era vorba ca dupa ce o cumperi poti sa ii mai faci niste modificari de maxim 1000 $ si o aduci la 380 - 400 de cai cu aftermarketuri .. ceea ce e foarte tare
Tu ai idee cat costa o evacuare, sau un soft? daca ai impresia ca, cu 1000 $ o faci de 400 cp, poate ar trebui sa te trezesti la realitate sau sa nu mai joci NFS asa de mult. Pentru 400 CP trebuie foarte multe lucruri schimbate la motor....
scirocco r este tractiune fata si este muuuuuuuuuuuuuult mai bun. teoretic golf r ar trebui sa fie mai bun ca scirocco, dar pe pista chiar nu reuseste cu toate ca are o tractiune integrala f diferita de aceea a altor motorizari
daca este sa o luam din trecut, acu 100 de ani toamna, golf mk4 r32, venea la pachet cu un motor de 3,2 L si 237 cp ,awd, puterea putand astfel ridicata la cat te tinea bugetul. Pe cand modelul nou mi-se pare slabut deorece capacitatea cilindrica este mica si esti limitat oarecum la ridicarea performantelor. Cel putin asta este parerea mea, iar la partea design, de la golf 5, respectiv golf 6 deja forteaza gluma, parca baietii de la Volkswagen plafoneza sau sunt lipsiti de idei si de originalitate.
@Synapse, colegule, vezi ca a trecut era motoarelor mari, acum un motor de wrc de 1.6 turbo ajunge la 400cp. Grupul vag face motoare mici turbo foarte puternice, iar usor usor, asta e tendinta, motor mic - putere mare. motor mic = taxe mici ;)