Ghid pentru anularea amenzilor - Vezi ce trebuie sa faci pentru a scapa de amenzi! Legislatie Auto 28 Ianuarie Ghid pentru anularea amenzilor - Vezi ce trebuie sa faci pentru a scapa de amenzi!
Toate comentariile (123):
92 comentarii 10 puncte
sincer nu prea vad lume care s-ar afunda asa tare pentru o parcare ilegala...:)
28 ian 2011, 18:35
0
7 comentarii 2 puncte
ba crede-ma ca eu m-am afundat ....si cred ca si tu te-ai afunda cand ai de platit o amenda de 3000 de ron pt o parcare ilegala
28 ian 2011, 19:21
0
184 comentarii 51 puncte
ce articol tare:X ...dar nu ai de ce ca nu e prea multa bataie de cap
29 ian 2011, 14:51
0
73 comentarii 110 puncte
In America toata lumea contesta amenzile in instanta, mai ales cele de viteza si de trecere pe rosu. 99% dintre aceastea sunt castigate de catre cel inculpat deoarece politistii nu se prezinta la tribunal pentu ca isi pierd salariul pe ziua respectiva... poate merge asa si la noi :)
29 ian 2011, 15:28
0
13 comentarii 8 puncte
fals, nu merge. NU politistul ce a aplicat sanctiunea trebuie sa se prezinte la intampinare. se poate face si din oficiu intampinare.
29 ian 2011, 20:20
-1
73 comentarii 110 puncte
Vorbesti de Romania sau America? Daca vorbesti de America am locuit acolo si stiu foarte bine cum se procedeaza.
30 ian 2011, 10:47
+1
danucci
22 comentarii 13 puncte
ai nostri trimit juristul unitatii in instanta
21 feb 2012, 16:49
0
allexutzzu
572 comentarii 1198 puncte
am un prieten care nu a dat prioritate unui pieton si l-a oprit militianu si i-a luat carnetu, fara voia lui evident, urmand sa stabileasca instanta daca e vinovat sau nu. Bineinteles ca militianu nu avea nicio dovada, filmare sau martori si totusi, dupa vreo 7-8 luni cat a durat procesul, i-a venit acasa instiintare ca trebuie sa predea permisul pentru 2 luni...decizie finala si irevocabila!
28 ian 2011, 18:43
0
4 comentarii 0 puncte
totul tine de avocat aici....daca el stie bine legea nu are cum sa nu castige procesul
28 ian 2011, 19:05
0
308 comentarii 421 puncte
corect.
28 ian 2011, 19:09
0
58 comentarii 23 puncte
Pentru a scapa de amenzi mai este si versiunea cu imatricularea pe Bulgaria.Su cel putin scapi de amenzile radar nu de cele ce se aplica pe loc.
28 ian 2011, 19:05
0
631 comentarii 899 puncte
Nu stiam ca scapi de amenzi daca e imatriculata pe BG,dar poate asa o fi:D
28 ian 2011, 19:17
0
bustedbrt
31 comentarii 52 puncte
nu scapi de nici o amenda dak ai masina inscrisa pe bulgaria , masina fiind cel putin odata oprita in trafic pentru un control , a fost introdusa in sistem atat ea cat si soferul acesteia.
28 ian 2011, 19:27
0
86 comentarii 18 puncte
si daca masina a fost vanduta de 2 ori fara a se schimba prop cine ia amenda...?si cum se dovedeste asta...
28 ian 2011, 19:35
0
Aleksss
144 comentarii 250 puncte
amenzile ptr radar sau parcare ilegala le trimite in bulgaria :) proprietarul roman nu v-a primi nici o amenda :)
28 ian 2011, 20:44
0
58 comentarii 23 puncte
Exact la asta m-am referit si eu.Si daca nu ma insel a anuntat si la TV de chestia asta.....daca avem un guvern BUN..
28 ian 2011, 21:09
0
66 comentarii 16 puncte
toate masinile inmatriculate in alta tara,pt orice contraventie ...daca nu ti o da pe loc...Maineata(BG).. (*******.RO)..se trmimete la "resedinta" ta din tara respectiva :)
30 ian 2011, 10:42
0
308 comentarii 421 puncte
La radar daca agentul care intocmeste P.V. este cel de la volan si nu cel din dreapta se castiga lejer in instanta. Numai agentul din dreapta are calitatea de operator radar celalat este doar sofer .
28 ian 2011, 19:12
0
7 comentarii 13 puncte
asta-i ca si cum ai spune ca numa unu din ei e politist, celalalt e de umplutura. Nu exista ca numa agentul din dreapta are calitatea de operator radar. Toti agentii de politie rutiera au calitatea de operator radar, insa mai sunt si exceptii, asta trebuie cerut in instanta cand contesti daca respectivul care a intocmit pv are avizul de operator radar ;)
28 ian 2011, 19:58
0
13 comentarii 8 puncte
de obicei este asa..mai intai iti obtii atestatul de pol. rutier si DUPA aia cel de operator radar. politistul care e operator radar e si politist rutier. dar depinde de "graficul" patrulei
29 ian 2011, 20:22
0
21 comentarii 23 puncte
Si cum argumentezi tu ca agentul care o intocmit P.V. o fost la volan?
28 ian 2011, 19:58
0
308 comentarii 421 puncte
Pai daca nu-mi arata autorizatia (si de obicei ei nu arata) cas smecheri le scriu la obiectiuni AGENTUL CONSTATATOR ERA LA VOLAN SI NU A VRUT SA PREZINTE AUTORIZATIA DE OPERATOR RADAR. Toata treaba e sa stii sa le ceri anumite acte (PE CARE AU OBLIGATIA SA LE ARATE) si binenteles sa citesti acele acte.
28 ian 2011, 21:30
0
skype09
473 comentarii 1169 puncte
si mie mia scris amenda agentul de la volan ca era numai el in acel moment ...filmat ca am incalcat legea ce puteam sai mai spun...frate treci pe locul din dreapta sa imi scri amenda...
29 ian 2011, 00:48
0
13 comentarii 8 puncte
NU SUNT OBLIGATI SA ARATE NIMIC. doar in INSTANTA se vor lamuri aceste aspecte. Acolo ceri sa ti se confirme sau nu daca pol rutier are calitate de pol rutier si daca are si calitate de operator radar. ATAT. OBIECTIUNILE din PV sunt pentru a obiecta CEEA CE E INSCRIS IN RESPECTIVUL PV, si nu pentru a spune tu sau altu ca il durea capu' si ca n-o vazut baba ca vroia sa treaca pe trecere....
29 ian 2011, 20:25
+1
alinush1
5 comentarii 1 puncte
Eu sunt mare fan 4tuning.ro dar si gandul.info dar articolul este destul de prost ... incepe gresit. Deci OUG 195/2002 actualiza 2010 zice asa : Art. 118 (1) Impotriva procesului -verbal de constatare a contraventiilor se poate depune plangere, in termen de 15 zile de la comunicare, la judecatoria in a carei raza de competenta a fost constatata fapta. Daca nu ... exista OG 2/2001 privind regumul juridic al contraventiilor care zice asa : Art. 32. - (2) Plangerea impreuna cu dosarul cauzei se trimit de indata judecatoriei in a carei circumscriptie a fost savarsita contraventia. Nu exista obligativitatea expresa a semnarii de catre contravenient a PV. Despre dorinta lui de a nu semna, agentul constatator va face mentiune in PV la categoria "Alte mentiuni" Bafta tuturor
28 ian 2011, 20:21
0
184 comentarii 51 puncte
OG = original gangster =)) glumeam mah
29 ian 2011, 14:54
0
alinush1
5 comentarii 1 puncte
Nu esti departe de adevar ... Traim in RO si asta ...
30 ian 2011, 21:33
0
1562 comentarii -156 puncte
Frumoasa poza:)) multe capete de creta...
28 ian 2011, 21:24
+1
10 comentarii 16 puncte
haha =))
01 feb 2011, 03:20
0
YCEE
557 comentarii 995 puncte
deci in bulgaria nu vor trimite amenzi. Trebuie tradusa legalizata si trimisa cu confirmare...cea ce costa mai mult decat amenda in sine...THA
28 ian 2011, 21:38
0
181 comentarii 680 puncte
Vai ce frumos ar sari sepcile alea de militieni daca ar exploda o grenada intre ei. Ca la absolvire. As zambi cel putin jumatate din zi.
28 ian 2011, 22:15
+5
44 comentarii 90 puncte
Buna asta!!!!!
29 ian 2011, 14:32
0
184 comentarii 51 puncte
cel mai deplasat comment de la articol dar cel mai tare lol=)))
29 ian 2011, 14:56
0
125 comentarii 94 puncte
cel mai tare frate!!! ai ganduri asemanatoare cu ale mele:)) eu gandeam o bomba nucleara la cotroceni dar cred ca e cam mult, prea multe victime colaterale:))
02 feb 2011, 22:41
0
19 comentarii 0 puncte
Nu prea comentez de obicei dar aici pot da si eu un sfat fiind in 2 situatii de acest fel si anume: in ianuarie fix anu trecut pe data de 16 am fost oprit la iesirea din deva de catre un radar cum ca circulam cu 110 km/h in localitate.M-au oprit politistii,mi-au cerut actele,i le-am dat dupa care a revenit la masina cu un proces verbal completat si m-a intrebat unde ma indrept,le-am raspuns ca in austria la ski,eu fiind deja cu skiurile pe masina.Mi-au zis pe un ton foarte "smekeros" ca trebuie sa ma intorc inapoi pt ca permisul ramane la ei pt depasirea vitezei legale si nu pot iesi din tara.I-am raspuns bineinteles cu "Sa mori tu...stric eu concediul din cauza ta!" dupa care m-a pus sa completez la mentiuni.Am notat foarte frumos.Nu aveam 110km/h,nu eram in localitate ci inafara ei deoarece radarul este parcat intr-o parcare special amenajata,care nu se gasesc in localitati(stiti la ce ma refer) si s-a refuzat sa mi se arate proba video.Tin sa mentionez ca afara ploua.Bineinteles ca mi-am continuat drumu la vama am oprit in fata vamesilor,m-am dat jos si am pus-o pe iubita mea la volan(s-au uitat aia cam chioras dar nu aveau ce sa-mi faca) si am plecat linistit.L-a intoarcere m-am oprit la Deva am depus la judecatorie reclamatia in care am cerut printre altele ca instanta sa ceara proba video si mai ales foaia meteorologica a aparatului radar.S-a judecat in aprilie nu s-au prezentat,iar in iunie mi s-a trimis acasa de la judecatoria deva solutionarea cazului definitiv si irevocabil cum ca nu au putut face dovada foii de meteorologie pe care au adus-o ei ca este a aparatului care s-a aflat atunci pe masina ei nescriind pe procesul verbal nici o serie nimic.Tin sa mentionez ca am scris in reclamatie sa se judece in lipsa mea.Totul m-a costat 4 lei timbrul.ATAT,deci merita...nu are rost sa va spun si de al doilea caz in care politistul nu a avut ***** afaca dovada ca nu am avut centura pusa in bucuresti,bineintele s am castigat.O seara buna tuturor si faceti reclama
28 ian 2011, 22:18
+1
4 comentarii 0 puncte
Pai si la faza cu centura ce i-ai spus cand te-a oprit ?De ce nu o ai ? Si dupa ce i-ai spus sa faca dovada ce s-a intamplat ? Ti-a dat drumu s-au ti-a scris un proces verbal ?Si eu am luat o amenda de radar in Bucuresti ,cica 92km/h dar prostu de mine nu stiam ca le pot cere fotografia.Inca ceva ,am inteles ca daca pe poza este scris un T ,inseamna ca a fost TEST si nu are valoare.Salut
28 ian 2011, 22:33
0
19 comentarii 0 puncte
nu sunt obligati sa iti arate fotografia sau inregistrarea video,doar instanta le-o cere.faza cu T este adevarata.PLus este foarte adevarat si ce s-a scris mai sus.daca numele celui care iti completeaza procesul verbal nu are autorizatia de operator radar ci e doar agent procesul se declara NUL
29 ian 2011, 11:07
0
13 comentarii 8 puncte
mai informeaza-te. Dovezi si alte lamuriri pentru anumite dorinte le vei primi doar in instanta. Daca militianu e clei si te-a oprit aiurea...da..te lasa sa pleci..daca e pe bune..nu prea ai ce sa ii faci..asta daca nu e clei..si cam multi sunt...
29 ian 2011, 20:28
0
8 comentarii 0 puncte
e foaia METROlogica nu METEOrologica, ceea ce atesta ultima verificare a radarului, ca nu are nimik a face radarul cu vremea de afara.
04 feb 2011, 19:16
0
46 comentarii 1 puncte
are mare dreptate Puya.si eu am proces pe 28 04 din cauza ca am avut 121 km\h pe dn1.ai sanse mari sa castigi daca formulezi contestatia cu ce a spus Puya
28 ian 2011, 22:54
0
19 comentarii 0 puncte
la faza cu centura eram in fata la casa poporului si trec pe langa o tricicleta daia de-a lor,vorbeam la telefon,el se uita la mine ma lasa sa trec mai departe si la primul semafor ma trage pe dreapta.imi zice sa-i dau actele il intreb de ce imi spune ca am vorbit la telefon,ii raspund cu "ce ai domne,nici nu am telefon la mine daca vrei poti sa cauti toata masina" bineinteles ca incepe sa rada si sa zica ca nu e bine sa fac mijto de el,eu ma tin mai tare si ii zic in continuare domne eu geamuri fumurii autorizate nu stiu cum ai vazut tu in masina ca eu vorbeam la telefon dar eu nu am telefon la mine,pana la urma se plictiseste de cat il cicaleam si zice ok atunci iti dau de centura,eu sar mai tzafnos la el "hai ca esti penibil,ai ceva cu mine,nu iti place masina asta ca e tunata sau ce?aveam centura pusa,ar trebui dvs sa v-o puneti la trotineta aia.se enerveaza si imi zice ca trotineta aia a lui prinde 100 km in 6 sec(bineinteles ca ma pisham pe trotineta lui la orice ora:)) ) si se enerveaza si scrie in proces verba ca nu purtam centura,bineinteles la mentiuni am precizat ca aveam centura de siguranta pusa,masina detine geamuri fumurii autorizate + ca masina fiind sport suportul de centura este foarte jos si nu se observa decat daca politistul este in fata mea ,iar acesta nu a fost niciodata in fata mea ci eu l-am depasit asa ca nu avea cum sa vada.A ramas cu gura cascata la cele precizate in proces,a 2-a zi m-am dus la judecatoria sect 5,am depus reclamatia(3pag) nici nu a mai trebuit platit timbrul si am venit acasa...GHICI CE..AM CASTIGAT PE MOTIV CA NU ARE MARTORI:)
29 ian 2011, 11:05
0
1562 comentarii -156 puncte
Tu esti de vina si tot tu esti cu gura mare...si ce masina conduceai?
29 ian 2011, 22:02
-1
125 comentarii 94 puncte
hai ma lasa vrajeala, AI UITAT ca banii de pe amenzi, impozite, taxe etc ajung in mana la guvernanti?? Trebuie facut tot posibilu sa nu le mai dam bani, legal sau ilegal, oricum nu o sa-i ajungem niciodata pe ei la ilegalitati ..........;) foarte bine ai facut puya!!
02 feb 2011, 22:47
+1
1562 comentarii -156 puncte
Nu mi se pare normal sa faci in halul ala pe prostu' "nu am telefon" cine te crede ma?Si din vina celor ca el multi care nu comenteaza primesc amenzi aiurea! Nu sunt pro amenzilor dar in acest caz a facut prea pe prostu'...Ma intreb cum de nu ti'a dat gaboru un scuipat intre ochi!
04 feb 2011, 19:40
0
46 comentarii 1 puncte
BINE.. CONTESTATIA MEA A AVUT 4 PAGINI FATA VERSO FACUTA DE AVOCATA MEA.M-AM PLICTISIT SA O CITESC EU
28 ian 2011, 22:56
0
66 comentarii 16 puncte
nea gigi ..esti tare sa moare franta!!! pui pe caras militia..masina tunata (100, sub 5 sec) ,avocata ta....desteapta si frumoasa....miroase a poveste nemuritoate....nu stiu dc...toate cele bune .. si incearca sa ti toti caii pe asfalt..
30 ian 2011, 10:51
0
46 comentarii 1 puncte
stai linistit ca nu e poveste dac vrei pot sa-i spun sa-mi mai dea contestatia aia pe care a facuto sa ti-o dau si tie ca cine stie poate o sa ai nevoie si tu de ea (de contestatie).toata treaba e ca am avut noroc ca m-a luat radarul cel vechi nu asta nou, ca astea au toate autorizatiile posibile si nu prea ai ce sa contesti,decat sa vb cu cineva sa-ti dea permisul.
30 ian 2011, 11:00
0
66 comentarii 16 puncte
pai fi mai explicit de la inceput..
30 ian 2011, 16:22
0
160 comentarii 64 puncte
o metoda de a fenta o amenda de germania mi-a "sugerat-o" o avocata de acolo. lucram in germania, imi luasem un e36 tunat si intr-o dimineata m-a prins un blitz cu 130kmh intr-o zona de 50kmh, intr-o depasire ilegala si calare pe un marcaj (nu se vede in poza). masina fiind inmatriculata pe numele sefilor mei (din motive de asigurare si impozit) amenda a venit la ei acasa cu rugamintea ca persoana din fotografie, eu, sa completeze datele personale, si sa astepte sentinta linistit, ca nu e decat o gramada de bani si posibil permis ridicat. nestiind cum sunt legile lor, m-am adresat unei avocate, prietene de familie care m-a sfatuit sa completez datele din buletinul de romania si sa le trimit fax, ca se mai pierd in tranzitie genul asta de amenzi, ceea ce am si facut si din 2009 nu am mai auzit nimic de abaterea respectiva.
29 ian 2011, 00:44
+2
160 comentarii 64 puncte
mai dificil e cu politia din austria care m-a pozat intr-o cursa cu un seria 3, cred ca aveam in jur de 70, abia ne lansasem de la un semafor, dupa 3-4 luni a venit amenda pe adresa sefilor mei, fara drept de apel a trebuit sa platesc amenda, care cu majorari era in jur de 75 euro. sunt mai exigenti austriecii. plus de asta, in romania am venit cu un 320 coupe care nu voia sa mearga in oras cu 50kmh in ruptul capului dar dupa peste 12 milioane platite pe amenzi intr-un singur an si puncte cumulate la greu, s-a mai inmuiat acceleratia. deci o alta metoda de a evita amenzile pt viteza e tratamentul de soc descris mai sus. am mai bine de un an de cand nu am mai platit 1 leu in contul politiei romane. altercatiile verbale cu politia nu le-am putut evita, eu circuland o perioada cu nr de germania, masina sarea in ochi din cauza culorii, asa ca eram tinta vanatorilor de spaga.
29 ian 2011, 01:01
0
160 comentarii 64 puncte
alta chestie penala, ultima, mi s-au cerut actele masinii pt un control de rutina, eu de buna credinta le dau, militianul imi completeaza o invitatie la politia rutiera, urca in masina si pleaca. am ramas ca la cinema. a doua zi scandal ca asigurarea nu e valabila (de altceva nu s-au putut lega, eu avand toate actele traduse, legalizate, taxe platite s.a.m.d). am fost catalogat drept obraznic si poftit afara din birou, asa ca m-am adresat unui avocat cu care colaborez in doua procese de recuperare de taxa auto. tipa a sunat si i-a pus in tema ca actele sunt valabile si ca eu in baza acestor acte am intentat proces si la o ora a venit un politist mai mic in grad, a lasat actele la birou cu precizarea ca "domnul comandant sustine totusi ca actele nu-s in regula" si a plecat. deci, comentariile sunt de prisos. scuze daca m-am abatut de la topic.
29 ian 2011, 01:12
0
19 comentarii 0 puncte
foarte mare dreptate....cand iti vine acasa o foaie de la politie in care spune sa spui cine a mers in perioada respectiva cu masina cea mai buna varianta e sa dai numele si datele unui strain(bineinteles trebuie sa cunosti pe cineva) care nu are nici firma in romania nici buletin de romania....si clar ai scapat...nu trimit ei amenzi in alte tari
29 ian 2011, 10:57
0
9 comentarii 11 puncte
referitor la faza cu martorul, nu trebuie sa fie martor ocular ci martor asistent, adica o persoana care intareste cuvantul politistului. politistul il opreste, ii spune despre ce este vorba si omul semneaza. cititi ordonanta 2 care va poate invata multe.
29 ian 2011, 01:16
+1
360 comentarii 207 puncte
cea mai buna metoda sa scapi de amenzi e sa mergi regulamentar. fara complicatii si alte cele, plus ca daca cineva v-ar lovii un mebru al familiei la 110 km/h in localitate nu cred ca va veti simti foarte bine.
29 ian 2011, 04:48
-1
19 comentarii 0 puncte
prietene inseamna ca tu mergi doar in bucuresti sau in alta localitate...cand ai de facut un drum de la constanta la arad si pe langa faptul ca nu ai autostrada pt care platesti impozite,roviniete asigurari si alte taxe de pod de te doare capul,nu ai nici drumuri normale makr in care sa mergi cu 90km/h decent,esti obligat sa mergi cu restrictii de 40km/h in spatele unui tir care iti arunca pe capota tot nisipul care il cara el in bena si sa nu mai zic de gropi tu ne spui noua ca cel mai bine ar fi sa mergi regulamentar?si eu sunt de acord cu tine ca nu trebuie sa alergi in localitati dar in cazul meu eu ma aflam la vreo 200m de intrarea in localitate.daca membrul acela va merge pe trotuar sau daca primarul le-ar amenaja pasarele ca sa traverseze strada sau makr treceri de pietoni atunci nu ar da nimeni peste el,dar daca el merge cu vaca de la camp pe mijlocul strazii sunt eu obligat sa merg cu restrictie de 40km/h ca sa fac 100km in 3 ore
29 ian 2011, 11:14
+1
360 comentarii 207 puncte
nu la tine faceam referire ci la toti!!!!!!!!!!! ideea este ca daca ai restrictie de viteza trebuie respectata(numai in Romania nu prea se respecta) noi nu avem disciplina in trafic, de aia si o gramada de accidente(ma refer la cele cauzate de depasiri neregulamentare)sau viteza excesiva. Eu nu stau in Bucuresti, dar si aici in Timisoara mai sunt cate unu altu care merg cum ii taie mintea si capu, deci sustin amendarea si pedepsirea greselilor(si eu sincer pt viteze de peste 100km/h in oras(nu in sate aflate pe DN-uri) as lua permisul dobitocilor pe 1 an.
30 ian 2011, 23:07
-1
145 comentarii -49 puncte
In afara localitatii 140-150 nu este viteza excesiva.
24 aug 2011, 20:43
0
8 comentarii 0 puncte
sunt perfect de acord cu tine, eu am fost fost in coma doua zile(diagnostic : Fractura de baza de craniu-etaj mijlociu) din cauza unui nenorocit care a mers cu viteza in localitate si mai avea si 2,2 g/1000,alcool in sange. Eu am permis de 20 de ani si cred ca am mai bine de 1 milion de kilometri de conducere, si in tara si extern, dar cel mai bine este sa se respecte legea, de aia e lege, ca fara lege ar fi haos, in alte tari, daca vorbesti cu politistul asa cum a vorbit Puya(el spune), e arestat pe loc, numai la noi in Romania se poate orice, dar cand trece granita, in Ungaria sau in Bulgaria, indiferent unde, dupa ce a trecut granita, sa vezi ce cuminte e, nu face ce face aici. Sa dea Dumnezeu sa nu aiba vreodata accident sau un nenorocit sa ii loveasca un membru al familiei(copil, parinte, etc.) poate atunci o sa isi revizuiasca atitudinea fata de lege, atunci o sa intrebe ,, Unde sunt politistii, ca nimic nu fac ?,,
04 feb 2011, 19:40
0
10 comentarii 0 puncte
eu sunt de parere ca daca ai gresit trebuie sa platesti... Dar daca nu ai gresit, iar politistul face un abuz clar nu e normal!
29 ian 2011, 07:05
0
7 comentarii 13 puncte
Corect. fratilor astea sunt legile astea le respectati, iar pentru cineva mai sus care spunea ca nu i-a aratat avizul de operator, sau ca nu i-a aratat inregistrarea video.... NU ARE NICI O OBLIGATIE sa va arate asa ceva, credeti ca ei stau cu toate avizele dupa ei sa va arate voua ce avize au, inregistrarile la fel, toate astea le puteti cere in instanta cand contestati !!!
29 ian 2011, 10:42
+1
19 comentarii 0 puncte
corect
29 ian 2011, 11:15
0
4 comentarii 0 puncte
Sa inteleg ca daca in situatia in care te prinde radarul si tu stii ca nu e adevarat si vor sa te parleasca scrii la mentiuni ce trebuie.Permisul ramane la ei pe durata procesului ?Ca banuiesc ca daca iti ia permisul ptr 2luni si tu te judeci 3 luni si castigi tot in pierdere esti ... La ***** !
29 ian 2011, 11:43
0
19 comentarii 0 puncte
dupa ce depui contestatia la judecatorie ti se da la mana o foaie,te duci la grefier(adica tot in judecatorie) si iti da la mana o foaie cu care mergi la politie si ti se elibereaza permisul,simplu
29 ian 2011, 12:40
0
1562 comentarii -156 puncte
Pablo147 daca iti ia permisul trebuie sa'ti dea o dovada cu drept de circulatie in timp ce se judeca
04 feb 2011, 19:43
0
13 comentarii 8 puncte
daca nu iti plac politistii, atunci cand ai sa ai probleme suna-ti vecinul..
29 ian 2011, 20:38
0
125 comentarii 94 puncte
esti prost?? Statu trebe fentat la maxim asa cum face si el cu noi ;) nu mai ne vorbi de legi intr-o tara in care mai bine ar functiona legea junglei cred......... aici respecti legea=esti luat de prost!!!nu e nici militia de vina nici oamenii din popor......de vina sunt GREII de sus, ei au dat tonul furtului si spagii iar restul lumii ii urmeaza.........
02 feb 2011, 22:54
+1
B-99-SAA
4 comentarii 1 puncte
Nici nu stii cum sa o dai cu ei, cum zicea si colegu mai sus, daca le dai actele si in cateva minute cu PV deja scris,si iti retine permisul/talonul, nici nu stii ce sa faci! Ultima data cand m-a oprit politia (acum 1 an jumate) calcasem o linie continua din greseala, cand inca erau lucrari la pasajul de la baneasa (bucuresti). Nu i-am prezentat decat buletinul, am intrebat ce am facut, mi-a explicat foarte nervos ce facusem (inca doi in spatele meu au facut la fel ca mine), si i-am zis ca nu am stiut,ca e prima data cand trec pe acolo. Drept urmare, nu mai prezint niciun act daca nu are motiv. Chiar si pentru "control de rutina" trebuie sa aibe niste acte doveditoare in care scrie exact data, ora, locul, si motivul pentru care face filtru. Daca nu le prezinta, pa :D
29 ian 2011, 10:57
0
19 comentarii 0 puncte
gresesti aici,politistul are voie sa te opreasca oricand pt control de rutina,ORICAND.faza este ca atunci cand te opreste tu ai dreptul sa-l intrebi pt ce m-ati oprit inainte sa-i dai actele,iar el e obligat sa-ti raspunda,asa ca dupa ce ti-a raspuns tu te gandesti ,bah imi ia talonu deci nu-l mai dau,imi ia permisu deci nu-l mai dau
29 ian 2011, 11:17
+1
4 comentarii 0 puncte
da ,dar daca se dovedeste ca trebuie sa ti-l ia si nu ai ce face te obliga sa il depui de buna voie + ca platesti si amenda ca n-ai actele la tine .
29 ian 2011, 11:45
0
19 comentarii 0 puncte
LOGIC
29 ian 2011, 12:35
0
8 comentarii 0 puncte
GRESESTI AMARNIC. poate nu stii ca pentru refuzul de legitimare e mai mare amenda decat pentru o incalcare de linie continua, iar politistul NU E OBLIGAT sa iti spuna pentru ce te-a oprit, ei pot face si un control de rutina sau de multe ori, poate ai mai vazut la TV, se fac filtre pentru te miri ce, si atunci spui ca nu dai actele ? Poate nu stii dar au dreptul sa te retina 24 ore, pana la stabilirea identitatii. Asa ca daca o sa stai 24 de ore pe la nu stiu ce sectie de politie sau chiar post de politie intr-o comuna uitata de lume, sa vezi cum o sa dai actele altadata.
04 feb 2011, 20:04
0
4 comentarii 0 puncte
http://inpuiimei.a1. ro/monden/Fernando-si -decapotabila_333.htm l :))) Ceva adevarat
29 ian 2011, 11:47
0
2 comentarii 0 puncte
interesant ce se scrie aici dar am 2 exemple personale prin care m-am convins ca nu intodeauna poti castiga in fata lor. 1. AM FOST OPRIT MI SA DAT AMENDA PENTRU FOLIE PE SPATE CA NU AVEA DE CE SA SE IA SI NU AM SEMNAT PROCESUL VERBAL. AM VRUT SA FAC CONTESTATIE IAR POLITISTUL STIIND CA O SA CASTIG NU A MAI TRIMIS PROCESUL VERBAL PRIN POSTA SI MI-A INTRAT DIRECT IN IMPOZIT. CE ERA DE FACUT?? CE 15 ZILE CA A APARUT AMENDA DIRECT LA IMPOZIT. 2.AM FOST OPRIT SI POLITISTUL MI-A INTOCMIT UN PV SI SUS AVEA O DATA IAR JOS ACCEIASI DATA DAR CU O LUNA IN URMA SI GRESISE. MA DUC SA O PLATESC SI HOP CICA "DA NU TE UITI DOMNLE CA AI LUAT-O ACUM O LUNA " CUM DOAMNA CA E LUATA IERI. EU CU GANDUL SA PLATESC JUMATE IN 24 DE ORE.AM FACUT CONTESTATIE SI TOT EI AU CASTIGAT SI A TREBUIT SA PLATESC AMENDA INTREAGA. NU CRED CA E NORMAL ASA CEVA.
29 ian 2011, 12:28
0
19 comentarii 0 puncte
1.trebuie sa semnezi si sa iei procesul verbal pt a face contestatie..asta e foarte clar,altfel nu ai ce sa reclami daca nu ai proces verbal. 2.pai tu cand semnezi procesul verbal nu citesti ce scrie in el?
29 ian 2011, 12:38
0
8 comentarii 0 puncte
daca te uiti in Ordonanta 2/2001, art 14 alin. 1, o sa vezi ca scrie, : sanctiunea contraventionala se prescrie, daca in termen de 30 de zile de la intocmirea procesului verbal de contraventie nu a fost adusa la cunostinta contravenientului continutul acestuia. deci acea amenda care ti-a intrat in impozit, cum zici e nula de drept. ei(finantele) trebuiau sa faca dovada ca ai luat la cunostinta pe baza de semnatura sau ti-a fost afisat pe usa in prezenta unui martor, de continutul procesului verbal
04 feb 2011, 20:12
0
2 comentarii 0 puncte
nu ai citit bine articolul Termenul de 15 zile curge de la data la care ati primit procesul-verbal: fie v-a fost inmanat personal de politistul rutier, fie l-ati primit prin posta. In acest din urma caz, trebuie sa fiti atenti la data de pe stampila postei, care poate fi anterioara zilei in care ati primit plicul cu procesul-verbal.
29 ian 2011, 12:46
0
iuliannsl
8 comentarii 0 puncte
Daca nu semnezi procesul verbal,amenda nu se inregistreaza la sectia financiar...sectia finaciar nu ia amenzi in considerare daca pe procesele verbale nu se gaseste semnatura contravenientului..c hiar daca semneaza un martor oprit in trafic..
29 ian 2011, 13:29
0
161 comentarii -175 puncte
.....acu 2 ani mi-au ridicat masina, m-am dus in ziua respectiva , am luat-o , am platit taxa la firma care a ridicat-o dar amenda nu si nici nu am semnat procesu' verbal, urmatoru an mi-a aparut amenda la impozit, a ...si sa nu uit, nu am nimic pe numele meu si nici nu am fost vreodata salariat, a venit pur si simplu la adresa din buletin cum ca sunt dator la stat
29 ian 2011, 14:23
0
8 comentarii 0 puncte
Gresit. Daca acestia fac dovada indeplinirii procedurii de comunicare e perfect valabila. Procedura de comunicare poate sa fie atunci pe loc, sa semneze contravenientul, trimis prin posta sau afisat pe usa, termenul de comunicare fiind de 30 zile, conf. art 14 alin 1 din Ord. 2 /2001 privind regimul juridic al contraventiilor. Daca sunt indeplinite aceste cerinte, atunci amenda e valabila, temeinica si legala.
04 feb 2011, 20:17
0
xedos6
65 comentarii 15 puncte
nu e obligat decat sa iti spuna motivul opririi...nu si sa iti arate poze filme si alte acte...asa ca nu va mai amagiti! nu toti politistii rutieri au calitatea de operator radar...dar toti te pot sanctiona...deobicei operator radar comunica prin statie celui care te opreste, viteza cu care ai circulat si cel care te opreste te si sanctioneaza. daca refuzi sa prezinti actele ti se retine permisul!!! nu e obligat nimeni sa te filmeze si fotografieze ca tu nu porti centura sau ca nu ai semnalizat...nu e nevoie de dovezi ca sa fii sanctionat! martorul din pv confirma doar ca tu ai refuzat sa semnezi pv-ul. nu e martor la ce ai facut tu!
29 ian 2011, 14:28
0
19 comentarii 0 puncte
cum sa mi se retina permisul daca refuz sa prezint actele,de unde il retine,poate vrei sa zici ca ti-l suspenda,e diferenta.iar faza cu centura gresesti enorm,CUM SA NU FIE NEVOIE DE DOVEZI CA SA FIU SANCTIONAT? IN CE LUME TRAIESTI? ESTI POLITIST? DOAR UNUL CA EL AR PUTEA GANDI ASA!iar martorul care e oprit de politist semneaza ca a fost acolo si a vazut ce s-a intamplat.pe mine m-a luat acum 2 ani radarul in bucuresti si mi-a luat permisul 1 luna si a oprit pe unu din trafic care nu a avut nici o treaba cu ce s-a intamplat si ne-a aratat amandurora proba video iar eu am semnat procesul verbal si nu am avut ce sa contest sau sa reclam
29 ian 2011, 16:11
0
11 comentarii 15 puncte
Aici gresesti, nu orice agent te poate sanctiona, cand vine vorba de radar, doar agentul constatator, adica cel care e si operator radar, cel care sta cu ochii pe radar si vede ca ai depasit viteza legala. Uite ce zice NORMA DE METROLOGIE LEGALĂ NML 021 – 05: Art. 21 (1) […] Agentul constatator, prin procesul-verbal de constatare, aplica si sanctiunea. (deci procesul-verbal nu poate fi încheiat decât de agentul de poliţie care a constatat contravenţia şi nu de alt coleg de-al său). Articol care frecvent se incalca, prin comunicarea vitezei prin statie de catre agentul constatator altui coleg.
29 ian 2011, 23:45
+2
19 comentarii 0 puncte
corect ovi asta spuneam si eu
30 ian 2011, 09:51
0
111 comentarii 153 puncte
Eu in Iulie 2010 am luat un radar pe I.Maniu ! Eram cu un prieten in paralel (eu cu masina, el cu masina)! Am fost amandoi trasi pe dreapta (n-au intocmit procesele verbale si ne-au retinut permisele pt 90 zile)! Faza e ca: un radar "ne-a pozat" , altul ne-a tras pe dreapta si ne-a intocmit altcineva PV-urile ! Prietenul meu a stat pe bara...si-a "ispasit" pedeapsa.... Eu i-am dat in judecata si inca astept al II-lea termen (la primul am uitat sa depun in 2 exemplare)....
31 ian 2011, 15:18
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2
Pagina următoare