EL este urmasul lui Veyron. Noul Bugatti Chiron ofera 1500 CP si costa 2.4 milioane euro Masini tari 29 Februarie EL este urmasul lui Veyron. Noul Bugatti Chiron ofera 1500 CP si costa 2.4 milioane euro
Toate comentariile (16):
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Imi plac mult noile faruri cu led si interiorul care era superb si la primul model , dar in afara de partea spate care sa modificat substantial , la partea fata nu sa lucrat prea mult fata de primul model !(parerea mea!)
29 feb 2016, 20:41
+1
arobex
581 comentarii 1233 puncte
Da.....pare un Veyron "tunat" sau face lift. Dar oricat de critici am fi,masina reprezinta apogeul tehnologic la categoria "supercars"pentru vremurile noastre.Chiar daca masina nu este foarte sprintena la plecarea de pe loc(greutate,4x4) dupa 320 km vine din spate racheta si nimiceste aproape orice concurent din clasa sa.Nu multe masini reusesc sa doboare bariera celor 350 km/h.De aici in sus conteaza.Cei de la Bugatti au lucrat foarte mult sa impinga masina peste 350 km/h,unde inamicul cel mai mare al unei masini este ...."vantul" din fata ! Pagani Zonda,Lamborghini Aventador,McLaren F1 si altele,victime clare ale Veyron-ului ! Doar Koenigsegg Agera R reuseste sa tine piept Veyron-ului,dar cu o greutate mai mica cu 50%. .
29 feb 2016, 21:44
+2
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Tocmai acel 4x4 o face sprintena de pe loc
29 feb 2016, 22:11
0
arobex
581 comentarii 1233 puncte
Te inseli !Transmisia 4X4 este lenta la plecarea de pe loc,fata de trasmisia spate.Transmisia 4X4 consuma mai multa energie la plecarea de pe loc decat cea spate.Am avut A8 4,2 quattro caroserie din aluminiu ,masina usoara:)).O cutie automata normala cuplata la o transmisie 4x4 nu este foarte sprintena la plecare.Te ajuta pe viraje,la viteza mare.Exceptie fac masinile de curse.Urmareste cursele din Rusia.O sa vezi ca la start masinile stock 4X4 sunt slabe(lamborghini,nissan GTR,etc),exceptie fac cele modificate .Spre exemplu un Porsche 911 gt3 pleaca violent in fata unui nissan gtr.Dar pana la final nissan-ul il zdrobeste.Si multe alte exemple ce le poti vedea acolo,inclusiv Buggati Veyron care este "umilit" la start de aproape toti concurentii.Dupa 200 metri.....se schimba instoria cursei.
01 mar 2016, 08:10
+2
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Ia uite-te tu aici si spune-mi daca iti schimbi parerea https://www.youtube.com/watch?v=gXTIUdQbU0w
02 mar 2016, 09:08
0
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Ca sa nu incep cu exemplele ca nu mai termin (918 vs P1 0-100 2.5 vs 2.8, awd vs rwd, 918 mai grea si mai putin puternica)
02 mar 2016, 09:10
0
arobex
581 comentarii 1233 puncte
Eu vorbesc din experienta,nu de pe net. Am avut jaguar x type 3,0 4x4,audi a8 ,3,7 si 4,2 4x4,bmw 330 xd,X5 4,0 si acum c55 amg. :)) Daca ai aderenta transmisia spate castiga in linie dreapta.
02 mar 2016, 11:00
+1
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Asta era adevarat acum 10-15 ani in ziua de azi e discutabil Jaguar pe F-type au scos o varianta 4x4 si are timpul 0-100 mai mic decat varianta rwd. In fine ideea este ca din tot ce am vazut in primii 50 de metri este in fata masina 4x4 si aici vorbim de o masina cu un launch control bun, nu de A8 sau X5, nu degeaba GTR-ul este awd.
02 mar 2016, 19:00
0
2947 comentarii 2978 puncte
Se pare ca lui astia de la VW l-i s-o cam terminat ideile. Si la asta i-o pastrat design-ul de broasca chioara cu capac de buda-n bot. O tin mortis una si buna cu acelasi design. Mai plictisitor nici nu se mai poate. Daca o tin tot asa vor face concurenta daciei ce a tinut design-ul de la 1300 timp de 30 dea ani :-) ))) La Bugatti, 10 ani de broasca chioara cu capac de buda-n bot, au trecut. Mai 20 si e pe calapodul lui 1300 .-) )))
01 mar 2016, 00:04
+1
arobex
581 comentarii 1233 puncte
Nu pot umbla foarte mult la design.Nu pot face un design "deosebit" intr-un timp scurt.Ar insemna sa puna frana masinii la viteze mari.5 ani au studiat aceasta aerodinamica.Ii va costa scump o modificare,mai ales dupa 300 km/h.Nu este o masina de serie care sa fie produsa dupa ureche,ii mai pui un far,un spoiler acolo un prag,o tabla in plus. Capacul ala de WC este identitatea Bugatti.In plus este o priza eficienta de aer,ce ajuta printre altele ,masina sa ramana pe sol la 400km/h.
01 mar 2016, 08:04
+2
2947 comentarii 2978 puncte
Scuza-ma dar daca te uiti la istoria automobilistica, pe vremurile cînd Etore a scos primul lui Bugatti pe piata, cam toate masinile aveau aceasta forma de radiator. Era în voga atunci. Parerea mea, este absurd de a pastra volomusai aceasi moaca care nu mai este de mult "timed" ci "out of order" în întreaga industrie auto. Ei pastreaza capacul de buda pt. a se identifica ca marca si construiesc practic masina în jurul lui. E ca si cînd construiesti o casa unde întii construiesti semineul cu cos în mijlocul tarlalei si în jurul lui casa, iar de fundament te ocupi la sfîrsit dupa ce ai pus mobila în casa. În afara de asta, sa fim seriosi, acei 400 km/h sînt între timp atinse si de masini de serie modificate (discutia am mai avut-o), masini de serie unde nu s-a studiat juma de deceniu designul, nici nu consuma 100 la suta si mai si sînt Street Legal. Acei 1500 CP, ............nu e singurul. Circula suficiente masini tot Street Legal ce ating astfel de puteri si nu costa nici 10% din pretul asteia. Euforia si pretul ei, (parerea mea) nu sînt deloc justificate. În încheiere, ca sa n-o mai lungim, tare asi vrea sa stiu pe ce autostrada în lumea asta ai disponibila siguranta si conditiile de drum necesare sa-ti poti permite sa alergi cu 400 km/h ? Nici în Germania, tara lui "no speed limit" nu-ti poti permite asa ceva mai mult de 5 minute ca altfel ori risti sa-l iei pe careva în bot, ori zbori de pe carosabil, ori te trezesti într-o zona restrictionata (80 km/h) si ramîi fara permis datorita depasirii vitezei legale cu 250% urmînd sa faci "testul idiotilor" ca alcoolici deoarece autoritatile considera ca-ti lipseste o doaga. Nu ma astept la o justificare a utilitatii la astfel de masini numite "supercar" deoarece fiecare stie ca nu au ci sînt doar niste aberatii tehnice pt. fitari ce n-au ce face cu banii ce trebuie sa-si etaleze potenta financiara în societate facîndu-si astfel "EGO POLISH" si nimic mai mult.
01 mar 2016, 10:50
+1
arobex
581 comentarii 1233 puncte
Ce punem in discutie sunt lucruri total diferite.Nu comparam masini de serie cu masini construite artizanal. O masina de serie poti sa ii dai 400 km in fiecare zi (daca ai unde),motorul si transmisia TESTATE si CONSTRUITE special pentru acea putere si pentru aerodinamica masinii,pe cand la o masina modificata ii dai "blana" o data de doua ori si risti sa faca "poc" cate ceva.La o masina de serie nu ai caroserie sa o impingi la 400 km/h. Astia oare de prosti au pus 16 cilindrii cand puteau obtine aceeasi putere din 8 ?De prosti crezi ca au lucrat 5 ani in tunelul aerodinamic la forma masinii ?De prosti crezi ca fabrica cauciucuri speciale care sa reziste la 450km/h ? Ce anvelope pui pe o masina de serie si ce jante ca sa reziste capcana ? Nu conteaza autostrazile,conteaza ce poate masina in conditii de siguranta si confort.Cei care cumpara o asa masina ,poate reusesc sa mearga de 2-3 ori la viteza maxima.Este vorba de altceva.Bugatti se vrea "collection",asa sunt toate modele fabricate de ei in decursul istoriei. Vezi zgomotoul interior din Koenigsegg Agera si compara cu zgomotul interior din Veyron.
01 mar 2016, 12:10
+2
2947 comentarii 2978 puncte
Mda............ discutam diferit deoarece avem puncte de vedere diferite. Un numitor comun avem însa, si anume ceea ce numesti tu "COLECTION" = ce numesc eu "EGO POLISH". În ceea ce priveste VW de care apartine Bugatti, poate ar fi mai recomandat sa-si investeasca banii de asa natura sa nu se mai ajunga la DIESSELGATE si mai putin în aberatii de genul Bugatti dar..... de...... .Trebuie un nou Bugatti care costa peste 2,5 milioane ca sa-si acopere astfel amenzile primite si despagubirile care trebuie sa le plateasca la capitolul diesselgate. Personal, n-as da banii pe asa ceva nici daca ar fi doua la leu ca paharele de seminte.
01 mar 2016, 12:44
+1
arobex
581 comentarii 1233 puncte
Numesc "collection" nu acum,azi.Sa dea Dumnezeu sa traim sa vedem,sa discutam peste 40 de ani cum va fi catalogat modelul.Atunci va fi "collection". Crezi cumva ca "dieselgate " nu poate fi aplicabil si altor constructori ? Sa fim seriosi.Nu s-a descoperit inca !Nu sunt fan VW,nu as baga in curte o masina VW.Insa trebuie sa fiu realist.Nu are legatura o masina construita manual in 20 exemplare anual, cu banda de productie "serie"unde calitatea este de 10% din calitatea executiei modelului Veyron/Chiron etc. Personal as da banii pe asa ceva,daca mi-as permite.Tot asa cum as da banii pe un Bugatti Atlantic.
01 mar 2016, 15:03
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Peste 40 de ani, eu cel putin, sînt eventual cenusa. Nu cred sa apuc vîrsta de 95 de ani. diesselgate e boala molipsitoare. Se pare ca si Mercedes "s-a îmbolnavit" si nici el nu e singurul. Referitor la calitate, pielea de vaca e piele de vaca indiferent daca-i croita pt Bugatti, Mustang sau BMW. Eu nu vad nici un fel de îmbunatatiri calitative la exemplarele gen "limited edition". Chiar din contra. Se ciobaneste puternic. Nu stiu în ce masura întelegi germana, dar daca te intereseaza cum se construieste un Bugatti, pe siteul oficial DMAX (post TV) vezi un reportaj de 45 minute intitulat "cum se construieste un Bugatti Veyron": http://www.dmax.de/programme/so-baut-man-traumautos/videos/so-baut-man-traumautos-bugatti-veyron/ În rest gusturile noastre difera enorm si nu numai gusturile ci si investitiile în cazul unei "potente materiale". Eu nici daca asi avea 100 milioane euro pe cont, n-as da banii pe asa ceva. Atunci asi renunta la masina definitiv ca mi-as permite alt ceva mult mai rapid unde nu-mi trebuie nici sosele iar pt. circulat pe sosele unde n-am încotro, mi-as închiria limuzina cu sofer cu tot :-)
01 mar 2016, 22:38
+1
STRES
180 comentarii 164 puncte
As alege oricand un Lambo Centenario si ar mai ramane si bani de-o shaorma (sau de 100 de shaormarii).
03 mar 2016, 10:40
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »