imi place la masina faptul ca are saune cu o sustinere laterala ok , imi plac franele cu disc pe spate, imi place cutia cu 6 trepte ( deci se poate si pe sandero/logan), imi place kit-ul vizual pentru acest warm-hatch de buget. dar nu imi place deloc ideea de motor aspirat cu 70 cai/litru intr-o era a motoarelor turbo, (cand pana si honda a renuntat la aspirate) si mai ales nu imi place faptul ca cei de la renault nu o vor comercializa si la noi si sub sigla dacia.
In America de sud nu au toate restictiile bagate la noi in Europa. Personal is fan total al motorului cu injectie natural aspirat pe benzina din pricina fiabilitatii absolute. Iar tinand cont ca la ei distantele intre orase sunt foarte mari, conteaza mult.
In plus probabil e motorul de pe vechiul Clio RS cu unele componente mai ieftine pt reducerea costurilor.
In schimb ofera foarte mult potential de tuning.
De ce pnm doar pentru America Latina ?De ce pnm nu cu sigla Dacia ,daca tot prima varianta a aparut sub forma Dacia Sandero.In ritmul asta nu o sa ajungem nicaieri.Poate daca Dacia era preluata de un alt mare constructor sau daca lesinatii nostri de romani se impuneau , poate stateau altfel lucrurile.
Nu vine si nu va veni niciodata aici pentru ca:
- nu o va cumpara lumea, nu va renta. De aceea se va vinde unde lumea chiar apreciaza Dacia
- ar avea un pret rezonabil si va face competitie la twingo/clio sport.(nu din pdv al performantelor, ci al raportului de cat primesti pentru cat dai - sunt destui tineri care vor o masina sport de oras dar nu.si permit sa dea 20.000E). Spun asta pentru ca in Europa, nu ar veni cu 2.000cmc aspirat ci cu 1.4/1.6 tce.
Pacat. Sunt destui care si-ar fi dorit-o. Eu unul ma numar printre ei.
Asta nu face decat sa arate in ce stadiu de prostie am ajuns. Masinile autohtone nu se mai vand in tara de origine. Pentru ca noi, romanii, avem numai bani multi de masini straine, nu ne stricam cu Dacii d-astea.
Era mai bine cand faceau romanii Dacii care se desfaceau pe drum, aceeasi masina timp de 30 de ani, caroserii prin care 'scapa pisica'. Voi va auziti ? Spuneti saru' mana ca a au venit franzujii ca altfel era UAP la Remat pana acum. Si mii de oameni pe strada. Spuneti-mi si mie un model de Dacia conceput si realizat in totalitate de romani.
Nu se va vinde in RO : logic. Romanul va cumpara Logan 1,2 sau DCi si nu 'masina sport'. Tineretul care 'comenteaza' sus si tare ca vor masina, vor lesina cand vor afla pretul si vor spune in cor 'Mama, ce BMW imi iau la banii astia ...'. Unde mai pui ca la Romani motorul de 1800cmc este considerat 'mare si scump'. 2000cmc cu 143CP (puii mei, alte masini scoteau puterea asta din cilindree inferioara inca acum 20 - 25 de ani) ar fi 'extravagant'.
Voi chiar credeti ca la Marketing la Renault lucreaza niste prosti ?
Pentru Europa o sa fie cu motor de 1.2 Tce 125 cp si 6 trepte exact cu este pe Dacia Duster, si pentru Africa si in ce tari mai exportam o sa fie cu motor de 1.6 Tce 160 cp.