Cati fani BMW sunt aici?...Daca era un BMW asa ...sa vezi acolo opinii super faine...
Asa ce sa facem iubitorii astia de Audi sunt mai putini (din pacate)..cum ziceau Parazitii - Ce fa pola are alt gust intr-un BMW......
eu am un BMW si sunt fan de toate masinile,BMW nu mai sunt cum au fost,seria 6 si seria 5 cu mai multe linii pe capota decit un reventon....nu mai sunt frumoase,
Mercedes cu patratele lor de masini cu mai multe colturi decit impozitu nu is faine dar AUDI fac masini super,inafara de A1,si faptul ca toate seamana cam ...prea mult
tu prin super intelegi simplu?in legatura cu 6 le iti dau dreptate...dar 5 ul arata de 100 ori mai bine decat cel vechi si 7 le la fel.Nu spun ca un audi nu arata bine,dar sunt prea simple.
seria 1, 5 si 7, si dupa aia sunt x6 si x1 care nu sunt bune, din cate stiu eu, si x3 iara nu vad ceva de capu lui nustiu cat de bun este dar... infine daca bmw continua tot asa dupa cativa zeci de ani il vad sa pateasca cum a patit cu motoarele de avion...
cand o sa apara q3 sigur vei spune "super tare",sa nu mai vorbim ca astia d ela audi nici nu stiau ce e ala un suv pana acum cativa ani...
mie x1 mi se pare mai frumos si mai folositor decat x3 ul.
auzi daca o sa apara q3 de ce ai impresia ca o sa zic ca imi place? de ce ai impresia ca sunt fan audi? rahatul ala de masina in primul rand este nasol, in al doilea rand nu sunt fan nici audi nici bmw nic una germana ci japoneza, daca ar fi sa iau un suv ala sigur nua r fi nici de la bmw nici de la audi... mercedes posibil(desi prea scump) vw probabil... da stai ca o sa faca si bmw cum au facut audi, a1 2 3 4 5 6 7 8. sa faca si bmw x1 x2 x3 si tot asa... si o sa iasa un rahat in lant...
MTM se bazeaza mai mult pe performantele motorului decat pe tuning exterior , fiecare cu ale lui , dar cum necum MTM e peste ABT care face si exterior. Desi iti dau dreptate
tuning nu este numa body kit si jante si eleroane si toate prostiile astea, pt ca nu poti sa pui la o limuzina bodi kit dinala pana in asfalt si nici eleron tuning poate sa fie cel mai mult interior si motor si umpic inafara adica o janta o culoare si coborata, hai si un kit dinala fain, in cazul ei este destul sa faca ce am zis mai sus... si sa se ocupe de motor si interior... dar masina asta nici eu nu pot spune tuning... nu ia facut cine stie ce...
TÚNING, tuninguri, s.n. Acțiune sau preocupare de a îmbunătăți, regla sau particulariza caracteristicile funcționale sau estetice ale unui sistem tehnic existent; cu largă utilizare în sintagma tuning auto.
Eu cred ca e tuning,credca tu nu sti ce inseamna tuning.Pentru qus .:)
stiu ca tuningul se refera si la motor....ma refeream la altceva......daca ii spui cuiva ca ti-ai facut masina tuning nu o sa se uite intai la motor, o sa se uite intai la exterior daca nu mai degraba la jante
auzi cei care stiu sensul adevarat al cuvantului tuning iti spun eu ca se uita la motor, poti sa iei o masina sport( si o japoneza) ii tragi o culoare acolo o cobori umpic dar te ocupi cel mai tare de motor ala este tuning, cate masini japoneze (dau un exemplu) sunt umpic tunate inafara, doar o culoare faina acolo si umpic coborata sau poate nu, dar au motorul schimbat de prea schimbat, eu daca ar fi sa tunez o masina exteriorul o sa fie ultimul prima data interiorul pt ca acolo petrec cel mai mult timp si dupa motorul, si deabia dupa aia exteriorul, voi tunati numa inafara si spuneti ca vezi doamne ce tuning.
Oricum nu ajungea acel 3.0 TDI la 6l/100km, deci de 6.2 nici sa nu vorbim. Poate un 8l/100km pe autostrada, deci media sub 8 nu scade ever. Iar aceea evacuare dubla pe 2 parti asa nu isi are rostul..
Posibil sa te inseli,pe un A5 din 2008 3.0 TDI,am vazut destul de des un consum de 5.9-6l/100 km si NU pe autostrada,ca cele de la noi nu le putem numi asa.
Nu cred ca e mare diferenta de consum intre A5 si A7,poate ca e mai greu, dar totusi...sa nu exageram, consumul de 8l/100 km e exclus!
Si consumul cel mai mic e pe autostrada ??? In articol nu zice consum mediu.Se refera la cel minim,mai mult ca sigur
Consumul cel mai mic e la 85-90 de km/h la absolut orice masina. La vitezele de autostrada deja consumul creste cu mult.
Consumul de autostrada este de cele mai multe ori intre cel minim si cel maxim.
Deci un consum minim de 6(85-90 km/h)...unul de 8(autostrada) si unul maxim de 10-12(in oras) este perfect posibil...condus normal,linistit.
Ah,binenteles,cand am spus oras,m-am referit la un oras cu trafic aproape normal,nu cum e cel din Bucuresti :).
Iubitor de masini si de tuning, puteti sa ma contraziceti daca vreti, dar eu stiu de ceva vreme, defapt...multa vreme, o masina cand nu mai este stock, indiferent de modificare, minora sau majora...deja se numeste tuning. Tuningul este de mai multe feluri.Sanatate!
Ma mir ca nimeni nu a observat o mica greseala: "resoftarea unitatii de control a motorului 3.0 TDI, de 245 CP" ; "se vor bucura si modelele Audi A7 cu motorizarile 3.0 TDI (204 CP) si 3.0 TFSI (300 CP)". Cred ca e vorba de alta motorizare, nu 3.0 TDI:D Stima!
bai..cand ii aud pe idiotii astia ca zic 6% consum la motor de 3.0 ma iau toti dracii..
pai plm. am un 2,0 tdi si-mi face media 6,8-7... si mai putin de 5,8 n-am vazut pe bord mers de pensionar,maxim 100 la ora.
un prieten are un a6 cu motor de 3.0. media e 11!!!iar in afara orasului ii ia 8 minim.
asa ca sa lasam povestile cu mii de cai si consum de drujba...ce ***** ma.....
Daca erai atent...taceai ;)ti-am mai zis si mai sus,vorbeam de un A5!!
"79mario79vrs" s-a referit la "idiotii" care zic ca au consum 6l/100 km la un motor de 3.0 TDI si i-am raspuns pe masura
Esti destept foc si vorbesti de la televizor !!! Idiot esti tu !
Este perfect posibil un consum minim de 6. Consum minim inseamna cat poate masina sa consume cel mai putin,nu conteaza ca e stil de condus mosnegeste sau cum vrei tu sa-i spui.Mai mult ca sigur la consumul minim se refera datele din articol.
Iar consumul cel mai mic il ai la 85-90 km/h la absolut orice masina.
Acum nu mai am posibilitatea,dar iti faceam si o poza dintr-o Toyota Landcruiser,motor 3,0 diesel,..2,5 tone si consum de numai 11 in oras...mers cat mai economic binenteles si intr-un trafic cat de cat normal sa zicem(Iasi),ca ala din Bucuresti nu se numeste trafic.
Iar acest A6 este mult mai usor,deci...
Mai conteaza si cum apesi piciorul pe acceleratie, cand si cum schimbi vitezele.Daca prietenul tau are piciorul de caramida si uita sa mai schimbe vitezele,este posibil si consum mult mai mare.
*pt. 79mario e reply-ul.
Consumurile date de producatori se fac conform Directivei UE 93/116. Norma prezinta 3 rezultate:
1. consumul in ciclu urban (idem cu cel vechi, dar cu o pornire la rece a motorului)
- testul se desfasoara in laborator (t = 20°-30°C, deci ca vara...); motorul este pornit la rece (adica nu a functionat mai multe ore); ciclul consta in acceleratii, regimuri constante, deceleratii si ralanti; viteza maxima este 50 km/h, cea medie este 19km/h, iar distanta parcursa este de 4 km.
2. consumul in ciclu extra-urban (zis si consum de autostrada)
- testul se desfasoara dupa cel urban; cam jumatate din timp se circula cu viteze constante, restul fiind ocupat cu acceleratii, deceleratii si ralanti (putin); viteza maxima este de 120 km/h, viteza medie este de 63 km/h, iar distanta parcursa este de 7 km.
3. consumul in ciclu mixt care rezulta din media proportionala a consumului 1 si 2, ponderat dupa distanta parcursa.
Masinile trebuie sa fie rodate minim 3.000 km.
P.S. Internetul nu e numai ca sa-i jignesti pe altii.
Numai cunoscatori pe aici. Alooo, copii, sunt motoare din generatia noua. Vineri seara am mers cu un A7. Am fost si la lansarea A7-lui in Romania. Este exceptionala din punct de vedere estetic. Interior + exterior de nota 11+. Tinuta de drum nu m-a dat pe spate insa, si nici cum trage acest 3.0 TDI stock. Cat despre consum... Am fost si la test drive cu A8 2010, 4.2 TDI. Setata pe modul dinamic si doar in treapta S (sport) si alergata atat cat s-a putut alerga (am ajuns si la 180 km/h...pe centura) masina a scos o medie de 11.6 de imi venea sa plang. Apropo, cand am plecat din curtea PBV, am resetat computerul. Pe centura, in stanga, sunt sate, s-a mers si bara la bara pt ca era radar, apoi intre 2 sate (nu stiu exact cum se numesc) este o portiune destul de scurta pe care sa-i dai, iar in conditiile astea, balena aia a ajuns la 180 si a avut timp suficient si sa franeze. Deci, eu imi amintesc ca i-am infundat pedala de acceleratie. Ala a fost consumul. In plus, A7, A8...au sistemul de economisire a energiel... Consumul, mie, mi se pare real. Ca sa fiu si on, nu imi plac jantele si nici tobele. Prefer un A7 stock cu un plus de putere la motor.
:)) si trageau parintii de el ca sa plece la scoala...parca aia de la reprezentanta te lasa sa ii dai 180 in drive test prin sate pe unde ai visat tu...si marmota statea la ia-ma nene :))
Bine-ai venit in lumea celor care detin masini. Sa spunem ca am fost tratati putin diferit, de cei de la PBV, noi, cei care suntem membrii ai unui club auto al aceste marci. Stii, cand ajungi in curte la dealer cu un A8 (sa spunem) model mai vechi si vrei sa testezi ultima aparitie, te pupa si-n cur, baietii de la vanzari. Dar, ramai tu cu trezitu', cu marmota la ocazie si cu glumele pe care le ai. Vad ca ai descoperit de curand 4Tuning. Mai sunt si oameni care pana in 2011 nu au stat pe CS :)
Vino intr-o vineri in spate la tribunalul din Bucuresti unde sunt intalnirile unui club auto (specializat pe marca Audi) si poate poti si tu sa te urci intr-un A7.
In caz ca nu stii, aceste cluburi de pasionati pe o anumita marca auto, sunt de obicei invitate la drive test si la prezentari de masini, dar ce sa iti explic eu tie, cand 90 % din cei prezenti aici pe forum sunt copii care viseaza pisicute cu jante de m3.
Sweet dreams !!!!!!!!!!
On topic: Masina stock arata demential si nu cred ca isi are rostul vreo modificare la exterior sau interior. Cred ca singura modificare care isi are rostul ar fi la motor.
Numai bine !!!!!!
Prietene stai un pic,m-ai inteles gresit,nu am zis ca nu a condus a7 sau nu este club auto specializat pe acea zona,doar ca a aberat un pic cum calca el pedala, a mers cu 180 pe centura,a resetat computerul,mai ca i-a schimbat si jantele la masina ca il incomodau.
PS:nu visez la pisicute cu jante de m3 ,nu sunt fan bmw,conduc un audi tt 2007 benzina.Nu cred ca are vreo importanta.Si apropo de visuri ....visez si eu la alte masini si nu e nimic rau in asta.Bafta!
Hai sa ne vedem Vineri, la Junior in spate si poate vine si baiatul cu A7-le :) E mai usor sa te convingi :) Nu are sens sa vorbim aiurea pe 4 tuning. Vad ca esti posesor de Audi :)asa ca te astept.
ooofff tu iara altceva ai inteles... eu m-am referit la faza cu masinile, ca ai zis ca maine o sa spuna ca o sa conduca un ozn, asa si tu, vad sa spui la fel, daca spui ca ai condus x5 x6 porsche panamera, si ce altceva si la sfarsit ai zis etc, bantuiesc ca ai condus si un Rols Royce... si chestia cu panamera nu te cred nici mort, si daca da ia spunemi cum?
chestia cu panamera x5 x6 era ironica.ma enerveaza ca se lauda toti pe 4tuning ca au condus eu nus ce bolizi si nu au nici permis...
Si mai am timp sa conduc si o panamera,sunt tanar;)
Xristo tu crezi tot ce abereaza astia aici?
Multi copilasi nici permis nu au dar vin si sufera aici.Vin si isi "prezinta masina" 5 poze descarcate dp google...
Pt madness: Afirmatia ta a sunat altfel fata de ce spui in postul de aici.
Vizavi de postul lui Taz poate ca l-a luat si pe el valul, e o adevarata placere sa conduci balena aia de A8.
Poate ca nu e cazul tau, dar sunt foarte multi carora le place sa vorbeasca din poze si cand cineva spune ca a mers cu o anume masina i se da imediat peste nas ca minte, asta vizavi de domnul LeonvsTiger, pe care il invit sa imi dea un PM si merg eu cu el sa faca drive test cu A8 si sa-i dea 180 prin sat, daca nu crede.
Si apropo, audi A7 l-a avut un prieten tot weekendul la dispozitie pentru drive test, deci se poate !!!!!!!!!!!
Consuma 6,2 litri la km hmmmm interesant... Insemna 620 litri la 100 km... WOOOW :)) Poate corectati greseala :D Plus "o crestere modesta de carburant" -> "o crestere modesta a consumului de carburant" :)
dupa mercedes cu cls, poc si audi cu a7...ma streseaza la maxim faptul ca se tot copiaza unii pe ceilalti...bine ca audi se copiaza si pe ei. e de ajuns sa scoast un model radical nou, ca toate care urmeaza o sa fie foarte foarte asemanatoare intre ele. traiasca reducerea cheltuielilor de la audi
"xristo
8 Februarie 2011, 13:22
seria 1, 5 si 7, si dupa aia sunt x6 si x1 care nu sunt bune, din cate stiu eu, si x3 iara nu vad ceva de capu lui nustiu cat de bun este dar... infine daca bmw continua tot asa dupa cativa zeci de ani il vad sa pateasca cum a patit cu motoarele de avion..."
intai vreau sa precizez ca nu sunt fanul niciuneia dintre bmw, mercedes, audi. apoi vreau sa te contrazic un pic. de ex: am un prieten care are un bmw x3. in fiecare iarna la prima zapada urcam in faget cu el ( cine e din cluj stie despre ce e vb ) inainte sa intre cu deszapezirea. masina se comporta extraordinar. sincer, trebuie sa traga serios de ea ca sa alunece. merg destul de des cu masina aia si stiu ce poate, nu vorbesc din auzite, sau din articole citite pe tot felul de site-uri mai mult sau mai putin obiective. cu vitara modificat serios pt offroad al unui prieten nu are nici o sansa sa se tina pe zapada batuta dupa x3, si nici nu se catere pe zapada unde se catara x3. am mai umblat un numar destul de mare de km cu un amic cu un 318 d 116 cp. masina a fost cumparata din DE la 20 000 km si el a tinut-o 100 000 km, timp in care a tras de ea, ceva de speriat. zici ca avea benzinar. cand se facea verde la semafor, era tot cu acceleratia la podea pana la celalalt semafor, apoi frana brusca. vedea masina 4000-4500 rpm de cateva zeci de ori in fiecare zi, timp de cativa ani. nu a schimbat nimic la ea, nu batea nimic pe ea si nici nu dadea semne de oboseala cand a vandut-o. cu mercedes nu am fost deloc, iar despre audi, nush ce sa zic...imi par fragile, in mare parte datorita politicii lor de reducere a cheltuielilor. (asta e o parere, deci subiectivism)
pai e f clar. in primul rand se folosesc de piese VW pt masinile audi. se zice in popor ca se triaza piesele, si cele mai bune ajung la audi, apoi VW, apoi skoda, seat. acuma nush ce sa zic... eu nu prea cred. ma refer aici stric la partea tehnica, nu la elemente de interior, care stiu ca la audi sunt de f buna calitate. nu zic ca asta ar fi un lucru rau, ca pana la urma, VW sunt masini bune, dar totusi nu cred ca sunt la nivelul mercedes, bmw, lexus, etc.
In al doilea rand este faptul ca toate modelele seamana izbitor intre ele, lucru care face parte de asemenea dintr-o politica de taieri de cheltuieli
Este normal ca un grup ce are in propietate atatea marci sa foloseasca aceleasi piese la mai multe modele. Desi pare acelasi motor pe mai multe marci sa sti ca sunt destule diferente intre ele, dar si destule asemanari. Politica ca piesele sa fie folosite la mai multe marci de masini este de foarte multi ani, cu mult inainte sa inceapa criza si cred ca din punct de vedere al marketingului a dat roade. Cred totusi ca si bmw foloseste motoare si piese la celelalte marci din grup.
Cat despre faptul ca masinile seamana izbitor, as putea sa iti dau dreptate doar asa la o prima vedere, in fapt liniile sunt total diferite de la un model la altul, daca ai timp treci pe la o reprezentanta sa vezi diferentele intre ele. Daca stau sa ma gandesc cred ca si modelele mercedes si bmw seamana intre ele.
Cat despre interiorul masinilor Audi cred ca este peste bmw si mercedes la ora actuala, inclusiv la finisaje si calitatea materialelor.
Mie personal audi mi se pare ca este masina ce mi se potriveste cel mai mult la momentul actual. Acum sti cum e, fiecare cu gusturile lui si respect parerea fiecaruia, insa ma deranjeaza cand apar toti copii sa iti dea in cap ca ei stiu cel mai bine, dar in fapt nu s-au urcat niciodata in masina despre care vorbesc.
Tot ce am scris este parerea mea personala, iar daca cineva are altceva de zis il rog sa o faca civilizat.
O zi buna !
asc:
1. nu sunt copil, detin 2 masini din grupul VAG cumparate ambele de noi.
2. nu vb din auzite, am fost cu A4 nou de la reprezentanta audi cluj
3. sunt de acord ca la interioare audi este peste bmw, cel putin estetic (dar sa stii ca eu nu am vazut niciodata nici un interior bmw sa aiba greieri...si vb de masini cu peste 100 000km rulate pe drumuri din romania ), dar daca e sa vb de mercedes...sincer cred ca glumesti. pana la urma audi e un VW mai frumos si mai bine finisat...nimic mai mult. Nu se poate totusi sa luam in ras si la comparatii jignitoare mercedes, care a facut masini perfecte de la prima pana la ultima si la fiecare generatie noua de S clase a adus niste inovatii tehnice extraordinare, pe care in anii ce au urmat le-au preluat si altii si le folosesc si in ziua de azi. acuma sa nu crezi ca eu sunt gica contra...ti-am zis ca am 2 masini VAG si le apreciez si sunt bune, si imi plac f mult motoarele tsi (care sunt VW nu audi) dar niciodata nu mi-as da banii pe audi, cand pot sa iau sportivitatea, eficienta si fiabilitatea bmw, sau luxul, confortul si prestigiul mercedes, sau exclusivitatea lexus. pana la urma audi nu stie ce vrea, si nu exceleaza la absolut nimic. are quatro si atat, care este deja depasit si el de alte sisteme. ( subaru, mitsubishi, si chiar bmw)
audi intradevar nu este asa de bun pe cum se pare...
iar paul todea, ce sa-ti spun? despre x3 eu iti spun din cate am auzit de la cunostiinte care au avut x3, nu au fost prea multumiti de el, si despre 318 d nustiu dece ai adus in discutie ca nu am zis nimic de el seria 3 este chiar bunut, desi se strica mai des decat un hyundai.
Pt paul.todea
1. cand am zis de copii vorbeam in general, nu am avut nici cea mai mica intentie sa ma refer la tine
2. idem 1
3. aici tind sa te contrazic un pic, mai putin la partea cu S-clase care intradevar de cand a aparut a adus mereu ceva nou (din cate stiu abs-ul a fost prima data pe s, night vision asemenea si multe altele care nu imi vin acum in minte). Parerea mea e ca audi e cel putin la fel de fiabila ca un bmw, mercedes la fiabilitate este cu mult peste. Intradevar vw are tsi iar audi tfsi - marketing :).
Noua generatie de quattro, care a fost pusa incepand cu RS5 daca nu ma insel, este dupa parerea mea superioara chiar si japonezelor. http://www.youtube.c om/watch?v=WnfmGP7Hv n Y
Audi nu are numai quattro, exemplu sta noul RS6, motorul 3.0 tfsi, sa nu mai vorbim de motorul 2.5 de pe TTrs si RS3 si ar mai fi destule. Cat despre exterior eu raman la parerea audi are cel mai frumos interior din cele 3 marci. Lexus mi se pare o mare gogoasa, e prea umflat pentru ceea ce ofera, e o marca ce are foarte multe probleme.
P.S. Fiecare cu gustul lui, atatea opinii, atatea pareri diferite.