Si la 4 motoare o autonomie de 373 mile (exact 600,285 km) la Vmax 190 m/h (exact 305,775 km/h) e cam greu de crezut. Sursa: http://www.roadandtrack.com/new-cars/future-cars/news/a9056/million-dollar-electric-supercar-rimac-concept-one-37115/
si presupunand ca nu foloseste toti caii la vmax, pt ca vreo 400 i-ar ajunge sa mearga cu 305km/h, inseamna ca foloseste aproape 300kw timp de doua ore, deci ii trebuie o baterie de 590kwh. 600KWh produce hidrocentrala de pe Bega din Timisoara :) deci cu bateria sarbilor ar circula tramvaiele doua ore in Timisoara? greu de crezut...
Exact! Nu stiu de ce dar am impresia ca industria auto, indiferent de tara de provenienta, a cam dat în mintea copiilor si traiesc cu impresia ca noi, clientii sîntem niste prosti afoni usor de fraierit. De un timp încoace, cînd le citesc rapoartele de performante, nu stiu daca sa ma apuce dracii sau sa ma bufneasca rîsu. Se pare ca evolutia începe sa stea pe loc si în loc de evolutie avem conjugarea "ABERATIV-ului" la greu :-) )))) Cam peste tot, toti se lauda cu niste randamente, autonomii si puteri fabuloase de zici ca-s cei de la NASA ce trimit rachete pe marte dar cu consumuri la pipeta iar electricele parca-i iepurele DURACEL dar cu 1300 CP ce o ia la fuga cu 300 km/h în 2,8 secunde cu o autonomie de ocoleste planeta pe la ecuator folosind 2 baterii AA pt. o tura :-) ))))