Si eu sunt interesat de acest 'upgrade' . Banuiesc ca intrebi pt un M50 nu ?
Eu sunt interesat pt E34 si cred ca difera in ambele cazuri cardanul sau cel putin prima jumatate din el. Poate mai primim detalii.
Ca avantaje.. pai .. cica e mai durabila varianta de zf . Eu stiu ca a fost pusa pana pe E36 M3 cel de 3L. Deci ..
BMW-UL Iarna :)) daca ai cauciucuri de iarna noi nu e bun daca nu ai cauciucur de iarna e varza. . . trebuie sa mergi foarte atent si sa ai grija unde parchezi si unde intri cu masina dar se poate merge eu am e 36 nu am cauciucuri de iarna e jalnic imi vine sa merg mai mlt pe jos iar tatal meu are un e30 si are jante inguste cauciucuri de iarna sincer ma uimeste dar frane lasa de dorit BAFTA
eu am un e36 si un e46, pana acum nu am ce comenta, masinile se comporta exemplar, mai bine merge cea noua dar echipate de iarna nu am treaba cu nici una
E ..ok. Daca este un model mai nou, cu ESP, TCS etc, si ANVELOEPE DE IARNA in stare buna (nu, sh-uri de pe net!!), te descurci excelent. Nu e recomandat in zapada afanata, dar, in rest, e ok. Ba chiar, mult mai distrativ decat o tractiune fata!
Cu stima
Depinde foarte mult de ce cauciucuri ai.
Dar in aceeasi masura depinde daca are DTC+DSC.
Daca are sistemele enumerate mai sus, plus un set de cauciucuri de iarna bune, nu ai nici o problema. Am fost cu un e60 la munte, zapada de 10cm, am urcat fara probleme, altii cu masini cu tractiune fata impingeau de zor.
Cauciucuri spate: Nokian Hakkapeliitta 7.
Cauciucuri fata: Nokian Hakkapeliitta WR G2.
De asemenea depinde foarte mult si indemanarea soferului, dar daca ai un set de cauciucuri foarte bune si DTC/DSC, chiar daca esti incepator, daca mergi incet nu o sa ai nici o problema.
Este un mit faza cu BMW-ul iarna... Credeti ca cei de la BMW au conceput masina sa mearga numai vara pe uscat??? BMW-ul se comporta iarna ca orice masina. Daca ii pui cauciucuri de iarna, maresti atentia si adaptezi regimul de mers la conditiile de drum (VALABILE ACESTE LUCRURI PT ORICE MASINA) nu vei avea nicio problema.
gandeste-te cata lume a cumparat marca bmw de masini de knd se fabrica!ce fac oamenii aia le tin in garaj k e iarna?nu frate cu atentie(atentie=nu esti tampit sa ii rupi gura iarna)si cu niste cauciucuri de iarna te descurci la fel cum te descurci si cu o masina cu tractiune fata!e valabil si la mercedes nu numai la bmw!eu am un e36 coupe si iarna trecuta am mers foarte bine toata iarna cu cauciucuri de vara,anu asta mi-am luat si eu de iarna,dar am dat jantele pe 16 si am luat pe 17 deci tot cu cauciucuri de vara merg!atentie frate,nu o turezi excesiv,nu pleci cu demaraj cu ea acolo unde e gheata!nu va mai vaitati k e dezastru k nu e asa,si nu in ultimu rand conteaza sa ai putin experienta!
eu am avut un bmw 4x4, iarna era destul de ok cu mentiunea ca daca o calcai mai tare incepea sa se comporte ca una cu tractiune spate, daica fugea spatele si te roteai destul de usor cu ea, intr-o iarna mi s-a spart dif central si am ramas doar cu tractiune spate si era jaleee cand intram pe o straduta cu gheata sau zapada ma rugam sa nu am motiv sa ma opresc pe loc pt ca nu prea mai plecam de acolo, locul de parcare era jumatate pe trotuar jumatate pe strada, ca sa o parchez trebuia sa ii desumflu cauciucurile aproape de tot, din pacate aveam cauciucuri de vara dar cred ca si cu alea de iarna ai batai de cap...
Deci ce spui tu aici mi se pare exagerat cu totul. Eu am BMW cu tractiune spate (corect am inteles ca se spune propulsie pt ca practic masina e impinsa deci nu e corect sa spui tractiune). Masina mea are DSC si pot spune ca orice plecare de pe loc este foarte lejera chiar si pe gheata. DSC-ul isi face imediat treaba si te pune in miscare. La fel este si cu mitul cum ca iti fuge spatele usor. Daca iti fuge spatele cand mergi cu BMW-ul inseamna ca o sa-ti fuga si daca vei conduce alta masina cu tractiune pe fata in conditiile respective de carosabil si atunci e lipsa ta de experienta de vina. Si la faza cu pacarea exagerezi rau. Ce te facea sa nu poti parca? E ca si cum ai spune ca ti s-a stricat calculatorul pentru ca tastele au apasat gresit pe degete nu invers. Daca nu puteai parca cu BMW-ul sunt convins ca nu poti parca nicio masina. Oameni buni repet ce am spus si mai devreme... Mercedesul si BMW-ul credeti ca sunt masini doar pt vara??? Se comporta la fel ca si celelalte masini atat iarna cat si vara pentru ca producatorii acestor marci au luat in considerare orice tip de conditii de trafic atunci cand le-au facut. E exclus sa se intample ce spui tu... Mai vorbim si de doua din cele mai vandute marci de masini in lume... Cam aiurea sa se vanda niste masini care au problemele de care spui tu :))
Am mentionat ca aveam cauciucuri de vara, ai dreptate e vb de propulsie, iti spun ca nu exagerez de loc chiar asa se intampla, am ceva expereienta la condus si parcat, in jur de 500de mii de km, masina mea nu avea nici un sitem electronic de control al tractiunii, doar abs, batrneste pe gheata se pleca cu a doua sau a treia viteza, pt a avea cuplu cat mai mic si a evita patinarea rotilor dar degeaba, ti-am zis ca trebuia sa urc cu o parte de masina pe borudura cand parcam, roata din fata urca dar pe urma masina mergea oblic evidet era gheata, legat de fuga spatelui la masinile cu tractiune au tendinta de subvirare adica iau virajul mai larg, se poate spune ca "fuge fata" la propulise sunt supraviratoare adica fuge spatele, ma rog stii si tu, asta se intampla mai ales cand dozezi acceleratia necorespunzator,
Eu am avut un E36 coupe, fara dif blocant sau altceva, mi`am luat 4 Dunlop WinterSport 3D...si nu am avut niciodata nici o problema, nici pornit,nici impotmolit!(mentione z ca skiez deci nu vb aici de oras etc ci de zapada mare) Acum am un e46 cu pachet DSC si caucicuri pirelli....se comporta perfect masina!
Eu am un e39 , masina este din 1997 , are in dotare ASC+T si cauciucuri de iarna , efectiv nu am nici macar o problema care sa imi dea de cap referitor la tractiune , curbe periculoase , franari , bineinteles , nu peste masura bunului simt , este totusi o masina si nu poti avea surprize neplacute , dar iti spun sincer , daca ai ASC+T ( sau alte controale ) si anvelope de iarna , sa nu iti faci griji , toate cele bune si km fara incidente .
poate sa-mi spuna cineva cat consuma cu adevarat un 318 Ci din 2003, urban, mixt, in afara. ma gandesc sa-mi cumpar..... si nu prea am incredere in ce spun specificatiile tehnice de pe anumite site-uri,
Eu unul iti recomand un 320i. Sa nu mergi pe premiza un motor mai mare consuma mai mult. Motorul 2000 este in 6 cilindri, este mult mai echilibrat si are o putere mai mare, deci atat in afara cat si in oras nu vei fi nevoit sa folosesti prea mult din acceleratie. Si nu mai punem la socoteala ca motorul 2000 este mai fiabil decat cel 1800.
Parerea mea ...
Eu unul iti recomand un 320i. Sa nu mergi pe premiza un motor mai mare consuma mai mult. Motorul 2000 este in 6 cilindri, este mult mai echilibrat si are o putere mai mare, deci atat in afara cat si in oras nu vei fi nevoit sa folosesti prea mult din acceleratie. Si nu mai punem la socoteala ca motorul 2000 este mai fiabil decat cel 1800.
Parerea mea ...
320 = seria 3 motorizare 2.0 ; 318 = seria 3 motorizare 1.8,la aproape toate bmw e asa,prima data seria si dupaaceea motorizarea. P.S. ii multumesc celui care mia sters contu "vlad3_07".
nu prea mai e cum zici tu cu motorizarea !
318 din 2002 -motor 2000cmc 143 cp ;)
& 335 2008-motor 3000....
&525 2009-motor 3000(nu retin exact dak 2009 sau 2010)!sper sa nu imi scapce ceva ! la ceve dinainte de 2000 asa e cum ai zis tu ;)
318ci are motor de 1.9 L
despre 320ci pot sa spun ca e super masina... la 150 cai se duce bine de tot, iar consumul (zic din experienta) in oras este cam de 10.5-12 (depinde cata talpa dai, cat e de aglomerat sau temperatura de afara). bineinteles ca daca schimbi doar in 5500 iti consuma si 20 :))).
un 318ci sincer, cred ca va consuma cu 1-2 litri mai putin, deci nu e mare lucru.
diferenta intre 530 si 535 (sau 330-335) este ca modelul cu 5 la sfarsit este bi-turbo. iar treaba cu seria si capacitatea cilindrica nu este intocmai valabila am un alt exemplu cu 523 care au motoare de 2.5
@bmwnolimits: bmw 318ci lansat in anul 2000 are capacitatea cilindrica de 1.9 L si 118 cai.
facelift-ul sau are 2.0 si 141!
insa daca omul se refera la facelift inseamna ca este greseala mea.
si vedeti ca bmw in 6 cilindri au twin turbo nu bi-turbo, e mare diferenta, twin inseamna doua turbine"inseriate" be banc de cilindri, iar biturbo se regsesc la motoare in V
318i si 316i au motoare cu 4 cilindi in linie.
320i are motor cu 6 cilindri in linie, DOHC, 24 valve, 2 axe cu came, VANOS/dublu VANOS, depinde de vechime.
Pe e36, 316i si 318i au motoare SOHC, 8 valve si o singura axa cu came.
318is are motor tot cu 4 cilindri in linie, dar DOHC, 16 valve si 2 axe cu came.
Atentie: 318is consuma mai mult decat 318i, motorul nu este la fel de stabil si de fiabil ca si cel de pe 320i.
BMW sunt recunoscuti pentru motoarele lor in 6 cilindri in linie, fiind cele mai bune motoare de acest tip din lume.
:)) TwinTurbo inseamna 2 turbine GEMENE, identice... Bi-turbo inseamna 2 turbine diferite (una pt turatii joase, alta pt turatii inalte). Tocmai ca twinturbo se foloseste in cea mai mare parte la motoarele in V
bogdan gba
Twin turbo nu inseamna mereu 2 turbine gemene.
Poate fi twin turbo paralel si atunci sunt turbine identice sau twin turbo secvential cand o turbina este pentru turatie mica si una pentru turatie mare.
Bi-Turbo sunt 2 turbo paralele.
cheluakame: Posibil sa gresesc, dar eu stiam ca e tocmai invers... atunci nu vad de ce ii mai spune TwinTurbo daca defapt turbinele nu sunt "twin" (twin in engleza stim bine ca inseamna geaman)
bogdan gba
cel mai simplu sa te convingi cauta pe google twin turbo secvential si paralel, ai sa vezi ;)
Si de fapt si configuratia biturbo poate fi la fel, si paralela si secventiala :) biturbo = twin turbo
La modele URS cu carburatie m10 1.8 scrie 316(am avut asaceva), si la motor tot m10 1.8 injectie deja erau 318i modelele pana in 87, dupa aia era normal motorul de 1.6 inj.M40 care era 316i
Cu riscul sa fiu off-topic tin sa spun ca Bi-turbo si Twin-turbo inseamna fix acelasi lucru .
Diferenta este intre twin-turbo/bi-turbo in paralel sau secvential , asa cum spune "cheluakame" mai sus .
320ci din `99, 8-11 in afara, 11 la 160-180kmh, 10-13 in oras, cauciucuri de vara. iarna mai pui un litru aprox la consumul urban cu cauciucuri de iarna, bineinteles. in afara nu am mers cu 180 iarna decat in conditii de asfalt uscat si atunci nu m-a mai interesat consumul, doar siguranta.
320 limo din `94, cam acelasi consum in aceleasi conditii.
consumul difera si in functie de stilul de condus. cand conduc sportiv imi ia si 15 in oras.
la un 318 sa nu te astepti la diferente mari de consum, cei 200ccm in minus se vor simti la greutatea vehiculului deci consumul va fi pe aproape. asta daca nu au revolutionat cei de la bmw motoarele intr-atat incat sa consume la jumatate. :-D
pana in anul 1999 cand a aparut e46 era in mare parte cum scria pe eleadik 316 motor 1600,318 motor 1800, 320 motor 2000, varianta e46 venea cu acelasi motor pentru cele 3 mentionate doar ca difereau HP
Nu recomand niciunul din aceste 2 motoare, amandoua sunt fabricate la o fabrica de tractoare din Austria. Daca vrei BMW diesel cumpara 330d, singurul de pe e46 facut la ei in fabrica. Daca este prea mare (consum, taxe, impozite) cauta alta masina diesel ce are motor fiabil.
Si iarasi ... este doar parerea mea.
Pentru benzina am spus mai sus, singurul care se merita din punct de vedere taxe/performanta/fia bilitate/consum cred ca este 320i. La un mers normal este undeva in jur 10 in oras si pe la 7 la 100 kmh in afara. Daca il calci ... consuma cat ii dai.
Ma rog, poate sunt si putin de partea motoarelor in 6 cilindri, dar pana acum nu am auzit niciunul care sa tacane, sa bata sau sa manance ulei, pe cand cele in 4 ... e bine daca gasesti unul care nu are problemele de mai sus.
Ca o idee, am plecat cu un 320i e36 din Alexandria la Bucuresti. La dus media a fost 130 kmh (cu portiuni de drum unde i-am dat si 180kmh), prin Bucuresti cred ca am facut vreo 30-40 km cu accelerari bruste si trepte schimbate in rosu. La intoarcere media a fost 90 kmh, doar pe cateva portiuni i-am dat 130 kmh. Consum total de carburant 20 l.
salut...eu am un e 46 320i 2196 cc...6L
traind intr-un oras foarte aglomerat cum e torino pot sa-ti spun ca nu are un consum exagerat in raport la prestatii..
in plus este un motor foarte elastic..
In traficul ******* din Torino, consumul este undeva in jur de 11 la suta km.. in afara orasului 8,5-9... in autostrada in jur de 7... la 130 km h..
Nu neaparat pe toti posesorii de BMW,mai bine zis pe toti posesorii de masini care sunt un pic mai ''de fite'' ca sa ma exprim asa si la care le urla Salam si Guta in boxe,cu,coatele pe geam (daca ar putea le-ar pune pe amandoua)si cu ochelari de soare pe ochi pe timp de ploaie/noapte.In fine si Cocalarul roman vede masina BMW ca pe nustiu ce,adica el crede ca cineva chiar nu a auzit/vazut asa ceva si numai el are.Cu toate acestea daca ati observat cei mai multi cocalari cu BMW sunt cei care au si Nike-uri lipite (sau nu mai stiu eu ce face masina mai rapida (ca doar e de firma)),plus ca abia au bani sa alimenteze dar o calca de la semafor.
P.S. Nu toti cu BMW sunt cocalari sunt si cei cu:Mercedes,Audi,etc .....
Sper sa intelegi la ce m-am referit..
buna am un bmw seeria 5 E34 din 1994 si vreu sa il fac umpic mai frumos poate ma ajutati si imik ziceti unde gasesc niste semnalizoatoare laterala adica cele de pe aripa ca am cautat peste tot si nu am gasit nimic:( astept raspunsuri multumesc
Am si eu o mica nelamurire: Am un E36 de 1.6 si sunt foarte nemultumit de consum...(Am facut oarecum un calcul al consumului...si mi`a iesit undeva la 10...
S`ar merita sa`mi iau un 320 ?
Consumul presupun ca ar fi tot p`acolo...
este normal ca un 316 sa sconsume 10 la un mers mai fortat un pic in oras al meu tot asa consuma dar afara la un mers in jur de 120 intins merg cu 6-7, vrei sati iei 320 daca nu esti obsedat dupa putere o sati para f rau, nu te lua dpa ce zic toti ca, consuma 320 10 in oras pt ca mint cu nerusinare, depinde de oras dar oricat ar fi de lejer su 12 la un mers cat mai incet nu va scadea, iti zic sigur. si daca ti se pare ca e mult 9 10 pt 316 intereseazate si la alte marci cu acelesi motoare de 1.6 sa vezi ca stai chiar bn. sati dau un exemplu am un vecin are un 320 e36 din 96 care pt sa spun ca merge moturul perfect din toate punctele de vedere, dar la consum sub 14 nu scoate in oras. si de putere am mers cu ea se infige mai bn ca 316 nu zic nu dar nu te astepta sa fie vreo racheta ca nui chiar asa mare diferenta.
Consuma cat 320 in oras, ca in afara 320 ia mai putin.
Lucru logic. Una este sa muti 1,5 tone cu 100 cp si alta este sa muti cu inca jumate din putere.
nu stiu daca conteaza cai putere asa mult ca si cuplu. BMW 316 are cu 40nm mai putin(depinde de anul de fabricatie are 141,150 sau 165nm) in comparatie cu 190nm pt 320.Oricum stai mai bine la forta de tractare si etc cu 320'u.Motoru de 2 nu-l fortezi asa tare, la aceeasi viteza,poti sa fi in ture mai joase, toate la un loc, s-ar putea sa consume la fel.
ati dato in lalele rau de tot, cum sa consume 316 cat 320. e o diferenta de cel putin 3 litri intre ele in oras si 1, 2 in afara,amandoua fiind in stare buna, cei drept e si odiferneta de putere nu zic nu dar nu toti vor masina pt putere, mai e o diferenta la taxe intretinere, si pt cel care zice ca are 1500kg se inseala amarnic mai intereseazate 316 are 1200kg si 320 in jur de 1400 si ceva nu stiu fix cat. si pt cei care zic ca 320 consuma 10 11 in oras mai bn va tineti gura decat sa spuneti numai prosti. adica in carte 320 are consum de 12 in oras si voua va consuma 10 mincinosilor.
@BZ85KRY
Cand o sa testezi tu masinile atunci sa ma faci mincinos.
Cand o sa mergi la pompa, sa faci full-ul pana da benzina pe dinafara , sa mergi x kilometri si apoi sa alimentezi iar si sa vezi cat intra, atunci poti sa zici ca ai facut consumul unei masini. Ceea ce scrie in carte sau pe diverse site-uri sunt cifre irelevante.
320i are fix 1270 kg cu full-ul la benzina facut, cantarit pe cantarul rar.
Nu imi laud masina pentru ca nu o mai am, dar ca fost proprietar de BMW, pot sa-mi dau cu parerea despre el. Acum am alte prioritati si alte planuri, dar cand o sa-mi iau iar masina, tot BMW o sa fie pentru ca este singura marca de care am ramas placut surprins.
Scuze, tot BMW in 6 cilindri am vrut sa spun.
Si sa stii, faptul ca minti pe cineva despre consumul masinii, nu o face sa consume mai putin, asa ca asta-i inca un motiv pentru care nu as avea de ce sa mint.
cheluakame credema ca stiu ce vb cand zic despre consum. am facut consumul cum spui tu numai ca eu si un prieten am golit rezervoarele si am bagat fiecare cate 10 l si am plecat la drum, am mers si prin oras si in afara si am ajuns la un total cam asa: 320i a facut 83km si 316i a facut 124. deci fa si tu diferenta. am plecat amnadoi din oras dupa ce nem plimbat un pic prin el spre brasov din buzau dupa ce a lui sa oprit a mers cu mn in masina si am mai mers fix 41km. apoi am alimentat pt ca luasem benzina in sticle. asa ca chiar as vrea sa vad eu un 320 care sa consume cat 316i. sa nu ma intelegi gresit merita un 320 este f fiabil da pt cine isi permite sa bage benzina.
BZ85KRY
Si de cate ori ati facut treaba asta? Doar o data? Mi se pare normal, eu am facut o medie a consumului, am repetat treaba cu full-ul si km de vreo 7 ori si am facut medie 10 in oras. am avut si consum 8, am avut si consum 15. Dar pentru ca mi-a consumat odata 15 asta nu inseamna ca asta-i consumul. In afara la 80 km/h am avut consum 6 pe drum drept. Dupa cum am mai spus, am consumat 20 litri pe vreo 200 km mixt. Facuti si la viteza mare si la viteza mica. Cat ii dai atat iti consuma. Posibil sa fie motorul tau in toate mintile si sa consume mai putin. Dar din cate 316 si 318 am vazut pana acum doar unul singur nu se auzea, in rest numai tacanit de culbutori, batai, uruit si consum exagerat.
A, si inca un lucru, consumul asta il avea pe roti de 17" nu pe cele originale.
nu e mare deosebire la consum intre 316 si 320,eu am 320 si in oras imi ia maxim 10 bineinteles mers frumos iar in afara intre 80 si 100km la ora undeva la 7,5 si 8,5
ma un 316 am avut si facea drumuri de 400 de km pe zi (ploisti-braila dus intors)si iti consuma cu 5 insi in masina medie de 8 intrun stil oarecum normal ceea ce nu cred ca o sa scoata un 320 niciodata cel putin pisica de 2.0 vanos in oras daca nu ia 15 nu mai ia asa ca nu mai mititi saracii oameni aviz pt cei care vor sa isi cumpere bmw verificati si cat costa o bascula si alte lucruri care te omoara la bani la un bmw
apropo scz am uitat sa mentionez ca varmiu are un 316i din 99 cu motor de 1.9 benzina. e cel mai prost motor posibil mai bn iti iei dacie ... are 100 de cai si consuma cat una de 300 .. evitati acest motor pe cat posibil.. parerea mea
Pt BZ85KRY : E36 cu motor 1.6 nu are 1200 kg .. In carte scrie calar ca are 1308 Kg . Asa ca Specialistii sa se abtina .... Se vede ce sfturi bune primiti de la unii care nu stiu nici macar ce greutate au masinile de care vorbesc . :(
in oras, galati, stil sportiv combinat cu stilul relaxat.
afara la 120-130kmh, 8.5-9l, creste si pana la 11 daca depasesc pragul cu 20-30 kmh. dupa care nu mai conteaza consumul.
in fine, consumul asta l-am facut la insistentele unui amic care voia sa-si ia un 318, eu aveam un 320 si mi-am mai luat unul acum 2 ani constient fiind de consum.
cat mai e benzina la pompa si am bani sa alimentez conduc cum imi place, cand nu vor mai fi finante, imi iau o corsa, ii fac geamurile negre sa nu ma vada lumea si merg in continuare. sau fac cheta si ies cu baietii sambata cu 40 pe bulevard.
fratilor, vreti bmw??? da-ti-l naibii de consum. :-)))))
bai da nu te-a intrebat nimeni pe tine personal .ces cu arfele astea intrebari de copii .trebuie sa fie un parazit ca tine pe ent sa strice cate un topic dasta ..dispari ..si am vrut special mers linijtit sportiv .si forja nu minim 14-15 cum zici tu ;)
frate, miam pus eu la un 320 cd din 2004,e foarte simplu.eu miam luat din dezmembrari trimu cu butoane pt pilot automat,lam momtat si am vzt ca nu merge.am fost la bmw,leam explicat care e treaba,ei miau dat comanda de firele pt pilot automat si tot de la ei am luat schema cum anume sa il montez.deci practic sunt 3 fire care vin sub volan,iar una din alea 3 merge la blocul de lumini(de unde aprinzi farurile) iar celelalte 2 fire merg la centralina motorului.si gata.deci e f simplu frate.eu am mai montat la masini si mia luat max 40 de minute lucrat lejer si fara bataie de cap.spor la treaba.
firele costa f putin,15 euro dar se merita, in autostrada am scos consum de 4 pe pilot automat.consum verificat la pompa.nu uita sa ceri schema cum anume montezi,ca fara ea nu faci nimic.numai bine
Am si eu o intrebare pentru cei care vor sa ma ajute:ce imi recomandati, e46 318i din 2000 sau e46 320d din acelasi an?As fi interesat de costurile de intretinere, consum plusuri si minusuri.Eu as fi interesat de benzinarul 318i dar vreau sa stiu daca se merita achizitionarea acestuia in detrimentul 320d-ului.P.S. Nu sunt interesat de celelalte motoare 2.0i, 2.2i, 3.0d etc.Va multumesc frumos pentru ajutor! :)
Ca si costuri de intretinere orice diesel o sa fie mai scump decat un benzinar.Despre consum:un diesel se renteaza doar in conditiile in care faci multi km pe an(peste 30k),Ca si pret de achizitie dieselul fie ca e nou fie ca e second-hand o sa fie mai scump.Depinde foarte mult si in ce stare se afla masina.Sfatul meu mergi pe benzina daca stii ca nu faci foarte multi km pe an.
salut nu se merita un 320d este f scump la intetinere va fi modelu de 136cp cu f multe probleme mai ales cu turbo. va avea ceva mai multa putere decat 318 dar nu de speriat. 318i din 2000 are 118cp si motor m43 8valve care este un motor f bn echilibrat, cu 320d vei avea probleme cu vibratiile zici cai tractor la relanti, ca taxe nui diferenta pt ca 318i are motor de 1900. la consum iti spun f real nu asculta ce zic alti la 320d vei avea 9 oras si 6 6,5 afra la 318i 11-12 max in oras si in jur de 7 afara. motorul de pe 318i este f silentios si nu vei avea nici un fel de problema cu el.
Salut!
Eu am un 320d din 2001 si sincer sa fiu am consumul in bucuresti de 10,5... pe autostrada am mers cu pilotul la 100km si am scos consum de 4,4. Idee este ca la piese este putin mai scump decat benzina dar nu la toate piesele(este vorba mai mult de revizie filtre,ulei.), si nu iti imagina o diferenta de neam prost. Sincer eu nu am avut probleme cu turbina dar in tradevar motoarele au ceva hibe si una cred ca cea mai intalnita la ele este termostatul, si nu termostatul fizic cat suportul de la termostat care este din plastic si la un momendat cedeaza. Inainte am avut un 2.0 si l-am dat pe motivul consum sub 15 in bucuresti nu scadeam(avand in vedere ca tot timpul esti bara la bara).
dc adik , ce are modelu pana in 2002 si ce are ala dupa ...si eu astept in curand un seria 3 si tot la 320 d ma gandesc.....si pana acum mam mai informat dar nu strica o informatie in plus ..... eu as opta pt 320D an 2004 modelu cu 6 trepte si 150 . ce ziceti ? dar vreau si eu detalii la intrebarea de mai sus ...MS
este mai scumpa sau la acelasi pret. dar daca unu care are benzina alimenteaza de 50ron face undeva la 80-90km pe cand cu diselul face undeva la 110-120km cu aceiasi bani. ce zici se merita? si am testat acest lucru. cei drept era am ieftina benzina si motorina cand am facut testul.
si daca iei in calcul si reviziile cat costa la diesel si cat costa la benzina ?,..sau la diesel daca iti pica turbina?,,dieselu e bun ca are consum mic dar daca nu faci cel putin 30 de mi km pe an ..te costa la fel ca benzina
Daca vrei sa il aduci din afara...nu cred ca vrei sa afli..
Numai taxa pe 'poluare / inmatriculare'..
Mie mi-a iesit ~ 18ooo euro ...
Non euro ti-l pune.. ca desi motoarele sunt Euro 1 , pt rar-ul de la noi nu exista Euro 1 ..deci il 'retrogradeaza' in 'intelepciunea' lor la non-euro. Asta daca intrebi pt motor M50 non-vanos (cod pe bloc 206s1) sau M20 (generatie dinaintea lui M50).
Daca e M50 cu vanos (cod 206s2) , la asta cica iese Euro 2..si taxa ar veni ~ 4000 euro..
Asta din ce stiu eu .. poate ne mai ajuta cineva.
Nu stiu cat te costa, dar din cate am auzit , cei care dau statul in judecata ca sa isi recupereze banii de pe taxa , CU UN AVOCAT BUN , sunt sanse foarte mari sa castigi ( aproape toti cei care au dat statul in judecata au avut castig de cauza) .
Inca o data iti zic doar ce am auzit , si daca nu ma insel, am vazut parca un articol pe tema asta chiar aici pe 4tuning - ceva de genul : doar cei care nu dau statul in judecata nu castiga :)) .
Ce sa zic , taxa mica iti doresc :)) ;)
eu am castigat 3 taxe, si 2 prieteni de-ai mei inca 2 taxe. Deci s-a putut. Acuma ramane de vazut cu asta noua din 2011. Dar pentru e34 al tau iti recomand bulgaria, vei avea si impozit mare la el .
hooo stresatule ca nu te plateste BMW-ul sa ii ridici in slavi.......era intrebarea asa mai mult sa aflu daca face si cu alte marci sau nu stii sa citesti ,sau nu intelegi intrebarea.....intre barea mea era "de ce numai despre BMW?" nu " de ce despre BMW?" e diferenta
Va multumesc mult pentru sfaturi! :) Deci in concluzie ar fi mai bun dieselul 2.0(ma refer la non-facelift, nu ma interseaza facelift-ul pentru ca nu imi permit unul) prin prisma faptului ca am din start o putere mai mare si un consum mai mic dar un minus in costurile de intretinere sa inteleg?Inca odata multumesc pentru sfaturi! :D
Se merita sa las un 316 pentru un 320i ? Si care ar fi avantajele? In afara de putere si viteza...
As vrea sa ma axez mai mult pe partea de consum...Avand in vedere ca traim in una din tarile cu cel mai scump combustibil...
clar merita sa lasi 316 pe un 2,0 in primul rand sigur consumul la un mers normal nu creste foarte mult din contra o sa fi uimit ca poate fi la fel( dar la mers normal) 2,0 mult mai durabil,fiabil PUTERNIC bafta
daca te uiti si le faci consumul in oras o sa fie la fel crede=ma.... am condus si 316 si 320... e vorba de aceeasi caroserie...1.6 - 3500rpm
2.0 - 2700rpm
Rezultatul....acelas i consum... si in orash si in afara... + urile pentru 2.0...150Cp si cuplu mai mare;)
hai sa ti spun cum sta treaba cu consumul intre 316 si 320:la 316 ai la masa doar 4 copilasi de 1,6 (sau 1,9la e46 dar tot limitati la 105 cp)pe cand la 320 sunt 6 vlajgani de 2,0...2,2 si acum ganditi va cum e sa pui masa la 4 copilasi sau la 6 infometati...si e foarte greu sa ai performante de BMW si consum de ,,CORSA,, deci e cam aiurea sa ti iei BMW si dupa aia sa te vaiti ca ti consuma mult,doar tu ai facut alegerea cand puteai sa iei o masina cu motor de 900cc si atunci nu temai plangeai BMW THE BEST
mincinosilor tare as vrea sa vad un 320 care sa consume cat 316. daca consuma cat 316 nu cred ca mai fabricau cei de la bmw 316 ca nu vad rostu de ce sa fabrici un motor mai slab cu acelasi consum ca unu mai mare:))
si pt adryanoo08 eu am avut de ales intre 316 si 320 si am luat 316 siti dai seama ca nu degeaba. gandeste logic masina mai grea cu 200kg cu 2 pistoane in plus si capacitate mai mare cum sa consume mai putin e la mintea cocosului. si un 320 consuma 13 14 daca e bun motorul unul uzat ajunge lejer la 15 16. faci cum crezi eu nu aveam nici un motiv sa te mint.
si asigurarea si impozitul ? Bai fratilor 1mil pe luna trabuie sa il pui jos ca circuli ca nu circuli cu masina .Si pentru ce? niste magari in plus ? Am prieten cu un audi 3 litrii, frate nici nu mai conteaza consumul cand i-a venit sa plateasca 22 de mil impozitul, si daca il plateste tot in avans ii face 10% reducere bwahahahahahaha .
320i E46...in oras mic mers ca omu, linistit o sa ai minim 11,8...12,2.....maxi m...ajungi si la 18-20% daca ii rupi gura. Cel mai putin din serai E39-E46 consuma 2,8...in oras, mers linistit. E motorul mare, merge lejer, nu se chinuie cam deloc.