Tarile europene incep sa interzica vanzarea masinilor Volkswagen cu motoare TDI Euro 5 Vanzari / Economie 28 Septembrie Tarile europene incep sa interzica vanzarea masinilor Volkswagen cu motoare TDI Euro 5
Toate comentariile (5):
70 comentarii 70 puncte
Ce mai conteaza ca este VW sau alta companie pana la urma toti mint legat de noxe si consum. Cand omologeaza o masina iese cu consumul dau un exemplu 5l / 100km si 120g de Co2 si in realitate nici o masina nu consuma cat declara constructorul. Sa zicem ca in realitate masina consuma 7 l si nu 5, de aici imediat creste proportional si CO2 fiindca acesta este strict legat de consumul oficial. Ce sa ne mai cacam pe noi vreti masini ecologice nu renuntam la diesel ci si la benzina ca tot rahatul ala ii. Solutia exista de prin 1900 si ii zice masina electrica!
29 sep 2015, 09:18
+1
9 comentarii 5 puncte
S-a mai descoperit o frauda a nemtilor. VW-urile alea o sa se vanda in RO ca painea calda cu pret mai jos evident.
29 sep 2015, 13:10
+2
28 comentarii 44 puncte
Ma doare undeva de noxe! E o ipocrizie crasa legata de emisiile de co2, noxe si alte gaze de evacuare. Atat timp cat statele UE si legile UE au promovat si incurajat motoarele diesel, chiar nu-mi mai pasa. Toti ecologistii care au zis "vrem motoare care sa emita mai putin co2, vrem mai multe diesel-uri" sa le ia si sa se spele pe cap cu motorina lor si motoarele lor diesel. Nu e vina vw, bmw, ford, pejo, reno sau oricare alt producator auto ce face si motoare diesel. E vina legislatiei care mareste taxele pentru benzina, le scade pentru diesel si incurajeaza productia de diesel-uri, pentru ca emit mai putin co2 (datorita recircularii, consumului mai mic etc). Insa prostii nu s-au prins ca diesel-ul mai evacueaza si alte gaze, in cantitati mai mari si mai toxice decat benzinarul. Oricum, in momentul de fata consumatorul ecologic ramane prost: -diesel? nu, emite multe noxe, toxicitate.... -benzina? nu, consuma mult, mai mult co2 -electric? nu, pai cum se obtine curentul electric? In mare parte prin arderea de hidrocarburi, deci nu mai emite masina ta, ci centrala electrica. Ramane bicicleta si transportul public. Ambele la standarde joase la noi. Deci prefer sa aleg cea mai ieftina varianta, in limitele confortului dorit, deci abia astept sa se ieftineasca masinile astea "mincinoase", deci sa dau mai putin pe un diesel nou, sau de 4-5 ani, decat sa iau un motor facut sa dea bine doar pe hartie pentru ca producatorul a incercat sa se incadreze in limitarile de kko ale unor ecologisti de la Bruxelles. Pentru ca stiu ca motorul asta pacaleste testele de noxe, nu si placerea si confortul de a conduce. Si sincer, pana recent, chiar ma feream de diesel-ul de vw. Dar daca preturile sale vor scadea, atunci devine o varianta de luat in seama.
29 sep 2015, 13:58
0
330 comentarii 94 puncte
Si pe mine ma doare undeva de noxe...toata timpenia asta cu "eco" este ipocrizia secolului. Dar tu n-ai inteles esenta. NU noxele ne deranjeaza, ne deranjeaza minciuna! S-ar putea ca pe masura ce se inaspresc normele euro de poluare producatorii sa nu mai reuseasca sa construiasca motoare diesel care sa se incadreze (se observa ca acest fenomen a inceput deja). Pe mine nu m-ar deranja prea tare ca tot n-am avut niciodata masina diesel si nici nu planuiesc. Dar care va fi soarta transportatorilor? Probabil ca la scurt timp vor urma si motoarele pe benzina...ca desi mai putin poluante nici acestea nu se pot face oricit de putin poluante...SI atunci ce ramine? Automobilul electric? Se pare ca da. Lasind la o parte faptul ca si ala polueaza (se polueaza pentru fabricarea sa, pentru producerea energiei electrice, etc) un Tesla ar fi misto, dar nu are un pret pe care sa si-l permita amarasteanul de rind. Si atunci alternativa? Tramvai si bicicleta? Nu multumesc frumos! NU am de gind sa revin la nivelul de trai pe care il aveam cind eram student!
08 oct 2015, 15:08
0
42 comentarii 12 puncte
Am inteles ca exista un soft care modifica consumul la tester si indica un consum mai mic la computerul de bord. Dar NU INTELEG cum de nu a CALCULAT NIMENI PANA ACUM CONSUMUL si aici ma refer la posesorii de astfel de masini. Eu am o masina pe benzina si una diesel (nu sunt din grupul VW) si avand motoare apropiate ca cilindree si CP (benzina 1,4 si 77CP, dieselul 1,5 si 90 CP) am fost curios sa testez consumul, sa vad cu cat este mai mare fata de cel indicat de producator in documentatie. Nu spun ca testul este fara erori dar acestea nu pot sa depaseasca 0,5 l/100 Km. Am testat masinile din 5000 in 5000 km (condus in oras), am facut plinul si am mers 200-300 km si apoi am facut iar plinul si am verificat indicatia de la pompa cu consumul aratat de computerul de bord. Apoi am calculat matematic consumul la 100 km . Pot spune ca benzinarul consuma cu aproximativ 1 l peste la consumul mediu in conditiile in care AC nu a functionat si 1,2 - 1,5 l in plus cu AC pornit. Dieselul consuma cu 0,5- 0,7 l in plus fara AC si creste pana la 0,8 l cu AC pornit. Benzinarul este italian , euro4 si are 140000 km facuti din 2006 si dieselul este mai nou, este euro5 si are 17000km . Nu inteleg de ce au scos consumuri mai mari cu 40 -50% , daca sunt reale , posesorii acestor masini nu s-au sesizat pana acum, chiar nu vedeau cat de des treceau pe la pompa???
30 sep 2015, 11:13
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »