Mai tare decat un tanc: un Mercedes W124 500E este de vanzare Old School Cars 7 Iulie Mai tare decat un tanc: un Mercedes W124 500E este de vanzare
Toate comentariile (16):
bogdy_bob
14 comentarii 23 puncte
,,In '92, 90.000 de marci echivalentul a 250.000 de euro in zilele noastre" ??! alooo...90 de mii ii echivalentul a 50-60 de mii euro din cate stiu eu...sa-mi zica cineva daca gresesc.
07 iul 2015, 15:48
-1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
florin_cars
46 comentarii 21 puncte
Cand se face o comparatie de natura financiara intre perioade/epoci diferite si monezi diferite nimeni nu se refera la rata de schimb, ci la valoarea financiara in raport cu epoca. Vezi ca se discuta la fel si despre diverse bijuterii auto clasice care au costat o mica avere in trecut iar acum acea mica avere raportata la economia zilelor noastre inseamna milioane de .... care e o mare avere azi.
08 iul 2015, 14:19
+1
hirig
609 comentarii 1017 puncte
Mai, cand s-a schimbat Marka germana in euro, era cam la 60% din valoarea Euro,stiu sigur. Acuma...calcularea e facuta cam aiurea aici. Cand s-a facut schimbul monetar...masina asta INCA nu se incadra in categoria clasice, sau de genul. Acuma e alta treaba. Dar nu inteleg dece se discuta treaba asta, un E class AMG(nu neaparat AMG) azi costa ..atat. Peste 25 de ani, costa....altceva. Deci nu poti "prezice" preturile, dar stim, astea mai classice,cum ar veni acuma, si se stie, o sa aiba un pret mult mai mare ca cele noi care o sa ajunga clasice...peste 20 de ani.
10 iul 2015, 00:36
0
209 comentarii 353 puncte
Cat de bine poate sa arate!
07 iul 2015, 16:59
0
1014 comentarii 1115 puncte
As da acesti bani daca mi-as permite. 255.000 km este nimic pentru acele modele, cunosc pe cineva din Craiova care a depasit 700 000 km cu un W124 250D si masina merge fara probleme. Adevarat tanc.
07 iul 2015, 19:40
+3
arobex
581 comentarii 1233 puncte
Mercedes este renumit pentru testarea facuta fiecarui model de masini si pentru fiabilitate. De ce oare crede cineva ca un Mercedes este dublu la pret fata de alta marca ,din acelasi segmenti cu aceleasi dotari ? Un Ford Mondeo nou incepe "de la" cca 25.000 euro si un E klasse nou (urmasul lui W124) incepe chel "de la" 43.300 euro ?Ambele masini clasa medie.. Tehnologie,materiale,totul are pret. Adelin,motorul 2500 D de pe W124 este renumit pentru rulajul de minim de 1.000.000 km.
07 iul 2015, 22:13
+1
Foltrans
20 comentarii -82 puncte
Partea nasoala e ca ajungi cu ambele in service si pretul la mercedes bineinteles ca e tot dublu Nu recomand ford sunt fan VAG si cam toate masinile te cam rup la service cu salariile din Romania doar ca Mercedes te usca
07 iul 2015, 23:53
0
arobex
581 comentarii 1233 puncte
Mentalitate total gresita !Mercedes are unele dintre cele mai ieftine piese de pe piata. Sunt posesor,nu vorbesc din auzite.Acum ca manopera in reprezentante este scumpa,corect.Dar nu este departe de altii. Aveam aceeasi conceptie cand detineam alta marca.Inainte de a lua masina,intreb un amic: Bre tu ai rabla din asta,asa-i ca piesele sunt mai scumpe ? Asta imi zice: Ba esti prost ? Ai avut tu mercedes sa stii cum sunt piesele ? La urma am luat cotetul si am observat ca nu este asa.Majoritatea pieselor ,consumabile sunt cu 20-30% mai ieftine ca la orice marca premium .In plus fiabilitatea ! Acum ce ai vrea,sa intretii Mercedes-ul cu preturi de Dacia ?
08 iul 2015, 00:10
+2
Foltrans
20 comentarii -82 puncte
Da inteleg ce zici si iti respect parerea doar ca eu imi mentin opinia si am doua exemple bune 1.O cunostinta a renuntat la S klasse si la inlocuit cu Audi A8 pentru asi putea permite intretinerea 2.Mercedes A klasse carei cea mai mica din gama mercedes, planetara dusa 1000 euro.Mi se pare exagerat Concluzia ii ca Mercedes ii lux si patesti lux Fiabilitatea e cu putin peste celelalte branduri se strica la fel si serviceul este exagerat de scump nu ca ar fi stiinta de NASA pentru a o repara,platesti brandul,fara sa luam in calcul renault,citroen peugeot etc
08 iul 2015, 00:25
+1
arobex
581 comentarii 1233 puncte
Aoleu nu-mi spune de A8.Am avut asa ceva.Cele 8 placute frana fata costa 150 euro.Un tampon motor hidroelastic(cu senzor) este 3800 ron,un etrier 2700 ron.Nu mai vorbesc de o caseta de directie(servotronic) ce depaseste 15.000 ron. S-Klasse nu am avut nu pot sa vorbesc de intretinere. La toata clasa de lux preturile sunt mai mari decat la clasa medie sau compacta.Comparam masini pe acelasi segment,nu comparam clasa mini cu lux. Compara Paheton(tot ai VW :))),) cu S klasse ! Mercedes A klasse este o rusine pentru marca mercedes.Stiu si ei acelasi lucru.Un esec lamentabil din punct de vedere al fiabilitatii,dar care totusi s-a vandut la greu.De fapt este o adunatura de piese low cost,motorul nu este conceput de mercedes.
08 iul 2015, 07:29
+1
1014 comentarii 1115 puncte
De acord cu ce spui tu, insa mercedesurile fabricate dupa 2000 nu mai sunt "tancuri" ca cele fabricate pana in 2000 (+/-). Mai nou, e dublu la pret datorita istoriei si renumelui cladit in trecut, mai mult decat datorita durabilitatii si fiabilitatii moderne. Cat despre km, bineinteles, eu am avut C250 TDI (vezi garajul) , acelasi motor. Kilometrii fara limite.
08 iul 2015, 00:30
+4
arobex
581 comentarii 1233 puncte
Adelin fii atent: Sunt partener direct al unui mare importator de piese.Dpret urmare am acces ala numite lucruri pe care clientul nu le vede. Exista mai multe categorii de calitati ale pieselor ce alcatuiesc o masina.Calitatea I(de fabrica,) calitatea II(o calitate sa zicem normala) si calitatea III(sa zicem acceptabila). Evident si producatorii folosesc piese din aceste categorii,in functie de pretul cerut pe produsul finit.Deci gradul de fiabilitate al unei masini tine de calitatea materialelor; Altfel Dacia ar costa cat Mercedes sau invers !Traditia ? Putin relevant.Degeaba am o paine din nu stiu ce faini ,ce costa 10 ron,vand doar una pe zi in raport cu o paine ordinara ce costa 80 bani si vand 1000 pe zi.Ce crezi ca este mai rentabil ? Acum sa revenim la Mercedes.Nu stiu alti posesori ce parere au,insa eu pot spuna urmatoarele: Masina noua cumparata in 2007(an fab 2006).In prezent are 196.000 km rulati,evident reali. In acest timp dupa acest rulaj,masina a necesitat:doua seturi de placute,o curea de transmisie,o rola de ghidaj,o rola la intinzator,3 randuri de anvelope,bujii la 100.000 km,ulei si filtre din 15.000 in 15.000 km. Cheltuieli de maxim 5000 ron.Nu a fost nevoie de distributii(lant),nu a fost nevoie de absolut nici un element de suspensie /directie,etc.Masina exploatata rational !Nu pot sa spun ca masina nu este fiabila in raport cu rablele detinuta anterior sau in paralel. Nu am vazut in ce 8 ani o pata de ulei transpirat pe motor. Acum ca romanii isi cumpara SH cu 500.000 km rulati(150.000 pe bord) si spun ca masina nu este buna,nu este fiabila,este normal.Daca proprietarul anterior a vandut-o inainte de a incepe sa bage bani in rabla,evident ca urmatorul va incepe cheltuiala si isi va crea o impresie total gresita.Nu intelege ca pana la rulajul respectiv,nu s-a defectat nimic !
08 iul 2015, 07:23
+1
1014 comentarii 1115 puncte
Fiecare sustine parerea lui. In perioada in care am detinut C-classe-ul din garaj, am fost un membru activ pe forum Mercedes. Am citit laudele si criticile posesorilor de masini Mercedes. Ideea generala fiind urmatoarea "modelele mai vechi sunt mai bune". Pot aduce cateva exemple, la W203 rugineste haionul in partea de jos foarte repede. La W210 ruginesc pasajele spate si potbajaul la interior, W211 are probleme cu motoarele, W204 probleme electrice. Despre clasa S nu cunosc detalii. Si da, cred ca fiecare producator utilizeaza mai multe categorii de piese, in functie de piata pentru care este produsa masina.
08 iul 2015, 14:15
+1
hirig
609 comentarii 1017 puncte
Iar se sterg commenturi, mai sunteti jalnici....tot cu reclamele voastre.
08 iul 2015, 13:41
0
dannyseke
265 comentarii 456 puncte
Gasesti exemplare cu mai putini kilometri si mai ieftine, in Germania. Si care arata la fel de bine intretinute.
08 iul 2015, 23:43
-2
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »