Este evident ca acest Garcea a fost invatat ca el este buricul universului. Nu era in misiune si mai si greseste. Pun pariu ca daca ar fi testati la teste auto , , toti "militienii" astia , cam 70-80% ar pica testele.
Aceeasi greseala o sustine un alt politist, de la circulatie, din acelasi oras: Oradea. O tin cu mersul "inainte" ca daca nu stiu cine a desenat o tampenie pe asfalt, la intrarea in sensul giratoriu, este si corect. Ei nu stiu ca deplasarea intr-un sens giratoriu este o deplasare pe circumferinta cercului, "inainte" inseamna rotire. Greseala porneste de la faptul ca in Romania, ptr comoditate, toate intersectiile a 2 strazi perpendiculare au fost transformate in sensuri giratorii si meltenii care trebuie sa-l paraseasca la a doua iesire considera ca ei merg "inainte". Nu spun ca nu stiu sa mearga in cerc si ei merg fix "inainte" prin giratoriu, fara sa observe ca mergand asa calca banda alaturata. Din aceasta cauza apar probleme de interpretare in giratoriile cu mai multe benzi pe sens, de regula sunt 2 sau 3. Aici apar discutiile, pentru ca ei nu stiu sa se deplaseze in cerc, in jurul unui centru, daca ies la a doua iesire spun ca au prioritate "ca mergeau inainte" . Intrebare ptr cei cu "inainte" in sens, daca giratoriul are 5 iesiri, care este pentru mers "inainte" ??? Giratoriul nu este numai un cerc amplasat la intersectia a doau strazi perpendiculare in care toti isi tin banda si merg drept pentru ca din constructie sensul giratoriu este prost executat, singurul sau rol fiind pentru eliminarea semafoarelor si chipurile "fluidizarea traficului" , in realitate devenind o zona cu pericol de accident. Daca sensul giratoriu ar fi suficient de mare pentru a permite ca centrul sau, unde nu se circula, sa fie destul de mare pentru ca o masina care intra si doreste sal paraseasca la a doua iesire (in cazul celui cu 4 strazi/iesiri) sa fie nevoita sa mearga pe un arc de cerc ar dispare notiunea "mers inainte" in giratoriu. Pana si aparatul de navigatie spune: se paraseste la a doua iesire, nu spune ca mergi inainte.
Din imagine nu reiese clar, dar e posibil ca cel cu seat-ul să nu fi fost în sens și să fi intrat, forțând cedeaza trecerea față de cei aflați în sens. Dacă nu e așa atunci seat-ul avea prioritate continuându-și traiectoria în sensul giratoriu