s-a facut de ras (mai ales cu parerea lui personala=))) da are dreptate baiatu...seria 1, cel putin hatchback e cam praf din punct de vedere estetic si la cat costa poti sa alegi alte masini mult mai bune, seria 1 coupe mai merge, M no comment.cat despre x1 si x3, in viitor le va baga cineva la caopitolul "cele mai urate masini din istorie"
@vel0ce, macar sunt taran cu masina misto, tu inceteaza sa mai fi analfabet infect si POATE o sa ai sansa sa faci scoala de soferi (in ritmul tau probabil o sa ai 800RON pt scoala in 800 de ani)...daca vrei iti aranjez pe centura pe DN1 si te-ai scos cu banii :D
Tu poate joci nfs .... Eu am conduc bmw daca chiar te intereseaza dar nu mio placut niciodata cele tre modele....Am specificat ca ii parere personala ... Am dreptu sa imi placa sau nu sau trebuie sa imi placa ca iti place tie?
nu esti tu in masura sa decizi daca o masina se numeste bmw sau nu. ce e drept nu sunt adeptul bmw, eu am golf 4 si logan, singurul lucru care mi-a placut de la bmw fiind motorul 2.0d de pe seria 3 e92. toate cele bune!
27 apr 2011, 18:05
+2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Totusi 1 M e o masina formidabila dar si asa pt o fractiune de secunda pe tur nu se poate compara cu M3 e92 niciodata !( nici tehnologic si nici ca infatisare )
si desi nu se poate compara este in urma cu numai 0.1 secunde.
nu mai umfla atat M3. nu e chiar atat de grozav.
ma intreb oare ce ar fi facut acest 1M cu 420 cp?
F misto masinuta aceasta. :X
Insa pacat de lipsa de 'interes' (ca nu stiu cum sa ii zic) sau atentie la orice detaliu ca la majoritatea de M-uri..
Adica au pus un banal actipild pe capacul de la motor vs motorul stock de productie(cautati poze)..
Zic si eu, na, cand iti iei un M, cand ridici capota vrei sa te bucuri si de astfel de detalii .. sa nu se intelega ca daca un motor nu e 'aratos' nu e buna masina sau motorul :P sau mai stiu eu ce... Ci doar o mica remarca personala. :)
Si +1 la YGD-sef.
Va ramane E9x M3 cred pt mult timp, ultima masina M pe filozofia de motor aspirat de inalta turatie cu pedigree de F1.
Sincer 0,1 secunde nu reprezinta nimic.Aceea diferenta se poate datora si soferului deci mnoh, dar daca ne gandim bine ii o realizare mare sa fie asa rapid 1M ca M3-ul. CSL-ul le bate lejer si modelul este fabricat intre anii 2003-2004. Au facut o treaba buna ca au scos modelul "hardcore". Bravo BMW.
daca nu ma insel majoritatea timpilor dati pe turul Hockenheim sunt a lui Horst von Sauma(editorul revistei Sport Auto). CSL-ul bate variantele normale de 1M si M3, insa nu GTS'ul.
Intradevar GTS-ul are motorul mai mare si are cu vreo 30 de cai in plus (si sa nu uitam 40 de Nm)si ii mai usor decat "normalul" M3, deci pe hartie ar trebui sa il bata si sunt convins ca bate CSL-ul dar oricum,mie personal CSL-ul ramane "The Ultimate M Car"
GTS-ul e cu o secunda mai rapid pe Hockenheim decat CSL....DAR, de acord cu tine, cel mai bun raport pret/calitate il are CSL-ul, daca as avea bani CSL mi-as lua,arata mult mai bine decat GTS.
Pe micutul 1 M as vrea sa il vad fata in fata cu BMW Z4 M.Ar fi un duel pe cinste tinand cont ca ambele au puteri aproape egale, iar greutatea fiind putin mai mica la Z4 M.Am auzit ca ar fi scos timpi egali pe Nurburgring.
Daca te referi la Z4 M E85 nu prea e aproape deloc, a scos 1:16.70 pe Hockenheim, modelul Alpina a scos 1.14.40(desi nu inteleg cum, chiar daca e cu vreo 40 de kg mai usor,are 43 de cai mai putin decat Z4 M).
Am auzit ca pe Nurburgring s-ar fi scos timpi egali.Pe Hockenheim nu ma pot pronunta intru-cat nu stiu decat de timpul scos de 1 M.Oricum ambele masini sunt opere de arta marca BMW M.
De fiecare data cand il vad imi aduce aminte de E30. Nu stiu ce pareri aveti voi dar este exact pe gustul meu: mica, relativ usoara, RWD, motor 6 in linie, 2 turbine si imi place la nebunie cum arata. Per total parca e un E30 deja modificat. Am mai scris acelasi lucru si la primul articol despre el: <<cam suspect motorul, 3.5L twin turbo 340HP...asta in 2011...cand in "jurassic" pe E36 din motor de 3.2L aspirat erau scosi 320HP....>> probabil din cauza normelor de poluare, dar totusi cati ani de inovatii sunt de atunci 16?!
Prsupun ca aceste timpuri au fost scoase pe circuitul Hockenheim Short.M-am interesat dupa timpurile facute pe acest circuit de alte masini si iata ce am gasit.......pe pozitia 85 se afla M3 E92 iar pe pozitia 90 1M, dar diferenta este foarte mica.Cum am mai spus diferenta aceea mica se poate datora soferului. Toata stima pentru inginerii de la BMW M Group ca au facut aceasta masina asa de rapida.
http://www.fastestla ps.com/tracks/hockenh eim_short.html