5 metode prin care Bucurestiul poate scapa de criza parcarilor auto Alte stiri auto 24 Noiembrie 5 metode prin care Bucurestiul poate scapa de criza parcarilor auto
Toate comentariile (2):
Cristian@2,3T
828 comentarii 1088 puncte
Adevarul e ca pietonii ar putea sa traiasca si fara trotuar de 3-4 metri latime. Ce sa faca cu el? Spatiu irosit! Nenorocitii au si pretentii la aer curat cu vegetatie si pomisori! Auzi la ei"sa se plimbe"! Ce jogodii...... Apoi vin si labagii aia pe motoare si biciclete care vor ei sa nu stea in coloana ca noi ceilalti. Ce puii mei e ala "filtering" sau "lane sharing" si "lane splitting"? Chestiuni ptr babuini, nu-s de noi! Nu taticule!!! Noua ne trebuie super-parcari dar sa fie moca, ca nu putem plati nici 3 lei/noapte. Si sa fie pazite. Musai pazite ca sa nu vina vreo "stancuta" sa ne ia hoglinda. Si sa fie la iesirea din scara blocului. Fiecare bloc cu super-parcarea ei. Altfel, nu se accepta!!!
24 nov 2016, 13:01
+1
65 comentarii 213 puncte
1. Cum sa micsorezi benzile cand si-asa sunt vai de capul lor. O sa trebuiasca sa invatam sa mergem pe 2 roti. 2. Cea mai mare prostie. Avem nevoie de transport multi-modal sa mai obligam soferii sau sa ii ajutam pe cei care nu au de ales sa isi lase masina acasa. Lipsa infrastructurii multi-modale de transport ne afecteaza de doua ori: pe de o parte nu iti permite sa stai mai la periferie ca faci o vesnicie pana la munca si din cauza asta 3-4 milioane de oameni se inghesuie in centru iar pe de alta parte te obliga sa mergi cu masina zilnic si sa ai cate 1-2-3 masini per familie. Mergeti in orice capitala din vest sa vedeti cum au. Au trenuri care fac conexiunea cu localitatile limitrofe si care ajung pana in centru, au metrou pe intreaga suprafata a orasului care are conexiuni directe cu trenul, plus autobuze, tramvaie conectate si ele cu metroul. 3. Daca micsoram si mai mult trotuarele riscam sa aratam ca o mahala din Columbia, in loc sa avem strazi si trotuare largi cu verdeata cum ar fi civilizat si normal 4. Mi se pare ok ideea. Sa identifice toate locurile de parcare din oras, sa le marcheze si sa introduca un abonament anual. Din banii luati pe abonamente ar putea sa inceapa usor-usor sa construiasca parcari etajate / subterane. Sa facem un calcul simplu, la un abonament de 50 euro / an, la 1mil vehicule, inseamna 50 mil euro / an pentru construit parcari. Cred ca de banii astia poti construi 1-2 parcari pe an. 5. Foarte OK. Numai ca ar trebui gasita o solutie sa fie desfiintate iarna ca mananca spatiu de pomana
24 nov 2016, 15:55
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »