Un roman a creat un dispozitiv care creste puterea motorului si scade consumul Inovatii auto 23 Noiembrie Un roman a creat un dispozitiv care creste puterea motorului si scade consumul
Toate comentariile (14):
330 comentarii 167 puncte
Cat de valide sunt aceste informatii?
23 nov 2015, 16:58
+3
Axxis
224 comentarii 271 puncte
in cat timp va "muri subit"?
23 nov 2015, 17:04
+2
1 comentarii 0 puncte
Daca tot faceti subiecte de genul de ce nu oferiti un site sau date de contact ale respectivului, lasa-ti de dorit in multe informati si nu mai faceti subiecte sa aveti facute doar pentru a umple pagina.
23 nov 2015, 17:31
0
13 comentarii 11 puncte
Aici sunt detaliile despre produs: http://www.corneliugroup.ro/
23 nov 2015, 18:02
+1
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Bun si unde gasim filtrul asta magic ?
23 nov 2015, 18:08
+1
csebalyn
421 comentarii 352 puncte
o simpla cautare pe google te va duce la corneliugroup. din pacate, acum cativa ani am pus o intrebare simpla (cum decide calculatorul unui motor pe benzina, calat pe sondele lambda, sa reduca debitul de benzina cand sondele indica exces de oxigen in evacuare?) raspunsul primit a fost de genul "vrei sa-l cumperi sau nu?". filtrul efectiv de aer era la vremea respectiva un filtru ce se gasea la magazin, la care s-a modificat tubulatura (presupun ca un "acord" al frecventei de rezonanta Helmholtz sau pe o armonica superioara a frecventei de oscilatie pt o anume plaja de turatie), dar care nu a aparut din 2008 incoace pe nici o masina de serie. nu cred in teoria conspiratiei, ca nici un producator nu-i nebun sa faca masina sa consume mai mult daca o poate face sa consume mai putin...in plus, testele facute n-au fost prezentate in detaliu la vremea respectiva, cat sa convinga (poate nu din "vina" domnului Birtok, ci pur si simplu nici un ziarist n-a dat importanta aspectului tehnic). personal, cred ca daca vrei sa iti vinzi o idee si ai intrebari, ar trebui sa raspunzi la ele, nu sa dai cu flit pe motiv ca esti premiant. Premiat a fost si Perendev, care a "inventat" si patentat motorul cu acelasi nume, care produce energie gratis, iar cand patentul a fost cumparat si pus in practica, Perendev s-a ales cu o condamnare la inchisoare pentru inselatorie. Nu vreau sa spun mai mult decat ca atunci cand vii cu niste chestii de genul consumi putin si ai cai cu nemiluita, lucruri de care e plin internetul si care clar sunt tepe, ar trebui sa-ti prezinti mai bine lucrarile si sa explici pe intelesul tuturor macar cum au decurs testele si ce rezultate ai avut, nu sa marsezi pe publicitatea din media, pt ca nu faci decat sa nasti controverse si lumea nu te va baga in seama la adevaratul potential, ba din contra, iti faci o nemaipomenita anti-reclama.
23 nov 2015, 18:09
+11
111 comentarii 184 puncte
ce-mi place e ca pe siteul sau "spune" ca filtrele sale sunt probate si folosite pe masini de competitie (o fi vreun rally la care participa toti vecinii de scara) si orice "cuvant cheie" (ce ar trebui sa te trimita pe alte pagini) ai accesa ,Google spune "page not found". L.E. si "navigand" cred ca am descoperit si "sursa" celor mai multor clipuri de pe acest site http://www.carbuzz.com/
23 nov 2015, 22:04
+2
csebalyn
421 comentarii 352 puncte
asta cu masinile de competitie inclin s-o cred, pt ca acolo in mod evident e nevoie de filtre de aer mai permisive, dar masinile alea nu-s facute sa consume cu atat mai putin cu cat le creste puterea, iar consumul e ultima chestie importanta cand trebuie sa bati o proba speciala. un experiment simplu e sa mergi o perioada fara filtru de aer, sa vezi, scade sau nu consumul. eu zic ca nu. ceea ce ma mira de fapt nu-s munca si rezultatele domnului Birtok, despre care probabil nu-s in masura sa comentez prea mult, nefiind inginer mecanic, dar nu pot sa nu imi pun serioase semne de intrebare despre indivizii care aproba si premiaza astfel de solutii tehnice. n-ar fi primul caz in lume in care s-au mai vazut ingineri de lemn in pozitii in care ar trebui de-aia adevarati, nu simpli purtatori de diplome.
24 nov 2015, 13:57
+1
tibi_levi2008
4 comentarii 2 puncte
Si cand ridici capota apar 10 negri mititei si striga Water-water-water.Ha-ha-ha.Unul cu ceva timp in urma inventase motorul cu aer pur expirat fara alcool.Altul cu apa de izvor.
23 nov 2015, 19:17
+1
bmwgangster
38 comentarii 7 puncte
Respect tuturor romanilr inventivi in sensul bun al cuvantului!
24 nov 2015, 15:30
0
arobex
581 comentarii 1233 puncte
Ce vrajeala are si asta cu filtrul de aer ! Ingineri facuti la apelul de seara,prin universitati cu bani multi, ce habar nu au despre functionarea unui motor cu ardere interna. Va dati seama cat aer trage motorul prin basina aia de filtru..... Asta nu stie ca pentru a arde complet 1 kg de benzină avem nevoie de 14.7 kg de aer.Nici mai mult nici mai putin.Sunt legi clare ale motoarelor.Daca nu sunt respectate motorul nu functioneaza corect.Apar arderi necontrolate,detonatii,etc.,etc. Csebalyn a detaliat perfect ! Producatorii mondiali se chinuie sa reduca frecarile din motoare,sa foloseasca materiale ultraperformante,ultrausoare,finisari deosebite ale pieselor de contact din motor,injectoare ultra-rapide,5 supape pe cilindru,pentru o admisie/evacuare rapida,pompe de ulei controlate electronic,distributii variabile,pentru ca motorul sa consume cat mai putina energie pentru a se antrena,iar romanul a inventat filtrul care reduce consumul si creste performantele !Daca intra mai mult aer in motor,trebuie sa intre si benzina,sau raportul de comprimare sa fie modificat pentru a pastra cantitatea de benzina injectata. Vai de fraierii ce pun botul la asemenea abureli comerciale.
24 nov 2015, 16:47
+5
moldy007
125 comentarii 43 puncte
A MAI FOST COMENTAT FILTRUL DE AER PE FORUM.Cel mai mic consum este fara filtru ,practic se folosea in anii 60-70 la formula 1 ,normal trebuie sa filtrezi praful care dauneaza motorului.Nici un filtru din lume nu poate baga mai mult er decat modul fara filtru.Sunt diferente totusi intre filtre: cele sport opun mai putina rezistenta ,deci consuma mai putina energie din puterea motorului, dar si filtreaza mai prost.Dar ai ceva putere in plus fata de filtrul clasic.Marirea puterii se obtine cu sisteme turbo sau compresoare ,ai aer mai mult dar proportional si benzina mai multa ,trebuie pastrat raportul stochiometric 1 :14.7 ,sau f putin diferit la motoarele cu ciclu Atkinson.Se mai foloseste acordarea galeriei de admisie pe rezonatie la o anumita turatie mai folosita ,sau air-box la motociclete ( Honda).Filtrul supraaspirant este o aberatie ,nici o firma nu s-a aratat sa cumpere licenta.Mai multi au cumparat filtrul cand a aparut ,au testat masina pe stand ,nu s-a gasit nici o diferenta.Concursurile astea ( am participat si eu la unul ) :prezinti idea,calcule ,eventual produsul ,nu verifica nimeni real ,fizic parametrii prezentati,ideile astea de energie,economie prind acum bine.Cat de marea inventie cu deflectorul ,nu este nici macar inovatie ,oricine care are cunostinte de fizica stie ca aerul mai rece este mai dens ,deci are si mai mult oxigen ,deci ai ardere mai energica.Prin proiectare se pune filtrul in fata ,lateral ( pe vremuri erau pe motor pe carburator ) /prea mult nu se ocupa inginerii ,pt ca orice deflector se incalzeste de la temperatura din compartiment motor ,dat de motor si aerul cald ce vine de pe radiator, si temperatura ajunge si pe conducta de admisie.Teoretic daca ar fi dublu ,si cu vid ca la termos ,ar izola ,dar galeria de admisie oricum ar reincalzi aerul.Practic s-a cam inventat ce s-a putut,mai se slefuiesc mici lucruri : frecarea,menagement electronic optim la cat mai multe lucruri.Omul de rand trebuie sa schimbe mai des filtrul ,in Ro
25 nov 2015, 16:15
+2
180 comentarii 260 puncte
Asta e din ciclul cu magentii pusi pe nu stiu ce conducta de combustibil :). Ce puii mei de closca are filtrul asta mai Special decat orice prostie de filtru Sport cumparat din bazar ? Aaaa. ceva 'canale' parca la interior care usureaza curgegerea. O prostie asemanatoare facusem si eu in facultate ( o admisie turbionara, o denumisem eu forte tehniceste, am mai luat si 10 la Inventica :). E un filtru de aer care poate (inca o data, POATE) ca lasa mai mult aer sa treaca prin crearea acelui fenomen de vortex, usurand curgerea. Pariu ca nu o sa simti nimic nici la masina de 200 PS si consumul NU ARE CUM SA SCADA. Aer mai mult inseamna benzina mai multa. Chestia cu racirea galeriei de admisie e o chestie care se rezolva in mare masura prin injectia cu apa. Sau poti sa faci un sistem prin care lichidul de racire sa treaca si prin galerie. Investitia realizarii unei asemenea 'smecherii' este ffff mare fata de o posibila crestere a performantelor 'la cald' fata de o masina care nu are chestia asta montata. Scaderea consumului e iar o chestie care ma face sa rad. Dar mai stii, poate pentru unii conteaza alea cateva miligrame de pe hartie. Poate tot aia la care toba si filtru Sport +50 cai :)
25 nov 2015, 19:20
+1
7 comentarii 5 puncte
Eu am discutat cu un inginer de la firma de transport public Alba Iulia si l-am intrebat: e ceva de acel filtru? Omul mi-a spus ca nu face absolut nimic bun, nu scade consumul, nu creste puterea. In plus un singur filtru pus pe un autobuz a costat 1000 de euro. Nea Birtok nu este in stare sa enunte principiile fizice care stau la baza "inventiei". Am amici, ingineri, care l-au incuiat din scurt.
26 nov 2015, 23:06
+1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »