S-a terminat cu inmatricularea masinilor pe Bulgaria! Legislatie Auto 20 Octombrie S-a terminat cu inmatricularea masinilor pe Bulgaria!
Toate comentariile (266):
10 comentarii 3 puncte
da fratilor aveti mare dreptate...sa sti ca o sa muncesc cateva luni in care sa am cum sa imi pun bani deoparte sa imi iau o masina pe la 1000 euro si sa o inmatriculez o sa imi fac un imprumut pe 2 vieti sa o inmatriculez pe ro cu vreo 21000 ca sa am si eu o masina care sa stiu ca nu se taraie de la semafor...si adevarul e ca merita sa o inmatriculam doar avem dc sa dam miii de euro ca doar avem sosele mai fine ca marmura...de adevarat mai baietilor..aveti dreptate trebuie sa ne luam masini pe ro ca adevaru e ca avem salarii europene,viata buna,munca putina,strazi bune,stat care nu ne fura...pt cei care au scris mai sus ca nu sunt de acord cu inm pe bg...ma intreb..voi ce parere aveti de tara in care traiti si de viata pe care o duceti si de statul nostru..e adev ca sunteti mandrii,nu?asa sunteti mandrii si de voi ca aveti bani si o masina tare care dupa ce traversezi prima intersectie iti troncane masina,,(shh nu de la sineele de tramvai,gropi si canale fara capace...nuuuu)...mah nici eu nu sunt de acord cu rable care polueaza..dar la 1500 euro cu tot cu inm pe bg ai masina mai buna intru-totul fatza de o masina care la noi e peste 5000...dar cretinitatea din capu vostru este sa ai o masina la 6,7,8000 inm pe ro pe cand poti sa o ai la max 2000 pe bg...aici care e concluzia..ca nu aveti grija banilor de maine si de ratele de la banca,care te seaca...sau esti complet cretin?..baa dc nu va spanzurati?sincer...dar dak o faceti sa va puneti latzul de picioare nu de gat,ca va sufocati...terminati sunceti fratilor...bah..nimanui nu prea ii convine sa o aiba pe numele lu altu ma dar cand sunt atatea mi de euro pe saracia asta ...inteleg
21 oct 2010, 22:44
0
11 comentarii 13 puncte
vad comentarii de genul...frate daca nu ai bani de taxa nu-ti lua masina, sau mergi cu metroul!astia sunt oamenii ce traiesc pe principiul "las-o ca merge asa!".dar multi nu vor sa o lase asa!in ce tara din europa se mai percepe taxa de prima inmatriculare in afara de romania???in conditiile in care esti silit sa platesti taxe aberante si nejustificate, cauti alternative de a ocoli aceasta marsavie si cum altfel?in bulgaria...cinste celor ce nu fac pe plac acestui guvern ticalos ce incearca prin toate mijloacele sa stoarca populatia de bani...
21 oct 2010, 22:55
0
Titty
35 comentarii -30 puncte
REPET!!! CINE INTELEGE..sa spuna si la altii!!! "BA..sincer cu BULGARIA ..nu-mi place...DA NICI FURTACIUNEA DE LA NOI DIN RO !!! Daca doreste cineva sa intre in cartea de ISTORIA ROMANIEI...sa il impuste drak pe Base, pe Boc..si inca cativa...apoi poate VA FI MAI BINE !!! Din colivia lor de smenuieli si hotii nu se vede chinul "prostilor" din tara...care NICI MACAR O GRAVA GENERALA NU FAC !!! ***Apropo...circula pe mess o "fitzuica": ""Ultima solutie-inca o REVOLURIE! ROMANI! Pe 1 decembrie-TOTI IN STRADA-in centrul localitatii-indif. de culoare politica, functi si altele !!!""" ...si mai scia astfel:"Citeste si da mai departe!" AM DAT!!! ...sincer?..SUBSCRIU CU DRAGA INIMA ACETEI INVITATII ! I love RO ! SPER SA FIU SCANTEIA CARE FACE SA EXPLODEZE "MAMALIGA ROMANEASCA"!
21 oct 2010, 23:38
0
Titty
35 comentarii -30 puncte
..scuze pt. "gresalele noastre"-adik io +tastatura+un dejet!:)))...SPER >SA FIM< SCATEIA CARE.....Da Doamneee...!!! AMIN! :)))
22 oct 2010, 00:06
0
13 comentarii 5 puncte
"singura solutie > inca o revolutie" Dale Doamne Romanilor (macar celor ramasi inca in tara ) curajul si demnitatea de a iesi in strada si sa isi recapete demnitatea si cinstea pe care o meritam > alungind de la putere acesti conducatori ,...(pt acestia nu as avea mila sa ii vad la zid,, nici macar cit am avut pt ceasca)
22 oct 2010, 10:56
0
68 comentarii 31 puncte
Si acum sa revenim la subiect lasand revolutiile pe mai in colo, dupa ce isi revin mai vo cativa dintre noi. In functie de necesitati iti cumperi masina. Refuz sa dau 7000 pe o masina care peste 1 an valoreaza 3500. Nu am nevoie de asa ceva. Orice persoana cerebrala isi cumpara masina daca are nevoie de ea. Un hibrid e scump MANDRK si bateriile din el polueaza de 10 ori mai mult decat va polua masina mea vreodata. Noxe tot emite ca are motor pe benzina. Civicul hibrid poleaza oprox cat Loganul(ambele au motaore de 1,6, stiai?), numai ca mere si pe curent,din cand in cand. Fiecare e liber sa faca ce vrea. Eu unul refuz sa mai dau bani Guvernului pana nu incep sa si primesc ceva inapoi. Sa fie legile la fel pt toti. Aveti pretentia sa imi iau masina hibrida si firmele de constructii inca merg cu Roman Diesel? Ei de ce nu platesc de se astupa? Sa le treipleze lor prima data impozitul. Si treaba asta, "poluez cat mai putin": SUNT PENTRU, daaar nu am de gand sa mor de foame pentru a plati taxa de prima inmatriculare. Sunt N persoana in tara si in discutia asta care pur si simplu nu vor masini de plastic, noi, care sa consume tot cat cele vechi si sa trebuiasca sa fac eforturi financiare la fiecare revizie. Am ales o masina trainica nemteasca. De ce? Pentru ca e mai ieftin ca respectiva masina cu 7000 de euro mai sus amintita,dar are mai multe dotari si sisteme de securitate. Iar de poluat,polueaza insesizabil mai mult. Nu de noi tre sa va faceti griji, ci de cei de la conducere. Si inca o chestie de deschis ochii: ROMANII nu am inmatriculat JAFURI in BULGARIA. Nici macar tiganii, ei le lasa pe franta cu asig false. Mai bine iesiti in strada si protestati impotriva taxei! Cum mama lu proces verbal sa imi cumpar Logan nou si sa ma puna imbecilii asta sa platesc 2-300 de euro taxa de mediu? E masina noua!!! Nu va zgarie pe creier treaba asta?? MASINA NOUA! PRODUCTIE 2010??? Asa ca trebuie sa il citez pe un coleg care a scirs mai "CIOCU MIC". Parca are ceva logica ce scriu,
22 oct 2010, 12:25
0
13 comentarii 5 puncte
Honda civic Hybrid =motor 1,3cm2 http://automobiles.honda.com/civic-hybrid/specifications.aspx
22 oct 2010, 13:19
0
alexei11
356 comentarii 25 puncte
loganul nou poate ajunge la 500 euro inmatricularea asta stiu sigur
29 oct 2010, 01:15
0
13 comentarii 5 puncte
daca e vorba de echitate intr-o tara din comunitatea europeana , treaba e simpla,..nu trebe sa inventam noi "mersul pe jos" cam toate tarile nu au nici o taxa de prima inmatriculare sau mediu etc,..deci normal ar fi sa iti aduci masina de unde vrei in fct de preferintze si buzunar,...iar taxele de impozit anual , precum taxele de asigurare si de poluare sa fie in functie de gradul de poluare ce este rezultatul de pe bancul de proba din RAR,..simplu,..(daca ai o rabla si nu o intretii > peste 2 ani cind refaci RAR-ul poti plati mult mai mult daca toba sau filtru de particule au cedat,.etc) Binenteles aceste costuri de taxe ar trebui corelate cu salariul mediu pe economie,un calcul simplu se face o medie la salariul mediu pt tarile din comunit EU si se vede cit la suta reprezinta taxele pt acele tari si corelat cu salariul din RO . Toate aceste calcule si proiecte de lege se pot face foarte simplu si nu iti trebuiesc scoli prea inalte. Intrebarea se pune care guvernanti vor asa ceva? Liberali? (nu cred) PDL-isti? nici atit ,..PSD-sti? nope,..FMI-ul? nope,.. si atunci ajungem la concluzia ca sintem condusi din afara ca sa cheltuim cit mai mult , sa saracim cit mai mult poporul si sa mai luam o transa de imprumut de la fmi,..si sa devenim datori vinduti si sclavi lor pe veci,.. Lasati visele de loganuri si Ferrari ca pina la ele tara asta ajunge pe butuci si nu o sa ai bani de benzina-motorina,..si nici macar un job decent cu care sa iti platesti biletul de metrou > sau chiar mai rau.Nu vedeti ca tara asta nu mai produce nimic!!? tara asta e dusa voit la sclavie de actuali guvernanti? sau mai bine sa ne dam smecheri si fitzosi in s-klasse si seria 7 etc ,..ca miine iesim de recesiune precum ne incurajeaza al nostru brav conducator,.. asa ca drum bun catre bulgaria si sa
22 oct 2010, 13:12
0
28 comentarii 1 puncte
si pana la urma pentru ce sa platesc taxa enorma in ro??? ca sa aud un an mai tarziu ca ficasa lu base are casa de 1 mil de E??? hm de unde a avut aia atatia bani???:)) a invatat??:)) viata lunga userilor de pe 4tuning:P
22 oct 2010, 15:47
0
mandrk
56 comentarii 67 puncte
Constat ca aici sunt 2 tabere. Cei care au masini de BG (sau care inmatriculeaza ei in BG) si cei care nuam masini de BG. Eu nu va cer sa renuntati la ele. Va ce sa ganditi din punct de vedere neutru. Romanul intodeauna daca el o duce bine poate sa se tavaleasca o tara la picioarele lui de foame. Pe acelasi principiu suntem si condusi. Eu va cer doar sa ganditi logic, corect, impartiali. Credeti ca eu nu am chiulit de la scoala doar ca sa fiu in trend desi stiam ca nu este ok? Masini vechi, masini proaste, masini furate si modificate, masini teapa. Acestea sunt in proportie de 60% in Bulgaria. Ca doar de aia raman romanii fara ele in BG nu ? Eu as vrea sa va luati toti masini NOI NOUTE numai din BG. Vreau sa va duceti cu masina din Romania sa o servisati in BG sa invete si ai nostrii sa lase din pret. Insa sa culeg ramasitele altora si sa tin la mine in curte NU POT FI DEACORD. Deci ti-ai luat Golf 5 nou nout din Bulgaria .. ( super cumparator esti) Sa lase si reprezentanta din Ro la pret urmatorii clienti sa nu mai plece si sa ia de la ei. Aveti acces la statistici CO2? Pb ? Parcul auto din Romania a luat-o razna.... Avem ca medie 2, 3 masini pe cap de locuitor desi suntem pe ultimul loc in Europa la toate. Avem probleme cu capul grave de tot. De ce **** avem top la decese de cancer de plaman...(nu-mi spuneti ca se fumeaza enorm) De ce **** avem top la copii bolnavi ca restul europei. Conduceti-va in liniste BG-urile si cand o sa platiti taxa sa va aduceti aminte de mine ca am fost PRO si poate si din cauza mea o platiti. Succese si succesuri la inmatriculat. Trageti tare... ca eu mai postez aici doar dupa ce se implementeaza taxa... Si ce o sa ma mai bucurrrr..... Aoleuuuu ..... Pentru ca asa trebuie sa fie ... nu ca sunt eu 'pshiconaut'
22 oct 2010, 17:23
0
alex.panciu
144 comentarii 112 puncte
daca tu crezi ca lumea moare de cancer de plaman si copii sunt bolnavi pt.ca sunt unii care isi inmatriculeaza masinile in bulgaria,le conduc aici si nu platesc taxa de poluare in romania ai probleme grave cu capul!!!!!!!!
23 oct 2010, 02:24
0
3 comentarii 0 puncte
Eu am masina inmatriculata in Romania si ca sa iti dai seama am o octavia 1.9 tdi deci nu sunt un fitos. Daca ai stii cat va fi taxa de la 1 ianuarie pentru autoturiemele euro 3 nu ai mai sustine in continuare ideile astea. O chestie draguta in Franta compania Dacia Renault a castigat primul loc in topul reclamelor mincinoase cu privire la producerea de masini care protejeaza mediul. Pentru ce masina credeti ?????
23 oct 2010, 04:23
0
11 comentarii 0 puncte
Poti merge linistit....o sa te cautam noi cand vrem sa inmatriculam masinile in romania!!!
23 oct 2010, 08:14
0
alexei11
356 comentarii 25 puncte
eu am masina in ro si sunt de acor cu inmatriculare in bg , bn eu am avut norocul sa o inm inainte de taxele aberante ca plateam destul si eu , in ro nu se merita
29 oct 2010, 01:07
0
68 comentarii 31 puncte
Atentie mare, nu putem aplica regula : crede si nu cerceta. Nu pot sa raman indiferent si sa platesc taxe la infinit doar pentru ca asa tre sa fie. Daca am avea curaj singurele masini inmatriculate in tara ar ramane cele in leasing. Sa vezi tu atunci cum va zbura taxa de inmatriculare si o sa primim de la Base 300 de euro numai sa le inmatriculam inapoi in tara. Bulgarii or sa ne faca si discount la impozit. E aberant sa spui ca asa tre sa fie si sa nu privesti in stanga si in drapta pentru ca asta inseamna ca politica celor care ne conduc are efect. Ingustarea perspectivei si a capacitatii de a lua alte decizii decat cele impuse de ei. Suna cunoscut? Daca la masina mea taxa era pana in 1000 de euro o inmatriculam in tara, dar 6000, e aberant. M3 E36 circula in germania o gramada pe strazi, la noi in schimb tre sa dai 6200 de euro numai sa o poti inmatricula. In germania o inmatriculezi gratis.
22 oct 2010, 17:55
0
5 comentarii -4 puncte
bai mandrk........eu am masina din D un golf 3 VR6 , si ma costa aici 4000e inmatricularea, de ce!! ??? si am fost la BG si cu 700e am inm si circul prin RO cu ea. Si daca te as cunoaste, si te as vedea ti as sabla caroseria la masina, cand as trece pe langa tine ....si as zice la fel ca tine.........Aoleuuuu ..Aoleuuuu. Aoleuuuu!!!!!!!si sa mai sti ca asta pentru unii este un hoby sa aibe o masina veche si cu un motor mare, nu cred ca ai sti sa numeri banii care baga unii baieti in ele
23 oct 2010, 19:48
0
mandrk
56 comentarii 67 puncte
Vezi tu Breme, eu nu mi-as permite sa te amenint ca iti sablez masina. Pentru ca am un creier pe care-l folosesc si mi-as da seama ca ti-as provova doar pagube materiale insa problema cu poluarea tot nu as rezolva-o. Am observat in schimb ca o mare parte din cei care sustin inmatricularea in BG de pe acest post vorbesc cu p***a mea, ameninta direct. In anii 40 AlCapone a plecat in America tocmai ca putea sa faca ce vrea cand vrea cu cine vrea. Romania a devenit o astfel de tara. Daca ai bani de un VR6 pe care sincer ti-l admir ar fi trebuit sa ai bani sa il si intretii, inmatricula. Un hobby intodeauna costa . si costa mult. Ce ai tu acolo este o bijuterie de masina care este predestinata la o moarte prin uzura timpurie si vanzare disperata. In incheiere eu nu o sa te amenint ci o sa iti doresc sa ai pe viitor un Subaru Impretza WRX inmatriculat in Romania. O zi buna
27 oct 2010, 15:23
0
11 comentarii 0 puncte
Daca ai avea creier ai realiza cum te fura statul!Sau esti un NATIONALIST convins si cu tarie crezi ca tara asta iti ofera foarte multe posibilitati. Si nu tot timpul e vorba de hobby...dar in fine...tu esti prea de tot. Numai bine!
04 nov 2010, 09:45
0
mandrk
56 comentarii 67 puncte
Asa.. si dezvoltand ce zici tu mai sus. Daca ala de sus ameninta inseamna ca are creier. Eu care-i explic logic nu am. Daca statul fura inseamna ca aia au creier.. Eu daca nu fur nu am creier. Daca sustin ecologia nu am creier insa tu ma confunzi cu un nationalist.Tara asta nu mai are scapare, tot ce se face se numeste peticeala. Cand va incepe anarhia si la noi sa iti aduci aminte de mine.
04 nov 2010, 15:15
0
11 comentarii 0 puncte
Pai altfel cum pot sa-ti spun?Din nou o dai in diverse...Iar daca afirmatia respectiva ti-a sunat a amenintare e cam grava situatia.Tara nu mai are scapare din '89.Cand o sa inceapa anarhia????Ma poti anunta din timp?Te rog frumos....nu de alta dar vreau sa apuc sa inmatriculez masina..:) Ti-am mai adresat cateva intrebari prin alte posturi,dar vad ca nu iti face placere decat sa faci pe Gica Contra si pe nationalistul...si NU te confund. Ce ecologie omule??Ti-am spus si mai sus ...rabele si saviemurile care abia merg pe TIMIS alea nu le vezi???Dar na,acum e la moda numerele de bulgaria. P.S.@mandrk Daca cumva ajungi prin Brasov poate stam la o cafea de vorba cu speranta ca iti inteleg si eu gandirea ta. Drumuri bune sa ai!
08 nov 2010, 15:41
0
68 comentarii 31 puncte
Foarte buna remarca! Acum o sa sara pe tine, si pe mine ca te aprob, baetii cucuietii: BAAAAAAA masina aia poluaza. Dati-i foc si cumparativa conserve de plastic. Nu polueaza mai mult decat 5-urile si 3-urile si Touaregurile si A6-urile ce le au parlamentarii ca masini de scarbici. Asa ca, aviz amatorilor, va spun eu anticipat: CIOCU MIC.
25 oct 2010, 09:31
0
ImPaCt318
112 comentarii 58 puncte
Peste ceva timp knd tzara va iesi din criza km in 25-30 de ani asa.. si taxa va fii pt un 1.4-1.6 maxim 150 E, Poate atunci isi va inmatricula tot romanu` masinile pe RO.Dar cum este acum nu se merita.Si sincer prefer un 318-320 dkt un logan obosit,tico sau matiz(va mai rezista masinile astea kt rezista un bmw sau mercedes) ;)dak un logan de taxi din 2004-2005 nu polueaza imi tai maciuca si bag filmu pe youtube :)) ..asa k nu mai vorbitzi de poluare. Sa fim seriosi.. App.. comentatzi si in targ la vitan knd se strang toti cocalari cu bmw`urle alea de prin toata europa. Fiecare isi inscrie masina unde are posibililate si bani.. comentatzi voi astia cu tzeava la toba de esapament (sa "uruie") si folie pe geamuri zis logan tunat :))
25 oct 2010, 15:39
0
ImPaCt318
112 comentarii 58 puncte
poza vorbeste dela sine =)) orice loganist park isi doreshte un bmw`.. :D
25 oct 2010, 15:44
0
Titty
35 comentarii -30 puncte
SI daca datzi o cautare pe GOAGALE cu logan modificat...chiar aveti ce vede!:))))! Apropo alora cu TAXA, cu patriotismul, cu MASINA NOUA, cu altele de genul; DE UNDE MM AI AVUT TU -EURO-DE TOATE ASTEA(masina noua,taxe,etc!)...si inca ceva: SA NE NOI PE TAXA-MASINA-CINSTEA-ETC. TA!-daca ziceti ca este dovada de incultura...va trimit sa ascultati O ZI discutiile din parlament!:))) NU IUBESC BG-DAR NICI *** DE LA NOI!!!
28 oct 2010, 01:51
0
kid_blondu
2 comentarii 0 puncte
vineri am fost in bulgarie cu cineva sa i-si faca asigurare si itp la o "bulgaroaica" si l-am intrebat pe un bulgar care inmatriculeaza daca este adevarata chestia cu marirea taxei ca la noi asa se vorbeste, a zis ca la ei nu sa auzit de asa ceva .deci ...hai sa-i speriem pe romani!! in schimb acum in vidin stai 3 zile sa inmatriculezi o masina ,sunt ff multe cereri :D
25 oct 2010, 16:09
0
86 comentarii 27 puncte
pai prostii astia de romani cu afirmatia asta cu "se termina inmatriculatul la bulgari" nu fac decat sa le umple buzunarele bulgarilor si sa se grabeasca sa le inmatriculeze toti acolo. Deci practic rezultatul e pe dos decat *****-au asteptat.
26 oct 2010, 18:02
0
Titty
35 comentarii -30 puncte
Titty
AM un prieten in RO...care are masina inscrisa pe...SIRIA!!! FK la toti...!SIC!...are o sora casatorita acolo...si si-a imatriculat ditamai RANGE ROVER-ul(motor de4.0, an '97!)...pe SIRIA! BRAVOS!...maine trimit mesaj unui var din Australia..sa-mi inscriu masina acolo!;)!...ca la noi..MOARE ALA DE CANCER PULMONAR-DACA NU...:)))))))))
28 oct 2010, 01:56
0
Titty
35 comentarii -30 puncte
IAR REPET!!! CINE INTELEGE..sa spuna si la altii!!! "BA..sincer cu BULGARIA ..nu-mi place...DA NICI FURTACIUNEA DE LA NOI DIN RO !!! Daca doreste cineva sa intre in cartea de ISTORIA ROMANIEI...sa il impuste drak pe Base, pe Boc..si inca cativa...apoi poate VA FI MAI BINE !!! Din colivia lor de smenuieli si hotii nu se vede chinul "prostilor" din tara...care NICI MACAR O GRAVA GENERALA NU FAC !!! ***Apropo...circula pe mess o "fitzuica": ""Ultima solutie-inca o REVOLURIE! ROMANI! Pe 1 decembrie-TOTI IN STRADA-in centrul localitatii-indif. de culoare politica, functi si altele !!!""" ...si mai scia astfel:"Citeste si da mai departe!" AM DAT!!! ...sincer?..SUBSCRIU CU DRAGA INIMA ACETEI INVITATII ! I love RO ! SPER SA FIU SCANTEIA CARE FACE SA EXPLODEZE "MAMALIGA ROMANEASCA"!
28 oct 2010, 02:01
0
pacaliciosu
2 comentarii 2 puncte
Citesc comenturile voastre si ma sperii. Am nevoie de un van. Pai sunt nebun sa dau 9000 euro sa-l inmatriculez la noi?...si apoi platesc taxe si impozite la greu...de nebun? Dar ce-mi face statul asta de banii astia? Cu ce-mi ajuta familia?cu ce-mi ajuta copii? Asa am luat un van in max 800 euro, mai dau 4-600 la bulgari si uite ca mi-am rezolvat treaba...( am si masina noua in leasing...fara remarci stupide), iar copii mei refuza sa mai merga cu masin noua... Mai era un dobitoc care spunea ca el plateste in romania ca sa mearga pe strazile romanesti...plateste ce...rovignieta?....pai draga dobitocule ....care esti...pentru orice masina se plateste rovignieta indiferent unde este inmatriculata. Daca erau baieti destepti...micsorau taxele de inmatriculare, si inaspreau conditiile de trecere a RAR-ului. in felul acesta se dezvolta industira si comertul de piese auto, se incasau bani la buget, ...dispareau si majoritatea rablelor..... Era foarte simplu...te prindeau cei de la rar pe strada ca nu intrunesti conditiile, impreuna cu politia i-ti luau numerele si le vedeai dupa ce treceai rar-ul. Si uite asa scapam si de pisicutele, si gogosarii, daciile pe carburatie, si mai stiu eu ce.... Dar asta este romania ...o tara condusa de la masa spagilor...unde primeaza doar interesul catorva nesatui....Traiasca Bulgaria si oportunitatile pe care le ofera..
08 nov 2010, 23:52
0
4 comentarii 0 puncte
salutare, mi-am luat in 2009 un a4 1,9 tdi an '97 din germania 3200 euro, masina boboc putini km, foarte ingrjita si nu ca o laud, dar e muuult mai dotata decat dacia, asa ca sa-mi spuna cineva un motiv pt care as fi dat 2000 euro la noi doar pt taxa, plus itp, asigurare, numere etc, iar la bg, la prieten de familie, am rezolvat-o cu 500 euro. sunt din tm si imi convine sa fac anual drumul de bg, anul asta am fost pt verificare, asigurare si impozit, au durat 2 ore si PRET 150 euro in ro numai asigurarea ii 770 lei. Taxa asta e o aberatie !!!! patritilor....continuati sa o platiti
20 nov 2010, 19:39
0
5 comentarii -1 puncte
salutare,sant din Bucuresti,am un Logan 1,4mpi din 2008,in august 2008 cand l-am cumparat am platit taxa de inmatriculare 820ron si pretul ei era 9050euro,facand retrospectiva am ajuns la concluzia ca daca as fi stiut de posibilitatea de a inmatricula masina in BG ori imi aduceam din germania masina ori imi luam din bg si mai ramaneam si cu bani(CEL PUTIN JUMATE),darpentru acei de mai susle spun,cu un singur salariu ,2 copii,si un shomer in familiede 4 ani,oricand as vinde-o si mi-as lua una din bgsa-i vad pe cei contra la 12 noaptea k da telefon la taxi sau la salvare cand nu mai stiu ce sa-i faca la copil in loc sa sara in masina si sa fuga cu el la spitaleu sant printre fericitii care mai mulgem de la tara,dar altii sant vai mama lor,asa k haide sa ne vedem fiecare de plapuma noastra,si sa nu mai dam lectii daca este sau nu sa inmatriculam masinile in BG,cat despre accidente uitativa la televizor si o sa vedeti la acele masini implicate numai numere de franta ,anglia,germania,marea majoritate.sincer sant pentru a trage statul in piept prin orice posibilitate si mijloc posibil(legal)si pulberea sa se aleaga de cei ce au votat DA,multumesc!de 3 ani ma chinui sa inscriu copilul la gradinita linga scoala 309 ssi directoarea ,nu direct,are pretentii de 400-500 euro ca sa-l inscrie si voi patriotilor vreti sa mai dau bani statului RO,rusine !?
14 dec 2010, 07:03
+1
5 comentarii 0 puncte
lume..am si eu o intrebare ..invidia si ce mm mami lor.ca nu stiu ce sa mai zic..am inscris si eu masina in Bg toate bune si frumoase pana cand mi-a furat nr.de imatriculare ...rog si eu pe cei in tema ...sau care poate sa ma ajute si me pn cu privire la nr ...daca are idee ce trebuie sa fac ca sa-mi pot lua altele..si daca stie demersurile si costurile...multumesc!!!
14 dec 2010, 17:40
0
CT25ALX
21 comentarii 7 puncte
vorbeste cu cel care ti-a inmatriculat masina , sau apeleaza la cineva care se ocupa cu inmatriculari ori cauta-ti bulgarul care este in acte , se poate rezolva costurile sunt undeva la 100-150 euro
14 dec 2010, 18:33
0
5 comentarii 0 puncte
daca ajung la Ruse stiu unde sa bat la usa,dar am vrut sa stiu mai exact cat ma costa si sa nu fac un drum degeaba ...ori si cum ms!!CT25ALX;)
14 dec 2010, 23:19
0
125 comentarii 94 puncte
hai chiar? s-a terminat cu inmatricularea masinilor pe bulgaria??? Mars ma de-aici...........in ca un articol cu titlu de *****
26 apr 2012, 19:50
0
7 comentarii 0 puncte
www.asiguraribulgaria.eu
28 sep 2013, 17:53
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2 3 4
Pagina următoare