Da tu sti cum arata Skoda 130 RS ?
E defapt o Skoda S 100 COUPE de competitii:
http://ipravda.sk/res/2014/06/13/thumbs/skoda-130-rs-nestandard2.jpg
Daca întradevar ai 23 de ani cum arata profilul, pe vremea cînd Skoda asta era în voga, tu nici nu erai nascut.
Asa era moda masinilor cehoslovace în anii 70 - 80.
Audiul e un SLEEPER de nota 10 si fata e aproape perfecta.
Trebuia s-o faca putin mai tuguiata pe orizonatala în asa fel încît farurile, partea interioara, sa fie putin mai îngropate ca sa duca si mai mult a 130 RS.
Stiu cum arata Skoda 130 RS, si da am 23 de ani, dar crede-ma ca am atata experienta in masini, poate mai multa decat un pasionat de masini de 40 de ani. Infine.... nu conteaza acest fapt.
Eu mi-am spus doar parerea mea. Nu ziceam ca e urata, dar asta e prima impresie cand o vezi. Nu am dat cu parul :) O zi buna sa ai !
Nu exagera! N-am 40 de ani ci 52 :-)
La capitolul experienta, DACA mecatronica e ramura ta de activitiate, e îmbucurator.
În situatia asta, sîntem în aceasi bransa de acticitate.
Vad ca esti din Timisoara. Eu sînt din Resita.
Daca la anu vin în tara în concediu, poate ne întîlnim la o cafea sau o bere ca si asa trec prin Timisoara ca am si ceva neamuri pe acolo.
Putem schimba ceva impresii în domeniu.
În Timisoara am si lucrat o perioada scurta de timp ca vatman pe tram pîna în '89 cînd s-a dat drumul la tram în Resita. În Resita am lucrat pîna în '90 cînd am parasit România.
Munca în autoservice pe vremea aceea era foarte prost platita si aveam treaba numai cu dacii de le visam si noaptea :-) )))
Singura posibilitate de putin "action" aveam prin Resita sus în Moroasa la atelierul pilotului de curse WERNER HIRSCHVOGEL (prieten find cu tata) unde puteam "surubari" si învata si ma mult. Acolo eastere, dacii de competitie etc. si ma simteam în largul meu de uitam sa ma mai duc acasa :-)
Eu am copilarit în predecesorul ei, în 1000 MB.
Eu m-am nascut în '62, parintii au cumparato în '64 nou-nouta. Era de culoare crem si scaune de piele rosie. De atunci am fobie de rosu ca nu suport interioare de masina de culoare rosie. Masina era însa foarte OK. Prietenii lui tata si-au luat S 100. RS 130 nu era comercializat în România. Un prieten de a lui tata si-a aduso de la cehi. I-au trebuit enspe mii de aprobari.
Prin '75 era singura RS ce a existat în Resita.
Chit ca pe vremea aceea era nasol din punct de vedere politic, totusi îmi aduc aminte cu drag de anii copilariei si tehnica de atunci. Sa ai în ziua de azi asa ceva esti, BIG DADY.
Faci "senzatie" de parca ai fi la volanul unui Lambo si nu un "east oldie".
Cum sa omagiezi un model cu o masina ce imprumuta aproape 100% din componentele tehnice ale unui model de la alta marca si cu trei sferturi din caroserie imprumutata din grup? Si la 255.000 de euro!!! Provoaca repugna VAG, tot mai porcoase "ofertele" lor.Sper sa nu ajunga in veci no.1 , sta-le-ar in gat succesul ca de fiecare data au fost aproape nemtii astia dar au esuat la mustata.
Trebuia modificata toata caroseria , se vede ca doar spatele si fata sunt modificate restu caroseriei e A8 , arata ca un A8 sudat si modificat pe genunchi de niste baieti.