Test Drive Renault Megane RS Trophy: suprasaturat de adrenalina Test Drive 19 Mai Test Drive Renault Megane RS Trophy: suprasaturat de adrenalina
Toate comentariile (7):
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
http://www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/renault-megane-rs-trophy-r-seat-leon-cupra-280-test-9266527.html?show=3 dupa masuratorile celor de la auto motor und sport: Acceleratii: 0-100km/h: 5,7secunde 0-160km/h:12,2 0-200km/h:20,4 Franare 100km/h-0 (cald) 34.9m (rece) 41.2m Repriza 80-120km/h(tr.5) 5.0sec Tur Hockenheim: 1.14min
19 mai 2015, 12:44
0
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
ca o comparatie http://www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/bmw-435i-und-bmw-435i-m-performance-coupe-brueder-8625717.html?show=3 BMW 435i 306CP 400Nm RWD Acceleratii: 0-100km/h: 5,6secunde 0-160km/h:12,4 0-200km/h:19,8 Franare 100km/h-0 (cald) 37.5m (rece) 37.2m Repriza 80-120km/h(tr.5) 5.3sec Tur Hockenheim: 1:18.6min
19 mai 2015, 13:00
+1
10 comentarii 20 puncte
Megane-ul nu e facut pentru liniutari. E facut pentru mers tare pe viraje. Chiar daca nu are acceleratie mai buna ca BMW-ul, care are un motor mult mai mare si costa mult mai mult. Pe circuit nu prea are nici o treaba cu el.
21 mai 2015, 00:02
0
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
unde dai si unde crapa; m-ai inteles fix pe dos; eu ziceam ce misto e rs-ul
21 mai 2015, 09:48
+3
badluks
1221 comentarii 3035 puncte
Vreau sa fac o remarca fiindca nu am specificat (imi cer scuze) si din link poate nu se observa; primul meu comentariu face referire la Renault Mégane R.S. Trophy-R. Aici sunt datele pt Renault Mégane R.S. Trophy (FARA "R"), cel prezent in testul celor de la 4tuning http://www.autobild.de/artikel/leon-cupra-scirocco-r-megane-rs-trophy-vergleich-5474207.html 0-100km/h: 5,8secunde 0-200km/h:21.8 Franare 100km/h-0 (cald) 32.9m
19 mai 2015, 18:28
0
On_Off
227 comentarii -36 puncte
pret la jumate,performnte mai bune. apropos de comparatiile de mai sus.bv Renault. cacatii sa puta,sa nu vorbeasca
20 mai 2015, 02:08
+1
biciclotomata
987 comentarii 921 puncte
Chiar, de ce e asa de greu pentru producatori sa foloseasca display-uri navigatie cu rezolutii mai mari, cu o luminozitate mai mare (reglabila) si camere de masalier 1080p !? Cat de mult ar costa, avand in vedere ca aceste cheltuieli ar merita
20 mai 2015, 14:14
+1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »