pffff, ce sa mia spui. nu ai ce sa spui. este o masina care... chiar nu ai ce comenta. si tuning la bestia asta ce? ca mai mult de evacuare si jante si interior nu ai ce sa mai faci. zic eu.
deci SUPERB. BESTIE. THE KING.
da... frumos insa nu impresionant. toti tunerii scot modele cu ecu optimizat si evacuare "performanta". am vazut o mie de modele de SLS si 458 italia care urca puterea intre 25-60 de cai si toata lumea e vai de mine ce minunatie. Pune-i turbo ca pe gallardo-urile alea de 1500 de cai de la heffner si dupa aia mai vorbim.
p.s. Masina e foarte frumoasa, ar trebui sa o lase in pace daca nu aduc ceva bun pentru ea.
masina asta a fost facuta de "prostii" aia de ingineri ai lor cu tractiune pe toate rotile tocmai ca sa aiba cu ce sa puna puterea pe asfalt, dar niste "destepti" s-au gandit ca e mai fain sa aiba doar tractiune spate si sa fie incontrolabila. pun pariu ca o sa aiba o acceleratie 0-100 mai slaba decat stock.
din contra ... masina cu tractiune spate scoate un timp mai bun de la 0-100 decat acceasi cu tractiune integrala . Nu zic ca e mai bine ca e doar pe spate (pe circuit o sa se simta minusul) dar pt 0-100 e mai rapida. Si apropo nu te obliga nimeni sa cumperi masina modificata daca nu-ti place poti s-o iei p-aia stock :D
Copile...esti prost informat si tipic pt cei fara habar, vorbesti...ca sa te mai faci si de ras...iti recomand sa mai studezi...
Un prim exemplu produs chiar de firma mama si anume Lamborghini Gallardo LP550-2 Valentino Balboni, care e RWD din fabrica...
In July 2009 Lamborghini announced a special edition run of 250 Gallardo LP550-2 "Valentino Balboni edition" supercars; the company stated that the new car was to be rear-wheel driven in accordance with Balboni's preference for the thrill of cornering a rear-wheel driven vehicle.
Un alt exemplu ar fi Lamborghini Murcielago LP710-2 by Edo Competition...care de asemenea e RWD...
Germany’s Edo Competition is an expert when it comes to modifying ultra-rare exotics so who better to tune one of Lamborghini’s fastest and most hardcore cars ever produced – the limited edition Murcielago LP640. Squeezing more power from the car’s highly strung V12, where peak power levels are developed at rpm levels close to 8,000rpm, is no easy task but the tuners at Edo have managed to churn out a healthy 710hp (522kW) at 7,625rpm.
Combined with a max torque of 516lb-ft (700Nm) at 6,400rpm, the Edo Competition Lamborghini Murcielago LP710-2 will sprint from 0-100km/h in just 3.2 seconds, reach 200km/h in less than 10 seconds, and go on to reach a top speed of more than 360km/h.
de ce nu o face din fabrica doar cu tractiune pe spate? sunt aia mai prosti sau cum? masina asta e facuta sa o conduca si unu care nu e pilot de formula 1, tocmai de asta, ca sa poti pleca si tu de pe loc cu ea, nu sa se invarta de 2 ori inainte sa pleci de pe loc, ca dodge viper care are cam aceeasi putere. da, poate ca pe mana unui profesionist scoate timp mai bun la 0-100..poate..
O masina supersportiva esre RWD prin definitie...un 4X4 e mai greu si va avea un comportament subviratoriu...
Practic tractiunea spate de pe acest model e o intoarcere la origini pentru Lamborghini, modele clasice ca Miura, Countach sau Diablo au avut RWD...