Piesele auto noi, suspect de ieftine: afacere sau bataie de cap? Ghidul soferului 10 Aprilie Piesele auto noi, suspect de ieftine: afacere sau bataie de cap?
Toate comentariile (28):
UnLiMiTeDfLoW
95 comentarii 208 puncte
Sunt ferm convins ca toti am vrea cele mai bune piese posibile pentru masinile noastre, dar sa fim seriosi, cheltuim doar cat ne tin buzunarele.
10 apr 2015, 12:57
+12
1 comentarii 3 puncte
Daca dai 1500-2000 euro pe o masina SH, si te apuci sa schimbi cu piese originale discuri, placute, ulei, filtre, distributie si mai pui si vreo 2 bucsi + manopera, te costa mai mult de 60% din valoarea masinii. Fiecare isi echipeaza masina in functie de cat circula si de cum circula. S-auzim numai de bine. Drumuri bune.
10 apr 2015, 13:06
+3
111 comentarii 184 puncte
daca tu umbli numai cu "beamveul" ,e normal sa nu auzi de unele marci (ashika,blue print,...) dar asta nu te impiedica sa dai un search pe google .
10 apr 2015, 13:42
+5
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
111 comentarii 184 puncte
eu umblu si pe circuite si am JapanParts ! de astia ai auzit ? nu ,nu fac perfomance parts dar pot fi comparate cu piesele OM .
10 apr 2015, 23:42
+2
26 comentarii 80 puncte
Brembo poloneze.....luate la super promotie,?!
11 apr 2015, 10:28
0
1 comentarii 5 puncte
RoadHouse-ul sunt spaniole, la fel de calitative ca TRW-ul daca nu mai bune in unele cazuri si la pret mult mai avantajos...
10 apr 2015, 14:11
+5
blacksnake
108 comentarii 218 puncte
Continutul articolului nu prinde decat la cei care nu au masina si/sau nu stiu cu ce se mananca treaba cu piesele. Clar! Adica aceia care duc masina in service la revizie si zic "fa-o sa mearga!" sau aceia care isi dau cu parerea despre masinile pe care le vad din tramvai. Sa imi explice "specialistii" de ce sa dau peste 60 de lei pe un filtru de aer OEM cand am varianta MANN la 25 (sau chiar ASAM la 15, cat zic ei, desi eu nu am vazut)?! Nu face altceva decat sa filtreze aerul pt 9-10.000 km la cat schimb eu filtrele. Aici insa intervine o alta problema: romanasul cumpara filtru Bosch si sta cu el 5 ani, ca doar a dat o caruta de bani pe piesa lui de calitate. Rationamentul e valabil pentru toate micile consumabile. Cu elementele de caroserie e aceeasi treaba: 90% din barele de protectie sunt "slefuite". De ce sa le cumperi la un pret triplu? E doar o carcasa de fibra de sticla, oameni buni! Tineti minte un lucru: diferentele de calitate nu sunt atat de mari pe cat o arata preturile => platiti brand-ul la greu pentru produsele marcilor cunoscute, produse care adesea sunt facute in Turcia, India si China. Altfel, antireclama la ASAM am inteles-o, dar lumea care nu se logheaza pe net ca sa comenteze stie cate treaba a facut cu produse ASAM si Conex la preturi corecte. Toate bune!
10 apr 2015, 15:17
+8
1Kordell
1 comentarii 1 puncte
Am un prieten care se ocupa cu placute de frana pe care le cumpara din Turcia si plateste la nivel de centi/set. Pana ajung la mecanic sau in magazin trec prin alte cateva maini si fiecare trebuie sa-si traga parte din tranzactie. Sa nu credeti ca daca pe piese scrie ca sunt facute de un brand name ele sunt chiar fabricate in Germania,Japonia sau Italia.Totul este din Turcia,China sau Mexic pentru ca astia lucreaza ieftin. Numai bine din Denver Colorado.
13 apr 2015, 00:43
+1
florinkw
4 comentarii 14 puncte
Ti-as recomanda sa cauti pe forumurile din afara (in special cele din Anglia) si sa citesti acolo ceea scrie lumea despre BluePrint si Comline. Ca fapt divers, BluePrint si Comline sunt originare din Anglia, iar BluePrint face parte din grupul Febi - Bilstein... Din experienta iti spun, am folosit discuri si placute de frana BluePrint pe 6 Subaru Tribeca, discuri si placute de frana Comline pe Focus si Fusion (in total, aproape 40 de autoturisme). Nici una dintre ele nu a prezentat vreun defect la sistemul de franare (ovalizarea discului, placuta prea dura, etc). Nu ar strica un mic research inaintea de a scrie un astfel de articol... Zi excelenta domnilor.
10 apr 2015, 16:17
+13
RitAutu
1 comentarii 0 puncte
sunt perfect de accord cu tine .... dar in Ro ajung doar piese de proasta calitate ... am intalnit bascula de E46 ITN cu 1 din bucs rupta ... dupa doar 1500km ... masina rulata in Bucuresti ... cat despre Comline am o parere buna ... doar daca pui pe masina discurile si placute de frana Comline .. daca pui discuri TRW - placute Comline .. o sa ai o surpiza neplacuta ... discurile vor avea un grad de uzura mica si placute un grad de uzura fff ridic ... este probat pe un Audi A6 ....
11 apr 2015, 10:05
0
Bis
1 comentarii 6 puncte
Din păcate cel care a scris articolul nu s-a documentat destul. Multe dintre mărcile de mai sus sunt chiar calitative. Nu Multă lume știe ca RoadHouse este același lucru cu trw, aceiași componenta, alt nume / inscripție. face parte din grupul trw și este comercializat pe piața spaniola. La noi în tara îl aduce elit. Starline este ambalator ca și swag / febi. Multe din produsele lor sunt calitate premium. Altfel ce dobitoc ar da 3 ani garanție.
10 apr 2015, 17:27
+6
Alin Puma
66 comentarii 53 puncte
Am pus placute de frana BOSCH si sunt mai slabe calitativ ca multe marci necunoscute , aste e calitatea din zilele noastre la unele piese
10 apr 2015, 23:52
+1
4 comentarii 3 puncte
La unele brand-uri platesti doar brand-ul!
11 apr 2015, 00:22
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
37 comentarii 13 puncte
Diferenta dintre economie si prostie se face cand faci economie la componente importante cum ar fi discuri de frana, placute, furtune de la frana, ulei si consumabile periferice cum ar fi filtru de aer si elemente de caroserie. Inainte de a cumpara o piesa google is your friend, sunt zeci de mii de review'uri facute la toate brandurile, mai ieftine sau mai scumpe, de calitate sau proaste.
11 apr 2015, 03:40
+2
8 comentarii 2 puncte
Mda...filtrele. Eu zic ca daca aia ar fi cea mai mare problema, nu am ajunge sa ne punem mainile in cap toti cei care vindem piese de mai mult timp. Preaslavitul ATE cand a intrat in Romania, avea pret de 50 de ron/garnitura de placute ca dupa cativa ani sa ajunga la preturi astronomice fata de calitatea oferita. Sunt multe piese de la producatori renumiti, care sunt REBUTURI, pentru ca la noi totul trebuie sa fie exagerat de ieftin, dar neaparat ambalat frumos. Este mult mai complicat adevarul, chiar ar fi bine sa va documentati putin inainte de a arunca cuvinte aiurea.
11 apr 2015, 09:11
+1
1 comentarii 5 puncte
Ca idee lucrez la o firma de distributie de piese auto....nimeni nu baga pe gat nimanui piese ieftine! Pe piata de gasesc toate gamele de piese auto adica ieftine, medii si scumpe DAR nu mereu pretul dicteaza calitatea asta v-o spun sigur pentru ca imi trec prin mana sute de produse!!!!
11 apr 2015, 10:00
+5
330 comentarii 167 puncte
Am schimbat pompa de apa cu una Hepu (printre cele mai scumpe pe care le-am gasit) si in 8 luni s-a deplasat rulmentul in fata pe ax.Am schimbat bieletele antiruliu cu unele TRW identice cu cele originale care au tinut aproape 18 ani, le am de 3 ani, nu am probleme pana acum dar dupa cateva saptamani au ruginit suruburile. Diferenta de calitate chiar si in cazul pieselor originale sau aftermarket scumpe este enorma fata de acum 15-20 de ani.Si totul este din cauza materialelor mult mai proaste.Probabil este si consumul mare de resurse si este imposibil sa acopere intreaga productie doar cu materiale de calitate, sau pur si simplu asta inseamna capitalism.Normal ar fi ca atunci cand accepti pretul cel mai mare pentru o piesa, sa fie totusi macar 80% din calitatea celei originale.
11 apr 2015, 11:54
0
94 comentarii 260 puncte
Pretenas... Hepu sunt pompe de apa extraordinare. DAR... Cum Coca Cola e de 10 ori mai buna in tarile vestice/nordice fata de tarile estice, tot la fel si cu HEPU si ce alta marca mai vrei tu. Pur si simplu, pt Europa de Est se fac lucrurile diferit, pe alta linie de productie. Nu degeaba o sticla de Cola de 1.5 litri costa in unele tari 3 euro, iar in Romania costa 2 1.5 euro la 2 litri, sau chiar la 2,5 litri. Si acum, logic ca nu are cum sa fie aceeasi calitate. Analogia se poate face la cam orice produs, de la cola la tarfe de lux si la masini de figuri, la unii primeaza calitatea in defavoarea cantitatii (si implicit a costului), iar la altii e fix pe dos. Dai sa fie domle ieftin si mult.
14 apr 2015, 23:30
0
1 comentarii 1 puncte
@ celui care a scris articolul ,discurile sunt din fonta/carbon..nu otel..
12 apr 2015, 17:24
+1
1014 comentarii 1115 puncte
Sustin primul post. Cumparam ce ne permitem. Mecanicul familiei mereu imi povesteste despre intamplarile lui cu clientii. Am zis ca intr-o zi am sa povestesc cateva intr-un articol pe 4tuning. Nu mint cand va spun ca a primit vizita diferitor clienti cu masini scumpe, care au cerut sa fie montate piese "cele mai ieftine" sau chiar sa le fie anulate anumite componente electronice ale masinilor (clima, senzori, etc) fiindca inlocuirea lor costa o avere. Din cei care circula pe strada cu masini scumpe si extrem de scumpe, mai mult de jumatate nu isi permit intretinerea si apeleaza la diverse solutii ieftine.
13 apr 2015, 11:00
+3
On_Off
227 comentarii -36 puncte
Da. Am un amic ce lucreaza la o statie PECO. Sunt multi saraci cu x-uri , q-uri , 5-are,7-are etc care alimenteaza de 20 de lei. iti dai seama ce piese cumpara,asta daca le schimba....
13 apr 2015, 18:11
+2
94 comentarii 260 puncte
Multa prostie si vorba fara rost. Cui nu ii convine calitatea de rahat a pieselor comercializate in Romania, are la dispozitie o solutie foarte simpla: Sa isi cumpere piesele direct din Germania, de la retaileri online. Nu de alta, dar legile germane sunt de asa natura incat daca nu ai omologare TUV nu poti sa vinzi piesa respectiva. Scurt pe doi, eu intotdeauna folosesc aceeasi producatori, adica exclusiv OE/OEM. Am patit-o de cateva ori, cand, din necesitate, mi-am schimbat in Romania unele piese/consumabile, de ex placute de frane, TRW, si m-au tinut de 3 ori mai putin ca cele schimbate in Elvetia sau in Germania, tot TRW. Cam tot ce se comercializeaza in Ro e un rahat. Scaparea mai e cu unele reprezentante oficiale, putine ce e drept, care chiar fac treaba, si fac zero compromisuri si lucreaza exclusiv cu piese de origine importate direct din Germania. In rest, e jale.
14 apr 2015, 00:47
+11
180 comentarii 260 puncte
Sa fie ASAM oare singura fabrica de piese din RO ? Sa fie produsele asa de proaste ? Pe ce baza se ridica in cer un producator si se da de pamant cu altul ? Vrei Bosch, plateste. Nu te pune nimeni sa iei cap de bara de ASAM. Dar filtru de benzina spart, furtun de frana sarit ... haida de. Cand pui furtunul, nu tragi de volan sa vezi daca nu agata undeva, daca e totul OK ? Prostii. Am pus eu discuri de frana ATE si s-au ovalizat in maxim 1 sapt. Inseamna ca ATE face piese de rahat ? Nu, inseamna ca am dat eu peste un set de discuri facut prost, sau poate sunt eu de vina.
14 apr 2015, 09:32
-1
47 comentarii 54 puncte
Ate si Motul,mnia mnia mnia
14 apr 2015, 21:36
0
1 comentarii 0 puncte
Domnul care a scris acest articol cred ca este bucătar sau zidar. În primul rand un specialist nu poate scrie așa ceva despre niște branduri gen Comline sau BluePrint etc. fără un pic de informare. Orice brand puternic are și niște second brand-uri , e o treaba de marketing. Pe de alta parte o parte din brandurile cu renume nici nu mai au fabrici, ei produc în fabricile mărcilor mai slab cotate. Cat privește calitatea oare ne-am întrebat cine montează aceste piese, dacă au calificarea necesara sau sculele potrivite. Poți sa dai unui mecanic slab pregătit o piesa originala sa o monteze prost și apoi ne plângem ca nu e buna piesa. Oare ce îl recomandă pe autor să își dea cu părerea despre acest subiect?
19 apr 2015, 15:03
0
1 comentarii 0 puncte
Nu imi este rusine nici cu TRW am pus discuri si placute la un golf 4 si cand trec de 80km la ora si franez, imi tremura volanul in mana de zici ca se rupe. Si va asigur ca nu e de la cauciucuri ca sunt noi si nici de la jante ca sunt originale si echilibrate. Si nu spun ca au 3 saptamani de cand sunt montate.
19 apr 2015, 22:52
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »