http://www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/renault-megane-rs-trophy-r-seat-leon-cupra-280-test-9266527.html?show=3
dupa masuratorile celor de la auto motor und sport:
Acceleratii:
0-100km/h: 5,7secunde
0-160km/h:12,2
0-200km/h:20,4
Franare 100km/h-0 (cald) 34.9m
(rece) 41.2m
Repriza 80-120km/h(tr.5) 5.0sec
Tur Hockenheim: 1.14min
Megane-ul nu e facut pentru liniutari. E facut pentru mers tare pe viraje. Chiar daca nu are acceleratie mai buna ca BMW-ul, care are un motor mult mai mare si costa mult mai mult. Pe circuit nu prea are nici o treaba cu el.
Vreau sa fac o remarca fiindca nu am specificat (imi cer scuze) si din link poate nu se observa; primul meu comentariu face referire la Renault Mégane R.S. Trophy-R.
Aici sunt datele pt Renault Mégane R.S. Trophy (FARA "R"), cel prezent in testul celor de la 4tuning
http://www.autobild.de/artikel/leon-cupra-scirocco-r-megane-rs-trophy-vergleich-5474207.html
0-100km/h: 5,8secunde
0-200km/h:21.8
Franare 100km/h-0 (cald) 32.9m
Chiar, de ce e asa de greu pentru producatori sa foloseasca display-uri navigatie cu rezolutii mai mari, cu o luminozitate mai mare (reglabila) si camere de masalier 1080p !? Cat de mult ar costa, avand in vedere ca aceste cheltuieli ar merita