Romanii nu mai vor masini diesel, prefera motorizarile mici pe benzina Vanzari / Economie 19 Noiembrie Romanii nu mai vor masini diesel, prefera motorizarile mici pe benzina
Toate comentariile (8):
104 comentarii 145 puncte
Cam mica diferenta de procente pentru a putea zice ca romanii brusc prefera motoarele pe benzina...
19 nov 2015, 11:14
+4
andreiu21ct
166 comentarii 236 puncte
Romanii ar trebui sa renunte la diesel pentru ca, la ce drumuri avem, nu se merita - decat in cazuri exceptionale - pe autoturismele personale. Probabil incet-incet, vor incepe si ai nostrii sa se sature de turbine, pompe, injectoare, furtune,volante, ambreiaje si alte minuni fericite specifice diesel-ului.
19 nov 2015, 12:05
+2
udreamarius
342 comentarii 398 puncte
Iti aduc la cunostinta, ca in ziua de astazi , rar mai gasesti motoare pe benzina aspirate. Toate au si turbo, si injectoare, si furtune si "ambreiaje" si pompe si ce vrei tu . Plus ca sunt mai slabe ca si fiabilitate decat cele pe motorina. Zi buna !
19 nov 2015, 20:59
+4
75 comentarii 44 puncte
Tocmai am aflat ca motoarele pe benzina nu au: "turbine, pompe, injectoare, furtune,volante, ambreiaje si alte minuni fericite specifice diesel-ului". Ce copil dulce esti.
23 nov 2015, 12:50
0
Lavinius75
181 comentarii 323 puncte
E putin irelevant studiul asta deoarece spune romanii.In mare masura se bazeaza pe vanzarile reprezentantelor iar marea majoritate au vanzari masive catre flote.In alta ordine de idei o mare parte din vanzari se bazeaza pe populatia citatina deci e normal sa se cumpere motorizari mici pe benzina care au costuri mult mai mici.Optiunea personala a fiecaruia este alta de obicei dar achizitia unei masini azi se face cu logica nu cu inima.Daca am avea posibilitati financiare mai mari am fi atrasi de cu totul alte categorii de motoare.Personal as alege un diesel din nou pt o masina noua,nu si sh intradevar.Un motor de capacitate mare respira altfel,nu se sufoca pe drumuri in afara precum un 1,2 lt.Depinde mult de unde circulam.Pt oras un benzinar de capacitate mica e ideal.Pt un concediu in Suedia cu masina totusi un diesel de peste 1,6 e mult mai rentabil.
21 nov 2015, 08:16
0
2947 comentarii 2978 puncte
Pt. un concediu în Suedia iei avionul, esti în 2 ore acolo si nu stai 3000 km la covrig ca....... "tolomacul din livada" pîna-ti pica ochii în gura de oboseala si ajungi la destinatie putînd a transpiratie ca un dihor dupa atîtea ore de stat la volan traversînd Europa riscînd ca receptionerului de la hotelul din Suedia sa-i pice parul din nas cînd te apropii de el sa-ti ceri cheia de la camera rezervata :-) Sa nu uitam ca sîntem în secolul 21 si nu 19.
25 nov 2015, 14:29
+1
Lavinius75
181 comentarii 323 puncte
:)).Asa e,mult mai rapid si comfortabil cu avionul dar eu nu il suport.:)).Prea multe interdictii.Si apoi eu nu conduc niciodata snur pana la detinatie.Dar am pus aici situatia ipotetica privind alegerea intre benzina si diesel.Personal aleg diesel pt conditiile in care conduc eu.Sec 21 pe hartie totusi,mentalitatea multora este inca in sec.19.:).
26 nov 2015, 09:10
0
2947 comentarii 2978 puncte
Nimeni nu conduce "snur" astfel de distante si-ti înteleg argumentele dar în ziua de azi nu se prea mai pune nimeni la astfel de drumuri cu masina indiferent ce combustibil foloseste. E pierdere de timp prea mare. În afara de asta, daca comisia UE, în urma evenimentelor triste din Franta îsi pune în aplicare ideea de a renunta la conventia schengen pt. a putea controla miscarile în Europa, sa te ti drace ca se vor "reînvia" punctele de frontiera dintre tarile europene asa cum le cunoastem din anii 90 si atunci sa te ti cozi interminabile si asteptate bara la bara ore în sir prin frontiere unde vom fi controlati si în...... gaura curului. Daca acum faci România - Germania în mai putin de 24 de ore, daca se anuleaza conventia schengen, ai sa faci 2 zile.
26 nov 2015, 19:39
+1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »