pai da citeste si tu ce modificari are la motor, e GTR poate pe exterior, puterea mai mare la motor implica si alte interventii, transmisie, suspensie si tot asa...
site-ul se numeste 4tuning; asa ca e normal sa fie prezentate masini modificate, nu stock
parca ziceai de GT-R stock care si-i "ia" de la un m6; nu uita ca m6 era MODIFICAT si el, nu era stock, plus ca e mult mai scump decat un gt-r; atunci cum e? cand iti convine tie e ok sa fie modificata masina?
de ce nu ai facut referire la: http://www.youtube.com/watch?v=PQG3BRTlCGw
unde si-o ia m6 si unde diferenta de cai e tot in favoarea bmw? a... pt ca ar fi fost in defavoarea motivatiei tale?
badluks ai mers in viata ta cu o masina aspirata si una cu turbo ? sa vezi cat de repede ajungi la caii aia prin bi-turbo si cat trebuie sa tragi de un aspirat ... iar masina asta 10 pagini de caiet studentesc de modificari ... asa e si un m5 e39 care scoate 8,83 pe sfert de mila si 253 la ora... asa miguri sunt o gramada dc ai bani sa bagi in ele ... si asteapta noul m5 bi-turbo ca e pe vine ... si sa stii si u ca 5.0 v10 de la bmw e un motor super premiat si la ani lumina distantza de multe motoare
nu numai c-am mers; am si avut si am si condus si aspirat si turbo si cu compresor mecanic. poate ar trebui sa te intrebi pe TINE!!! hai sa blamam solutia constructiva a GT-R! pai ei tocmai de aia au ales varianta turbo, pt ca e mai eficienta;
m-am saturat de pretextul ala cu premiile: vrajeala de marketing la care sa pui tu botul; asa zici de parca cei de la nissan/ sp ar fi niste nea nelu de la coltu' blocului