Probabil cea mai cinstita masina de pe piata: Nissan Pulsar Reportaj 23 Aprilie Probabil cea mai cinstita masina de pe piata: Nissan Pulsar
Toate comentariile (29):
Old School
226 comentarii 413 puncte
Suntem prea saraci sa mai cumparam orice este nou...ce nu intelegeti ?
23 apr 2015, 15:26
+4
47 comentarii 54 puncte
Uratica ea...da' e fata cinstita !
23 apr 2015, 16:23
+5
62 comentarii 19 puncte
"Nissan Pulsar incepe de la 16.150 de Euro cu TVA inclus" Mult pentru buzunarul nostru..... KIa Ceed de la 12.500euro Skoda Rapid de la 11.500euro Seat Leone de la 14.000euro Etc....
24 apr 2015, 02:52
0
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
pai uita-te si la motorizari; nissanul are 115 cp, leon 85, rapid 75 cee'd 100
24 apr 2015, 11:45
+1
165 comentarii 142 puncte
Daca lui ii place sa compare verze cu berze, care-i treaba?! S-o compari cu Skoda Rapid?! Pai Pulsar e superbisima pe langa cioplitura aia penibila! Zici ca Skoda a scos la vanzare "resigilatele" si neconformele...
24 apr 2015, 18:36
-2
62 comentarii 19 puncte
La 16.200euro iti iei kia ceed cu motor 1.6 de 135 benzina si chiar 1.6 115cp pe motorina!! Eu am pus preturi de la ....citeste mai atent. Tot este mult pentru o masina pret de pornire de 16.500euro
28 apr 2015, 14:44
+1
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Rapid la 11500 de euro e o mizerie de masina, la fel si celelalte doua. 1.2T de 115 cai este o motorizare standard f decenta. La modelele enumerate de tine motorizarile alea sunt puse acolo doar ca sa se laude cu sloganul clasic "pret de la ........" dar cam atat. Nu prea vezi multe masini cu motorizari de genu pe strada.
24 apr 2015, 11:54
+1
flaviuf
51 comentarii 117 puncte
La ora actuala din punctul meu de vedere e imbatabila oferta de Honda Civic sedan - 13800, 142 cp.
24 apr 2015, 14:52
-1
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Flaviu probabil ca e vreo oferta, ca vad ca la ei pe site apare pret de catalog 16690, dar totusi o singura motorizare pe un model de genu e cam trist, cand deschizi catalogu si vezi in lista doar 1.8 aspirat. Fara un diesel competitiv nu prea ai sansa pe piata din Europa. Ca sa numai zic ca Acord modelul actual este pe piata decand lumea. Trebuie sa dea si ei refrash cat de curand ca doar Civic hatchback mai tine steagul sus. Iar ca design fata de vechiul model a lasat de dorit.
24 apr 2015, 20:03
-1
biciclotomata
987 comentarii 921 puncte
E 18.600 cu TVA
24 apr 2015, 22:32
-1
flaviuf
51 comentarii 117 puncte
http://www.hondatrading.ro/modele/noulCivicSedan/ - 13950,e drept +tichet rabla dar ala il rezovi pana in 1000 Euro. In rest, pertinente observatiile lui Adrian dar cam asta e filozofia Honda. Daca nu ma insel au si o motorizare diesel de 1.6 dar nu stiu multe despre ea, in general cine vrea Honda ia benzina.
25 apr 2015, 10:13
+3
On_Off
227 comentarii -36 puncte
Ce se intampla aici? O imitatie de Subaru? Hyundai ? De ce sa iei asta si nu un Logan Full la pana-n 10k euro? De cretin cu siguranta.
24 apr 2015, 02:55
-1
165 comentarii 142 puncte
Logan full pana in 10000 euro?! Pretul e fara TVA sau e dauna totala?!...
24 apr 2015, 18:40
+2
On_Off
227 comentarii -36 puncte
1,2 16v
26 apr 2015, 03:52
0
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Un Logan 1.5 dci de 90 de cai full cum zici tu sare de 14000 de euro, si cred ca nu sunt multi care ar da banii astia pe un Logan
24 apr 2015, 20:09
0
On_Off
227 comentarii -36 puncte
1,2 16v
26 apr 2015, 03:53
-2
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Numarul 252, ce treaba are 1.5 dci cu 1.2 16V, vorbeam de motorizare asemanatoare, trebuie sa fi putin dus ca sa cumperi Logan full cu motorizare 1.2 16v, adica forta mica, consum mare.
26 apr 2015, 14:41
0
On_Off
227 comentarii -36 puncte
Puterea lu peste ce are 1,5 dci. Sunt masini mai grele decat Loganul cu motoare chiar mai mici si nu se mai polange nimeni,parintii nostri plimbau o tona jumate cu 45 de cai si acum 75 de cai pt tine sunt putini. Sunt satul de aberatii citite pe siteul asta in ultimul timp si voi incerca sa intru cat mai putin. Consum mare... cat consuma mai?
26 apr 2015, 19:10
-2
onucku
26 comentarii 44 puncte
In primul rand stravechiile Dacii 1300 sau 1310 plimbau cam o tona.Apoi sa compari un 1.2 16v cu 1.5 DCI ( vreo 100 NM cu 260 NM ) trebuie sa fii cretin cu siguranta. Cam la fel de cretin ca ala ce ar compara Dacia cu Nissan.Din orice punct de vedere mai putin cheltuieli de mentenanta. In fond,sunt convins ca persoana care ar da banii astia pe masina s-ar alege asa cum zice articolul cu o masina mai mult decat onesta,ff bine accesorizata,fiabila. Nu ma atrage prea mult estetic.Dar,sa fiu sincer,mi-ar placea s-o vad in fata blocului meu...
26 apr 2015, 20:46
+2
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Lasa-l Ionut ca el traieste in trecut, intr-un trecut pe care nu il intelegea. Batrana Dacie avea cam o tona. Am facut scoala de soferi pe una pe gaz. Tin minte in '96 matusa mea avea Cielo nou corean varianta cu aer, full electric si servo, ne uitam la ea ca la masini straine (nu ca nu ar fi fost) si cand eram pe serpentinele de la portile de fier (care nu sunt cine stie ce) dc prindeai o raba veche stateai dupa ea de iti venea rau. Iar cu Dacia la cati bani dadeai pe ea la vremea aia nu prea puteai sa ai pretentii. In ziua de azi cand te amanetezi pe tine ca sa iti iei o masina noua cam ai pretentii. Dc ne raportam tot timpul la trecut nu o sa evoluam niciodata, trebuie luat in calcul, dar doar ca reper pentru evolutia actuala.
27 apr 2015, 10:32
+1
10 comentarii 29 puncte
Cum ramane cu injectoarele Dci care se strica pe la 30000 Km si costa vreo 500 euro bucata? Ti le schimba odata in garantie si apoi le platesti fiindca combustibilul din rezervor nu este euro 5 cu toate ca este luat din peco. Treaba e buna pentru cei ce vand si schimba piese. Cautati diesel fabricat pana prin 2002 cu diuze clasice la 100 lei maxim/buc Bosch care se curata cand face figuri (adica vreo 70000 - 100000 Km) si dupa inca atat le schimbi cu totul ca nu este o avere. Atunci o sa vezi rentabilitate si economie. "Alege sa nu te pierzi si priveste lumea detasandu-te de ea!"
24 apr 2015, 09:51
-2
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Nu vreau sa apar marca Renault sau ceva de genu dar inafara de 1.5 dci euro 3 (varianta de 65 de cai fara intercooler) care a fost o motorizare dezastru la injectoare si pompa in rest chiar nu am auzit multe persoane cu probleme la motoare de genu. Se mai intampla cei drept ca niciun injector la niciun motor nu e 100% fiabil. Dar in general Renault are motoare si cutii bune, probleme au pe la altceva, sistem elctric slabut cu becuri care se ard intr-o veselie si asa mai departe, dar Nissan e combinatia perfect de motoare dci si fiabilitate japoneza.
24 apr 2015, 11:50
+4
2 comentarii 1 puncte
De injectoare, depinde de cine ai noroc (sau ne-noroc) sa le produca. Eu am o Nissan Tiida care, trebuie sa recunosc, cu toate reparatiile si RK-urile la motor, nu m-a lasat niciodata in drum (si nici nu am avut probleme cu injectoarele pana acum). E adevarat ca sunt si piese scumpe la Nissan, de exemplu senzorul MAF, debitmetrul de aer, care pentru modelul meu costa ~2000 RON (l-am deconectat si masina consuma acum chiar mai putin, dar scoate fum daca o accelerez brusc; noroc ca nu e vital), sau de exemplu suportul motor care la Tiida era 4000 RON si noroc ca mi-au pus pana la urma bucsi de drumuri grele (metalice in loc de cauciuc), dupa ce am schimbat pe garantie 2 astfel de suporturi (doar bucsile m-au costat, nu si suporturile), sau planetarele care sunt 3000-6000 RON bucata (am una care cloncane din cauza ca a pierdut vaselina din burduf si nu am reparat-o la timp, dar inca trage si sper sa nu fie nevoie s-o schimb prea curand). Sau daca faci distributia, iti trebuie cam 3000RON si daca nu schimbi tot (pompa de apa, semeringurile axurilor cu came catre exterior sau fuliile cand e nevoie) dupa fro 30000KM mai faci odata distributia, cum am facut eu la 90000 din cauza semeringurilor (doar 2400 de data asta, doar cureaua, pompa de apa si cateva accesorii schimbate. Pompa de apa am schimbat-o de frica, nu erau probleme cu ea). Sau daca schimbi un rulment la roata e cu tot cu butuc si costa si ala 2000 RON (dar deh, cand era noua, am dat cu roata ceea intr-un capac de canal care era ceva mai ingropat pe ulitele tocmai asfaltate ale Targului Neamt, chiar in timp ce apreciam cat de frumos si nou era acest carosabil). Ce sa zic? Una peste alta am inchis ochii la cheltuielile respective, pentru ca masina m-a dus peste 140000 km si, intr-adevar, ca si Pulsar acum, la vremea respectiva, cand am cumparat-o, pur si simplu (mi-)a placut din toate punctele de vedere, a avut dotarile pe care mi le doream foarte mult (cutie in 6 trepte, bluetooth, etc), comfortul era accept
24 apr 2015, 13:59
0
70 comentarii 70 puncte
In europa Nissan nu are destul pedigree sa ceara astfel de preturi. Europenii sunt cei mai mofturosi clienti vrem preturi bune, finisaje facute la mm si cu materiale de calitate, dotari multe, motoare eficiente etc. Chiar daca Nissan are un veritabil supercar si anume GTR sau cea mai vanduta masina electrica Leaf, segmente pe care constructori cu pretentii nu le au, nu reusesc sa se muleze 100% pe pretentiile europene.
24 apr 2015, 11:07
+5
1014 comentarii 1115 puncte
In ce sens "cinstita" ? :))
24 apr 2015, 17:26
+2
Turok
19 comentarii 32 puncte
Hai sa fim sinceri si obiectivi. Daca o pui langa un Golf 7, vei avea impresia ca plasticele si senzatia de la interior sunt "cheap". Golful are un rafinament si o senzatia de masina inchegata. Plus motorizari mult mai bune, cel putin pe diesel. Cum vrei sa concurezi in segmentul asta cu un singur motor diesel, intr-o singura varianta de putere?! 110 cai nu sunt de ajuns pentru toti oamenii. Uita-te la Gof, 2 litri 150 sau 170 de cai, plus versiune performanta GTD, de 184 de cai. Sa nu mai zic de automata DSG, ca deja comparam intram in zona stratosferica. Deci, acest Pulsar este putin mai incapator decat Golf si... cam atat. Ba nu, e si mai ieftin. Dar se simte si mai ieftin asa ca nu e un avantaj prea mare. P.S. Daca Golful are pedigree si e considerata majoritar cea mai buna masina din segment, eu unu prefer Focusul, ca sa nu ma acuzati de subiectivism legat de Golf. Focus 3 facelit are motoare mai bune, tehnologie mai noua si mai buna chiar si decat Golful, are probleme la automata, nu se ridica la nivelul DSG-ului dar la tinuta de drum si manevrabilitate nu are rival. Plus suspensie spate independenta pe toate motorizarile, chestii la care acest Pulsar poate doar sa viseze. P.S 2 Eu am un motor 1.6 TDCi pe un Focus 2, are 110 cai, consuma 6-7 urban si am scos si consum de sub 3 litri in extraurban. Si masina mea are 7-8 ani. Asa ca aceste cifre nu sunt indeajuns pt acest Pulsar. Golful si Focusul sunt extraordinar de econome, de rafinate, se simte atentia la detalii, nu auzi zgomote din exterior, nu simti vibratii. Asa ca, nice try Nissan, dar mai e mult pana departe!
25 apr 2015, 13:13
+2
165 comentarii 142 puncte
Ma și gândeam cat durează pana se va pomeni de guru Golf, marea dodoasca cu tot cu miez a compactelor din universul nostru, cel klingonian și pana la The final frontier ! Unde mai pui ca la 500 de km de fracțiuni de autostrada musai sa ai o mașină de 300 de cai și 5 litri, sa te poți desfășura cu 50 - 60 de kilometri la ora în medie, în cel mai bun caz! Poate ca mai sunt unii care nu vor neapărat sa își achiziționeze mașină nepereche?! Sa aibă posibilitatea de a o găsi parcare mai ușor, măcar! Hai, cu beamw nimic?! Un Audi, ceva?! Evident SH, ca romanul e pretențios dar fără bani... :)
25 apr 2015, 14:11
0
24 comentarii 36 puncte
Clara si argumentata opinia, dar las-o jos pe aia cu sub 3% ca macane. Ori ai pregatit niste conditii (doar tu in masina, masina goala, cauciucuri umflate, autostrada goala etc) ori cineva minte
27 apr 2015, 20:15
+1
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
De acord Xtremer cam greu cu 3% poate doar in coborare de la munte
27 apr 2015, 22:13
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »