Nu stiu de unde ati preluat informatia, dar 0-100km/h in 7.6 secunde pentru RS 4x4 e cam mult avand in vedere ca hatch-ul normal, tot TDI 184 DSG 4x4, scoate 7.1 secunde.. pe hartie. Vedeti aici in brosura nemtilor la pagina 47: http://www.skoda-auto.de/SiteCollectionDocuments/PDF%20Prospekte/Octavia_HK_2015_09_24.pdf
Astia de la noi nici macar nu se obosesc sa updateze brosura.
Ce imi plac mie astia carora le pute Haldex:)) bai expertilor, ati condus vreodata o masina haldex, alta cu torsen? Si daca da vreti sa imi spuneti ca ati simtit diferenta?:)) asa specialisti sunteti.Cati dintre voi stiti ca X-drive e tot un soi de Haldex? ala nu va pute , lesinatilor
Nu, eu nu mai umblu cu motor transversal si nici cu haldex. Am 3.0 TFSI quattro si sunt mulțumit, poate doar regret un pic xdrive pt ca quattro subvireaza puțin din cauza Torque bias ce ar trebui sa fie mai mult pe spate.
Cât despre colegul de mai jos cu xdrive: e vorba de bias, rwd cu compensare pe fata e mult mai distractiv decât fwd cu compensare pe spate. Haldexul clasic e o găselnița pt economie si tăiere de costuri, de aia il cumpara doar dendrofilii si papagalii. Ca sa ai Awd permanent pe haldex si mai ales sa stai tot timpul cu peste 70% cuplu pe spate trebuie o răcire monstruoasa la uleiul din clutch packuri si sa le schimbi discurile de frictiune o data cu uleiul se motor. Fa un Râșnov cu pedala la fund cu Haldex si după aia cand ai ajuns sus ai deja grătarul încins si pomul de Crăciun pe bord.
Si apropos, scoate-ți te rog avatarul cu Audi, spre deosebire de postarea ta, aia e o mașina ce merita tot respectul (si nu are Haldexul ala care il aperi tu).