
+3
865 comentarii 2568 puncte
Nu am spus nimic de camion (normal ca trebuie sa ai permis pentru asa ceva) ci de greutate.Ce legatura are greutatea cu tipul masinii?Sunt masini mici care cantaresc mult (vezi cele mai vechi facute pe cadru) .Masinile respective se conduc exact ca masinile mici mai usoare. Ai dreptate la transport persoane ,totusi cu B-ul ai voie 8 persoane...ce te faci daca aia 8 sunt grasi si depasesti masa total autorizata :)) Era mult mai firesc sa puna in lege dimensiunile masinii.Dimensiunea masinii influenteaza mult mai mult decat greutatea.Nu e tot aia sa intorci/parchezi o masina de 10 metri ca una de 4-5. Cel mai probabil legea (incerc sa caut o explicatie) vine din vremea cand franele abia tineau la o masina de 2-3tone si ei s-au gandit (gandit si militian e opunere de termeni :))) ca un sofer de masina mica nu o sa stie sa o franeze intr-o depasire.....alta explicatie nu gasesc.
05 apr 2015, 11:40
+2
2947 comentarii 2978 puncte
Adriane, tu nu ai înteles esenta! În România se considera CAMION o masina ce NU ESTE camion ci ceva între. Un PickUp Truck american (în jargon românesc spus PAPUC) nu este TRUCK (Camion) ci TURISM SEMIUTILITAR exact asa cum este DACIA 1300 PAPUC, Logan-ul PAPUC, Golf PAPUC, Ranchero sau El'Camino americane ce bazeaza pe Ford Torino sau Chevy Chevelle SS sînt tot PAPUC. Daca eu vin din Germania în România în concediu cu un Dodge RAM Double Cab PAPUC nu poate autoritatea româneasca sa-mi spuna ca e CAMION si ca n-am voie sa-l conduc numai pe motivul ca e ceva mai voluminoasa si mai înalta. Un Dodge din asta are lungime 6200 mm x latime 2375 mm x înaltime 1966 mm si distanta între roti de 3929 mm. Ca atare ÎN VECI nu are dimensiunile si tonajul unui camion ca atare nu poate fi camion asa cum sustine legea în România. Ca sa lamuriresti politicienii prosti, sa le arati REALTATEA trebuie sa dai statul român în judecata si nu cred ca ai sanse de reusita si banii necesari si sa te iei la cearta cu politistul analfabet e egal cu zero ca nu realizezi nimic.
05 apr 2015, 12:07
+2
865 comentarii 2568 puncte
Pai eu ce spuneam...astia fac legea cu exact ce vad pe strada fara sa gandeasca.Probabil nu au viza de SUA sa vada ca mai exista si alte masini.Scot capul pe geam si ce vad pe strada aia e ...noroc ca au trecut masini pe strada cand au facut legea ca ne trezeam acum ca puneau in lege "nu exista masini" Oricine poate conduce un Q7 (dau exemplu) poate sa conduca si Hummer indiferent cat de greu e Hummer-ul...nu e mult mai mare ca sa nu te descurci.Daca ai condus toata viata un rahat de Matiz si normal ca e "diferit" ...dar e dificil si pe Q7 si pe Hummer. asta intra in aceeasi categorie de prostie cu "certificare camera video" ...daca unu iti taie calea si iti franeaza in fata si tu il busesti nu iti accepta filmarea ca dovada pentru ca ....militia.Au impresia ca ai falsificat inregistrarea pe loc.Cata prostie e in tara asta e de speriat.
05 apr 2015, 12:25
+2
2947 comentarii 2978 puncte
Nici de atît nu poate fi vorba. Nu numai în România ci si în alte tari, avem deaface cu politiceni BOSOROGI (sau babe) ce sufera de DEMENTA TEHNICA si SCLEROZA INFANTILA, personaje complet absente de realitate care se bazeaza 99,9% numai pe STATISTICI MANIPULATE DE ANALFABETI dupa metoda "pîna ajungi la dumnezeu te manînca sfintii". Daca la un accident cu un Hummer nenea politistu cu doua clase ca trenu si, si alea facute pe spaga scrie în raportul lui "E MARE CA UN CAMION" si asta ajunge pe masa politicianului ce sufera de DEMENTA TEHNICA ACUTA, sa nu te miri ca Hummer-ul e considerat CAMION. Daca am un accident cu o limuzina extinsa LINCOLN, nenea politistu scrie în raport "E MARE CÎT UN AUTOBUZ" ma trezesc cu surprizta ca mi se cere permis de autobuz si aprobare de trasport persoane precum soferului de la RATB ca sa am dreptul sa sofez o astfel de limuzina la o nunta. Ei nu se demit ici macar sa se uite pe Wikipedia sa-si ia strictul necesar de date darmite sa se documenteze cum trebuie înainte "de a cloci" niste legi. La nemti, cei cu permise roz, au facut aceasi scoala de soferi cum o face si cel ce are permis tip card, fara nici o diferenta dar cel cu permis roz poate conduce cu categoria 3 (B-ul) vehicole pîna la 7,5t si cel cu card numai pîna la 3,5 t. Acum îmi pun întrebrea unde mama lui proces verbal se justifica legea asta DISCRIMINATORIE? Deci, vezi ca politicieni tîmpiti nu sînt numai în România.
05 apr 2015, 12:54
+2
2947 comentarii 2978 puncte
PS La prostia cu permisul nemtesc, hai sa-ti mai zic una ca sa ai de ce sa rîzi: Daca eu acuma care am permisul vechi roz, ma manînca în partea dorsala, ma duc sa-l schimb sa-mi dea plastic, pierd dreptul de a conduce cu (3 vs. B) 7,5t si intru în categoria de drept de a conduce numai max. 3,5t asa ca, "baieti astia veseli", poate eventual sa-mi suga..... "tangenta" ca am sa-l schimb în plastic eventual cînd o-i sta la orizontala 1 metru sub pamînt sa admir cum cresc patlagelele de jos în sus ... si nici atunci! :-) )))
05 apr 2015, 14:54
+2
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »