Tuning Cadillac: Hennessey HPE1000 aspira sa devina cel mai rapid sedan al lumii Masini Tunate 8 Aprilie Tuning Cadillac: Hennessey HPE1000 aspira sa devina cel mai rapid sedan al lumii
Toate comentariile (13):
512 comentarii 988 puncte
Personal ochimetric mi se pare ca produsele Caddilac au aerodinamica unei caramide, dar daca Veyron-ul a ajuns la 407 cu 1000 bhp si mclaren f1 la 386 cu 600 de cai, atunci nu ar trebui sa aiba nici o dificultate Hennessey. Pana la urma sigur sunt LS9-uri care au sarit de 1000 de cai fara nici un stres, e motor mare de 6.2, intalnit si pe Corvette ZR1.
08 apr 2015, 12:55
+2
Aleksss
144 comentarii 250 puncte
O caramida frumoasa totusi :D mai ales acest exemplar
08 apr 2015, 14:32
+3
2947 comentarii 2978 puncte
Speed, daca asi avea de ales, as prefera caramida Cadillac în locul broscoiului chior cu capac de buda-n bot, Veyron :-) Cadillacul e exact pe gustul meu. Asa trebuie sa fie. Numai sa zbori e mai frumos! În ceea ce priveste Veyron, cu multi ani în urma a fost facut de rîs de un norvegian privat cu un V8 ordinar cu 1400 CP si V max 407.134 km/h Pt. documentatie: http://www.pollymotorsport.no/?mapping=2&lang=en
09 apr 2015, 00:37
+1
du0n
135 comentarii 60 puncte
Vorbesti de o masina tunata,care nu va avea niciodata performantele,fiabilitatea,luxul si confortul unui Veyron.Deci e adusa in discutie degeaba.
09 apr 2015, 04:49
-1
b0gd4n27
251 comentarii 621 puncte
Plus ca e o masina de serie.
09 apr 2015, 08:29
0
2947 comentarii 2978 puncte
1 - Mesajul i-a fost adresat direct lui Speed pt. ca el a amintit de Veyron 2 - O masina de serie tunata si-o poate permite fiecare muritor de rînd si nu trebuie sa dea 2,5 milioane euro pt. a avea astfel de performante. Va rog sa tineti cont !
09 apr 2015, 09:00
+2
512 comentarii 988 puncte
La Veyron marea smecherie nu a fost sa faca o masina sa prinda 407 la ora, smecheria a fost sa faca o masina care sa faca asta dar care sa reziste sa circule 200.000 km macar. Motorul Veyron-ului teoretic poate suporta si 3000 de cai putere. W16, 8 litri, o adevarata realizare inginereasca. S-a lucrat 5 ani la transmisia lui. Am vazut documentarul despre R&D Veyron-ului si e pur si simplu impresionant pt vremea lui. Gandestete ca e o masina din 2005, de 2 tone, super luxoasa la interior, care se comporta excelent la crash test, fiabila, antifonata cat la 400 km/h la ora de abia sa o auzi. Inginerii de la Michelin au proiectat special pt Veyron anvelope care sa reziste duse la 400+ de cateva ori, dar cu care sa poti circula pe strada macar vreo 10-15000 km. Asa este americanul ala care cu BADD GT, un Ford GT legal pe strada...ma rog in America in lasa sa circule cam cu orice pe strada, la noi daca i-ai schimbat o luminita gata nu mai e legala. Si BADD GT ala prinde 455 km/h intr-o mila de pe loc, fara sa arate absolut deloc a dragster sau masina modificata.
09 apr 2015, 13:31
+2
2947 comentarii 2978 puncte
Da, Speed! Sînt foarte de acord cu tine numai ca între timp avem 2015 si nu 2005. La vremea ei era o revolutie tehnologica. Stiu ca fanilor de Veyron acum o sa le sara tandara deoarece e masina lor de vis dar între timp Bugatti Veyron e depasit si de de rîs. La nemtii ce au preluat Bugatti s-a oprit vremea si evolutia tehnologica în loc, oferind timp de 10 ani de zile aceasi masina fare modificari relevante dar cu fel de fel de LIMITED EDITIONS - FRECTI LA PICIORUL DE LEMN pt. a justifica în vreo forma pretul isteric în timp ce altii au mers maideparte si au evoluat. Între timp e plin de cazane americane si fierbatoare de orez nipone ce ajung la parametri astia fara sa chieltui 2,5 milioane euro indiferent daca sînt street legal sau nu, cele ce sînt street legal au un confort foarte bun în ele, mai multe features, ghimicuri de confort si poti merge foarte bine în concediu cu familia cu ele, si uite ca exact aici e diferenta. Nu degeaba s-a oprit productia veyronului si în depozit stau peste 100 de masini pe care nu le mai vrea nici dra** indiferent cît sînt de "limited edition" pt. "limited edition" de "limited edition" din "limited edition" masini care conform unor informatii NEOFICIALE daca nu sînt vîndute pîna cel tîrziu în 2020 vor fi demontate si reciclate. PAREREA MEA, Bugatti Veyron este o masina DEPASITA TEHNOLOGIC si o permanenta comparatire cu anumite elemente modificte asemanator (sau mai bine) mi se pare cam deprisos dupa atîtia ani.
09 apr 2015, 14:42
+2
2947 comentarii 2978 puncte
PS Uitasem sa amintesc si de LOGICA CONSUMULUI: Cei de la VW (Bugatti) în loc sa faca ceva sa-i reduca consumul, au bagat 4 cilindri în plus facînd din V12 un V16 ce consuma 100%. Cu ce ma încînta o masina ce fuge 400 km/h daca în momentul cînd o calc dupa 100 km rezervorul e gol si daca n-am instant o benzinarie în apropiere, pot sa merg cu canistra (bidonul) în mîna pîna la proxima benzinarie cîntînd "I'm walking" ca în vechiul spot de la ARAL din 1991 ? :-) ))) https://www.youtube.com/watch?v=a5gFuX8HHJQ
09 apr 2015, 14:52
+2
865 comentarii 2568 puncte
Veyron nu este cea mai aerodinamica masina tocmai pentru a nu decola.Parca avea 0.36 ...adica mai prost ca loganul. Nu stiu de unde ati scos ca veyron este fiabila cand are 3-5000km intre revizii in timp ce un Corvette cu ls9 are peste 35,000km intre revizii.Nu mai put pretul . nu imi place cadillacul ala daca intereseaza pe careva parerea mea :)) Daca vreau cadillac imi cumpar limuzina nu masina sport.Daca vreau sport de la GM pot cumpara Corvette ,Camaro si ce mai au . @Speed haha perfecta dreptate.Daca ai schimbat un bec in Romania iti iau astia certificatul ,permisul ...banii pe un an :))
09 apr 2015, 18:00
+2
2947 comentarii 2978 puncte
@ Adrian Super fiabilitatea si restul de blabla euforic este inventat de fanii fanatici pt. care veyronul este supercarul divin, perfectiunea întruchipata a tehnologiei pamîntene departe de realitate, a personajelor ce în viata lor n-au vazut în realitate un veyron, darmite sa-l conduca. Ca atare, irelevant pt. un om normal ce gîndeste. @ Speed Veyronul a absolvit cu brio un crash test? La ce viteza? 50 km/h? Scuza-ma dar chiar ca la faza asta ma faci sa rîd. Daca un Veyron e troznit, cu siguranta nu cu 50 si daca un Veyron o face de oaie în speed limit sau 80% din limita lui, îti garantez pe ce vrei tu ca soferul ala se transforma instant în pasta de mici si Veyronul arata ulterior brichetat ca proaspat iesit din presa remat-ului. Nu stiu daca ai vazut videoul asta cu un crash test la 200 km/h. https://www.youtube.com/watch?v=vFYHovJEUBg Acuma închipuieti cum ar arata un Veyron ce ia un cap de pod cu 300 km/h sau 400km/h. Îti garantez ca nici suruburile de la roti nu mai ramîn întregi, indiferent cît e de mare colectia de stele în crash test.
10 apr 2015, 02:27
+2
464 comentarii -309 puncte
Da de unde ***** ai luat ca motoru lui Veyron tine 3000 de cai ??? Da de unde ai luat ca e luxoasa ?? De unde ai luat 2 tone ?? Are 1800kg W16 Quad - Turbo a fost facut ca sa se mire prostii...maare realizare inginereasca..
12 apr 2015, 02:41
0
35 comentarii 51 puncte
Acea aerodinamica de caramida - in particular botul - e ceva ce se intilneste relativ des. Un bot mai drept nu inseamna in primul rind o aerodinamica mai slaba, ci un debit mai mare de aer proaspat spre radiatoare, intercoolere si diverse alte coolere, admisie, etc. Practic cam toate masinile care nu-si propun o apasare aerodinamica prea mare (si sedanurile in nici un caz, vezi asta, la coupe-urile si roadsterele din categoria super si hyper car, sau macar sport) vor avea astfel de particularitati.
09 apr 2015, 23:26
+2
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »