My name is Cocalar. Celmaimare Cocalar Alte stiri auto 7 Septembrie My name is Cocalar. Celmaimare Cocalar
Toate comentariile (276):
25 comentarii 94 puncte
I-ati uitat pe retardatii cu HID-uri. Aia-s cei mai periculosi.
07 sep 2010, 11:33
+1
21 comentarii 98 puncte
Ai dreptate. Pe mine personal nu ma deranjeaza cei care merg cu proiectoarele aprinse, mult mai deranjante sunt niste xenoane din acelea nesimtite care bat mai tare pe faza scurta decat pe lunga
07 sep 2010, 11:45
0
Cypanezu
12 comentarii 5 puncte
lea-as da numa cu ele in cap si sa si le bage in fund sa le lumineze drumul spre masa sincer,,bafta jos cu ei
07 sep 2010, 20:20
0
5 comentarii 0 puncte
stii ce-i mai nasol?Dupa ce ca aprind proiectoarele de ceata si pozitiile(fara faruri ca asa se poarta la noi)mai aprind si stopul de ceata...aia e mai rau.....si sa mergi ceva drum in spatele unui cretin de genul asta e o adevarata placere.....
07 sep 2010, 22:59
0
GAZA
49 comentarii -11 puncte
ii bagi si tu lunga sa-i ajunga :) stim noi unde :)) si-i f 0 0 t s i claxoane pana se lecuieste :) eu ii fugaresc si cand trec pe langa ei se uita mirati ca ce am cu dansi :) )
10 sep 2010, 19:52
0
1 comentarii 0 puncte
eu imi doresc sa am un inel fermecat si sa le pun un nor deasupra sa fie numai la ei vreme urata.asa ar putea justifica proiectoarele si lumina de ceata.
12 sep 2010, 00:18
0
167 comentarii 45 puncte
Ziua n-au cum sa te incurce proiectoarele... Dar sa-ti cumperi "gipan" pt oras nu-ti pare cocalarie ?
10 sep 2010, 01:33
+1
GAZA
49 comentarii -11 puncte
nu are rost sa judeci oamenii dupa ce masina-si iau, majoritatea romanilor este compusa din oameni care isi cumpara (nu ca, chiar ar avea nevoie) 1.masina nemteasca (wv, opel, audi) 2.break ! musai sa aibe loc in porbagaj si pt tot ceea ce nu cara, 3.musai diesel ca au auzit ei ca au consum mic :))).... deci gipanul da, e cocalarie dar mai degraba decat un break diesel si nemtesc :)
10 sep 2010, 20:01
+1
GAZA
49 comentarii -11 puncte
de aceia ar trebui sa aibe grija politia rutiera si sa le retina certificatele de inmatriculare! adr ei au alte griji ! sa-ti dea o amenda ca ai schimbat banda fara sa semnalizezi..
10 sep 2010, 19:51
0
1 comentarii 0 puncte
merg cu proiectoarele aprinde DOAR pe timpul zilei in loc de faza scurta uneori , NU pe timpul noptii , sa fim sinceri , orice proiectoare ai avea nu o sa ai lumina farurilor , sunt CONTRA celor care merg cu luminile de ceata spate si celor cu xenoane orbitoare , faruri nereglate -desi au butonul ala in masina care regleaza inaltimea
12 sep 2010, 17:56
0
6 comentarii 0 puncte
Mi se pare un lucru normal tinand cont ca faza scurta cu proiectoare merg si eu noaptea in afara bucurestiului...
07 sep 2010, 11:35
0
Alex-jul
194 comentarii 4 puncte
esti "jmecher" si tu in cazul asta ;)
08 sep 2010, 11:02
0
blacksnake
108 comentarii 218 puncte
esti tare cool...pune-ti o poza ca ai vazut ca cer astia aici :))
08 sep 2010, 14:20
0
CT.20.KTL
11 comentarii 13 puncte
Te incadrezi perfect "Celmaimare Cocalar"
08 sep 2010, 18:46
0
18 comentarii 9 puncte
stai fratele meu in casa ca ne faci tara de ras...
08 sep 2010, 19:45
0
bau88g3
442 comentarii 161 puncte
lasatzil mah..ce aveti cu el???...@dany bjh...nu are nimic frate,e foarte bn ce faci tu dar sa nu uiti sa te imbraci cu vesta aia verde cand conduci ca sa ai tot sentimentul de "cluber undercover" dar tzin sa te dezamagesc(si imi face o reala palcere asta)....nu esti singurul tzaran care face asa ceva..este multi,cata frunza cata iarba...soferii lu' peste...
08 sep 2010, 21:55
-1
GAZA
49 comentarii -11 puncte
iesi si tu pana la Budapesta sa vizitezi o capitala Europeana, si du-te cu proiectoarele noaptea ca nu vezi bine si vorbim dupa ce te intorci, iti revine vederea imediat :))
10 sep 2010, 19:54
0
guran.c
185 comentarii 44 puncte
Pelanga taranul care merge cu proiectoarele aprinse cand nu e ceata mai sunt si taranii care au xenoame si merg cu ele ridicate ca sa vada el bine ce il intereseaza de ceilalti participanti la trafic care abia mai vad liniile de pe partea carosabilului. Dar ce sa mai spun ca asta da dovada de nesimtire, ipocrizie sau au luat carnetul pe carnati sau fasole.
07 sep 2010, 11:39
0
Nemesh17
83 comentarii 28 puncte
Parerea mea este ca nu ma intereseaza...proiectoarele de ceata oricum se vad mai puternice in poza asta decat in realitate, pe mine nu m-a deranjat niciodata, ba chiar imi face placere sa vad o masina care are in functiune proiectoarele.....
07 sep 2010, 11:40
0
47 comentarii 37 puncte
inseamna ca si tu esti un cocalar daca nu te intereseaza.
07 sep 2010, 13:27
0
razvanache
541 comentarii 231 puncte
sincer sa fiu, nu prea cred ca stii ce inseamna termenul de "cocalar". daca pentru tine sa mergi cu proiectoarele aprinse este acelasi lucru cu a avea semn "NAYK" pe luneta si sa urle salam din boxele de 20 de watti, atunci imi pare rau pentru tine dar confunzi laptele cu vodca.
07 sep 2010, 13:52
0
1 comentarii 0 puncte
te-ai gandit sa il opresti sa il intrebi de ce nu aprinde farurile ? Poate avea vreun scurt si nu putea sa aprinda farurile ... si tu repede ca e cocalar...sau mai spui de aia care arunca mucurile de tigare ...nu toate masinile au scrumiere ... si probabil ai sa raspunzi ...pei sa nu mai fumeze in masina ... si daca fumeaza afara in parcare ... tot pe jos o arunca stai linistit
07 sep 2010, 14:24
0
79 comentarii 72 puncte
si eu folosesc proiectoarele noaptea. Sunt foarte utile pe un drum foarte prost, mai ales cand vine o alta masina din fata. De deranjat sa fim seriosi, principiul proiectoarelor este sa lumineze cat mai jos, de-asta sunt utile pe timp de ceata. Nu cred ca deranjeaza pe cineva proiectoarele. Bineinteles, ma refer la proiectoarele cu care vine masina din fabrica nu alea rosii, albastre sau poate chiar roz si care intr-adevar sunt facute doar pentru impresii.
07 sep 2010, 16:32
0
RobertGadau
343 comentarii 462 puncte
Corect...si eu folosesc proiectoarele noaptea in afara localitatilor, in special in zonele fara lumina sa iluminate slab, e simtitoare diferenta dintre cu si si fara proiectoare(le am din fabrica). Sa fim seriosi 50% din drumuri nici nu au marcaje si sincer sa fiu sunt drumuri nationale unde ti-ar prinde bine o bara plina cu proiectoare pe masina ca la TIR ca sa vezi craterele pe strazi noaptea mai ales daca si ploua !! Deci eu personal nu vad nimic rau in folosirea lor in afara localitatii la nevoie.
07 sep 2010, 17:51
0
Evoluzione
92 comentarii 85 puncte
Proiectoarele de ceata bat departe in fata, nu jos. Sunt facute ca sa te vada de departe automobilistii prin ceata, daca nu este ceata ii deranjezi, iar daca este noapte ii orbesti! Noaptea toti boii au faza scurta ridicata sa vada bine drumul, proiectoare de ceata sa vada gropile... Dar nu se gandesc ca ei defapt nu vad mai mult sau mai bine. Doar orbesc cei care vin din fata (si in special cei, ca mine, care au ochi sensibili la lumina)! Cat despre stopul de ceata, la unele masini este implasat central si poate lasa impresia (cand il aprinzi) celui din spate ca tu dai frana. Toate sunt bune, insa doar cand le folosesti cu minte si gandindu-te la ceilalti. Vara asta am venit in Romania cu proiectoarele pentru ca-mi erau arse becurile pe stanga. Deci exista si cazuri in care nu ai ce face, insa sunt exceptii.
08 sep 2010, 00:26
0
Nemesh17
83 comentarii 28 puncte
gyno09, ar trebui sa iti exprimi parerea legata de articol si nu despre parerea mea sau despre mine.
07 sep 2010, 20:36
0
Nemesh17
83 comentarii 28 puncte
Si asta inseamna ca trebuie sa imi pune-ti si mie poza aici=)), bravo gyno09. Mersi ca m-ai facut sa rad de comentariul tau de om necocalar.
07 sep 2010, 20:40
0
ady0scorpion
4 comentarii 0 puncte
cocalar esti tu probabil,ca nu ai proiectoare pe masina!
08 sep 2010, 02:51
0
bau88g3
442 comentarii 161 puncte
voi pe ce ati luat ma permisul..pe oua,branza,ceapa,roabe de ceapa de nuci???bai incultii lu peste nu ai voie cu proiectoare cand vrei tu..asta e legea dar daca voi aprindeti si proiectoarele si scurta in trafic inseamna ca voi sunteti pe moarte si ati aprins lumanarile defapt...vezi k te opreste garda fara nicun stres daca mergi cu scurta/pozitie si proiectoare cand nu este cazul..deaia se si numesc de ceata..soferi prostFESIONISTi ce sunteti
08 sep 2010, 22:02
0
GAZA
49 comentarii -11 puncte
asta a fost maxima :) Doamne multi sunt, si multi sar gardul :)
10 sep 2010, 19:58
0
Ali_ump
34 comentarii 13 puncte
In primu rand nu este voie prin lege sa mergi cu ceata aprinsa! In al doilea rand este deranjant noaptea! Si in al treilea rand cei cu HID sunt mult mai putin deranjanti daca farurile sunt reglate cum trebuie!
07 sep 2010, 11:44
0
RobertGadau
343 comentarii 462 puncte
In primul rand legea face referire la folosirea lor pe drumurile publice nu pe teren selenar, iar noi, deocamdata avem 98% teren selenar pe unde ar trebui sa fie drumuri!
07 sep 2010, 17:54
0
SLV3
41 comentarii 20 puncte
Noaptea, pe un drum nemarcat sau iluminat necorespunzator imi aprind si eu proiectoarele. De ce? fiindca becurile sunt cele 'stock', bat exact asa cum ar trebui, adica in jos, fara sa ii deranjeze pe ceilalti participanti la trafic si imi ofera mie o mai buna vizibiltate! Atata timp cat asfaltul nu este ud, drumul este prost si repet, poate nemarcat sau iluminat aiurea imi aprind si eu proiectoarele si sincer niciodata nu m-am gandit ca as putea fi un fel de cocalar. Dar da, in acelasi timp ii urasc pe cei ce merg cu proiectoarele aprinse pe ploaie indiferent daca este zi sau noapte, sau pe cei ce merg noaptea doar cu pozitile si proiectoarele de ceata aprinse! Cat despre ideea 'stirii', mi se pare ca puteati gasi ceva mai bun :)
07 sep 2010, 11:46
0
2fast_Ionut
24 comentarii 39 puncte
pe timp de noapte se mai intampla sa merg si cu faza scurta si cu proiectoarele aprinse, da rar, ziua merg cu pozitiile si proiectoarele aprinse, ptr ca sa fiu vazut mai bn in trafic,adica ii sar in ochi luminile mele lu respcetivu de pe celalalt sens si e mai atent... nu dati cu pietre, e parerea mea :D, ...cocalar e ala care isi pune semnu nike pe luneta si tot felu de inscriptii pe masina gen "gelu sau, ionica,etc, sau v6 de ex iar motorasu la masina aia deabia scoate 100 de cp
07 sep 2010, 11:46
0
18 comentarii 8 puncte
La drum lung merge sa folosesti proiectoarele,cand vine cineva din directie opusa daca e le stingi.Dar in oras :)))da-o'n colo de treaba!!Aici chiar are dreptate articolul.
07 sep 2010, 11:58
0
IF-35-MYH
46 comentarii 30 puncte
nu ma deranjeaza cei ce merg cu proiectoarele aprinse fie noapte sau zii ma deranjeaza terminatii aia de oameni care merg cu stopurile de ceata aprinse si ziua si noapte eu cred k sunt prosti rau si nu stiu ce inseamna becul ala din bord care arata ca un far si se aprinde galben ....
07 sep 2010, 12:01
0
b-01-ptk
13 comentarii 1 puncte
.......foarte mare dreptate, dar mai sunt si cei care isi pun xenon fara lupa ...:||| e acelasi lucru
07 sep 2010, 12:01
0
drgu
20 comentarii 2 puncte
proiectoarele nu fac cine stie ce rau dar sunt criminali "JMECKERII" care isi pun xenon si ridica farurile la max sa vada ei la 1 km in fata, dar uita de ceilalti soferi care nu mai vad nimic de valoarea lor de faruri.
07 sep 2010, 12:01
0
b-01-ptk
13 comentarii 1 puncte
................................
07 sep 2010, 12:04
0
Thomas Everywhere
1092 comentarii 842 puncte
pe mine nu ma deranjeaza proiectoarele de ceata...mi se pare normal sa le aprinda...si eu noaptea adeseori le pornesc ca sa vad mai bine drumul dar nu deranjez ceilalti participanti la traffic...sunt gaozarii astia cu figuri pe ei care au xenoane dereglate si bat aiurea de nu vezi linia drumului...aia sunt adevarati cocalari si nesimtiti...am uitat sa spun ca mai sunt si unii tiristi foarte nesimtiti, dupa ce ca au xenon si alte proiectoare mai au un set si pe cabina sus cand le aprind pe alea e dezastru...aia ce mai sunt?
07 sep 2010, 12:11
0
33 comentarii 57 puncte
toate ca toate da mai sunt unii care merg noaptea cu ceata aprinsa si pe spate .....
07 sep 2010, 12:11
0
razvanache
541 comentarii 231 puncte
proiectoarele de ceata sunt legate pe acelasi fir cu stopurile de ceata, asa ca nu poti aprinde unul fara celalalt, ele merg impreuna.
07 sep 2010, 13:05
0
34 comentarii 38 puncte
razvanache mai bine taci:))pentru proiectoare ai un buton si pt stop de ceata ai celalalt.Poti lasa doar proiectoarele aprinse fara stopul de ceata.Viceversa nu este valabila
07 sep 2010, 13:15
0
152 comentarii 150 puncte
la masina mea se poate aprinde stopul de ceata fara proiectoare dc? pentru ca n-am proiectoare :))) io stopu de ceata nu l-am folosit niciodata, cand e ceata uit sa-l pornesc
07 sep 2010, 13:54
0
razvanache
541 comentarii 231 puncte
ma rog. la mine sunt legate. la alte masini nu stiu.
07 sep 2010, 13:54
0
2 comentarii 0 puncte
ce varza e razvanache asta =))))))))).....e terminat pe viata......(TOATE SUNT LEGATE PE ACELASI FIR)=))))))))))))))))))))))).....cred k nici dacia nu are asa ceva....
07 sep 2010, 18:55
0
389 comentarii 519 puncte
razvanache, tu ai logan presupun ? Si daca da atunci ai si proiectoarele puse de baietii de la service si nu de uzina, no ? In cazul asta "povestea" ta tine.
08 sep 2010, 23:19
0
20 comentarii -2 puncte
hai sati spun ceva vizibilitatea ziua intr-un "TIR" cum ii spuneti voi e mai buna ca intr-un autovehicul mic...tu esti sus farurile jos exact cum te deranjeaza pe tine farurile celorlalti ne deranjeza si pe noi cei de sus dar vizibilitatea noaptea din cabina e mai proasta ca intr-o masina mica... deaia sunt cabinele alea cu "1000" de proiectoare dar ai dreptate sunt alti soferi care nici nu apuci sa treci de ei si deja iti aprind faza lunga in fata aia ma deranjeaza cel mai mult
08 sep 2010, 07:13
0
b13
459 comentarii 800 puncte
sunt situatii in care chiar ai nevoie de proiectoare cum a zis cineva mai sus drumul nu este iluminat ,nu este semnalizat cum trebuie le aprinzi ca nu ai incotro esti in romania drumurile sunt doar o iluzie... exista si o categorie de cocalari de traic al caror scop este sa iti arate "valoarea" lui ,astia trebuiesc luati la ....
07 sep 2010, 12:13
0
Hondarul
270 comentarii 474 puncte
Fa un experiment. Pe orice strada, cat de lumina sau lipsita de lumini este. Ai farurile aprinse pe faza scurta. Aprinde si inchide proiectoarele. Daca vezi vreo diferenta, e bine. Dar nu vei vedea niciuna, pentru ca proiectoarele lumineaza drept, nu lumineaza drumul. Cand e ceata e altceva, ca trebuie sa fii vazut, insa cine spune ca proiectoarele lumineaza mai bine decat farurile, cred ca greseste. Si poate incerca oricine asta sa vada ca nu lumineaza mai bine.
07 sep 2010, 12:22
0
Thomas Everywhere
1092 comentarii 842 puncte
mie de ceva timp nu-mi mai functioneaza faza lunga...adica bate slab..nu e mare diferenta dintre scurta si lunga la mine...probabil becurile sunt de vina...si am dat odata drumu la proiectoare si impreuna cu faza scurta vedeam perfect drumul...dar bineinteles daca merg farurile bine faza scurta/lunga si reglate curespunzator nu ai nevoie de proiectoare.
07 sep 2010, 12:36
0
drgu
20 comentarii 2 puncte
daca ai farurile aprinse pe faza scurta si aprianzi proiectoarele o sa ai mai multa lumina periferica, in lateralul masini si in fata in functie de masina, pozitionare faruri etc...
07 sep 2010, 14:14
0
2 comentarii 0 puncte
sincer ... noaptea , in afara localitarilor ,pe camp deschis mai bine zis vezi mult mai bine marcajele cu proiectoarele ... PS:si eu am proiectoare dar sunt reglate sa bata in jos nu in sus :))
07 sep 2010, 23:13
0
360 comentarii 207 puncte
cand iti vine un TIR de pe contrasens noaptea ai vrea sa aibe proiectoarele aprinse si nu farurile. Cat despre experimentul tau, mai gandestete o data. proiectoarele sunt reglate sa bata in pamant tocmai ca ele nu ajuta daca bat in fata pe timp de ceata(la fel ca atunci cand folosesti faza lunga, ea batand mai in fata ai vizibilitate mai mica decat cu faza scurta cand este ceata) si fizic cantitatea de lumina vizibila ochiului se masoara in lumeni, iar puterea in W. acum daca tu aprinzi faza scurta a masini ai 110 W(55 X 2) plus 140W (70 X 2) puterea becurilor proiectoarelor, ia vezi ai o cantitate mai mare de lumeni sau nu? Avand o cantitate mai mare de lumina vezi mai bine in fata masini sau nu? faptul ca nu vezi mai departe e alta mancare de peste. pt a vedea mai departe conteaza inclinatia onglizi sau a lupei farului.
08 sep 2010, 00:26
0
35 comentarii 0 puncte
Da-mi voie sa te contrazic...cand ai farurile aprinse si apoi aprinzi proiectoarele,vei vedea ca ai vizibilitate mai buna asupra soselei.Nu sunt de acord cu proiectoarele ziua si in oras(daca nu e ceata),dar cand iesi din Bucuresti,cel putin,ai o nevoie foarte mare de proiectoare.Daca nu ma crezi,te invit pe Soseaua Giurgiului intre Jilava si 1 Decembrie si mergi pe banda 1.Daca tu nu ramai cu masina acolo,esti mare smecher ca sofer.
08 sep 2010, 14:15
0
3 comentarii 0 puncte
Am facut eu experimentul, nu o data, de sute de ori. Merg pe centura Bucurestiului noaptea cu faza scurta. Vad bine inainte. In dreapta parapetul de siguranta. Nu-l vad bine. Caini pe margine...in vad si p-aia la doi metri langa masina, ca n-au ochi de pisica pe ei :D. Pac, aprind proiectoarele. Pac, parapetul devine vizibil, vad pe unde merg. Proiectoarele nu lumineaza drept, ci mai degraba marginea drumului! Poti experimenta pe un drum ingust cu o singura banda pe sens. Eu le folosesc ori de cate ori este nevoie pe drumurile nesemnalizate, nemarcate, pline de gropi, caini, betivi, biciclisti fara semnalizare, carute nesemnalizate. Corect, in afara tarii le stingem pt ca nu mai avem nevoie. Toate drumurile sunt marcate si semnalizate. Nu am avut probleme niciodata din cauza proiectoarelor standard ale celorlalti participanti la trafic. Drum bun!
11 sep 2010, 13:48
0
18 comentarii 8 puncte
Nestea si tu vrei sa iesi in evidenta? Ah,s-a evaporat.
07 sep 2010, 12:19
0
Hondarul
270 comentarii 474 puncte
Nu vrea, e doar Camarov8 sub alt nume :))))))
07 sep 2010, 12:19
0
5 comentarii 0 puncte
Doar la noi se circula cu proiectoarele de ceata aprinse, pentru ca la noi nu le face nimeni nimic desi prin lege este interzisa folosirea lor cand nu e ceata.Nu stiu cat de deranjant este pentru alti participanti la trafic, dar in cazul meu care am o masina cu pozitie de condus joasa este foarte deranjant noaptea mai ales daca e si carosabilul ud. Despre cei care si-au montat xenon pe faruri fara lupa si nici macar nu au avut bunul simt sa isi faca un reglaj la faruri LA UN SERVICE AUTORIZAT, cred ca sunt mult mai periculosi decat cei cu proiectoare, pentru ca 90 la suta dintre ei si-au montat xenon doar ca sa arate mai bine masina nu pentru a avea o vizibilitate mai buna.Ce nustiu ei este faptul ca daca nu ai farurile reglate corect exista posibilitatea sa nu ai o vizibilitate mai buna si ii orbesti si pe cei de pe contrasens, ceea ce pentru ei e ceva nerelevant si ii doare fix in cot, el sa vada ca de restul nu-l intereseaza.
07 sep 2010, 12:25
0
florin260hp
239 comentarii 979 puncte
Eşti prost şi vrei să te afirmi? Aprinde proiectoarele! Eşti cel mai prost? Aprinde si lămpile de ceaţa!
07 sep 2010, 12:34
0
35 comentarii 0 puncte
Esti prost si vrei sa dai in gropi in afara orasului,noaptea,unde nu e luminat?!Stai fara proiectoare si suna la Dacia Asistenta a doua zi;)
08 sep 2010, 14:18
0
Alin Puma
66 comentarii 53 puncte
si eu sunt unul dintre cei care au pus xenon fara lupa la masina dar am reglat farurile la un service specializat dar totusi cred ca deranjeaza dar curios ca doar pe unii ??????????? de ce ? explicatia este una ............. , cind iti vine un matiz din fata fara xenon nu ai impresia ca are faza lunga ? si asta e din cauza farurilor foarte inclinate si atunci lumina nu este focalizata corect si se disperseaza si in sus , este parerea mea si daca ne vedem in trafic nu ma injurati , multumesc P.S la fel este si la masina mea Mercedes A Classe (2005)
07 sep 2010, 12:53
0
BeXXoN
4 comentarii 0 puncte
daca ai HID-uri esti retardat? sa fim seriosi sant o multime de masini noi care au faruri echipate cu becuri normale si te deranjeaza la ochi ! Problema e nesimntirea cu care unii isi ridica farurile la max! Desi nu dau 2 bani pe ceilalti participanti la trafic ca sunt orbiti sau deranjati din aceasta cauza!
07 sep 2010, 12:54
0
12 comentarii 14 puncte
exact! +17 :)
07 sep 2010, 16:01
0
5 comentarii 0 puncte
Nu a zis nimeni ca esti retardat daca ai xenon,daca s-a intles asta imi cer scuze.Si eu sunt posesor de xenon,dar mi-am reglat farurile dupa montare si nu am nici o probelema cu ceilalti participanti la trafic,adica sa imi dea flash-uri sau alte cele.Intradevar o problema este ca multe masini circula fara a avea farurile reglate cum trebuie, reglajul de faruri sa face gratuit cand iti faci inspectia tehnica periodica(cam mult la 2 ani pe drumurile noastre, si nimeni nu iti face reglajul daca nu ii ceri, desi e obligatoriu).Butonul de reglaj al farurilor din interiorul masinii se foloseste doar penttru a regla farurile in functie de incarcarea masinii.
07 sep 2010, 13:07
0
razvanache
541 comentarii 231 puncte
Pe mine nu ma deranjeaza nici proiectoarele, nici imitatiile de xenon si nici xenoanele fara lupa, atata vreme cat sunt reglate bine. Mai tare ma deranjeaza daciile (sau orice alt cazan) carora le merge un singur bec (cel de pe exterior si doar pe faza lunga) si care e orientat undeva catre vinclu stanga, adica exact in ochii celui care vine din sens opus.
07 sep 2010, 13:11
0
dj_sweat
9 comentarii 0 puncte
Mai aprind si eu proiectoarele seara sau cand ploua ca sa mai economisesc din durata de viata a becurilor din faruri, este mai scump becul cu dublu filament, pe mine farurile ma orbesc mai mult decat proiectoarele, prefer sa vad din contrasens proiectoare aprinse decat faza scurta.
07 sep 2010, 13:13
0
10 comentarii 1 puncte
acum mi-am facut cont ptr a va zice un singur lucru...cei care fac parte din site-ul 4 tuning sunteti total deplasati frate...ce daca merge cu proiectoarele...cn zice sa nu mearga...voi?
07 sep 2010, 13:19
0
47 comentarii 37 puncte
legea, pacat ca nu se aplica si la noi dar cu niste amenzi nesimtite si daca este ceata sa-ti fie frica sa le aprinzi
07 sep 2010, 13:30
0
5 comentarii 0 puncte
Art. 108 (1) Savarsirea de catre conducatorul de autovehicul sau tramvai a uneia sau mai multor contraventii atrage, pe langa sanctiunea amenzii, si aplicarea unui numar de puncte de penalizare, dupa cum urmeaza: Alineatul:b) 3 puncte de penalizare pentru savarsirea urmatoarelor fapte: Punctul:8. folosirea luminilor de ceata in alte conditii decat pe timp de ceata;
07 sep 2010, 13:38
0
ArCaDa
81 comentarii 76 puncte
Ce mor pe astia, "eu le aprind sa vad mai bine" , puneti ORBETE ochelari daca nu vezi bine ! Soferi de duminica :|
07 sep 2010, 13:20
0
20 comentarii -2 puncte
bv ai dreptate :)
08 sep 2010, 07:33
0
35 comentarii 0 puncte
Sincer,ar trebui sa te cam grabesti.Daca soseaua e ciuruita si imi aprind proiectoarele pentru ca eu nu cunosc gropile din afara orasului unde sunt(sa zicem)si vreau totusi sa le evit,sa fi sigur ca le aprind chit ca mori tu.Nu imi stric masina ca vrea unul ca tine.Am farurile reglate,proiectoarele bat spre sosea si atunci cand merg cu proiectoarele(doar cand e cazul..ca nu le folosesc decat cand e nevoie,chiar daca nu e ceata,dar nu pe timp de zi,ci noaptea...nu deranjez absolut niciun participant la trafic)Nu mai baga tu intreaga populatie in aceiasi oala,gandeste-te ca sunt cazuri si cazuri,oameni si oameni..Dar sa stii ca astept totusi sa mori pe unul ca mine care nu are parte de sosele ca in alte tari cum dau unii exemple ca in alte tari nu ai voie..in alte tari nu ai gropi ca la Romanica noastra si ajungi sa iti pui bec si in.... cand mergi pe strada sa nu cazi in vreo groapa.
08 sep 2010, 14:27
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2 3 4 5 6 7
Pagina următoare