Vouchere de 15.200 lei de la stat pentru cei care vor o masina electrica! Green Cars 11 Mai Vouchere de 15.200 lei de la stat pentru cei care vor o masina electrica!
Toate comentariile (19):
51 comentarii 22 puncte
si pe la 35000 euro ii cea mai ieftina (noua) Mitsubishi iMiev/Citroën C-ZERO/Peugeot iOn si prima asta ii data de UE la noi in tara nu vad pe multi sa se inghesuie sa cumpere cu aproape 30000 de euro (cu tot cu prima) o masina de dimensiunea unui Spark/Aygo. Ar trebui sa se deie o prima substantiala si la masini hibrid (scutiri la impozite, taxa de drum redusa) daca vor chiar sa incurajeze cumparerea lor. Pe de alta parte sunt masini cu consum mai redus decat un Prius, spre de exemplu 1.2 TDI BlueMotion Polo sau 1.6 TDI Bluemotion Golf.
11 mai 2011, 10:09
+6
hirig
609 comentarii 1017 puncte
+1, dati seama, cumperi polo, sau golf cu 15000E maxim, si inca din 15000 parca ai moduri sa o intretii. SI masini electrice accesibile nu is, defapt nici alegeri nu ai, ai 3 nume, dar primesti lafel, matiz electric .... super scump,de si peste tot in stiri numai despre masini electrice, dar nici un rezultat...bine ca aici se da 3700E prima...cand nu o va folosi nimeni
11 mai 2011, 10:32
+3
297 comentarii 724 puncte
cred ca te inseli. sa vezi ce mega afacere cu statul o sa iasa si din asta: pe cat punem pariu ca primele 100 de masini electrice livrate in Romania vor fi la ministere? asta e o afacere grea a unui om foarte greu de se arunca ei asa cu inca 2 prime de casare in plus. nu vedeti ca intr-un fel te roaga sa cumperi? nu cred ca in nici o tara si preaminunata UE se face o promovare atat de agresiva a masinilor electrice( si in UE exista o mai mare "cultura a mediului" daca pot sa zic asa decat la noi in Romanica). oricum o alta afacere a statului din care unii o sa castige enorm de multi bani. cum zicea si PSYFER mai sus frate da-mi mai multi bani , tu ca stat sa imi cumpar o masina rezonabila cu emisii mai mici (gen BLUEMOTION sau HIBRID) dar nu imi baga pe gat masina electrica. dam 5 cupoane dalea sau cum le zice pentru achizitionarea de masini electrice, dar nu avem posibilitatea sa le iuncarcam oriunde, poti sa mergi maxim 300 km( IN CE REGIM?) ca eusunt 90% sigur ca daca pleci in sezonul de iarna de la Brasov spre Bucresti si prinzi ambueiajele alea nenorocite de pe preafaimosul DN1 ajungi acasa impingand masina. la astea de ce nu se gandesc? luati-va masini electrice ca va dam noi 2 cupoane dalea in plus. Pai mai retardatilor din guvern, voi credeti ca degeaba se duce lumea cu cazanele alea la REMAT ca au 30.k euro ca sa isi ia masini electrice? sau pentru ca oamenii nu au bani de masini si cu alea 3 cupoane isi iau o masina de pana in 10k euro pe care o platesc in 4-5 ani??? bataie de joc pe fata. oricum mai am o intrebare : cum ***** o sa numeasca taxa de prima inmatriculare pe care o vor scoate pentru masinile astea electrice ca sunt sigur ca va aparea asa din senin o taxa si pentru astea.
11 mai 2011, 11:55
+8
hirig
609 comentarii 1017 puncte
Da, si ince ceva in legatura ca masinile "hybrid" si taxa acestora, e o abureala totala, pilda: un lexus, cu motor de 4.0l hybrid, taxa zer0?! Cum naiba dle? DAR cat functioneaza ala pe modul electric? oare? nu poluaza numai cat unu de 3.0l. Oh,ce pas MARE INAPOI! Deci am inmatriculat gratis evitand taxa de mediu o masina cu motor de 3.0l, frumos, si de la altii cer mii de euro pt un motor amarat de 1.6...BRAIN POWER ROMANIAN STYLE!!
11 mai 2011, 23:18
0
20 comentarii 3 puncte
Eu sunt traducator la Comisia Europeana si va pot spune cu certitudine ca acesta lege a fost adoptata de guvern pentru ca a venit un "ordin" din partea UE. Celelalte facilitati (cu scutirea de impozit s.a.) nu vor fi niciodata puse in aplicare pentru ca nimanui nu-i pasa de mediu, ei urmeaza doar ordine. Daca UE le va spune sa o faca, poate stunci o vor face.
11 mai 2011, 12:13
+3
10 comentarii 6 puncte
nu conteaza ca nu exista oferta de masini... gestul conteaza, ei iti ofera banii :))
11 mai 2011, 13:51
0
ionut_x
1525 comentarii 25 puncte
Parerea mea masinile astea electrice nu sunt bune de nimika . mai buna e una pe benzina sau motorina
11 mai 2011, 14:24
-1
86 comentarii 27 puncte
prietene ai idei fixe, si mituri care iti vor fi demontate intr-o zi . La fel si cu cei , care refuza GPL-ul. Tesla motors (ARUNCA UN OCHI AICI http://www.teslamoto rs.com ), face cele mai avansate masini electrice la preturi mici la ce ofera. Cu 60.000 euro iei roadster tesla (0-100 are 3.7 sec) care bate porsche-ul . Deci mai ieftina ca porsche si chiar mai rapida. Dar au si masini de familie , variante sedan cu autonomii mari de 400 km , si foarte aratoase.Uite sedan-ul are 5.6 sec la 0-100km, ceea ce este chiar foarte rapid.
11 mai 2011, 14:54
0
1 comentarii 0 puncte
adevar graiesti !!! TESLA MOTORS rules. din pacate prea scumpe pt Europa, chiar si variantele Sedan. :|
11 mai 2011, 15:28
-1
105 comentarii 105 puncte
da prietene, dar un lucru important il uiti, Sunetul unui motor pe carburant..
11 mai 2011, 18:18
+1
295 comentarii 406 puncte
Imi cumpar masina electrica... OK! Si cat dau pe o masina electrica de dimensiuni mici?! Exact cati banii as da pe un Mercedes C Class sau pe un BMW Seria 3 (ca sa nu mai zic de un Opel Zafira sau de un VW Touran)! TARE! Dar infrastructura pt. masinile electrice exista in Romania? Sau in Europa? Sau chiar in lume? NU! Deci ce fac?! Cumpar 30 de metri de prelungitoare si arunc cablul de la etajul 6 in parcare si las masina 8 ore la incarcat?! TARE! Eu zic ca viitorul suna bine... Sa zicem ca rezolv problema asta cu incarcatul (cumva), dar vreau sa ma duc pana la Sibiu (sa nu zic Timisoara, Oradea sau chiar sa plec din tara), ce fac?! Fac drumul in 2 zile, ca trebuie sa fac o pauza de 8 ore sa incarc bateria?! Si unde o incarc? La hotel? Le cer celor de acolo un cablu sau plec cu prelungitorul dupa mine in portbagaj?! DIN CE IN CE MAI TARE! Pe urma vine cea mai importanta intrebare (la care vad ca nu se gandeste nici draqu'): Cat va costa construirea unei noi retele de distributie a curentului electric care sa preia surplusul de solicitari in cazul in care vor aparea cateva sute sau chiar mii de masini electrice pe drumurile patriei?! 15 miliarde de euro?! 20 de miliarde de euro?! Ce facem, mai luam niste bani de la FMI?! In Bucuresti in fiecare vara cade reteaua electrica de cel putin 2 ori pe zi (de la aparatele de aer conditionat, ventilatoare etc.), deci cum va rezista reteaua actuala daca se vor cupla cateva sute (nu vorbim inca de mii) de masini electrice la retea?! Plus ca noi in 25 de ani abia am facut 200 de km de autostrada, deci cati ani ne va lua construirea unei noi retele de distributie electrica?! 50 de ani?! 100 de ani?! TARE!!! Viitorul suna bine...
11 mai 2011, 16:17
+5
297 comentarii 724 puncte
+100 foarte mare dreptate ai. bravo. oare de ce in guvern nu exista oameni care sa gandeasca asa.
11 mai 2011, 17:01
+2
nu.baga.in.seama.frustratii
348 comentarii 153 puncte
pt romania da....:)))) sunt perfect de acord cu tine. dar vezi tu... romanul tot roman este(statul) ia sa vedem ce o sa se intample... pai nu ca atunci o sa se plateasca taxe pt una si pt alta, tot gasesc ei cum sa fure de pe romani. doar ei sunt "statul"...
12 mai 2011, 03:12
0
gus
gus
487 comentarii 824 puncte
masinile electrice nu sunt pentru oricine......ca doar nu o sa cobor cu prelungitor de la etajul 4 si sa o las la incarcat peste noapte......sunt bune masinile ca idee , as lua una (probabil) dar doar daca as sta la curte undeva si oricum vad ca sunt deocamdata modele de clasa mica
11 mai 2011, 16:20
0
nu.baga.in.seama.frustratii
348 comentarii 153 puncte
tehnologia noua intotdeauna va fi mai proasta la inceput... de ex. am lua tun aparat foto, cu 300euro (nikon) cand a aparut prima data, si acuma dupa 3 4 ani cu 300 de euro iti cumperi aparat tot de la nikon dar profesional. televizor, cu 500 de euro sony de 32, acuma cu 500 de euro iti cumperi sony de 40. 42 pe acolo. este si normal ca cele electrice la inceput sa fie asa cum este dar cu anii o sa apara si cea ce ne dorim cu totii, si eu unu sincer deabia astept "viitorul" asta daca nu se termina in 2012 :))))))) ce tampenie
12 mai 2011, 03:16
0
36 comentarii 64 puncte
Sunt niste masini electrice parca de Toyota lansate care nu le incarci cu curent , ele merg pe hidrogen si converteste hydrogenu in curent, are autonomie de 400 sau 600 km nu mai tin minte viteza maxima 160 km/h 1 viteza si deja exista in california si inca vreo 2 state din US, dar nu prea ai de unde alimenta. Aaaa si nu ma refer la Pryus care ii altceva
11 mai 2011, 17:45
0
4 comentarii 0 puncte
Măi băieți ... un lucru e sigur tehnologia avansează. Poate vom trăi să vedem pe drumuri mașini cu emisie 0, poate nu. Dar dat fiind mentalitatea guvernului nostru preaiubit și a poporului asta poate nu se va întâmpla pt. mult timp. Doar câteva întrebări: - câte benzinării erau în România acum 60-70 de ani, câte sunt acum? -cât de dezvoltată era rețeaua electrică a țării tot atunci și cum e acum? - unde putem pune momentul când în România posesia unui autoturism de către un cetățean a devenit un lucru obișnuit / o necesitate? Hai să fiu cam sarcastic - când am făcut schimbarea de la căruță la mașină? Ei mulți încă nu au făcut-o. E clar. În vest asta s-a întâmplat cu mulți ani în urmă. Se și miră turiștii nemți, italieni ... când îi văd pe căruțașii noștrii pe drumuri. Da. Ei (cei din vest) trăiesc din salarii mai bune, mult mai bune. Știu. Na, dar chiar și țara noastră, oricât de c...cioasă să fie ea, se dezvoltă încetul cu încetul. Cât despre mașinile eco-friendly. Tesla cooperează cu Toyota, deci nu e de mirare ce scot ei pe piață. Toyota a scos la vânzare și la noi Auris-ul hibrid, la prețul de cca. 24000 de € dacă nu mă înșel (parcă din asta se mai scad și reducerile rabla). Pe când Auris-ul diesel (la aceași echipare cu cel hibrid) e doar cu vreo 2000 € mai ieftin. Ceea ce nu pare a fi o diferență uriașă. Scuze, este pt. românașul nostru care trăiește din 100-200 € / lună (și sunt mulți, din păcate). Și ei nu prea își permit o mașină clasică nou nouță pe benzină sau diesel. Chestia e că pe tema asta se poate discuta zile în șir. Dar eu zic că totuși vom ajunge odată la mometul când vor domina mașinile ”mai verzi” sau chiar ”verzi” la prețuri de achiziție și întreținere normale și sistemul / condițiile de alimentare rezolvate. Cei care iubesc sunetul turației motorului să-și cumpere mașini clasice. După
12 mai 2011, 01:36
-1
1 comentarii 0 puncte
Salut tuturor! Am citit comentariile voastre si in mare parte mi se par foarte interesante. In primul rand va mai dau o idee de masini electrice: uitati-va pe oferta renault. Au si masini mici, dar au si fluence electric, care mie mi se pare *******. L-am vazut live la Bucuresti la Crown Plaza si m-am indragostit. Pretul este cu 5000euro mai mare decat fluence normal, acceleratia este fulminanta (in jur de 5-6 sec), atat exteriorul cat si interiorul sunt redesenate fata de modelul normal si arata excelent, iar autonomia in conditii de trafic urban intens este de 160km. Acum partea a-2-a : nu ****** toata treaba astea cu tichete n-o fi vreo afacere sau vreun ordin UE, dar..... 1. Ganditi-va in cate familii (care locuiesc la casa) nu exista mai multe masini. Si aici aproape intotdeauna exista una care este a sotiei si care ce face? Pai va spun eu: duce copiii la scoala, se duce la servici, eventual la mall sau la piata. Oricum nu depaseste 160km pe zi. Seara o poate incarca foarte bine, fiind la curte. 2. Ganditi-va si la orasele mai mici decat Bucuresti. Eu personal sunt din Ploiesti, este aprox 30% din Bucuresti, cel mult. Ca sa strabat orasul de la nord la sud in conditii normale imi ia max 10 minute. De ce sa nu cumpar o masina electrica pentru uzul de zi cu zi din oras(adica dus la servici, plimbat putin cu treaba, venit acasa, pus masina la incarcat in curte)???? si o pun la incarcat o data la 3 zile. 3. Va dau mare dreptate cu plecatul in concediu 4. Am inteles k nu e mare chestie sa montezi prize in benzinarii, iar cei de la Renault spuneau k pt masinile electrice exista si module de incarcare rapida- aprox 20 de minute in urma careia autonomia va fi tot de 160km, dar dupa 2-3 incarcari rapide obligatoriu vei face una completa de 8 ore. Desigur k asta nu inseamna k pleci la mare relaxat cu masina asta, dar este un pas inainte. 5. Masinile de firma: o mare smekerie! Va dau un exemplu: am un prieten care are masina de firma. Serviciul este la 45-50 km de
12 mai 2011, 01:41
-1
4 comentarii 0 puncte
care să stea la rând sau chiar să sară la bătaie pt. combustibil, când resursele de petrol vor fi pe terminate. Și se va întâmpla asta odată. (spun eu care lucrez în industria petrolului) Și eu am un SH, dar nu pt mult timp, că în curând o voi schimba pe un hibrid. Toyota va scoate și Yaris-ul hibrid în viitorul apropiat, și RAV4 hibrid (ar fi alegerea mea). Dar mă gândesc și la un Camry hibrid din state. Ultimul cuvânt - fiecare cu buzunarul lui. Scuze dacă am supărat pe cineva.
12 mai 2011, 01:43
-1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »