poate sa ma lamureasca si pe mine cineva cu ceva ?
de ce un bugatti veyron vechi de 1001 cai poate face suta km in 2.5 sec si are 2 tone si acest porshe 9ff cu 1200 de cai si nu are mai mult de 1.4 tone si face suta in 2.8 ?
la o masina nu conteaza nr de cai putere si cum sunt folositi...plus k bugati are o forma aerodinamica bine gandita care influenteaza mult vitea...si mai sunt multe altele...
porsche 997 turbo s cu 550 cai a prins suta in 2.7secunde la Car Aand Driver de citeva ori nu doar odata
Acuma cum de Porsche-ul prinde suta in 2.7 cu 550cai si veyron prinde 2.5sec cu aproape 50% mai multa putere?
Daca porsche ar face un 911 cu 1200 cai fiti siguri ca ar si merge,9ff e doar o firma de tuning,ei nu se baga prea mult in technologie doar putere
si acuma sa va contrazic pe toti :)), bugatti veyron e awd (all wheel drive), si are cu cuplu de 1.500 nm fata de 1.100 nm cat are porsche`ul, asta din cauza ca veyronu are un motor cu o capacitate cilindrica dubla , deci m-am lamurit , thx all
dar pe un circuit gt2 rs scoate timp mai bun decat veyron, am vazut la top gear. si aventadorul a scos timp mai bun . deci conteaza f mult si manevrabilitatea pe circuit, la drag race normal ca puterea enorma o ajuta.
sincer...am tot cautat pe net shi nu am gasit nici un Bugatti care sa ia suta in 2.5 secunde...chiar nu am vazut. Am vazut de la 100 la 300 sau alte chestii din care unele mi se par si putin trucate. Momentan nu cred ca Bugatti poate prinde 100 in 2.5 sec. pe cand pot spune ca am vazut aici pe 4 tuning un nissan de 1000 si ceva de cai care era filmat cand accelera. L-am cronometrat de vreo 6-7ori cu telefonul sa fiu sincer....dar de fiecare data imi razulta undeva intre 2.6 sau 2.7. Ala da...pot crede...si pot crede ca si porsche-ul poate lua in 2.8...(1200cai si 1.5 tone maxim)
suuuuper tare, astia de la 9ff transforma porsche-urile in adevarate bestii, mi-as dori si eu macar sa o vad odata si sa ii aud motorul pe la 6-7000 de ture:X